Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade ja tootjate foorum »  Photopoint märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  järgmine
Hinnavaatlus :: m.hv.ee :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
siLc
HV Guru
siLc

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 11:12 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

lkits kirjutas:
Kinkekaarte dafuq? Tead ikka, et sul oli õigus raha tagasi küsida ja nad keelduda ei saa?

Kas see ei kehtinud mitte alles kolmandal korral samasuguse vea esinemisel? Üldiselt ei viitsinud väga pead vaevata selle kolmanda korraga...

_________________
Mässasiitotsid?
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 11:50 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Einoh - kui kinkekaardid sobivad, siis on hästi. Kui ei sobi, siis müü kusagil foorumis/müügikeskkonnas maha.

EDIT: Olen ka seda kolme-korra teemat kuulnud, aga isiklikult usun, et see on müüt. Ehk õigusaktides pole seda mainitud.

_________________
Betamax kirjutas:
Vestlus naistega pole kunagi lihtne.
Sideoperaatorite internetipakettide tabel: http://goo.gl/WJ631k
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 14:11 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Kui firma ei suuda parandada või asendada toodet (sama asjaga) siis on nad kohustatud raha tagasi maksma.
Kinkekaardid on lihtsalt hea kerge lahendus sest raha jääb firmasse ning pole vaja midagi tagasi maksta.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mark0
HV Guru
Mark0

liitunud: 04.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 14:45 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

siLc kirjutas:
lkits kirjutas:
Kinkekaarte dafuq? Tead ikka, et sul oli õigus raha tagasi küsida ja nad keelduda ei saa?

Kas see ei kehtinud mitte alles kolmandal korral samasuguse vea esinemisel? Üldiselt ei viitsinud väga pead vaevata selle kolmanda korraga...
Ma arvasin ka tükk aega, et on "kolme korra reegel" aga tegelikult on juba esimesel katkiminekul võimalik raha tagasi nõuda.

http://www.tarbijakaitseamet.ee/index.php?id=15230

http://www.tka.riik.ee/tarbijakaitseameti-kontroll-pea-pool-kauplustest-annab-ostjatele-kaebuse-esitamise-kohta-eksitavat-infot/

_________________
Fotoblog.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 26.02.2012 15:13 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Mark0: Ja mida sa nende "kopikatega" pihta hakkad, kui sa ei saa tagasi mitte ostusummat, vaid saad tagasi amortisatsiooni / jääkväärtuse summa. icon_wink.gif

Nii, et kui müüjal väheke taipu on, siis saab ta raamatupidamislikult vabalt näidata, et selle toote jääkväärtus on "0-eurot".
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 11 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 16:00 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Pole mingit jääkväärtust, vaid on ostuhind, mille eest toode osteti. Tarbija saab tagasi täpselt selle sama summa, mille eest ta maksis. Sellest ei tohi maha arvestada mingeid "kaardimakse kulusid" ega muud taolist.
Tean isiklikult, kus üks ettevõte sai selle eest päris karmi trahvi, kui kliendi nõudelt arvestati maha see mõni protsent, mida ettevõte maksab kaardimakse pealt.

_________________
Betamax kirjutas:
Vestlus naistega pole kunagi lihtne.
Sideoperaatorite internetipakettide tabel: http://goo.gl/WJ631k
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ands
HV veteran

liitunud: 16.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.02.2012 16:42 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Antud hiire puhul oli ju kinkekaart siiski kliendile vastutulek; müüjal oleks olnud ju õigus ka hiir lihtsalt ringi vahetada....

Seaduses ei ole kirjas täpselt,mitu korda on õigus ringi vahetada enne raha tagasimaksmist; seal ei ole kirjas, et üks kord, kolm korda või x korda....

Ainuke lause, mis seda vahetamist ja remonditeemat regulleerib, on see, et kliendile ei tohi seadme remondi ja vahetusega tekitada asjatuid piinu vms:D. Ja et seade tuleb parandada või asendada mõistliku aja jooksul. Mõistlik on siinkohaljällegi väga ümmargune number

_________________
Müüa 18-55mm kitobjektiive kõikidele levinumatele peegelkaameratele
Kommentaarid: 249 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 216
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mark0
HV Guru
Mark0

liitunud: 04.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 17:08 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Ands kirjutas:

Seaduses ei ole kirjas täpselt,mitu korda on õigus ringi vahetada enne raha tagasimaksmist; seal ei ole kirjas, et üks kord, kolm korda või x korda....
Mulle jäi sedasorti artikkel silma: "Mitu korda võib toode remondis käia enne, kui ostjal on õigus nõuda kauba väljavahetamist?"

