Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Crysis 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 151, 152, 153  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 09:27:27 vasta tsitaadiga

Ikka käib mingisugune ärplemine siin...

enivei kes veel näinud pole siis täpsem info CE3 kohta:
http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=797 (slidishow jne)
Mõningaid huvitavaid täiendusi leiab.

Samuti videod mis näidatud meile CE3st on vaid xboxi ja ps3 versioonidest kus detailide nägemiskaugus korralikult alla keeratud jne aga üldpildi meile graafikast annavad mis ei erine väga palju CE2 omast icon_sad.gif Peaasi et hullemaks ei lähe...

Loota võiks Crysis II 2010 alguses kuid imesid võib juhtuda icon_wink.gif CE3 on kas valmimas või juba valmis seega mängu peale vorpimine ei tohiks enam kaua aega võtta.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 10:04:18 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Njah parajad sead olete. Crysis oli väga hea mäng tegelikult, nii graafika, gameplay kui ka story poolest.


See viimane sõna seal boldis on küll umbluu, muu peab paika.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 02.06.2009 10:18:47 vasta tsitaadiga

mis sel stooril viga oli? tulnukad? ulme?
korralik stoori oli sci-fi shooterile
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Otto E.
HV veteran

liitunud: 08.08.2008




sõnum 02.06.2009 10:25:21 vasta tsitaadiga

Ei saa ka aru, et mis sellel storyl viga oli? icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 211 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 197
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 02.06.2009 10:25:37 vasta tsitaadiga

ma ei saa aru mis te selle konsoolivärgi peale ulute.
kardate, et asi hakkab erinevalt esimesest ja lisakäkist pc-l korralikult jooksma? icon_lol.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 10:27:36 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ei saa ka aru, et mis sellel storyl viga oli? icon_rolleyes.gif

No võrdle kas või RTCW stooriga, kumb on kaasahaaravam. Kuid ega siin "Sacred teemas" rohkem vaielda ei tohi icon_smile.gif
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 02.06.2009 10:40:31 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
ma ei saa aru mis te selle konsoolivärgi peale ulute.
kardate, et asi hakkab erinevalt esimesest ja lisakäkist pc-l korralikult jooksma? icon_lol.gif


möla.
paar patchi peale ja jooksid mõlemad normilt aasta 2007 riistvaral.
tead mis nextgen tähendab?
kui kunagi jälle mingi normi arvuti kokku saan siis mängin kindlasti uuesti läbi, kõrgematel seadetel.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 02.06.2009 10:42:21 vasta tsitaadiga

See stoori jutt jääb alati ette.
Oma viga kui pikad juhtmed ja aru ei saand.
Kõik oli ok vägagi hea.
Ja kui tulnukad ei meeldi siis ära mängi, see on põhipoint crysises.

_________________
Ära siia kliki
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 10:54:53 vasta tsitaadiga

Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 02.06.2009 10:56:47 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne.

Saab. icon_biggrin.gif
Ära aja jama.

_________________
Ära siia kliki
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 02.06.2009 11:02:59 vasta tsitaadiga

Auron, näita seda fps mängu kus kätte või jalga lastes toimus midagi erakordset. (fc2 reklaamiti et ai reageerib teisiti aga võta näpust)
ja pähe lastes on täitsa võimalik ühe lasuga tappa vastaseid, ükskõik mis relvaga. kiivri olemasolu muidugi muutis asja. lisaks sellele oli mingi AI bug mida ei parandatudki ära - summutit kasutades ei olnud relvade damage paigas.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 11:03:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ja kui tulnukad ei meeldi siis ära mängi, see on põhipoint crysises.

Ma pole seda väitnud, Sci-Fi on alati meeldinud.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 02.06.2009 11:08:15 vasta tsitaadiga

DeTHiCa. kirjutas:
möla.
paar patchi peale ja jooksid mõlemad normilt aasta 2007 riistvaral.
tead mis nextgen tähendab?

paraku on su enda jutt möla.
mis next genist sa räägid kui twimtbp mängul puudus algselt SLI tugi?
samamoodi ei oska asi siiani quadi kasutada. tõeline next gen
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 02.06.2009 11:10:48 vasta tsitaadiga

Kui Crysis välja tuli siis pelasin seda kellatud 8800GT-ga ja high peal DX9 oli 30-40FPS-i ning reso oli 1680x1050.
Seega täiesti mängitav. icon_rolleyes.gif
Quad-i jah ei oska. icon_neutral.gif
Samas noh ütleme nii, et 99% mänge ei oska. icon_mad.gif

_________________
Ära siia kliki
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 11:12:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Samas noh ütleme nii, et 99% mänge ei oska. icon_mad.gif

Samas omajagu mänge oskavad triple core kasutada, kui teste vahtida, siis 3 vs 4 core perf on pea igal pool multicore toetuse puhul sama, va siis loomulikult "Lost Planet".
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 11:16:05 vasta tsitaadiga

G80 kirjutas:
Auron kirjutas:
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne.

Saab. icon_biggrin.gif
Ära aja jama.
Pean silmas neid suuri kaste millest üks näiteks kohe esimesse sinna radariga kämpi jõudes on.

