Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ServiceNet OÜ (pankrotis, likvideerimisel) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
>-Shifty-
Kreisi kasutaja
Keelatud avatar

liitunud: 07.02.2004




sõnum 09.08.2007 11:21:50 vasta tsitaadiga

mul parandati ka ülekuumenevat amilot nii umbes 6 korda, lõpuks ütlesin täpselt mida nad tegema peaks et korda saada, pärast seda pole probleeme esinenud. niiet põhimõtteliselt on probleem teadmistega neil.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 09.08.2007 12:14:12 vasta tsitaadiga

ramba kirjutas:
ServiceNet-i suurim probleem on selles et nad on iseseisev ettevõte mis peaks omanikule kasumit tooma.. Loomulikult on seejuures kasulik ju iga garantiisse viidav asi kuulutada töökorras olevas ning kasseerida selle eest diagnostika tasu 250.- krooni... Ise olen juhtumisi saatnud sinna vähemasti 3 seadet mis mitme inimese poolt testitud ning mittetoimivaks kuulutatud kuid vaata üllatust - peale antud firmas käiku kuulutatakse seade töökorras olevas, 250.- eeku tasu, ning mis kõige parem - asi töötabki... icon_smile.gif Seega - tehke fotod, teheke videod, käige notari juures seadmega vms enne antud firmasse minekut.. muidu olete tõesti vaeslapse rollis..


Service Net saab raha ka siis, kui garantiikorras asi korda tehakse, lihtsalt ei maksa mitte lõpptarbija vaid siis edasimüüja või tootja või kes iganes.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Frem
HV vaatleja
Frem

liitunud: 15.12.2004




sõnum 23.09.2008 10:05:27 vasta tsitaadiga

ramba kirjutas:
ServiceNet-i suurim probleem on selles et nad on iseseisev ettevõte mis peaks omanikule kasumit tooma.. Loomulikult on seejuures kasulik ju iga garantiisse viidav asi kuulutada töökorras olevas ning kasseerida selle eest diagnostika tasu 250.- krooni... Ise olen juhtumisi saatnud sinna vähemasti 3 seadet mis mitme inimese poolt testitud ning mittetoimivaks kuulutatud kuid vaata üllatust - peale antud firmas käiku kuulutatakse seade töökorras olevas, 250.- eeku tasu, ning mis kõige parem - asi töötabki... icon_smile.gif Seega - tehke fotod, teheke videod, käige notari juures seadmega vms enne antud firmasse minekut.. muidu olete tõesti vaeslapse rollis..


IRW IRW IRW, no tõesti, mõtle ka mida suust välja ajad. Servicenetil on kordades kasulikum teha garantiilis töid, kui müüa kellelegi varuosi või parandada kellegi katkist OSi.
Geniaalne äriplaan tõesti... küsida kõigilt klientidelt 250.- eeku ja "salaja" arvuti korda teha.(vahet pole et korda tegemine maksab firmale endale 3000 eeku!icon_biggrin.gif)
lol...

Ise pole kunagi pidanud käima kuskil garantiiosakondade vahelt, rääkimata siis kuskil niisama lolli mängimas tarkvara probleemidega. Kui arvutit kasutada ei oska siis minu arust ei ole vaja ka osta seda:)
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andyco
HV kasutaja
andyco

liitunud: 15.10.2004




sõnum 07.10.2008 18:06:11 HP esindus vasta tsitaadiga

Minu poolteist aastat vanal HP Pavilionil on algusest peale häired olnud. Esimesena jupsis graafikadraiver, hiljem ei tahtnud enam käivitada, mille asemel siis vaid piiksu tegi. Lõpuks saabus aeg saata pill garantiiremonti. Kuna asi sai ostetud Elioni esindusest, siis seal sai ka asi aetud. Läpakas saadeti HP esindusse. Paari nädala pärast sain sõnumi teatega, et võin hooldustöö nr. bla-bla-bla-le järgi tulla. Aga sitt üllatus ootas mind eest, kui oma läpaka käima panin. Startup aeg oli megapikk, mis pani mind mõtlema, et nüüd on kindlasti mingi pahalane sisse saanud kuskilt. Ja nii oligi! dkwqgnbe-nimeline värdjas jõllitas mu FF toolbarilt vastu, kui üritasin oma meile lugeda... Tänapäeval ei saa kedagi usaldada, isegi mitte kuulsa firma HP esinduse mainet. Hea, et oma andmed ja pildid enne remonti ära sain kustutatud. icon_evil.gif

