Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Servisa ICT OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Riimak
HV vaatleja
Riimak

liitunud: 02.12.2007




sõnum 05.11.2012 00:25:35 vasta tsitaadiga

Gorilla kirjutas:
Kas te soovitate siis pigem minna ja oma arvuti viia müüjale (minu puhul 1a.ee), kui otse sinna Servisa-sse? Kaua umbes arvestada võib arvutist ilmaolekuga? Probleemiks vigane laadijapistik.

Kui mõnda aega kasutuses, siis pigem otse. Saavutad ajavõidu transpordis pood -> teenindus. Kui oled just arvuti ostnud ja kohe läbi, siis on mõttekam poodi minna ja seal lahendus leida.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wiilweer
HV kasutaja
wiilweer

liitunud: 03.03.2008




sõnum 19.12.2012 22:01:12 vasta tsitaadiga

Minu Dell käis ka seal ära. Vahetati ketas ning LCD. Läpparil lammutusi jälgi ei ole. Aega kulus 2 nädalat ning alati oldi otsekohene. Soovida jääb vaid testimise aeg - 7 päeva. Samal päeval, kui masina viisin on kirjutatud - Testimine algas - Vead on olemas. Ja 7 päeva hiljem lõpetati testimine icon_biggrin.gif. Aga no kõik tundub OK, mis ma ikka virisen.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cavefish
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.12.2012 23:53:46 vasta tsitaadiga

Siiani ka kogemused enamvähem positiivsed, viimane Dell mis remondis oli võttis küll üle 2 nädala aega neil. Samas oli tegemist ka stabiilsuse probleemiga mis avaldus aegajalt.
On olnud juhuseid kus emaplaadi vahetusse läinud arvuti on kätte saanud järgmine päev.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2012 00:32:31 vasta tsitaadiga

Asus VivoTab RT sai remonti viidud. Üks teenindaja surfas facebookis, teine oli aeglane nagu savu tõmmanud tigu.
Lubas, et nädalake kulub.
Kahe nädala pärast helistasin. Toosama uimane ütles, et on tootja juures remondis ja nädala pärast valmis.
Nädala pärast helistades ei olnud valmis, oli ikka veel tootja juures.
Nädal hiljem helistasin. "Osutus remontimatuks, saadame teie mailiaadressile otsuse, mille alusel saate müüjalt raha tagasi".
Nädal hiljem: "kus krediidiotsus on?" "Uurin ja helistan".
2 päeva hiljem: "Tere, lubasite helistada"? - "Ma ei tea, pean uurima ja helistan tagasi".
Päev hiljem helistati ja paluti krediidiotsusele järele minna. Mainisin, et soovin seda maili peale, tuli suht kiiresti ka.
Kokkuvõttes loodrite kamp, raisk,
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mõttetu mees
HV Guru

liitunud: 18.07.2003




sõnum 22.02.2013 15:18:30 vasta tsitaadiga

Olen seda asutust külastanud 5-6 korda. Pea alati on asjad väga kiiresti käinud. Näiteks sellel kolmapäeva lõuna ajal sinna viidud videokaart oli tänaseks(reedeks) kulleriga ukse taga. Vahepeal jõudis see veel Leedus jahutuse vahetuses ära käia. Kui asjad ringi on vahetatud, olen alati parema jubina vastu saanud. Ühe läpaka emaplaadi vahetus võttis jämedalt 2 nädala kanti aega, aga sellest suurem osa oli vahetusdetaili ootamise aeg. Klienditeenindajad on ka siiani viisakad olnud. Nii et ei näe enda kogemuste põhjal küll kirumiseks põhjust. Ainult kiidaks.
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 518
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wlayzer
HV vaatleja

liitunud: 04.06.2010




sõnum 08.03.2013 15:48:41 vasta tsitaadiga

Sai siis ka Asuse tahvel viidud elisasse tagasi 3 päeva peale kasutamist, kuna avastasin, et 3g ei tomimi... nüüd on sellest kuu möödas lugedes seda mida inimesed on siia positanud otsustasin helistada sinna ja küsida kuidas sellega on. Vastuseks sain, et toode on Tšehhis ja muud infot nad ei tea.. Küsisin veel, et kaua minna võib. vastuseks me ei tea seda... Mingeid meile ega teavitusi pole saanud.
kopp.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 08.03.2013 16:39:04 vasta tsitaadiga

