Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
DirectX vs OpenGL |
DirectX |
|
44% |
[ 44 ] |
OpenGL |
|
55% |
[ 54 ] |
|
hääli kokku : 98 |
|
autor |
sõnum |
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
17.08.2010 17:14:07
|
|
|
Ho Ho, aga kuidas Wine all DX jooksutamine lahendatud on?
Üle OpenGL`i ?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
EP|hull
HV vaatleja
liitunud: 11.01.2003
|
17.08.2010 17:15:22
|
|
|
Minu kui tarkvaraarendaja 2 senti:
a) kui mul on vaja midagi teha ainult win platvormile, siis DirectX, kuna seal on kogu mängudeks vajalik stack suures osas olemas (audio, input, video, mingi osa matemaatilist backendi tõenäoliselt ka), ehk igasugu boilerplate koodi tuleks vähem.
b) kui on kasvõi õhkõrn tõenäosus olemas, et tuleb portida - ükskõik kuhu, linuxile, mõnele uuele popile telefoniplatvormile (iPhone? android?) siis raudpolt opengl + SDL kombinatsioon, et elu hiljem lihtsam oleks.
Etz kirjutas: |
Ho Ho, aga kuidas Wine all DX jooksutamine lahendatud on?
Üle OpenGL`i ? |
jep, wine mapib directX'i OpenGL peale ümber afaik.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 17:20:21
|
|
|
Etz kirjutas: |
Ho Ho, aga kuidas Wine all DX jooksutamine lahendatud on?
Üle OpenGL`i ? |
Nagu öeldud siis jah, mappitakse opengl'i peale ümber. Wine on mõnes mõttes sarnane Java JIT virtuaalmasinale "tõlkides" töö ajal asjad d3d pealt opengl'iks. Kohati juhtub sellega kõiksugu naljakaid asju, näiteks teatud olukorras jooksis warcraft linuxis läbi wine tõlgenduse kiiremini kui samal raual wini all
EP|hull kirjutas: |
a) kui mul on vaja midagi teha ainult win platvormile, siis DirectX, kuna seal on kogu mängudeks vajalik stack suures osas olemas (audio, input, video, mingi osa matemaatilist backendi tõenäoliselt ka), ehk igasugu boilerplate koodi tuleks vähem. |
Oled sa kunagi proovinud reaalselt kasutada noid DX'i komponente või lihtsalt oletad et nii teeksid? On põhjus miks praktiliselt mitte keegi ei kasuta dx'ist rohkemat, kui d3d ning audio-inputi jaoks kasutavad tihtipeale ka üsnagi suured ja tuntud tegijad noidsamu teeke mida sa loetlesid. Samuti puudub DX'il igasugune matemaatiline backend, SDL'ilgi on seda rohkem.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
virus152
HV vaatleja
liitunud: 05.03.2009
|
17.08.2010 17:51:09
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
"Varsti" peaks saama ka brauseris OpenGL'i kiirendust kasutada. |
Miks jutumärkides? FF 4.0 beetades on võimalik WebGL sisse lülitada ja Webkit'is on samuti tugi olemas. Ma olen küll ainult paari demo proovinud, aga mõlemad jooksid viisakalt, kuigi ega nad teab mis keerulised ka polnud.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.08.2010 17:58:24
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
tomorrow, kõige efektiivsem FUD on selline, mille ohver ei tea, kust tema eelarvamus pärineb (luges kusagilt, kuulis tuttavalt jne, teadmata originaalallikat) ja et ta FUD-i ohver on. |
Pea pole prügikast.Kõike ei pea mäletama aga samas see ei tee veel kellestki FUD ohvrit
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
17.08.2010 18:10:27
|
|
|
virus152 kirjutas: |
Miks jutumärkides? |
Ainult seetõttu, et võtab väheke aega enne, kui see kõigi brauseriteni stabiilsete versioonideni jõuab. Sealt kulub veel veidike aega edasi et veebiarendajad seda ka reaalselt kasutama hakkaks. HTML5 on märksa vanem asi kuid siiani kasutatakse seda veel üsnagi vähe, ega webGL kiiremini levima hakka.
