Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Killerwave
HV Guru
liitunud: 05.01.2005
|
02.06.2009 09:27:27
|
|
|
Ikka käib mingisugune ärplemine siin...
enivei kes veel näinud pole siis täpsem info CE3 kohta:
http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=797 (slidishow jne)
Mõningaid huvitavaid täiendusi leiab.
Samuti videod mis näidatud meile CE3st on vaid xboxi ja ps3 versioonidest kus detailide nägemiskaugus korralikult alla keeratud jne aga üldpildi meile graafikast annavad mis ei erine väga palju CE2 omast Peaasi et hullemaks ei lähe...
Loota võiks Crysis II 2010 alguses kuid imesid võib juhtuda CE3 on kas valmimas või juba valmis seega mängu peale vorpimine ei tohiks enam kaua aega võtta.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
02.06.2009 10:04:18
|
|
|
tsitaat: |
Njah parajad sead olete. Crysis oli väga hea mäng tegelikult, nii graafika, gameplay kui ka story poolest.
|
See viimane sõna seal boldis on küll umbluu, muu peab paika.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
02.06.2009 10:18:47
|
|
|
mis sel stooril viga oli? tulnukad? ulme?
korralik stoori oli sci-fi shooterile
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Otto E.
HV veteran
liitunud: 08.08.2008
|
02.06.2009 10:25:21
|
|
|
Ei saa ka aru, et mis sellel storyl viga oli?
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
197 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
02.06.2009 10:25:37
|
|
|
ma ei saa aru mis te selle konsoolivärgi peale ulute.
kardate, et asi hakkab erinevalt esimesest ja lisakäkist pc-l korralikult jooksma?
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
02.06.2009 10:27:36
|
|
|
tsitaat: |
Ei saa ka aru, et mis sellel storyl viga oli? icon_rolleyes.gif
|
No võrdle kas või RTCW stooriga, kumb on kaasahaaravam. Kuid ega siin "Sacred teemas" rohkem vaielda ei tohi
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
02.06.2009 10:40:31
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
ma ei saa aru mis te selle konsoolivärgi peale ulute.
kardate, et asi hakkab erinevalt esimesest ja lisakäkist pc-l korralikult jooksma? |
möla.
paar patchi peale ja jooksid mõlemad normilt aasta 2007 riistvaral.
tead mis nextgen tähendab?
kui kunagi jälle mingi normi arvuti kokku saan siis mängin kindlasti uuesti läbi, kõrgematel seadetel.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
G80
HV Guru
liitunud: 27.03.2006
|
02.06.2009 10:42:21
|
|
|
See stoori jutt jääb alati ette.
Oma viga kui pikad juhtmed ja aru ei saand.
Kõik oli ok vägagi hea.
Ja kui tulnukad ei meeldi siis ära mängi, see on põhipoint crysises.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
02.06.2009 10:54:53
|
|
|
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
G80
HV Guru
liitunud: 27.03.2006
|
02.06.2009 10:56:47
|
|
|
Auron kirjutas: |
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne. |
Saab.
Ära aja jama.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
02.06.2009 11:02:59
|
|
|
Auron, näita seda fps mängu kus kätte või jalga lastes toimus midagi erakordset. (fc2 reklaamiti et ai reageerib teisiti aga võta näpust)
ja pähe lastes on täitsa võimalik ühe lasuga tappa vastaseid, ükskõik mis relvaga. kiivri olemasolu muidugi muutis asja. lisaks sellele oli mingi AI bug mida ei parandatudki ära - summutit kasutades ei olnud relvade damage paigas.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
02.06.2009 11:03:45
|
|
|
tsitaat: |
Ja kui tulnukad ei meeldi siis ära mängi, see on põhipoint crysises.
|
Ma pole seda väitnud, Sci-Fi on alati meeldinud.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
02.06.2009 11:08:15
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
möla.
paar patchi peale ja jooksid mõlemad normilt aasta 2007 riistvaral.
tead mis nextgen tähendab? |
paraku on su enda jutt möla.
mis next genist sa räägid kui twimtbp mängul puudus algselt SLI tugi?
samamoodi ei oska asi siiani quadi kasutada. tõeline next gen
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
G80
HV Guru
liitunud: 27.03.2006
|
02.06.2009 11:10:48
|
|
|
Kui Crysis välja tuli siis pelasin seda kellatud 8800GT-ga ja high peal DX9 oli 30-40FPS-i ning reso oli 1680x1050.
Seega täiesti mängitav.
Quad-i jah ei oska.
Samas noh ütleme nii, et 99% mänge ei oska.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
02.06.2009 11:12:00
|
|
|
tsitaat: |
Samas noh ütleme nii, et 99% mänge ei oska. icon_mad.gif
|
Samas omajagu mänge oskavad triple core kasutada, kui teste vahtida, siis 3 vs 4 core perf on pea igal pool multicore toetuse puhul sama, va siis loomulikult "Lost Planet".
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
02.06.2009 11:16:05
|
|
|
G80 kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne. |
Saab.
Ära aja jama. |
Pean silmas neid suuri kaste millest üks näiteks kohe esimesse sinna radariga kämpi jõudes on.