Kui veel endal G73 oli siis kaks korda käis see läppar 2aasta jooksul seal ja mõlemal korral jäin tulemusega rahule. Vead olid ka päris suured, video kaart, emaplaat jne. Esimene kord läks vast nädal, teine kord üle kuu, kuna varuosade saadavus pärast paari aastat ei ole enam see mis uuel tootel.
Üldjuhul olen hakanud Asuse toodetest eemale hoidma, ideed on neil head aga kvaliteeti ei ole icon_neutral.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aceee
HV vaatleja
Aceee

liitunud: 21.07.2012




sõnum 10.03.2013 19:39:33 vasta tsitaadiga

Kuidas käituma pean kui sooviks saata enda ASUSE sülearvutit neile garantisse, kas peaksin ette teatama telefonitsi või lihtsalt viskan kulleri peale, viskan kaaskirja milles probleem, panen tõestuseks arve kaasa ja kõik? Kuidas tegelema peaks sellisel juhul kui ise ei saa kohapeale minna?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 14.03.2013 00:38:58 vasta tsitaadiga

Aceee kirjutas:
Kuidas käituma pean kui sooviks saata enda ASUSE sülearvutit neile garantisse, kas peaksin ette teatama telefonitsi või lihtsalt viskan kulleri peale, viskan kaaskirja milles probleem, panen tõestuseks arve kaasa ja kõik? Kuidas tegelema peaks sellisel juhul kui ise ei saa kohapeale minna?


Kõige lihtsam oleks seda ju nende käest küsida...

_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vanamees
HV kasutaja

liitunud: 09.01.2003




sõnum 19.03.2013 18:58:39 vasta tsitaadiga

Kahe tööpäevaga vahetati garantiikorras ASUS Ultrabook-i ekraanimoodul ära. Viisakas ja kiire teenindus, pole ühtegi paha sõna öelda. thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 24.03.2013 20:09:57 vasta tsitaadiga

Mul ka ainult kiidusõnad, asjad lahendatakse päevades üldjuhul. thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
Ära siia kliki
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lnxab
HV kasutaja
lnxab

liitunud: 26.10.2006




sõnum 15.05.2013 11:18:06 vasta tsitaadiga

kuidas nendega kontakti saab? kõik kodulehed on maas või leedukeelsed.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mõttetu mees
HV Guru

liitunud: 18.07.2003




sõnum 15.05.2013 15:18:27 vasta tsitaadiga

lnxab kirjutas:
kuidas nendega kontakti saab? kõik kodulehed on maas või leedukeelsed.


Mustamäe tee 44 Tallinn

6671796
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 518
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 15.05.2013 18:27:23 vasta tsitaadiga

lnxab kirjutas:
kuidas nendega kontakti saab? kõik kodulehed on maas või leedukeelsed.

http://www.servisaict.com/lt/partners

Imelik jah et neil normi kodulehte pole.
Igaljuhul seal firmas tööst puudus ei ole. thumbs_up.gif
ACME ju müüb enamus Delle ja muid brände Eestisse.
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DumptyLook
HV vaatleja
DumptyLook

liitunud: 10.11.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2013 11:47:49 vasta tsitaadiga

MSI läpakal läks emaplaat. Nädalaga oli asi korras, positiivne teenindus thumbs_up.gif
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lnxab
HV kasutaja
lnxab

liitunud: 26.10.2006




sõnum 30.05.2013 14:28:33 vasta tsitaadiga

positiivne kogemus thumbs_up.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
spreiii
HV kasutaja

liitunud: 27.12.2008




sõnum 14.06.2013 12:24:34 vasta tsitaadiga

Ühel Dellil läks emaplaat - käidi kohapeal, prooviti uut, LCD-l endiselt pilt puudus. Võeti siis arvuti kaasa ja täna sain ta siis kätte.
Tulemus: 2 kruvi kadunud, termopadjad on kõik vanad (põhjus: neid väidetavalt ei saadeta Delli poolt) ja termopastaga on ilmselgelt räigelt üle pingutatud:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raconteur
HV vaatleja
raconteur