viimati muutis andyco 07.10.2008 20:28:10, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 07.10.2008 19:23:02 vasta tsitaadiga

Vaevalt sa HP esinduses käisid. Hp esindus on hoopis midagi muud.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2008 08:12:42 vasta tsitaadiga

Usutavasti käis masin ServiceNet`s icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andyco
HV kasutaja
andyco

liitunud: 15.10.2004




sõnum 08.10.2008 19:18:28 vasta tsitaadiga

siLc kirjutas:
Usutavasti käis masin ServiceNet`s icon_rolleyes.gif
Päris hirmutav tekst. Minu läpaka remondiga läks aega umbes 10 päeva, must have been lucky...
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lemmy
Kreisi kasutaja


liitunud: 17.09.2003




sõnum 10.03.2009 18:26:12 vasta tsitaadiga

Tahaks ServiceNet'ile ühe positiivse panna.
Acer Aspire 4315 läpparil tekkis ~peale aastast kasutamist probleem, et ekraan hakkas suht suvalistel hetkedel valgeks minema. Vahest harvemini vahest tihedamini. Enamasti peale esimest valgeks minekut hakkas suht järjest uuesti andma. Korda läks ajutiselt peale restarti või korraks suspendi laskmist, st. et vool täielikult display osast maha võetud. Ilmnemine täiesti ebakorrapärane ning esile kutsuda otseselt ei õnnestnud. Googeldades leidsin, et see on suhteliselt levinud probleem antud ning ka mõningatel teistel sarnase tootmise ajaga Aceri mudelitel.
Sai siis võetud ning ServiceNet'i remonti viidud. Kohe sai ka täpsustatud, et viga ilmneb juhuslikult ning kui testides välja ei tule, siis see ei tähenda, et seda viga ei eksisteeri. Loomulikult arvestasin sellega, et kui testides viga ei näe, siis ei õnnestu seda ka uurida ning korrastada ja seda kartsin ka kõige rohkem, et pean riista sama targalt tagasi võtma ja koju viima. Andsin nõusoleku testida nii pikalt kui vaja. Positiivne oli ka see, et ~nädala möödudes helistati ning küsiti täpsustusi, kas mingis teatud situatsioonis ilmneb probleem rohkem vms. Ei oskand midagi targemat lisada, et käib suht lambist ning võibolla rohkem tuleb välja kui süles kasutada. Ega mida, lubasid edasi uurida.
Kokku kulus ligi kuu, kui helistati ja teatati, et läpakas on nüüd korras, võite järgi tulla. Vahetati ära emaplaat.
Täpsemat probleemi asukohta täpsustada ei teatud, kui et emaplaadi viga.
Noh, mis seal ikka.. Viisin aparaadi koju ja andsin kasutajale tagasi.
Võibolla veel vara hõisata, aga loodetavasti on sellega mured ühelpool.

ServiceNet'i viitsimus probleemi ilmnemist oodata ning see korrastada on minu meelest igati positiivne. thumbs_up.gif Samuti ei saa midagi kurta teeninduse või kliendiga käitumise osas.

