Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Sony Xperia Z1 Compact märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 40, 41, 42  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
markox
HV vaatleja

liitunud: 10.10.2009




sõnum 09.07.2015 11:40:26 vasta tsitaadiga

ajee kirjutas:
ajee kirjutas:
Kas sul on ka nii, et peale kõne lõpetamist kaob 3s pärast umbes 5-ks sekundiks levi ära?

Mulle tundub, et see probleem esineb LTE-ga. Kui võrgutüübi 3G peale muudan, siis enam pole seda jama täheldanud.

Kuna kõned toimuvad ainult 3G/2G võrgus ning kui sul on 4G aktiveeritud siis peale kõne üritab telefon tagasi 4G võrku end lülitada.
Olenevalt asukohast ja levi tugevusest võib see kohati lihtsalt kauem aega võtta.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MKD
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2004




sõnum 09.07.2015 14:59:41 vasta tsitaadiga

Naise Z1C on MTTCs käinud kahel korral ning ühte viga pole need härrad suutnud siiani lahendada. Esimesel korral oli mureks, et telefonile ei saanud helistada - ütles, et telefon on välja lülitatud. Telefonil vahetati emaplaat, aku ja väiksemad pudinad ning viga kadus, küll aga hakkas mikrofon tõrkuma - kõne kajas ning hääl kadus kohati ära. Saatsin neile kirja ning sellele vastati kolm nädalat hiljem ning sedagi alles siis, kui helistasin neile, et kaua võib. Võtsid telefoni eelisjärjekorras ette ning tegid tarkvara downgrade, sest väidetavalt ongi kõige uuema tarkvaraga mikrofoniga probleemid. Minu küsimusele, et kuidas siis see varem töötas, sest esimest korda garantiisse tuues oli see sama nende meelest "mitte töötav" tarkvara peal ning siis probleeme polnud, kuid sellele küsimusele vastust ei saanud. Igaljuhul pole probleem ka vanema tarkvaraga lõplikult kadunud, mingi imelik "sahin" on rääkimisel siiani ning kohati on kuulda ka kaja.. saatsin uue kirja.. Eks näis.

Alguses jättis MTTC endast hea mulje, kuid kui telefonile peale garantiis käiku vigasid juurde tekitatakse, läheb asi inetuks.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2015 19:45:31 vasta tsitaadiga

Lase telefon müüja juures ümber vahetada, parandatud asjad on tihtilugu MTTC juurest tagasi tulnud kehvalt kokku panduna
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MKD
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2004




sõnum 10.07.2015 08:36:33 vasta tsitaadiga

Janar! kirjutas:
Lase telefon müüja juures ümber vahetada, parandatud asjad on tihtilugu MTTC juurest tagasi tulnud kehvalt kokku panduna


Siiski siiski, seade paluti kolmandat korda tagasi tuua ja kui tehnik "näeb" viga, siis vahetavad nemad ära. Aga tõsi, tegelikult on telefonile alati ka kriime juurde tekitatud, kuid see on pisiasi..Aga villand on sellest jooksmisest, asjaajamisest ning ühe ettevõtte tagaajamisest.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krooms
HV kasutaja
Krooms

liitunud: 09.12.2009




sõnum 10.07.2015 21:03:57 vasta tsitaadiga

tsitaat:
seade paluti kolmandat korda tagasi tuua...
Mulle tundub, et sa jooksed liiga palju seda vahet. icon_rolleyes.gif Kolmandal korral võiks/peaks müüa/hooldaja aru saama, et toode ei ole korras või seda ei ole võimalik enam parandada.
Igaks juhuks võid sealt lugeda. http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/puudusega-toote-tagastamine
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leo Kalme
Reasõdur

liitunud: 13.03.2011




sõnum 12.07.2015 11:33:15 vasta tsitaadiga

Sain remonditud telefoni asemele uue. Tõrkeid ei esinenud muidu kui, et see MTTC ei olnud eriti vastutulelik ega suhtlusaldis - 3 nädala jooksul nad mu kirjale vastata ei vaevunud. Aga vähemalt tunnistasid seadme viga, mitte ei üritanud seda minu pähe määrida. Nüüd tuleb vaid uuele seadmele nullist garantiiaeg saada - edasimüüjate/tootjate arvates on loogiline, et uue seadme väljastamisega käib garantii vanale seadmele edasi, mitte seadme vahetamisest alates.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.07.2015 13:25:17 vasta tsitaadiga

See vahetamise teema on suhteliselt JOKK. Garantiikorras vahetatud seadmel pikeneb garantiiaeg ainult nende päevade arvu võrra mis ta hoolduses/remondis oli. Kui oleks seade tagasi ostetud ja uus müüdud, siis algaks garantii algusest peale.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 12.07.2015 13:40:36 vasta tsitaadiga

Lindman, sellega vahepeal oli mingi teema üleval, et uuel seadmel peaks garantii uuesti algama, mitte jätkuma.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.07.2015 14:45:37 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Lindman, sellega vahepeal oli mingi teema üleval, et uuel seadmel peaks garantii uuesti algama, mitte jätkuma.