liitunud: 22.11.2005




sõnum 14.06.2013 15:45:19 vasta tsitaadiga

termopadjad tunduvad täiesti töökorras ju icon_smile.gif Ja tõesti, neid saab ainult koos jahutusmooduliga.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
spreiii
HV kasutaja

liitunud: 27.12.2008




sõnum 14.06.2013 18:45:11 vasta tsitaadiga

raconteur kirjutas:
termopadjad tunduvad täiesti töökorras ju icon_smile.gif Ja tõesti, neid saab ainult koos jahutusmooduliga.

Seda küll, et "käivad veel küll", aga just nende pärast need mobod pidevalt "läbi" lähevadki ju - padi väsib ära, temperatuur kasvab, tekivad mikropraod ja üks hetk arvuti enam ei käivitu. Mida ma sellega öelda tahtsin on see, et koos moboga võiks padjad ka kaasas käia, muidu oleks varsti jälle uut vaja. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Poltergeis
HV vaatleja

liitunud: 08.01.2012




sõnum 31.07.2013 14:47:54 vasta tsitaadiga

mulle anti nüüd selle firma nimi seoses goclever tahvli garantiiga.käima enam ei lähe,võibolla sealt öeldakse et ei käi asi garantii allagi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aleksandr
HV kasutaja

liitunud: 14.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2013 19:31:47 vasta tsitaadiga

Lisan enda kogemus selle ettevõttega. Nexus 7 ei võtnud laadijat järgi, kuna on veel garantii siis pidin pöörduma sinna. Võeti seade vastu, kuulati mure ära ja mainiti, et tööd on palju seetõttu võib minna kaua eaga.
26.07 viisin remonti, 05.08 saadeti meil, et tulge järgi. Kui arvestada, et mitu nädalavahetust oli vahel siis korda tehti 6 tööpäevaga-igati ok tulemus. Vahetati toiteplokk ja aku.
Minu hinnang siis 5+
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ToivoLep
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2013 14:21:38 vasta tsitaadiga

Huvitav kas võib aru saada, et viimasel ajal on teenindus paranenud? Ühel 6 kuud vanal dell inspironil tuli kettal bad sector välja ja mõned smardi vead. Justkui käiks garantii alla aga seda teemat lugedes vist otse ei julgegi viiga - pigem elioni vist ikkagi siis?
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Olaf
 
Olaf

liitunud: 14.11.2003




sõnum 21.08.2013 14:57:43 vasta tsitaadiga

ToivoLep kirjutas:
Huvitav kas võib aru saada, et viimasel ajal on teenindus paranenud? Ühel 6 kuud vanal dell inspironil tuli kettal bad sector välja ja mõned smardi vead. Justkui käiks garantii alla aga seda teemat lugedes vist otse ei julgegi viiga - pigem elioni vist ikkagi siis?

Arvad, et kui Elion ise Servisasse saadab, siis on olukord parem? Pigem mitte, kaotad aega lihtsalt Elioni poolse transpordi peale. Sihtkoht on ju sama, ise viies jõuab seade lihtsalt kiiremalt kohale.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ToivoLep
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2013 17:04:20 vasta tsitaadiga

Ma mõtlesin just, et kui tagasitulemisel on arvutiga mingid hädad lisandunud või midagi valesti siis äkki Elioni sõna maksab rohkem kui minu oma Servisega suhtlemisel. Venekeelt ka sugugi ei oska icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 25.08.2013 19:50:24 vasta tsitaadiga

ToivoLep kirjutas:
Ma mõtlesin just, et kui tagasitulemisel on arvutiga mingid hädad lisandunud või midagi valesti siis äkki Elioni sõna maksab rohkem kui minu oma Servisega suhtlemisel. Venekeelt ka sugugi ei oska icon_rolleyes.gif

Mis see vene keel siia puutub?
Servica väga hea koht, vii sinna kiire ja korralik teenindus üldiselt. thumbs_up.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Servisa ICT OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.