_________________
Vähem möla, pikem samm!
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2009 18:31:37 vasta tsitaadiga

sain tartus elava sõbra nc 2000 masina oma kätte, et " kui käivitama hakkad, siis kõik tulekesed põlevad aga pilti ei tule" emaplaadi vahetus ja eismese korraga sain tagasi täieliku tellise. kui enne põlesid tuled vähemalt, siis uue plaadiga ei teinud midagi isegi siis kui toitekaabel sappa panna.. viisin järgmisel päeval tagasi ja nüüd siis eile teatati, et masin on valmis. kolm nädalat remondis. sõber juba natuke kärsitu.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu21
HV Guru
matu21

liitunud: 24.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2009 18:43:47 vasta tsitaadiga

Saatsin Jaanuari lõpus APC upsi. Veebruari lõpus saatsin kirja, et kaua võib?? vastuseks sain, et tehnik oli haige 2 ndl ja nüüd tegeleb asjaga.
Reedel saatsin uue kirja, krt kui te seda korda ei saa, saatke uus ups.

Täna tuli vastus :
Oleme saatnud infot tootjale ja sealt pole veel lahendust tulnud.
Kas Teie ei ole enam nõus oodata ja et kas soovite et saadaksime upsi tagasi?


Et nagu pakutakse varianti, saata peetis ups tagasi icon_rolleyes.gif

_________________
Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga thumbs_up.gif
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
Kommentaarid: 1357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1039
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Motiv8
Kreisi kasutaja
Motiv8

liitunud: 11.07.2003




sõnum 10.03.2009 18:55:44 vasta tsitaadiga

matu21 kirjutas:
Saatsin Jaanuari lõpus APC upsi. Veebruari lõpus saatsin kirja, et kaua võib?? vastuseks sain, et tehnik oli haige 2 ndl ja nüüd tegeleb asjaga.
Reedel saatsin uue kirja, krt kui te seda korda ei saa, saatke uus ups.

Täna tuli vastus :
Oleme saatnud infot tootjale ja sealt pole veel lahendust tulnud.
Kas Teie ei ole enam nõus oodata ja et kas soovite et saadaksime upsi tagasi?


Et nagu pakutakse varianti, saata peetis ups tagasi icon_rolleyes.gif


LOL icon_smile.gif
Tase Eesti moodi, elame ikka banaanivabariigis... 8)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 10.03.2009 23:03:52 vasta tsitaadiga

Motiv8 kirjutas:
matu21 kirjutas:
Saatsin Jaanuari lõpus APC upsi. Veebruari lõpus saatsin kirja, et kaua võib?? vastuseks sain, et tehnik oli haige 2 ndl ja nüüd tegeleb asjaga.
Reedel saatsin uue kirja, krt kui te seda korda ei saa, saatke uus ups.

Täna tuli vastus :
Oleme saatnud infot tootjale ja sealt pole veel lahendust tulnud.
Kas Teie ei ole enam nõus oodata ja et kas soovite et saadaksime upsi tagasi?


Et nagu pakutakse varianti, saata peetis ups tagasi icon_rolleyes.gif


LOL icon_smile.gif
Tase Eesti moodi, elame ikka banaanivabariigis... 8)


Ega servicenet ise ei annagi ilmselt uut upsi, nemad vb lihtsalt esindajad, mitte müüjad, seega nendele jääb lihtsalt konstanteerida fakti, et asi katki. Uue annab müüja või tootja.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 10.03.2009 23:13:48 vasta tsitaadiga

Mina olen nendega umbes viiel korral kaupa teinud, lisaks paar garantiijuhtumit. Ei saa kurta. Kirjadele vastatakse reeglina mõne tunni jooksul, tellitud tooted on kohal vastavalt tellimisajale. Ei teagi kohe, kas asi on selles, et suhtlen ühe kindla klienditeenidajannaga või on miskit muud... Igatahes minu poolt neile kiitust thumbs_up.gif
_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu21
HV Guru
matu21

liitunud: 24.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2009 23:55:09 vasta tsitaadiga

varuosasid ka sealt palju ostnud, selles osas kõik OK.

lihtsalt see UPS icon_smile.gif , GNT ju laseb otse sinna remonti saata. Vblla peaks tõesti hoopis neid ahistama, uue osas ma mõtlen.