Sõltub kõik sellest kuidas see vahetus juriidiliselt väljendatud on. Apple seadmeid näiteks ei remondita, aga tehakse mooduli vahetus ja garantii jookseb vastavalt esimesele seadmele. Töötan lihtsalt ühe operaatori alluvuses ja puutun nende asjadega pea igapäevaselt kokku.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leo Kalme
Reasõdur

liitunud: 13.03.2011




sõnum 12.07.2015 17:08:29 vasta tsitaadiga

Lindman kirjutas:
See vahetamise teema on suhteliselt JOKK. Garantiikorras vahetatud seadmel pikeneb garantiiaeg ainult nende päevade arvu võrra mis ta hoolduses/remondis oli. Kui oleks seade tagasi ostetud ja uus müüdud, siis algaks garantii algusest peale.


Nojah aga uue seadme puhul tuleb uus ostuarve koostada õige IMEIga. Seega peaks uue seadme garantii algama arvele märgitud ostukuupäevast.

Minu seadme puhul küll uut ostuarvet ei koostatud kuid vanale arvele tehti uue kuupäevaga märge uue seadme väljastamise kohta koos teenindaja allkirjaga (seal juures uue seadme IMEI) niiet see on sama hea kui uus ostuarve. Samuti remondi dokument, mis näeb ette ostu-aegse komplekti väljastamist vana telefoni asemele (ostu-aegsesse komplekti kuulub 2 aastat tootja garantiid).
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 12.07.2015 18:13:06 vasta tsitaadiga

Aga mis MTTC või kaupmees kostis selle peale? Nemad väidavad, et ei alga garantii uuesti või pole neilt uurinud?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leo Kalme
Reasõdur

liitunud: 13.03.2011




sõnum 12.07.2015 20:25:17 vasta tsitaadiga

Siim159 kirjutas:
Aga mis MTTC või kaupmees kostis selle peale? Nemad väidavad, et ei alga garantii uuesti või pole neilt uurinud?


Garantiitingimused väidavad, et ei alga uuesti otsast peale.

2. Kui Sony remondib toote ära või vahetab toote välja, jääb väljavahetatud tootele või vastava defekti remondile kehtima esialgne garantiiaeg või üheksakümnepäevane garantiiaeg alates remondi kuupäevast, kui esialgne garantiiaeg lõpeb varem.

Nüüd on ebaselge mis on esialgne garantiiaeg. Uue toote juures on esialgne garantii 2 aastat (tootja pakutav garantii). Peaks vist minema ja paluma uue ostuarve trükkimist, et hiljem oleks võimalik paberiga tõendada uue seadme ostukuupäeva? Kuigi teenindaja/esindja allkirja ja kuupäevaga märge algsel arvel peaks olema sama väärtusega. Kui kunagi arvuti taha pääsen siis süvenen pikemalt sellesse aga üldiselt selline case peaks vast olema.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 12.07.2015 21:35:16 vasta tsitaadiga

Kui antakse uus tutikas karbis jne siis on uus garantii. Kui saad ainult telefoni siis võib see olla kellegi teise vana taastatud - refurbished telefon ja sel on 3 kuud või eelmise lõpuni... Vaevalt, et täitsa uus kinnises karbis antakse... See pole juba majanduslikult mõttekas, sest mida siis vanadega teha? Kõik tehakse korda ja lähevad uuele ringile...
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leo Kalme
Reasõdur

liitunud: 13.03.2011




sõnum 12.07.2015 22:14:59 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
Kui antakse uus tutikas karbis jne siis on uus garantii. Kui saad ainult telefoni siis võib see olla kellegi teise vana taastatud - refurbished telefon ja sel on 3 kuud või eelmise lõpuni... Vaevalt, et täitsa uus kinnises karbis antakse... See pole juba majanduslikult mõttekas, sest mida siis vanadega teha? Kõik tehakse korda ja lähevad uuele ringile...


Siin peaks siis omakorda tähte närima. Kui tootja otsus on müügikomplekti vahetus siis tuleks väljastada kliendile terve telefoni komplekt kuhu kuulub ka laadija, paberid ja karp. Kui antakse ainult telefon siis on sisuliselt lõppotsus puudulikult täidetud.

