Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  DIGIZONE märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.09.2006 14:56:25 vasta tsitaadiga

Ordi on kordi suurem firma kui Digizone ja neil on tõenäoliselt rohkem inimressurssi klientide soovidega tegelemiseks.
_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 17.09.2006 15:03:12 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Ordi on kordi suurem firma kui Digizone ja neil on tõenäoliselt rohkem inimressurssi klientide soovidega tegelemiseks.


Ma pole mitte midagi erilist soovinud mis vajaks just Ordi tohutuid resursse icon_razz1.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.09.2006 15:06:01 vasta tsitaadiga

globostrat, loe nüüd viimased paarkümmend postitust uuesti läbi, eriti loe kännuämmelg ja minu seisukohti allahindluste andmise ja sooduseküsimistele vastamiste kohta.
_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 17.09.2006 15:14:16 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
globostrat, loe nüüd viimased paarkümmend postitust uuesti läbi, eriti loe kännuämmelg ja minu seisukohti allahindluste andmise ja sooduseküsimistele vastamiste kohta.


Ma alati ostan selle hinnaga mida firma küsib või siis ei osta, tingimisega ma ei tegele.
Tarnekuupäev on aga mõnikord tähtis isegi tavakliendi jaoks, inimesele tänavalt n.ö.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.09.2006 15:24:44 vasta tsitaadiga

globostrat, siis on probleemide püstitus ikkagi erinev.
Aga viia probleemid ühise nimetaja alla ja lahmida firma ülbusest on täiesti kohatu icon_idea.gif

Igal firmal on rahuolematuid/probleemseid kliente, kelle tehtud ostutehingud moodustavad firma käibest näiteks 0,1%.
Kas siis nende negatiivsete juhtumite alusel saab rääkida firma ülbusest, kui 99,9% firma klientidest on rahuldatud?
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 17.09.2006 15:26:20 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
globostrat, siis on probleemide püstitus ikkagi erinev.
Aga viia probleemid ühise nimetaja alla ja lahmida firma ülbusest on täiesti kohatu icon_idea.gif


Tahad seda aastatagust kirjavahetust siia teemasse,
mis oli seotud tarnesoovi eiramisega? Et kõik lugeksid
ja otsustaksid ise enda jaoks, kas on tegemist ülbusega?
Parem liigume oma eludega edasi...
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.09.2006 15:30:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Parem liigume oma eludega edasi...

MOTT

Igal inimesel/firmal on minevikust meeldivaid ja vähemmeeldivaid kogemusi.
Üksikust näitest aga reeglina ei piisa, et võiks või saaks kaugeleulatuvaid järeldusi teha.
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 26.08.2002




sõnum 17.09.2006 15:30:18 vasta tsitaadiga

kui mind mälu ei peta, siis on olnud ka mul digizonega korra tarneprobleem, kuid sellest teatati aegsasti... samuti oldi lahked minu jaoks sobimatuks osutunud kaupa vahetama.. olen vahendanud sealt kaudu hea mitmeid oste ja nurinat pole ka teistelt kuulnud icon_rolleyes.gif

kui nüüd tarne juurde tagasi minna, siis on probleem oluliselt kaugemal- sõltub ju kauba reaalne kliendini jõudmine hankijateketi igast lülist. Oma kogemuste järgi võin öelda, et suurem hämamine tarneaegade suhtes on ikka suuremate haide poole peal (GNT, Techdata), kuna nemad peavad tegelema prognoosidega..
Kommentaarid: 242 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.09.2006 15:31:59 vasta tsitaadiga

tsitaat:

suurem hämamine tarneaegade suhtes on ikka suuremate haide poole peal (GNT, Techdata), kuna nemad peavad tegelema prognoosidega..

ja neid prognoose annavad neile tootjad, kes isegi ei suuda oma lubadusi täita

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 17.09.2006 15:35:36 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

suurem hämamine tarneaegade suhtes on ikka suuremate haide poole peal (GNT, Techdata), kuna nemad peavad tegelema prognoosidega..

ja neid prognoose annavad neile tootjad, kes isegi ei suuda oma lubadusi täita


Nägite ju et asi ei jõua minuni minu soovitud tähtajaks,
aga ikka panite teele, kuigi ma algusest peale ütlesin,
et vot kuni selle päeva õhtuni, muidu pean kiiresti
ostma kuskil poes samal õhtul - asi oli mõeldud kingituseks
ja inimese sünnipäev pole nii muudetav kui tarnetähtaeg icon_wink.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.09.2006 15:37:14 vasta tsitaadiga

globostrat, sellisel juhul ainuke viis asi kindlalt õigeks ajaks ära osta on salongist see füüsiliselt ära osta.
Mina juba ammu ei looda kõiksugu erinevatele tarnetele, kuna enamikel juhtudel ei sõltu need arvutifirmadest.