_________________
Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga thumbs_up.gif
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
Kommentaarid: 1357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1039
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tsihh
HV veteran

liitunud: 05.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2009 00:58:00 vasta tsitaadiga

matu21 kirjutas:
Saatsin Jaanuari lõpus APC upsi. Veebruari lõpus saatsin kirja, et kaua võib?? vastuseks sain, et tehnik oli haige 2 ndl ja nüüd tegeleb asjaga.


APC upsidega oli paras jama juba paar aastat tagasi. Visin ka ühe surnult sündinud upsi sinna ja 3 kuud + oli ta seal (saadetud tootjale väidetavalt). Täpset lõplikku saatust ei tea, kuna jõudsin enne töökohta vahetada
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HA
HV Guru
HA

liitunud: 02.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2009 01:08:42 vasta tsitaadiga

edit: piix...ajasin sassi ühe teise firmaga

ServiceNet'ist on mitmete sülearvutite varuosasid saanud...klaviatuure enamjaolt...nt. FS'ile sai palju odavamalt kui mujalt oleks saanud
täitsa laadna minumeelest
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2009 01:22:22 vasta tsitaadiga

FS lifeboogi ekraani vahetamise eest tahtis servisnett omal ajal 10600 kr ja aega võttis see neil ca 5 nädalat. toivos tegi sama asja 8600 kr eest ja päevadega..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2009 09:27:23 vasta tsitaadiga

tsihh kirjutas:
matu21 kirjutas:
Saatsin Jaanuari lõpus APC upsi. Veebruari lõpus saatsin kirja, et kaua võib?? vastuseks sain, et tehnik oli haige 2 ndl ja nüüd tegeleb asjaga.


APC upsidega oli paras jama juba paar aastat tagasi. Visin ka ühe surnult sündinud upsi sinna ja 3 kuud + oli ta seal (saadetud tootjale väidetavalt). Täpset lõplikku saatust ei tea, kuna jõudsin enne töökohta vahetada


See on ka põhjus, miks ma enam APC UPS-e ei kasuta, vaid pöördusin sujuvalt Powerware poole.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu21
HV Guru
matu21

liitunud: 24.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2009 12:26:57 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
FS lifeboogi ekraani vahetamise eest tahtis servisnett omal ajal 10600 kr ja aega võttis see neil ca 5 nädalat. toivos tegi sama asja 8600 kr eest ja päevadega..


Sry OT eest aga : 8600.- ekraanivahetus icon_eek.gif kullast ja briljantidega?

_________________
Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga thumbs_up.gif
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
Kommentaarid: 1357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1039
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2009 15:38:56 vasta tsitaadiga

matu21, jah. ametlikult garanti ja arvega on need hinnad sellised.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
naga
HV vaatleja
naga

liitunud: 12.03.2007




sõnum 22.04.2010 09:54:45 vasta tsitaadiga

Rasmus kirjutas:
tsihh kirjutas:
matu21 kirjutas:
Saatsin Jaanuari lõpus APC upsi. Veebruari lõpus saatsin kirja, et kaua võib?? vastuseks sain, et tehnik oli haige 2 ndl ja nüüd tegeleb asjaga.


APC upsidega oli paras jama juba paar aastat tagasi. Visin ka ühe surnult sündinud upsi sinna ja 3 kuud + oli ta seal (saadetud tootjale väidetavalt). Täpset lõplikku saatust ei tea, kuna jõudsin enne töökohta vahetada


See on ka põhjus, miks ma enam APC UPS-e ei kasuta, vaid pöördusin sujuvalt Powerware poole.


Ei ole mõtet ServiceNet APC upsidepärast kiruda. APC nimelt ei oma enam mitu aastat ametlikke hoolduspartnereid kusagil maailmas ning kui ServiceNet teil selle garantiiajal korda teeb ning raha ei küsi tähendab see seda, et nad teevad tasuta tööd. Oma upsid saatke kõik ilusti www.apc.com ning saate ise aru kes siin pidurit paneb.