DeTHiCa. kirjutas:
Auron, näita seda fps mängu kus kätte või jalga lastes toimus midagi erakordset. (fc2 reklaamiti et ai reageerib teisiti aga võta näpust)
ja pähe lastes on täitsa võimalik ühe lasuga tappa vastaseid, ükskõik mis relvaga. kiivri olemasolu muidugi muutis asja. lisaks sellele oli mingi AI bug mida ei parandatudki ära - summutit kasutades ei olnud relvade damage paigas.
No kunagisest ajast tuleb meelde HL1 kus tüüpidele tina andisd siis jalga saades lonkasid kuhugi nurgataha. Krd messiah of might and magicus jalaga lõid siis see lükkas vastast eemale ja tegi tiba uimasemaks ning animatsioon kuidas vastane tuigerdas või vajus oli hästi tehtud. F.E.A.R.'is oli suht kabe kui kabaga lõid või siis tulistasid, ilusti oli näha kudias pihtasaamine tüübid kõveraks võttis ja vaikselt tina andes vastane aint tõmbles nign ise tulistada pmst ei saanudki. Kindlasti on tehtud ka päris kabeda body parts damage'ga FPS'se aga ei tule lihtsalt pähe - eeldan, et tegu mignite s.w.a.t, arma laadsete asjadega mis pole eriti peale läinud. Pealegi see polegi tähtis kas ennem tehtud või mitte - oleks võind ju siis teha kuna kõik pidi olema über alles. Farcry 2'es oli veel eriti kõva kus suvalises kaltssärgis neeger tahtis tervet pidet saada ja senikaua täristas automaadiga ning tabavad kuulid üldse ei häirind. Pähe lastes loomulikult saab ühe lasuga tappa aga tahaks midagi rohkemat - a'la vastane jookseb kuskilt trepist alla ja kui poolepeale jalgadesse laksad siis näiteks lendab pea ees alla või nö. kukub jne. Siuke asi on vaikselt ära tüüdand kus vastasel on ainult nö. health value mida välja lased ja lasud ise teda praktiliselt ei koti ehk siis laksad snaiprist tüübile kuuli rindu ja sisi tüpp rahumeeli kuskilt kildipealt tõmbab makarovist ülitäpselt sulle vastu.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 02.06.2009 11:24:08 vasta tsitaadiga

Igasuguse sellise asja jaoks on täiesti rahumeeli modid tehtud. PC ftw.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Erx15
HV kasutaja
Erx15

liitunud: 09.08.2008




sõnum 02.06.2009 11:37:36 vasta tsitaadiga

Story kohapealt ütleks, et see oli kindlasti kaasahaaravam kui far cry 2-l, san andreasel või mõnel muul üles haibitud mängul.

Crysis 2 kohta ka: videost oli näha, et tegevus viiakse suurlinnadesse jne., ehk siis algselt saarelt ära. Krt ma nii väga lootsin Nomadi ja Psycho vahelist co-opi icon_cry.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omgwtf
HV Guru
omgwtf

liitunud: 23.10.2006




sõnum 02.06.2009 11:44:45 vasta tsitaadiga

Erx15 kirjutas:
Story kohapealt ütleks, et see oli kindlasti kaasahaaravam kui far cry 2-l, san andreasel või mõnel muul üles haibitud mängul.

Crysis 2 kohta ka: videost oli näha, et tegevus viiakse suurlinnadesse jne., ehk siis algselt saarelt ära. Krt ma nii väga lootsin Nomadi ja Psycho vahelist co-opi icon_cry.gif


FC2 ei olnud tõesti teab mis saavutus kuid SAga ei saa eriti neid mänge võrrelda icon_lol.gif liiga erinevad asjad vast..
Kommentaarid: 155 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 02.06.2009 11:49:26 vasta tsitaadiga

videost paistis jah mingi tsunaami ja mässud ja põlengud jne... veidi offtopic crysise jaoks minuarust.
huvitav mis neil plaanis on...
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2009 11:50:59 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Stoori stooriks - see oli siuke ulmekas ja tegelt polnud häda midagi. Minujaoks tekitas küsimusi hoopis gameplay ja eelkõige maailma interaktiivsus ning osade asjade loogika. Näiteks mahalastud tüüpe näppida ega loopida/vedada ei saanud, strenght mõudis kuigi peaksid olema ulmetugev ja viskad mehi 50 meetri kõrgusele siis suvalist puust kasti, naftabarreleid ja paljusid muid asju tõsta ei saanud, vastaseid tulistades pole mingit vahet kas kätte või jalga - see, et pea spetskoht on kus nö. critical damage on juba 10 aastat mängudes olnud jne.


See et mingit suurt kasti loopida ei saanud on juba puihtalt mapi tegijate kala(oleneb objecti tüübist ja neid on crysises 3, kes SB2 kasutanud teab millest jutt).
Mahalastud tüüpe ei saa näppida ega vedada kuna see Saksamaal seadusega rangelt keelatud. icon_exclaim.gif
Erinevused on olemas kui lasta kas pähe, kätte või kerre(seda nii SPs kui ka MPs).
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 02.06.2009 11:51:43 vasta tsitaadiga

No ufod lähevad saare pealt edasi arvatavasti, sest neil ei õnnestunudki neid lõpus ära hävitada.
_________________
Rabrat
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Erx15
HV kasutaja
Erx15

liitunud: 09.08.2008




sõnum 02.06.2009 12:01:38 vasta tsitaadiga

Andykas kirjutas:
No ufod lähevad saare pealt edasi arvatavasti, sest neil ei õnnestunudki neid lõpus ära hävitada.

nujh, seal esimese osa lõpus taevas oli ju näha kuidas need kõrgel lendasid kuhugile
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 02.06.2009 12:04:08 vasta tsitaadiga

Kuskil suuremas linnas tahaks madistada.
Kaua sa seda rohelist idu ikka vahid.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omgwtf
HV Guru
omgwtf

liitunud: 23.10.2006




sõnum 02.06.2009 12:07:23 vasta tsitaadiga

-Kaivo- kirjutas:
Kuskil suuremas linnas tahaks madistada.
Kaua sa seda rohelist idu ikka vahid.

+1 8)
Kommentaarid: 155 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Crysis 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 151, 152, 153  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.