DeTHiCa. kirjutas: |
Auron, näita seda fps mängu kus kätte või jalga lastes toimus midagi erakordset. (fc2 reklaamiti et ai reageerib teisiti aga võta näpust)
ja pähe lastes on täitsa võimalik ühe lasuga tappa vastaseid, ükskõik mis relvaga. kiivri olemasolu muidugi muutis asja. lisaks sellele oli mingi AI bug mida ei parandatudki ära - summutit kasutades ei olnud relvade damage paigas. |
No kunagisest ajast tuleb meelde HL1 kus tüüpidele tina andisd siis jalga saades lonkasid kuhugi nurgataha. Krd messiah of might and magicus jalaga lõid siis see lükkas vastast eemale ja tegi tiba uimasemaks ning animatsioon kuidas vastane tuigerdas või vajus oli hästi tehtud. F.E.A.R.'is oli suht kabe kui kabaga lõid või siis tulistasid, ilusti oli näha kudias pihtasaamine tüübid kõveraks võttis ja vaikselt tina andes vastane aint tõmbles nign ise tulistada pmst ei saanudki. Kindlasti on tehtud ka päris kabeda body parts damage'ga FPS'se aga ei tule lihtsalt pähe - eeldan, et tegu mignite s.w.a.t, arma laadsete asjadega mis pole eriti peale läinud. Pealegi see polegi tähtis kas ennem tehtud või mitte - oleks võind ju siis teha kuna kõik pidi olema über alles. Farcry 2'es oli veel eriti kõva kus suvalises kaltssärgis neeger tahtis tervet pidet saada ja senikaua täristas automaadiga ning tabavad kuulid üldse ei häirind. Pähe lastes loomulikult saab ühe lasuga tappa aga tahaks midagi rohkemat - a'la vastane jookseb kuskilt trepist alla ja kui poolepeale jalgadesse laksad siis näiteks lendab pea ees alla või nö. kukub jne. Siuke asi on vaikselt ära tüüdand kus vastasel on ainult nö. health value mida välja lased ja lasud ise teda praktiliselt ei koti ehk siis laksad snaiprist tüübile kuuli rindu ja sisi tüpp rahumeeli kuskilt kildipealt tõmbab makarovist ülitäpselt sulle vastu.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
02.06.2009 11:24:08
|
|
|
Igasuguse sellise asja jaoks on täiesti rahumeeli modid tehtud. PC ftw.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Erx15
HV kasutaja
liitunud: 09.08.2008
|
02.06.2009 11:37:36
|
|
|
Story kohapealt ütleks, et see oli kindlasti kaasahaaravam kui far cry 2-l, san andreasel või mõnel muul üles haibitud mängul.
Crysis 2 kohta ka: videost oli näha, et tegevus viiakse suurlinnadesse jne., ehk siis algselt saarelt ära. Krt ma nii väga lootsin Nomadi ja Psycho vahelist co-opi
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
omgwtf
HV Guru
liitunud: 23.10.2006
|
02.06.2009 11:44:45
|
|
|
Erx15 kirjutas: |
Story kohapealt ütleks, et see oli kindlasti kaasahaaravam kui far cry 2-l, san andreasel või mõnel muul üles haibitud mängul.
Crysis 2 kohta ka: videost oli näha, et tegevus viiakse suurlinnadesse jne., ehk siis algselt saarelt ära. Krt ma nii väga lootsin Nomadi ja Psycho vahelist co-opi |
FC2 ei olnud tõesti teab mis saavutus kuid SAga ei saa eriti neid mänge võrrelda liiga erinevad asjad vast..
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
02.06.2009 11:49:26
|
|
|
videost paistis jah mingi tsunaami ja mässud ja põlengud jne... veidi offtopic crysise jaoks minuarust.
huvitav mis neil plaanis on...
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Killerwave
HV Guru
liitunud: 05.01.2005
|
02.06.2009 11:50:59
|
|
|
Auron kirjutas: |
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne. |
See et mingit suurt kasti loopida ei saanud on juba puihtalt mapi tegijate kala(oleneb objecti tüübist ja neid on crysises 3, kes SB2 kasutanud teab millest jutt).
Mahalastud tüüpe ei saa näppida ega vedada kuna see Saksamaal seadusega rangelt keelatud.
Erinevused on olemas kui lasta kas pähe, kätte või kerre(seda nii SPs kui ka MPs).
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Andykas
HV veteran
liitunud: 28.08.2004
|
02.06.2009 11:51:43
|
|
|
No ufod lähevad saare pealt edasi arvatavasti, sest neil ei õnnestunudki neid lõpus ära hävitada.
_________________ Rabrat |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Erx15
HV kasutaja
liitunud: 09.08.2008
|
02.06.2009 12:01:38
|
|
|
Andykas kirjutas: |
No ufod lähevad saare pealt edasi arvatavasti, sest neil ei õnnestunudki neid lõpus ära hävitada. |
nujh, seal esimese osa lõpus taevas oli ju näha kuidas need kõrgel lendasid kuhugile
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
02.06.2009 12:04:08
|
|
|
Kuskil suuremas linnas tahaks madistada.
Kaua sa seda rohelist idu ikka vahid.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
omgwtf
HV Guru
liitunud: 23.10.2006
|
02.06.2009 12:07:23
|
|
|
-Kaivo- kirjutas: |
Kuskil suuremas linnas tahaks madistada.
Kaua sa seda rohelist idu ikka vahid. |
+1 8)
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
|
|