"Tarbijakaitseametil on selge seisukoht, mille kohaselt peale seadme esimese remondi ebaõnnestumist on kliendil õigus nõuda uut.
Tarbijakaitse sõnul kipuvad just arvutikauplused seadusega ettenähtud reeglitest mööda hiilima. Antakse ekslikke ütlusi, mis puudutavad lubatud garantiiremondi kordade arvu. "


See on küll lugeja kirjutatud artikkel kuid selgelt on viide tarbijakaitsele. Kui keegi oskab täpset seadusepügalat välja tuua siis on tore.

_________________
Fotoblog.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2012 17:11 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Püüan ise ka leida kolmest seadusest, kus see võiks kirjas olla:
Võlaõigusseadus
Tarbijakaitse seadus
Kaubandustegevuse seadus

Pole veel otseselt leidnud, kuid mäletan - ükskord leidsin icon_biggrin.gif

_________________
Betamax kirjutas:
Vestlus naistega pole kunagi lihtne.
Sideoperaatorite internetipakettide tabel: http://goo.gl/WJ631k
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gzus
HV kasutaja
Gzus

liitunud: 15.01.2003




sõnum 01.04.2012 02:56 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Veebipoest sai ostetud Pentax K5 KIT objektiiviga...
Muidu kõik 5+ aga lõpuks väljas ereda päikese käes pildistades tuli välja, et pildiotsijale on mõnus rasvane näpujälg seespoolt sisse surutud... lisaks olid mõned suuremad tolmukübemed peeglil. icon_confused.gif Vähemalt sensor oli puhas - kuigi karta võis halvemat, kui juba näpud on keresse sisse topitud.

Moraal vist see, et veebipoest ei ole mõtet kallimat kraami osta - targem oleks kohe poes kaup üle vaadata, kuigi peaks olema suurim fotokaupadega tegelev kett Eestis ja seega ka mingi taseme olemasolu, mis selliseid asju ei luba juhtuda? kopp.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004




sõnum 01.04.2012 14:51 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Gzus kirjutas:
Veebipoest sai ostetud Pentax K5 KIT objektiiviga...
Muidu kõik 5+ aga lõpuks väljas ereda päikese käes pildistades tuli välja, et pildiotsijale on mõnus rasvane näpujälg seespoolt sisse surutud... lisaks olid mõned suuremad tolmukübemed peeglil. icon_confused.gif Vähemalt sensor oli puhas - kuigi karta võis halvemat, kui juba näpud on keresse sisse topitud.

Moraal vist see, et veebipoest ei ole mõtet kallimat kraami osta - targem oleks kohe poes kaup üle vaadata, kuigi peaks olema suurim fotokaupadega tegelev kett Eestis ja seega ka mingi taseme olemasolu, mis selliseid asju ei luba juhtuda? kopp.gif

Jah, seda peaks müüjale rääkima. Ma muidugi ei mõista, kuidas saab pildiotsijale seestpoolt näpujälgi tekitada. Äkki oli näpujälg ikka pildiotsija ava ees oleval eemaldataval klaasil? Ma ei tea, kas K5-l selline asi on (mu D700-l on)? Isegi sel juhul kahtlustaks pigem tootjat kui müüjat, sest on raske uskuda, et Photopoint oma müüdava kauba pakendid lahti võtab ja tooted molekulideks lammutab. Mis selle mõte oleks? Efektiivsuse langetamine?
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gzus
HV kasutaja
Gzus

liitunud: 15.01.2003




sõnum 02.04.2012 04:13 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

erko kirjutas:
Gzus kirjutas:
...

Ma muidugi ei mõista, kuidas saab pildiotsijale seestpoolt näpujälgi tekitada. Äkki oli näpujälg ikka pildiotsija ava ees oleval eemaldataval klaasil? Ma ei tea, kas K5-l selline asi on (mu D700-l on)? Isegi sel juhul kahtlustaks pigem tootjat kui müüjat, sest on raske uskuda, et Photopoint oma müüdava kauba pakendid lahti võtab ja tooted molekulideks lammutab. Mis selle mõte oleks? Efektiivsuse langetamine?