Kuna aga minule antakse seade kui uus, sõltumata kas karbis või mitte, ega ka ükski paber ei kinnita vastupidist siis on ta uus. Tarbijana on mul õigus arvestada seadme seisukorraga, et see on kasutamata ja uus ning nõuda ka vastavat garantiid sellele või eksin ma selles osas?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.07.2015 22:35:32 vasta tsitaadiga

Jällegi võib väga vabalt olla JOKK seis kuna seade vahetati garantiikorras välja mitte ei ostetud tagasi hoolimata seadme komplektsusest. Seniks kuni ei ole näinud kreeditarvet eeldaks, et garantii on vastavalt esimesele seadmele pluss päevad mis seade viibis hoolduses. Kõige mõistlikum on lihtsalt pöörduda müüja poole ja üle täpsustada just enda situatsioon.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kevvare
Kreisi kasutaja
Kevvare

liitunud: 02.06.2010




sõnum 13.07.2015 22:55:07 vasta tsitaadiga

Algul mõtlesin, et mu magnet juhe on kuskilt muljuda saanud ja selletõttu vahepeal laeb...5 sekundi pärast 2 sekundit ei lae ja nii vilgutab. Nüüd lükkasin usb sappa ja no sama teema, telefon mingis asendis siiski laeb ilusti. Oli kellelgi siit sama probleem?
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajee
HV kasutaja
ajee

liitunud: 26.08.2003




sõnum 14.07.2015 00:55:43 vasta tsitaadiga

Mul vilgutab foldereid (sekundis paar tükki lahti) kui arvutiga ühendan, aga laeb normaalselt. Jama hakkas pihta peale maha kukkumist.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 14.07.2015 17:02:05 vasta tsitaadiga

nonii, üks samjung käis kolmandat korda remondis sama veaga. Kuna S4 vist enam müüda anti valida mis telefoni tahab, võttis täitsa uue Z3. Arvatavasti sai siis uue arve ka sellele, seda ma muidugi unustasin küsida... Loogiliselt võttes peaks ju ikka uus garantii hakkama...

Leo Kalme kirjutas:
iir kirjutas:
Kui antakse uus tutikas karbis jne siis on uus garantii. Kui saad ainult telefoni siis võib see olla kellegi teise vana taastatud - refurbished telefon ja sel on 3 kuud või eelmise lõpuni... Vaevalt, et täitsa uus kinnises karbis antakse... See pole juba majanduslikult mõttekas, sest mida siis vanadega teha? Kõik tehakse korda ja lähevad uuele ringile...


Siin peaks siis omakorda tähte närima. Kui tootja otsus on müügikomplekti vahetus siis tuleks väljastada kliendile terve telefoni komplekt kuhu kuulub ka laadija, paberid ja karp. Kui antakse ainult telefon siis on sisuliselt lõppotsus puudulikult täidetud.

Kuna aga minule antakse seade kui uus, sõltumata kas karbis või mitte, ega ka ükski paber ei kinnita vastupidist siis on ta uus. Tarbijana on mul õigus arvestada seadme seisukorraga, et see on kasutamata ja uus ning nõuda ka vastavat garantiid sellele või eksin ma selles osas?

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krooms
HV kasutaja
Krooms

liitunud: 09.12.2009




sõnum 14.07.2015 19:06:07 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Algul mõtlesin, et mu magnet juhe on kuskilt muljuda saanud ja selletõttu vahepeal laeb...5 sekundi pärast 2 sekundit ei lae ja nii vilgutab. Nüüd lükkasin usb sappa ja no sama teema, telefon mingis asendis siiski laeb ilusti. Oli kellelgi siit sama probleem?
Endal vilgub kah natsa. Ei saa vist ühendust korralikult. Aga pead ei hakka ka vaevama sellepärast. Hiina junn ju ikkagi. (ei maksa ka ju midagi) icon_wink.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kevvare
Kreisi kasutaja
Kevvare

liitunud: 02.06.2010




sõnum 14.07.2015 19:44:12 vasta tsitaadiga

Krooms kirjutas:
tsitaat:
Algul mõtlesin, et mu magnet juhe on kuskilt muljuda saanud ja selletõttu vahepeal laeb...5 sekundi pärast 2 sekundit ei lae ja nii vilgutab. Nüüd lükkasin usb sappa ja no sama teema, telefon mingis asendis siiski laeb ilusti. Oli kellelgi siit sama probleem?
Endal vilgub kah natsa. Ei saa vist ühendust korralikult. Aga pead ei hakka ka vaevama sellepärast. Hiina junn ju ikkagi. (ei maksa ka ju midagi) icon_wink.gif

Jah, kahtlustasin ise sama aga olukorra muutis ärevaks asjaolu, et võtsin korra kasutusele originaal usb laadija ja ikka sama probleem.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dominus
HV Guru
Dominus

liitunud: 05.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.07.2015 09:23:02 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
nonii, üks samjung käis kolmandat korda remondis sama veaga. Kuna S4 vist enam müüda anti valida mis telefoni tahab, võttis täitsa uue Z3. Arvatavasti sai siis uue arve ka sellele, seda ma muidugi unustasin küsida... Loogiliselt võttes peaks ju ikka uus garantii hakkama...

