Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Riddim
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2009
|
18.05.2015 14:20:22
|
|
|
486 kirjutas: |
Üks eriti häiriv asi selle seeria melee v6itluses on, et ei saa liikudes rünnata. See muudab v6itluse väga ebaausaks ja n6medaks. =Vilets gamedesign. |
Taotuslik gamedesign ei ole automaatselt vilets gamedesign.
_________________ LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles! |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
18.05.2015 14:34:54
|
|
|
Ikka on küll vilets. Viimane DS2 update tegi combati täitsa naeruväärseks. Kus kohe alguse juba mingi 20 vaenlast kallal. Koguaeg kui tahad ühegi löögi teha oled selles animatsioonis kinni ja poksikott vaenlastele. 6nneks Bloodporne selles natuke tagasihoidlikum, natuke. See ämblikutega boss näitab väga hästi kui jobu combat süsteem on.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
18.05.2015 15:05:41
|
|
|
kui ei viitsi õppida ja ei saa hakkama siis oma mure.
Ämblikutega boss sai odavalt pikki tatti.. ei olnud probleeme. Natuke mõtlemist ja taktikat oli vaja. Pms ise jõudsin järeldusele: kui teha kiirelt siir rünnata ja dodge'ida kohe seda pea ämblikut. Riskantne aga kiire viis. Või kui minna kindlapeale ja vaikselt siis lõid kõik väiksed ämblikud maha, läksid suurema kallale ja kordasid kuni läbi. Pikse efekt relval ei meeldinud toole kah mitte üldse. Default relvaga oli suht nigel seda müsida, liiga vähe dmg'it tegi.
Combat süsteem on ergas, kiire ja toimiv. Lihtsalt peab selgeks õppima eemale põiklemise ja kohe peale seda ründama + jälgima, et stamina tase oleks piisav.
DS2 kohe 20 vaenlast kallal? Jooksed siis nagu sõge jänes vastaste massi. Ega see ässsassins crap ei ole kus vastased järjekorda võtavad, et sind rünnata
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
18.05.2015 20:24:23
|
|
|
486, sul on loomulikult õigus oma arvamusele, aga kui paljud inimesed saavad mänguga hakkama, siis... on asi ikka indiviidis kinni.
Rom, the Vacous Spider puhul on mitu strateegiat mis võivad töötada. Mina leidsin enda jaoks selle, et tapsin kõik väikesed ämblikud ära. Nad ei respawni. Pärast kakled 1:1 Rom'ga, väga lihtne.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
18.05.2015 20:54:38
|
|
|
Kõik vead mis mul bloodborne'is läbikukkumiseni viinud on:
- torman peale vaatamata mida vastane teeb, teha suudab
-torman tundmatusse kohta eeltööd tegemata kes ees ootab
-alahindan vastase jõudu ja special rünnakut (need keebiga tondid kes võtavad kratist kinni ja vsio)
-ei jälgi suures ähmis mängu olukorda (mürgitus peal vms)
- lähen liiga julgeks ja arvan, et alam leveli vastased ei tee midagi ja võib rahus ringi lollitada
-lähen viimase elu riba natukese peale ähmi täis ja üritan kohe healida ilma, et jätkata pingelist dodge - hit võitlust edasi.
Lisaks invade'imisel on sageli liiga kõvad vastased tulnud ja siis on suht... mes siis ikka
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
19.05.2015 00:06:42
|
|
|
Minul jälle tundus BB palju kergem kui Demon souls ja Dark souls 1 olid.Bloodbornes pidi jälgima bossude taktikalist käitumist nagu Dark soulsi mängudeski,aga bossud sain isiklikult kergelt maha enamus.Demon soulsis jebisin nendega rohkem,aga ehk ka sellepärast et oli ju üldse esimene soulsi mäng,tahtis tiba harjumist
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
19.05.2015 07:58:59
|
|
|
Vici, eks sügavamalt meelde jääbki esimene mäng seerias .