Mis siin aru saada on:
Spoiler Spoiler Spoiler

Ei ole vaja molekulideks lammutada icon_rolleyes.gif

namstoop kirjutas:
Gzus, no aga mis sa ainult siin kurdad, võta nendega ühendust ja küll puhastavad ära

This could happen to you too.
Puhas juba.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004




sõnum 02.04.2012 07:36 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Gzus kirjutas:
Mis siin aru saada on:
Spoiler Spoiler Spoiler

Ei ole vaja molekulideks lammutada icon_rolleyes.gif

Pilt on veidi kehva kvaliteediga aga kui sõrmejälg oli sellel peeglikambri laes oleval heledal nelinurksel tükil siis see on mattklaas, mitte viewfinder thumbs_up.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gzus
HV kasutaja
Gzus

liitunud: 15.01.2003




sõnum 02.04.2012 08:10 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

erko kirjutas:
Gzus kirjutas:
Mis siin aru saada on:
Spoiler Spoiler Spoiler

Ei ole vaja molekulideks lammutada icon_rolleyes.gif

Pilt on veidi kehva kvaliteediga aga kui sõrmejälg oli sellel peeglikambri laes oleval heledal nelinurksel tükil siis see on mattklaas, mitte viewfinder thumbs_up.gif


Sellel mattklaasil on kadreerimise/fokusseerimise abistamiseks joonistatud ristküliku nurgad ja keskmes olev ring - see teeb ta arvestatavaks osaks pildiotsijast icon_razz1.gif (Sry aga vahest tekib tahtmine kasutaja Ho-Ho-d teha icon_biggrin.gif)

Oli negatiivne kogemus firmaga ja jagasin seda - võiks teema lõpetatuks lugeda thumbs_up.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UrmasKiisk
HV vaatleja

liitunud: 22.04.2010




sõnum 05.04.2012 11:04 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Tervist

Photopoint-i nimel vabandame sellise pehmelt öeldes ebameeldiva kogemuse pärast. See on tõesti nõme lugu et selline näpujäljega kaamera Teile sattus. Tõenäoliselt on tegemist siiski tehase poolse praagiga (mida on esimese hooga suisa võimatu uskuda).
Kindlasti ei ole Photopoint-i klienditeenindajatel tahtlust oma sõrmejälgi peegelkaamerate mattklaasidele jätta.
Vabandame veelkord et selline kaamera Teile sattus.
On hea meel kuulda, et kaamera on praeguseks juba koledast näpujäljest kenasti puhas ning loodame et jääte ostuga siiski rahule.
Lisaks on mul kasutajale Gzus väike palve. Palun saatke oma kontakt e-postile: info@photopoint.ee et saaksime Teiega personaalselt ühendust võtta ning leida viis kuidas me saaksime juhtunut veelgi leevendada.

Lugupidamisega,

Urmas Kiisk
Nordic Digital AS/Photopoint
juhatuse liige
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 05.04.2012 12:48 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Ahah, et kuna tähtsad Photopointi tegelased seda teemat külastavad, oleks ka selline küsimus: miks (Interneti teel ostetud) kauba tagastamisel suvalise Photopointi poe kaudu klient ei saa mitte mingit kviitungit vms dokumenti mis tõestaks et ta tagastas kaupa? Nii oli eelmisel aastal kui ma tagastasin ühe pisikese ja odava asja mis ei vastanud kirjeldusele, tookord ma nõustusin ta jätta niisaama poodi, kuigi oli kummaline. Sellel aastal sama jama, aga kuna defektne kaup kallis, ma ei julgenud niimoodi seda poodi jätta, väga sürrealistlik olukord praegu mul.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
UrmasKiisk
HV vaatleja

liitunud: 22.04.2010




sõnum 09.04.2012 08:47 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Hea kasutaja globostrat.

Kirjutasite
tsitaat:
, väga sürrealistlik olukord praegu mul.


Probleeme lahendame ikka otsesuhtluses klientidega, foorumid pole kõige operatiivsem infokanal.

Meil on kindlad käitumisreeglid ja protseduurid ning ükski tehing ega kauba liikumine ei jää tavaolukorras dokumenteerimata. Teie puhul taheti pakkuda võimalikult kiiret lahendust ning nagu mida aru sain toimus kiirustamine mõlemalt poolt, seega tekkis korraks infosulg kaupluse ja online müügiosakonna vahel.
Tänaseks on Teie probleem lahendatud.


Lugupidamisega,

Urmas Kiisk
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV veteran
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 12.05.2012 11:27 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

ega ei oska öelda kas teile selline toode nagu Roccati hiir Savu ka müüki jõuab ?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anton Lemb
HV vaatleja
Anton Lemb

liitunud: 15.11.2011




sõnum 23.05.2012 15:42 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Gap, jõuab küll. täpset tarneaega ei ole veel teada, aga väga kaua ei tohiks enam minna.