Sellisel juhul ongi tegemist uue telefoniga ja kehtib uus garantii. Hoolduse ja tootja poolt tehti toote tagasiost ning vanale kreeditarve. Kas asendatakse samaväärse seadmega või valib uue sama hinna eest.
Eelpool mainitud olukorra puhul jääb ikka kehtima vana garantii. Apple ka ei remondi telefone, tehakse mooduli vahetus ja täiesti uus telefon aga garantii jääb samaks.
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MKD
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2004




sõnum 15.07.2015 16:11:20 vasta tsitaadiga

Janar! kirjutas:
Lase telefon müüja juures ümber vahetada, parandatud asjad on tihtilugu MTTC juurest tagasi tulnud kehvalt kokku panduna


MTTC saatis vastuse, tootja andis loa telefon maha kanda. Tele2 lubas soovi korral raha arvele kanda või siis samaväärse telefoni valida, kange tahtmine on Sonyst loobuda.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krooms
HV kasutaja
Krooms

liitunud: 09.12.2009




sõnum 15.07.2015 16:18:54 vasta tsitaadiga

tsitaat:
...kange tahtmine on Sonyst loobuda
Proovi uuemat mudelit. icon_wink.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 15.07.2015 16:32:48 vasta tsitaadiga

MKD, Paljuga sa selle telefoni ostsid? Ehk selle sama hinnaga saab nüüd Z3C-i kätte või kui ise natuke juurde panna?



Leo Kalme kirjutas:
Sain remonditud telefoni asemele uue. Tõrkeid ei esinenud muidu kui, et see MTTC ei olnud eriti vastutulelik ega suhtlusaldis - 3 nädala jooksul nad mu kirjale vastata ei vaevunud. Aga vähemalt tunnistasid seadme viga, mitte ei üritanud seda minu pähe määrida. Nüüd tuleb vaid uuele seadmele nullist garantiiaeg saada - edasimüüjate/tootjate arvates on loogiline, et uue seadme väljastamisega käib garantii vanale seadmele edasi, mitte seadme vahetamisest alates.

Küsisin Tarbijakaitselt ning vastuseks sain neilt, et seadme vahetamisel (pole vahet, kas uue sama mudeli või mõne teise mudeli vastu) hakkab 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg uuesti peale. See aga kindluse mõttes võiks olla kaupmehe või garantiiteostaja poolt kirjalikult ka kirjas (nt sul vist arve peale pandi see märge?).
PS! Otsast peale ei hakka mitte garantii, vaid just pretensioonide esitamise tähtaega. Kuigi kui selle 2a jooksul mingeid vigu tekib, siis peavad ikka nad selle ära parandama. Nii et väga suurt vahet pole.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leo Kalme
Reasõdur

liitunud: 13.03.2011




sõnum 15.07.2015 17:12:26 vasta tsitaadiga

Siim159 kirjutas:
MKD, Paljuga sa selle telefoni ostsid? Ehk selle sama hinnaga saab nüüd Z3C-i kätte või kui ise natuke juurde panna?



Leo Kalme kirjutas:
Sain remonditud telefoni asemele uue. Tõrkeid ei esinenud muidu kui, et see MTTC ei olnud eriti vastutulelik ega suhtlusaldis - 3 nädala jooksul nad mu kirjale vastata ei vaevunud. Aga vähemalt tunnistasid seadme viga, mitte ei üritanud seda minu pähe määrida. Nüüd tuleb vaid uuele seadmele nullist garantiiaeg saada - edasimüüjate/tootjate arvates on loogiline, et uue seadme väljastamisega käib garantii vanale seadmele edasi, mitte seadme vahetamisest alates.

Küsisin Tarbijakaitselt ning vastuseks sain neilt, et seadme vahetamisel (pole vahet, kas uue sama mudeli või mõne teise mudeli vastu) hakkab 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg uuesti peale. See aga kindluse mõttes võiks olla kaupmehe või garantiiteostaja poolt kirjalikult ka kirjas (nt sul vist arve peale pandi see märge?).
PS! Otsast peale ei hakka mitte garantii, vaid just pretensioonide esitamise tähtaega. Kuigi kui selle 2a jooksul mingeid vigu tekib, siis peavad ikka nad selle ära parandama. Nii et väga suurt vahet pole.


Niiet JOKK ja kui kahe aasta pärast (kui müügigarantii juba 4 kuud lõppenud on) ikkagi telefoni veepidavus üles ütleb, tuleb jälle kraesse lennata ja nad peavad asja korda tegema.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Sony Xperia Z1 Compact mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 40, 41, 42  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.