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.05.2015 08:59:05
|
|
|
Demon Souls'is oli selles osas raskem, et ei osanud arvata mida mäng pakub. Kogu süsteem oli võõras ja vajas õppimist. Peale seda oli juba kergem kuna kõik soulsi mängud on enamvähem sarnased. Alguses ollakse harjunud tava action rpg'dega kus võib niisama ringi joosta ja igale asjale virutada ja kui jagu ei saanud pidi leveldama või geari parandama. Nüüd aga oli sama raske esmane vastane ja polnud kusagile minna, et uuendada ja mingit relvastust uuendada
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
19.05.2015 09:36:13
|
|
|
angel, minul tekkis vähemalt Bloodborne'ga sarnane efekt. Põhjus just see, et eeldasin lihtsalt järgmist Soulsi mängu. Animatsioonid, helid, õhustik, menüüd kõik on väga soulsilik, aga vat mängis hoopis teist moodi. Kiiremini sai mängumehhaanika käppa küll, aga põhjuseks eelnev kogemus. Vana aga samas väga uus tingis elevuse küll, kuna leidsin selles sama geniaalsuse ja sära, mis oli Demon's Souls-iski.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
19.05.2015 11:17:27
|
|
|
warsteine kirjutas: |
Cascoigne'i on kiire tõesti, aga ka üsna lihtsalt parry + ripostetav |
Parryist ma ei saa hästi aru, kui natukegi eemalt seda teha siis see animatsioon ei toimi. Peab nagu max üks samm ees seisma nagu vanasti kilpidega. Mis point sellel püstolil siis, damagid ka ei tee?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
19.05.2015 11:27:27
|
|
|
486, tulirelvade mõte ongi parry + riposte. Damage't teeb ainult Cannon (sööb korraga 10 kuuli) ja Evelyn (vajab Bloodtingue atribuuti ja skaleerub hästi dmg-ga) ja mõnes mõttes ka Flamesprayer ja Rosmarinus. Pmst idee on ikkagi vastase lööki segada ja viceral rünnak sisse saada, aga pead tabama täpset momenti, kui vastane lööma hakkab. Mõnesid kolle ei saa üldse nt parry-da ja osadel on ajastust üsna keeruline tabada. Parry jaoks parim relv on hunter's pistol, kuna ta on väga kiire, efektiivne ja ei raiska kuule.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.05.2015 12:29:50
|
|
|
Oh jah, 486, oh jah.
Tuirelvad teevad küll dmg'it kui neid uuendada ja vastavaid skille arendada. Aga peamine eesmärk, nagu mainitud, on neil sama efekt nagu eelnevates souls mängudes ->> Parry/Riposte. Ehk siis ennem kui vastane sulle tutaka annab lased talle bb gun'ist (alguses on suht bb gun) ühe sutsaka kirja ,vastane ehmub ja siis virutad talle käega (eelmises mängus virutati relvaga, nüüd muutub käsi "hundi" omaks ja tõmbab küünistega). Väga efektiivne lahendus mängu alguses. Ise tegin esmase leveli sedasi läbi, et kasutasin nimetatud taktikat ja seni kuni vastane toibus saadud hoobist sai ta kenasti kirvega maha võetud.
Lisaks antud relv on väga efektiivne vastaste rünnakute segamiseks. Mõned tegelased sellega eemale peletanud, et vältida nende rünnakut. Hundid, elukad jms loomad kes tulevad ligi ja hüppavad kaela. Sellega saab edukalt aega võita, et eemalduda, koguda ennast.
Ehk siis tundub, et kogu sõim on sellepärast, et ei osata mängida, ei viitsita õppida mängida. Ei viitsita uurida mängu mehaanikat. Tahetakse sellist tilulilu jura kus kõik asjad on level 1'ega üli kergelt võidetavad, samal ajal saab healida ning võitlus käib vaid ühte nuppu järjest pekstes. Mis sellise jura mõte on?
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
19.05.2015 13:22:26
|
|
|
ma ütlesin, et kui seda püstoli värki teha kaugemalt siis ei j6ua vastaseni ja seda animatsiooni teha, kuigi vaenlane veel kükitab ei toimi see animatsioon enam. Nii, et mis point sellel püstoli rangel kuna see mehaanika toimib ainult kui saa oled selle vaenlase nina ees.
Sa angel ära lahmi, ma tean väga hästi kuidas see mäng toimib. Ma lihtsalt loen vigu ette.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Riddim
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2009
|
19.05.2015 13:28:56
|
|
|
486 kirjutas: |
ma ütlesin, et kui seda püstoli värki teha kaugemalt siis ei j6ua vastaseni ja seda animatsiooni teha |
Selle vastu aitab see, kui otse edasi dashida, mitte jalutada tavalise tempoga.