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 17.09.2006 21:48:10 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
globostrat, sellisel juhul ainuke viis asi kindlalt õigeks ajaks ära osta on salongist see füüsiliselt ära osta.
Mina juba ammu ei looda kõiksugu erinevatele tarnetele, kuna enamikel juhtudel ei sõltu need arvutifirmadest.


Loomulikult tarne hilinemine polnud traagiline,
traagiline oli hoopis see et nad seda kaupa ikka üritasid
mulle sokutada kuigi ma juba tehingust taganesin
ja nad keeldusid raha mulle tagastamast
seni kuni pöördusin avaldusega TKA-sse.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mar6
HV veteran

liitunud: 20.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2006 12:38:57 vasta tsitaadiga

Väita seda, et allahindluse MITTE tegemine on ülbe ja ebanormaalne tegevus on küll VÄGA imelik.
Mõne meelest peaks saama vist igas poes allahindlusi.
Tee oma firma ja vaata kuidas on Eestis majandada, kui igaüks hakkab niigi väikestelt kasumitelt soodustusi tahtma.
Sorry ot pärast, aga pidevalt satun sellistele asjadele, kus arvatakse, et arvuti firmad teenivad eestis ülisuuri kasumeid.
Sinu 140 krooni pole võibolla suur aga eks neid küsijaid ole teisigi.Ma ei tööta selles firmas!
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
remi
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2003




sõnum 18.09.2006 22:41:40 vasta tsitaadiga

kännuämmelg kirjutas:
globostrat kirjutas:
Just nimelt enne ostu, s.t. küsimusele reageeritakse ja mitte seda ignoreeritakse.
Minu selgelt kirjalikul viisil välejndatud soovi (sobiv tarneaeg, vastasel juhul tehingut üldse mitte sooritada) nad samamoodi ignoreerisid eelmisel suvel, kusjuures kaotasid selle tulemusena ka pisut aega ja raha kuna ma lihtsalt taganesin tehingust ja kurb lugeda et sama ülbelt tegutsevad tänagi.

Sinu küsimusele ju reageeritigi arve kirjutamisega icon_rolleyes.gif
Sinu asi oli sellega kas nõustuda või mitte (arve ei kohusta ostma) Sina valisid esimese variandi ja hakkasid hiljem tingima teise äri hindadele viidates (imestan, et Sa veel võrdluseks mõnda väljamaa odavmüügi saidile linki ei andnud). Vastus toodi Sulle ju ka ära ja ma tõesti ei saa aru, mis on Su solvumise põhjuseks? Seda enam, et Sa oled ennast juba ühel korral sama ettevõtte poolt tundnud solvatuna icon_rolleyes.gif
üldiselt nimetatakse taolisi kliente probleemseteks ning kahjuks pole taoliste soovidele järgiandmine alati parim strateegia..
olen paar korda kohanud osavaid müügimehi, kes on kasutanud sellistel puhkudel ka shokiteraapiat- kliendile on viisakalt selgeks tehtud, et nende isik pole antud lettide taga enam soovitud 8) ja usu või mitte- see on mõjunud- klient on ikkagi naasnud kuid hoopis arusaavama suhtumisega

Tuleb meelde üks vana lugu ajast kui Sakala tn. 19 asus selline kunagine arvutipood, mille nimi oli Enter(suure kollase käega logo, kes mäletab - mitte segi ajada seal hiljuti viibinud Enter arvutisalongiga, ehkki peategelane on sama icon_wink.gif).
Üle tänava oli siis internetikohvik ja teisel korrusel MicroLink'i juhtkonna ruumid.
Pikk sissejuhatus aga seda väärt.
Internetikohviku majast väljus Microlinki juhatuse esimees koos mingisuguste külaliste/äripartneritega.
Ja seltskonna silme all väljus üle tänava asuvast kauplusest jooksujalu nooremapoolne meesterahvas, kes võttis suuna Liivalaia tänava poole(kui ma ei eksi siis mööda Tatari tänavat?).
Ja jooksujalu väljuva meesterahva järel väljus kauplusest veel suurema rutuga teine meesterahvas, kes tegi kiired jooksusammud ja lõi jooksu pealt ees olevale mehel jalaga p*e*r*s*e nii kõvasti et too kukkus.
Teisena väljunud mees kummardus ja korjas esimesena väljunud mehe käppade vahelt(jah, varga käppade vahelt) ära mälupulga ja sammus rahulikult poodi tagasi.
Selline vihje siis "leti taga mitte soovitavale" isikule.
Seda ma paraku ei tea, mida äripartnerid/külalised arvasid.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus9
HV vaatleja

liitunud: 05.02.2005




sõnum 16.11.2006 00:49:55 vasta tsitaadiga

remi kirjutas:

Tuleb meelde üks vana lugu ajast kui Sakala tn. 19 asus selline kunagine arvutipood, mille nimi oli Enter(suure kollase käega logo, kes mäletab - mitte segi ajada seal hiljuti viibinud Enter arvutisalongiga, ehkki peategelane on sama icon_wink.gif).
Üle tänava oli siis internetikohvik ja teisel korrusel MicroLink'i juhtkonna ruumid.
Pikk sissejuhatus aga seda väärt.
Internetikohviku majast väljus Microlinki juhatuse esimees koos mingisuguste külaliste/äripartneritega.
Ja seltskonna silme all väljus üle tänava asuvast kauplusest jooksujalu nooremapoolne meesterahvas, kes võttis suuna Liivalaia tänava poole(kui ma ei eksi siis mööda Tatari tänavat?).
Ja jooksujalu väljuva meesterahva järel väljus kauplusest veel suurema rutuga teine meesterahvas, kes tegi kiired jooksusammud ja lõi jooksu pealt ees olevale mehel jalaga p*e*r*s*e nii kõvasti et too kukkus.
Teisena väljunud mees kummardus ja korjas esimesena väljunud mehe käppade vahelt(jah, varga käppade vahelt) ära mälupulga ja sammus rahulikult poodi tagasi.


Selles jutus tundub veidi folkloori olema, nimelt Enteri ja Microlinki asukoha kirjeldusest tuleks eeldada, et aasta pidi siis olema ~2000 kui mitte varasem, samas kui esimene mälupulk tuli välja (IBM-i poolt) 2001 aastal ja ilmus Eestis müügile 2001 suvel, hinnaks 1100-1200 krooni (8 MB) olles seega mõtetult kallis ja tõenäoliselt mitte letikaup. Lisaks on ees jooksja kinni pidamine jalaga "p*e*r*s*e" lüües üks raskemaid viise...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pyhak
HV vaatleja
pyhak

liitunud: 03.10.2006




sõnum 23.11.2006 06:18:44 vasta tsitaadiga

Otsin säält oma Canon 400D ja netiteenindus oli eeskujulik. Peale kaamera soovitati vajalikku lisavarustust ja kirjadele vastati väga ja väga kiiresti. Päälinna tuli kaup järgisel päeval, aga kuna ma kodus polnud, helistati ja toodi teisele aadressile, aga see on muidugi rohkem kulleri rida.
Ostsin sealt mõni päev hiljem veel lisavidinaid ja kõik toimis samamoodi, nagu kellavärk.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HaVoC
HV kasutaja
HaVoC

liitunud: 17.07.2002




sõnum 25.12.2006 13:09:22 vasta tsitaadiga

Firma ülbeks sõimamine, selle eest, et ta ei suuda oma lubadusi täita, mis ei sõltu temast endast, on küll vale lähenemine. Ma olen Digizone'ga varemgi äri teinud. Ei ütleks, et nad ülbed on. Kui asi, mida klient soovib, ei asu firma laos, vaid tuleb kuskilt tellida, siis pole firma süüdi, et tarnija millegagi venitab. Mulle on nad alati öelnud, et asjaga läheb aega ja ka umbkaudse tarneaja. Kui tarneaeg ei sobi, siis ma lihtsalt ei telli. Ma ei usu, et keegi sellepärast pikka viha peaks. Kui aga klient ise on lasknud asja äratellida ja hiljem seda ei taha, siis on see tema oma viga. Firma süüdistamine on küll vale.