tomorrow kirjutas: |
Pea pole prügikast.Kõike ei pea mäletama aga samas see ei tee veel kellestki FUD ohvrit |
Tõsi, mäletama ei pea kuid see veel ei tähenda et sa eneselegi teadmata pole ohvriks langenud. Ega keegi sind selles ei süüdista ka, keegi pole kohustatud minema kõiki väiteid omapäi üle kontrollima et nende tõesuses veenduda. FUD sellel põhinebki, et keegi kusagil karjub oma valesid väiteid kõvemini kui teised ning kuna rahvas ei viitsi fakte kontrollida jääbki neile arusaam, et räägitu oli tõde
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Aah
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2007
|
26.03.2011 11:15:43
|
|
|
tsitaat: |
DirectX on see, mis jääb pudelikaelaks |
Teema kuidagi soiku jäänud
Link
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
multizync
HV kasutaja
liitunud: 23.05.2005
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
12.08.2011 23:59:26
|
|
|
OpenGL & OpenCL on kaks täiesti erinevat asja...
OpenCL on "open source" vaste nVidia Cuda`le, pildi monitorile joonistamisega on sel iseenesest väga vähe pistmist..
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
multizync
HV kasutaja
liitunud: 23.05.2005
|
13.08.2011 14:20:09
|
|
|
Selge pilt..
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
13.08.2011 14:36:55
|
|
|
multiznc kirjutas: |
OpenGL ei taheta üldse tegelda |
Nädal tagasi announciti opengl 4.2, ei saa nagu väga väita et ei tegelda.
http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGL#OpenGL_4.2
"Support for modifying an arbitrary subset of a compressed texture, without having to re-download the whole texture to the GPU for significant performance improvements."
See feature vist lisati spetsiaalselt Carmac'i jaoks
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
13.08.2011 16:22:40
|
|
|
sai linuxis ati opengl4.2 beta driverid peale lükatud. Probleem aint selles et pole midagi millega testida
unigine on hetkel veel opengl4.1
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
02.11.2012 23:36:19
|
|
|
Kaevan ühe teema üles et panna kirja Croteami poolt tulevat kriitikat DX'i kohta. Tegelikult küll nad selgitasid miks valisid SS3 jaoks DX9 ja mitte 11 kuid seal hulgas olid mõned üsnagi karmid sõnad ka d3d kohta
http://forums.steamgames.com/forums/showpost.php?s=ba7c6198709c78918b5cab476f0e3935&p=26565378&postcount=10
tsitaat: |
Anyway, the perf problems some people are seeing are mostly connected to the fact that drivers are not yet tuned for the game. I know that for outsiders it might seem simple - there's an API and the game should code to the API and everything should work fine and dandy. Yeah, right. In 1990, on OpenGL, maybe. Today, with DirectX which is largely underspecified, has no serious conformance tests, and with drivers competing to be faster than "the other manufacturer" it is very, very messy. Actually it's fascinating how it is not actually as apparently messy as it could be. |
[edit]
Äratagem zombied
Üks tegelane tegi väheke mõõtmisi OpenGL vs D3D overheadi, DX11 vs OpenGL'i extensionid bindless tekstuuride jaoks:
http://timothylottes.blogspot.com/2012/03/dx11-vs-gl-driver-overhead.html
Spoiler
[edit]
Valve teeb huvitavaid tegusid
http://blogs.valvesoftware.com/linux/faster-zombies/
tsitaat: |
OpenGL versus Direct3D on Windows 7
This experience lead to the question: why does an OpenGL version of our game run faster than Direct3D on Windows 7? It appears that it’s not related to multitasking overhead. We have been doing some fairly close analysis and it comes down to a few additional microseconds overhead per batch in Direct3D which does not affect OpenGL on Windows. Now that we know the hardware is capable of more performance, we will go back and figure out how to mitigate this effect under Direct3D. |
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
25.08.2015 18:51:55
|
|
|
Komistasin sellise mõne aasta taguse väga huvitava ajalootunni stiilis artikli otsa Direct X vs OpenGL:
Spoiler
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
xpander
HV veteran
liitunud: 24.10.2005
|
19.02.2016 22:17:34
|
|
|
anna aega atra seada.
see on esimene suht kiire port, mis ei kasuta veel multithreadingut
vs opengl on edasiminek juba praegu meeletu.
multithreading ka tööle pannakse siis peaks perf veel meeletult kasvama
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|