Mul oli kunagi sama teema nende APC upsidega ning pöördusin otse APC.com poole abi saamiseks. Sealt mulle asi selgeks tehtigi ning sain kah teada, et see ups on tõesti juba neile saadetud. Nad ütlesid kohe, et nende uus poliitika ei näe ette garantii partnerite kasutamist. Läkski tühised kolm ja pool kuud veel ning saadetigi uus ups otse APC-st tagasi!
Küsisin siis ka ServiceNetist üle ning tõepoolest pidi APC garantiiga tegelemine olema neil vastutulek kliendile ning soovitati uue tegija meie turul Tripp-Lite poole vaadata kelle esindusleping on neil olemas ning kes ei panevat kliendile taha.

Igastahes järgmised UPS tuleb juba Tripp-Lited vaadata kui APC üles ütlevad!


viimati muutis naga 22.04.2010 10:03:22, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 27.08.2002




sõnum 22.04.2010 09:56:24 vasta tsitaadiga

Rasmus kirjutas:

See on ka põhjus, miks ma enam APC UPS-e ei kasuta, vaid pöördusin sujuvalt Powerware poole.

tegin kah niimooodi... kuni ühe suvise elektrikatkestuse laine tagajärjel ca 40-st powerwarest 8 tükki otsad andsid. Peale seda odavast otsast eelistan taas apc-d
Kommentaarid: 242 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 204
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ende
HV kasutaja

liitunud: 06.02.2004




sõnum 09.05.2010 20:18:05 vasta tsitaadiga

Omalt poolt lisaks samuti negatiivse icon_wink.gif thumbs_up.gif

Amilo 3553 käis garantiis, algul lubati "MAX! 2 nädalat, pigem 1 nädal".
Töö, mida oli vaha teha, oli "emaplaadivahetus ning LCD kaabli vahetus".
Kokkuvõttes läks 5 (viis) nädalat, iga neljapäev helistasin, öeldi, et "järgmise nädala jooksul! saab kindlasti! valmis"

Minu meelest on siin kivi juhatuse kapsaaeda - 3 lehte teemat ning 90% arvamusi on negatiivsed?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
naga
HV vaatleja
naga

liitunud: 12.03.2007




sõnum 31.08.2010 15:18:45 vasta tsitaadiga

Arvestades, et 90% positiivse kogemusega kliente ei anna mingit tagasisidet aga pea 99% negatiivse kogemusega kliente ei hoia pahameelt enda teada siis on ju tulemus päris hea! Kui siia veel lisada Serviseneti käive siis on tulemuus lausa superhea! Ainult kolm lehekülge kommentaare ja isegi neist kõik pole negatiivsed! Nalja teete või! SN käibejuures on see tilk meres!
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dataxa
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 06.09.2010 16:44:15 Servicenet AS'il on kliendist suva! vasta tsitaadiga

Juhtus siis järmine seik. Ostsin Flex sülearvutitest acer timeline 3810. Hiljuti andis arvuti otsad, ehk ei bootind enam windowsi sisse. Arvati et kõvaketas. Saatsin läpaka garantiisse läbi flexi ja flex pani garantii lehele kirja, et andmed on kliendile tähtsad. Servicenet AS aga otsustas ilma mulle ega Flexile teatamatta kõvaketta ära vahetada ja vana kõvaketta tootjale tagasi saata. Helistasin Flexi, nemad ütlesid, et kõik sai õigesti tehtud ja nad ei tea, miks Servicenet neid ei teatanud. Helistasin Servicenet AS'i, kus klienditeenindajaga sai ligi 20 minutit vaieldud, miks nii ja miks naa. Algul ütleb mulle, et ma ei saa enam iial seda kõvaketast tagasi, et see on juba hävitatud tootja tehases. Küsisin firma nime, kuhu kõvaketas sai tagasi saadetud. Ütles, et Acer. Ma ütlesin et Acer on kaubamärk, kuid mina soovin teada ettevõtte nime, kuhu sai vana kõvaketas postitatud. Seda suurt saladust ma ei saanudki teada. Kuidas edasi käituda selliste firmadega? Kas on üldse midagi teha?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ServiceNet OÜ (pankrotis, likvideerimisel) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.