See oli minu arvamus.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 13.10.2002




sõnum 25.12.2006 17:21:44 vasta tsitaadiga

HaVoC kirjutas:
Firma ülbeks sõimamine, selle eest, et ta ei suuda oma lubadusi täita, mis ei sõltu temast endast, on küll vale lähenemine. Ma olen Digizone'ga varemgi äri teinud. Ei ütleks, et nad ülbed on. Kui asi, mida klient soovib, ei asu firma laos, vaid tuleb kuskilt tellida, siis pole firma süüdi, et tarnija millegagi venitab. Mulle on nad alati öelnud, et asjaga läheb aega ja ka umbkaudse tarneaja. Kui tarneaeg ei sobi, siis ma lihtsalt ei telli. Ma ei usu, et keegi sellepärast pikka viha peaks. Kui aga klient ise on lasknud asja äratellida ja hiljem seda ei taha, siis on see tema oma viga. Firma süüdistamine on küll vale.

See oli minu arvamus.


Ülbe oli suhtumine minusse kui ma keeldusin asja aktsepteerimast
kuna minu soovitud tähtaeg oli läbi.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HaVoC
HV kasutaja
HaVoC

liitunud: 17.07.2002




sõnum 25.12.2006 18:34:20 vasta tsitaadiga

globostrat kirjutas:
HaVoC kirjutas:
Firma ülbeks sõimamine, selle eest, et ta ei suuda oma lubadusi täita, mis ei sõltu temast endast, on küll vale lähenemine. Ma olen Digizone'ga varemgi äri teinud. Ei ütleks, et nad ülbed on. Kui asi, mida klient soovib, ei asu firma laos, vaid tuleb kuskilt tellida, siis pole firma süüdi, et tarnija millegagi venitab. Mulle on nad alati öelnud, et asjaga läheb aega ja ka umbkaudse tarneaja. Kui tarneaeg ei sobi, siis ma lihtsalt ei telli. Ma ei usu, et keegi sellepärast pikka viha peaks. Kui aga klient ise on lasknud asja äratellida ja hiljem seda ei taha, siis on see tema oma viga. Firma süüdistamine on küll vale.

See oli minu arvamus.


Ülbe oli suhtumine minusse kui ma keeldusin asja aktsepteerimast
kuna minu soovitud tähtaeg oli läbi.


Ok, ärme mine tülli. Ma ei tea kõiki asjaolusi, seetõttu pole ka õige hindama. Isklikud kogemused firmaga Digizone on mul siiani meeldivad. Kahju, et sul teistsugused on. Peace!!!

_________________
http://s1.ee.bitefight.org/c.php?uid=28977

Kinnisidee -> www.kalonline.com
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valtsweb
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2002




sõnum 04.03.2007 14:01:06 vasta tsitaadiga

Tellisin antud ettevõttelt läbi veebi endale Canon PSA550 kaamera, reedel tegin tunnise vahega tellimise ja arve maksmise ja laupäeva hommikul oli asi mul käes icon_biggrin.gif Igati positiivne
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ruger
HV kasutaja
ruger

liitunud: 13.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2007 21:41:36 vasta tsitaadiga

Peab kiitma Digizone poe kiirust thumbs_up.gif Sai tellitud sealt eelmisel nädalal ning makstud kella 3 paiku päeval. Järgmine hommik enne kella 7:50 oli kaup ELS-i kulleriga ukse taga(ca. 100 km. eemal Tallinnast).
_________________
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pauks3
HV vaatleja

liitunud: 11.07.2004




sõnum 21.08.2007 17:26:48 vasta tsitaadiga

olen ostnud ipod suffle neilt meili teel suheldes ja kõik sujus thumbs_up.gif
sõber aga soovis läpakat neilt tellida ja mailile ei vastatud... icon_confused.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pspman
HV kasutaja
Pspman

liitunud: 30.09.2007




sõnum 02.10.2007 17:39:33 vasta tsitaadiga

Kiidan nende kiirust tegin eile ylekande ja t2na sain juba k2tte vaäga rahul
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 30.10.2007 14:24:31 vasta tsitaadiga

Tegin reedel ülekande.Täna saatsin maili,et kusmaal siis asi on.
Positiivne,et tuli kiire vastus kohe
Negatiivne,et oli nende poolne viivitus ja lubati,et homseks tuuakse ära.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Drakan
HV vaatleja
Drakan

liitunud: 27.08.2003




sõnum 07.11.2007 12:51:08 vasta tsitaadiga

2004 aastal Canon Powershot A75-e.
2005 aastal Canon EOS 350d, mingi DVD/DivX mängija
2006 aastal Canon Powershot A520 (vist)
2007 aastal Canon 570 IS

Ei midagi muud, kui pöial püsti icon_smile.gif

_________________
kaader.ee:: Aerofotod! Fotopaberile, kapale või lõuendile.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  DIGIZONE mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.