markedmen, see on juba täiesti teine jutt, et tekivad nii öelda lendavad Uberid, mis teevad väiksemaid otsi ning võrdlemisi soodsalt.
Aga see jutt, et keskmisel inimesel ehk massil on lennumasin, see on jama. _________________ www.estonia1918.com
No suured airlinerid lendavadki juba pmst peaaegu autonoomselt, piloodid on peamiselt vaid supervisorid, st täna ei jää ka enam asi väga enam tehnika taha, aga odavad nad ei ole. Reis on odav puhtalt massiefekti tõttu ja seal ka näed on ellujäämine (finantsiliselt) üsnagi keeruline, sest tegemist on ikkagi väga kalli valdkonnaga, tõsi, suuresti ka ülereguleeringute tõttu, kuid kõike tehakse turvalisuse nimel, oleks samasugune turvatase autoliikluses, oleks esiteks autosi kordi vähem, ning ka õnnetustes ei hukkuks niipalju inimesi. Kui me lööme aga taeva lennumasinaid täis, hakkab ka kollisioone rohkem toimuma. Kopteritel on ka autopiloodid, kuid kopter ise on selline ütleme nii, et otse lennates staatiliselt stabiilne, kuid kõikidel muudel juhtudel nii staatiliselt, kui dünaamiliselt ebastabiilne, ehk siis tema täielik kontroll automaatikaga on täna veel keeruline. Igasugu abisi tuleb muidugi juurde, ent nagu juba öeldud, enne hakkavad autod autonoomselt sõitma, kui lennumasinad lendama. Aerodünaamika on vähe keerulisem valdkond kontrollida.
Markos, eks need droonide sarnased people carrierid tulevad ka. Kas siis 4 või 6 tiivikuga, vahet pole. Aga odavad nad kindlasti olema ei saa. _________________ www.estonia1918.com
Eks neid jah aretatakse, igasugu naljakaid riistapuusi on ehitatud, siiamaani pole ükski väga edukalt lennanud, aga eks esimesed lennukid ja kopterid olid ka kummalised ja ei tahtnud õhus püsida, samas oli siis aerodünaamika, kui teadus, ka alles lapsekingades, täna saab seda õpikust lugeda koos kõigi valemitega. Elektrikopteri mass oleks kõige suurem probleem, mootor ilmselt mitte niiväga ja seda oleks hõlpsam kontrollida, käigukasti isegi ei läheks vaja, kuigi kopteril on see muul põhjusel, mis autol. See oleks ühe rootori puhul, kui me rootoreid lisame, siis on energiat rohkemgi vaja, lisaks suureneb ka mass. Multirootorilise sp mootoritega kopteri puhul on aga nende juhtimine keeruline ja rikke korral on kindel allakukkumine, kui ei ole backupit, samas lisab see jällegi kaalu.
Volocopteri projekt tundub küll arenevat täitsa jõudsalt http://www.e-volo.com
Multirootori puhul on piloodi jaoks juhtimine lihtsam kui klassikalise kopteri oma, sest multirootori mootoreid kontrollib elektroonika, mitte inimene otse. Inimene ainult suunab, täpselt nagu multirootor-droonide puhul. Ja üsna mitu neist rootoritest võib seisma jääda, ilma et masin selle tulemusel alla kukuks, kuna kokku on neid 18. Lisaks on olemas ka langevari, nagu on ammu olnud 1-2-kohalistel pisilennukitel. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Huvilistele seletab Captain Joe asju lahti, mis puudutab lendamist ja tehnikat.
https://www.youtube.com/channel/UC88tlMjiS7kf8uhPWyBTn_A _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
no muidugi on teine jutt. lihtsalt never say never. praegused tehnilised lahendused on mõnekümne aasta pärast kõvasti täiendust saanud. ilmselt nii energiaallika kui ka ohutuse koha pealt.
Millega siis seni hakkama on saadud ? Mingid naljamehed ehitavad "lendavaid" toole, multirootorite põhimõttel, ground effectist kaugemale ei saada, lifti pole.
tsitaat:
Kopterilend on ikka päris krõbeda hinnaga, isegi pisikeste kopteritega
Kalliks teeb selle kopteri ehitus. Väga palju liikuvaid detaile, mis hoolt ja regulaarset väljavahetamist vajavad, ning ka kütusekulu on kõrgem võrreldes lennukiga.
Link _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
AMS-TLL suunati Riiga maanduma.
FRA-TLL pandi ootele
OSL-TLL ja SPU-TLL ootel. Tuleb tihe maandumise ralli. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
viimati muutis HDvurle 30.07.2017 12:13:09, muudetud 3 korda
Kellest ajakirjandus pikalt kirjutab. Ikka Pence pärast. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Turvameetmed, see oli juba ammu teada. Samas, sõber helistas just, et sai TLL ATCU'lt loa siiski Laagris maanduda. NOTAM ütleb muidu, et:
ITS FORBIDDEN TO FLY IN THE AREA FOR TRAINING FLIGHTS, UNMANNED AIRCRAFT (EXC POLICE AND BORDER GUARD BOARD AND ESTONIAN INTERNAL SECURITY SERVICE), ULTRA LIGHTS, GLIDERS, PARA GLIDERS, AIRSHIPS, BALLOONS AND PARA PLANES.
FRA-TLL liigub lennuvälja suunas. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Scheduled commercial flightsid ilmselt ei ole ikka kinni pandud, võimalik, et ajutisi ümbersuunamisi tuli ette. Igasugu era ja õppelennud on kinni.
oh jah _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Markos, on kusagil mingit andmebaasi ka, kus saaks näha, palju eestis Robinson R22 ja R44 kokku on? Tegelt huvitaks just erakätes olevate arv, need sõjaväe omad võib heaga välja jätta.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.