_________________ LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles! |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
19.05.2015 13:44:48
|
|
|
486, nagu kasutaja Riddim ütles, tuleb vastasele lähedale quick-steppida. Soovitatav on siiski relva kasutada pigem lähedalt kui kaugelt, nii et jõuad ühe quick-stepiga talle nina alla. Vastane peab ju ründe animatsiooni nagunii tegema, ta ei hakka ju 10m kaugusel vehkima.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.05.2015 13:57:32
|
|
|
486 kirjutas: |
ma ütlesin, et kui seda püstoli värki teha kaugemalt siis ei j6ua vastaseni ja seda animatsiooni teha, kuigi vaenlane veel kükitab ei toimi see animatsioon enam. Nii, et mis point sellel püstoli rangel kuna see mehaanika toimib ainult kui saa oled selle vaenlase nina ees.
Sa angel ära lahmi, ma tean väga hästi kuidas see mäng toimib. Ma lihtsalt loen vigu ette. |
minuarust loed sa ette enda saamatust mitte mängu vigu.
olen väga edukalt kõigiga selle parry ära teinud.
Ennem Souls mängus PIDID sa olema ligidal, et kilbiga teist parry'da ja ei saanud kah meetrite kauguselt seda teha. Bloodborne'is kui kaugeks jääd siis teed uuesti püssiga parry või siis tormad peale. Lisaks tehti asi k ergemaks kuna eelnavates souls mängudes said parry't teha vaid teatud varustusega. Nüüd on see mängu sisse liidetud ja üks osa strateegilisest liigutusest mille pead ära õppima kui soovid relva kasutada.
Alguses eksisid sa sellega, et dodge'ides ei saa rünnata... tuues välja nagu see oleks ennem võimalik olnud. Aga ei olnud. Nüüd tood välja parry vea mis ei ole viga vaid loogika ja tükike realismi.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
21.05.2015 11:30:13
|
|
|
tehku parem korralik souls game sama graffaga
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
21.05.2015 11:33:05
|
|
|
on ju korralik souls game
tehku parem korralik bloodborne'i expansion mitte mingi väike dlc. Kui peaks season passi välja kuulutama siis on teada mis toimub
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
ahvilõust
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.06.2005
|
10.10.2015 03:25:20
|
|
|
Ikka fail mäng, peab ütlema. Alguses suudab illusiooni tekitada, et midagi head ja erilist aga kui selle läbi tegid siis alles näed kui tühi see mäng on. Maagi/Archer/Ranged klasside puudumine on väga suur miinus. Aint mingi jobune melee klass. Kui mängu läbi tegid ei saa isegi alte teha ja teisi builde proovida. Kuigi osad vaenlased kasutavad väga ägedaid spelle ja tule spelle ka. Mängija saab aint neid ääretult mõttetuid spelle kasutada, mis näevad jürad välja, on nõrgad ja kasutavad palju püstoli kuule??!!?!! Nagu WTF?
Chalice huinjaa on ilmselt kiiresti kuidagi sisse topitud, et näeks välja nagu oleks pikk mäng. Aga kui juba 3. korda jooksed sarnases dungeonis, viskab üle küll. Samad vaenlased, iga dungeon näeb praktiliset sama välja, isz aint mingi teist värvi veits. Absurdne BS! Siis tuleb veel mingit paska farmida, et järgmisse samasugusesse kloaaki saada.
Main game on lühike, jabur ja tegelt ka igav. Alguses veel mõtlesin, et tuleb midagi ägedat lõpus aga ei. Graafika mängul on ka väga üksluine. Koguaeg on tunne nagu käiks samades kohtades. Muusika on megalame.
Fromsofti ainuke hea mäng ongi DkS1. Ei mingit Nexus laadset BSta, super muusika, maagia klass ja muud ranged klassid ja palju palju erinevaid relvi.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
iDemon
HV Guru
liitunud: 03.11.2006
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
kiriE
HV kasutaja
liitunud: 20.07.2003
|
25.11.2015 16:20:58
|
|
|
Täna on siis PSN poodi DLC-d oodata?
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
|