[Edit]
nüüd kohal!
http://www.photopoint.ee/et/toode/26164/roccat-hiir-savu-roc-11-600

_________________
www.photopoint.ee
http://blog.photopoint.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2012 16:24 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Kas 550D on veel lootust poeletilt leida?
_________________
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anton Lemb
HV vaatleja
Anton Lemb

liitunud: 15.11.2011




sõnum 24.05.2012 08:11 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

mocc kirjutas:
Kas 550D on veel lootust poeletilt leida?

see on äärmiselt ebatõenäoline.

_________________
www.photopoint.ee
http://blog.photopoint.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
urmas1
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2005




sõnum 16.06.2012 21:07 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Photopointist ostes tasub kindlasti ostetav toode põhjalikult üle kontrollida. Pakis koju viies ja vea avastamisel ning kohe poodi tagasi minnes, saadetakse teid ilusti pikalt. Kohe enam vahetada ei saa, garantiiremont võtab aega. Kuigi mida Fu..? Toodet saanud kasutada ainult 30min.
Ostes tahvelarvuti, kõik töötab, Wifi signaal on ainult ruuteri kõrval? Ühtegi naabrite võrku ei leia, ruuterist eemaldudes meetri-paari pärast kaob ka signaal. Wifi antenn lahti, et üle joota tuleks puutetundlik esiklaas ilusti maha võtta, et sisemusele ligi saada.
Kohe ostetud tootel vea esinemisel on väga hea kogemus Plazamobiiliga, müts maha, täiesti nagu öö ja päev võrreldes Photopointiga. Iphone vea ilmnemisel, sai samal päeval tagasi minnes kohe teise.
Oli arvutifirma nimega Beesting, sai seal ka vea ilmnemisel järgmisel päeval kohe uue toote vastu.
Klick garantiiga on ka väga positiivne kogemus.
Fotoluksiga on üli positiivne kogemus, sain ka viisaka maili Assar Jõeperalt.
Kaamerad ja objektiivid olengi ostnud peale seda Fotoluksist, väga hea firma.
Photopointist ei osta enam midagi.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 18.06.2012 09:09 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Eesti pole Ameerika kahjuks, kui siin ostad füüsilises kaupluses siis kaupmees ei pea pärast asja kohe tagasi võtma/vahetama. Nii et kui kõik ei saa poes testida, siis tuleb osta Interneti teel. Mõned kaupmehed küll lahkelt tulevad vastu kui kaupluses ostetud asjal kodus ilmneb defekt, aga nad ei pea tulema vastu.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
urmas1
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2005




sõnum 19.06.2012 21:09 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

Ma tahangi öelda, et Photopointist ostes mitte mingil juhul kohe kinnises karbis asja mitte osta. Las teevad karbi lahti ja lubavad ostetavat toodet korralikult proovida. Ekraani kvaliteeti ka ilma tehasekileta, kõiki funktsioone ja, näiteks tahvelarvutil, et ka intensiivse kasutamise korral kinni ei kiilu. Tunnike- paar rahus testida ja näppida, et kõik olulisemad asjad üle kontrollida. Kui midagi ei tööta, siis proovida kuidas teisel samasugusel töötab. Tehnikavidina ostul peab aega varuma, et hiljem kodus rahulikult proovides mitte lolli näoga kukalt sügada. Selles mõttes on poes ostmine ju etem kui internetis. Poes saab ja peab asja põhjalikult kontrollima ja testima.
Photopointist ilma kontrollimata asju mitte osta!
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2012 21:15 lisa ignoreeritav kasutaja vasta tsitaadiga

urmas1 kirjutas:
Ma tahangi öelda, et Photopointist ostes mitte mingil juhul kohe kinnises karbis asja mitte osta. Las teevad karbi lahti ja lubavad ostetavat toodet korralikult proovida. Ekraani kvaliteeti ka ilma tehasekileta, kõiki funktsioone ja, näiteks tahvelarvutil, et ka intensiivse kasutamise korral kinni ei kiilu. Tunnike- paar rahus testida ja näppida, et kõik olulisemad asjad üle kontrollida. Kui midagi ei tööta, siis proovida kuidas teisel samasugusel töötab. Tehnikavidina ostul peab aega varuma, et hiljem kodus rahulikult proovides mitte lolli näoga kukalt sügada. Selles mõttes on poes ostmine ju etem kui internetis. Poes saab ja peab asja põhjalikult kontrollima ja testima.
Photopointist ilma kontrollimata asju mitte osta!

icon_lol.gif

_________________
O: GB/GBC/GBA/GC/SNES/NDS/N3DS/Wii/WiiU/X360/PSP/PS1/PS2/PS3/PS Vita mängud
M: Final Fantasy 25th Memorial Ultimania Vol.1 kunstiraamat
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 190
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade ja tootjate foorum »  Photopoint mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.