Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1640, 1641, 1642 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 49 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 492

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 30.04.2017 22:52:27 vasta tsitaadiga

Huvitav, nii Fox kui ka Fox Life näitavad hetkel Geeniust, mis on hoopis Nat Geo kavas. Kanalite logod on kõigil õiged. WTF?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2017 22:57:58 vasta tsitaadiga

Keegi asja vale kanali väljastusse pannud icon_lol.gif
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bingo
HV kasutaja
bingo

liitunud: 19.01.2005




sõnum 01.05.2017 12:18:21 vasta tsitaadiga

Uue puldi ja uue menüüga refreshi teha ei saagi? Ainus võimalus juhe seinast?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 01.05.2017 16:23:36 vasta tsitaadiga

bingo kirjutas:
Uue puldi ja uue menüüga refreshi teha ei saagi? Ainus võimalus juhe seinast?


Puldist välja ja uuesti sisse refreshib ilusti

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cbr
HV Guru
cbr

liitunud: 01.09.2002




sõnum 01.05.2017 17:34:24 vasta tsitaadiga

Panin endal default Thomsoni ruuteri asemele D-Linki ruuteri (DIR-615 K2). Konfisin ruuteri järgmiselt:

Ainus vahe, et VLAN 4 peale panin ainult port4. Seal istub ka digiboks. IGMP lülitasin ka sisse.

Digiboks võtab nüüd pildi ette ja saan menüüdes surfata, aga ühtegi kanalit ei kuvata. Kas midagi peaks ruuteri konfist veel muutma?

_________________
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azex
HV vaatleja

liitunud: 06.01.2009




sõnum 02.05.2017 12:42:06 vasta tsitaadiga

pppd kirjutas:
Huvitav, nii Fox kui ka Fox Life näitavad hetkel Geeniust, mis on hoopis Nat Geo kavas. Kanalite logod on kõigil õiged. WTF?


Kava.ee ja Telia kavades Geenius puudus tõepoolest, Fox Life-i kodulehel oli aga kenasti olemas. Arvatavasti mingi viimase hetke promokatse sellele sarjale, järgmist osa ka Fox Life-i kodulehe kavast ma enam ei leidnud. Esimese osa põhjal julgen soovitada, üllatavalt vaadatav kui võrrelda näiteks eelmise, Marsi-nimelise "poolilukirjandusliku" NG üllitisega, mis valmistas pettumuse.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 02.05.2017 14:27:11 vasta tsitaadiga

Kusjuures eile ja üleeile oli jälle nähe, et keegi sööb FOX kanalil subtiitrite lõppe. Salvestusteenus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riivo
HV Guru
Riivo

liitunud: 23.02.2004




sõnum 02.05.2017 15:42:40 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
Kusjuures eile ja üleeile oli jälle nähe, et keegi sööb FOX kanalil subtiitrite lõppe. Salvestusteenus.
Ka otsestriimis on lõpud paljudes kohtades puudu.
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 02.05.2017 16:05:25 vasta tsitaadiga

Riivo kirjutas:
seeru kirjutas:
Kusjuures eile ja üleeile oli jälle nähe, et keegi sööb FOX kanalil subtiitrite lõppe. Salvestusteenus.
Ka otsestriimis on lõpud paljudes kohtades puudu.

Telia (endise Elioni riismed) võiks nagu initsatiivikam olla, aga on näha et TV teenus on neile täielik poohhhui. Selles osas neil puuduvad omaala entusiastid ja tegijad.
Kuigi juhttüüpe on vahetatud, siis paremaks küll midagi pole läinud. TV teenust ei arendata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 02.05.2017 16:44:12 vasta tsitaadiga

Vat, entusiasmist puhtal kujul on vähe, kui investeeringud on kesised ja on rohkem kui 8 tundi päev töö. Lisaks FOXi omav ettevõte tundub, et väljastab juba infot sellisena, kuna õnnestus ZuumTV-d vaadelda. Seega teeme järelduse, et siinsetel tv pildi edastajatel on EV pinnal tegutsemisest ükskõik. Reklaamiraha maksavad kõik kinni.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 02.05.2017 17:29:07 vasta tsitaadiga

Rääkisin üleeile ühe Telia tehnikuga. Vana sõber. no 3 min oli aega.
Jutu sisu: ütles pole mõtet rääkida. Kõik keeratakse nii nagu reklaam nõuab.
tsitaat:
See, et Telia arenab iaeaeivalt tv twenust
Ma tahaks seda homo või neegrit näaha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 02.05.2017 19:44:27 vasta tsitaadiga

Telia põhiteenuste kvaliteet on Teliale oluline ja mingit kerjuse juttu pole mõtet siin rääkida, need vead peavad olema likvideeritud, maksku mis maksab.
Viimati sai antud info edastatud ja öeldi, et tegeletakse. Seega minu arvamus on, et asja lahendamine võtab aega või ootab mingit testi või uuendust. Ei välista, et jama tuleb ikkagi sisse juba sellisena aga kui vastuse saan, annan teada.

armjan võiks tegelikult ise täpsustada kui see tema kapsa-aeda puudutab kuid kindel pole.

seeru, Ei saanud täpselt aru millest see väidetav tehnik rääkis, tsitaadist järeldades, see pole Telia tehnik või on kohekohe endine tehnik. Aegajalt on ka Teliast igasuguseid udupäid läbi käinud kuid õnneks kaua ei säili.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 03.05.2017 06:06:20 vasta tsitaadiga

National Geographic kanalil samuti aeg-ajalt subtiitrite lõpust mõned tähed puudu. Otse vaadates. Mingi hetk on see viga tekkinud, vast viimase nädala-kahe jooksul.
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toitsmees
HV kasutaja

liitunud: 28.12.2006




sõnum 03.05.2017 09:46:20 vasta tsitaadiga

Sai viimasest hinnatõusust ja LG äpi pidevast heli/pildi ebasünkroonsusest ajendatuna hakatud Teliale alternatiive otsima. Seda siis über Telia GPON kortermajas. Õnneks on ka Starmani kast otse korteri ukse taga. Pakkusid 25/5 ja M kanalipaketti 19.90€ eest + lisaks ajamasin 1.99€. Kampaaniakorras esimesed 2 kuud tasuta ilma kohustuseta ja hunniku tasuta lisakanalitega. Hinnavahe tuntav 30.99€ vs 21.89€. Puuduvad Foxplay ja muud minu jaoks väärtust mitte omavad asjad ning interneti DL on 2.5 korda kiirem, UL kiirusega saab kodus hakkama. Lisaks liikusid ka 2 numbrit Elisasse (23€ vs 8€). 6GB jagatav mElu on nüüd 2x15GB. Eks siis tulemus näha ole. Maikuud võib vist nüüd säästukuuks nimetada icon_smile.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tompa
HV kasutaja

liitunud: 11.02.2014




sõnum 03.05.2017 15:54:06 vasta tsitaadiga

Starmani viga on kahjuks see, et neil ei ole HD kanalid järelvaadatavad. ETV ja Kanal2 otsepilt on HD aga ajamasin SD thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 03.05.2017 19:55:50 vasta tsitaadiga

toitsmees, Küllap leiad Starmani teemast lohutust. Teenus pole üdini halb, kindlasti on seal omad head ja vead, eeliseks kindlasti timeshift, et jooksev saade pausile panna ja jätkata, erinevalt Teliast kus tuleb salvestus käivitada ja kohani kus pooleli jäi, kerida. Kõik muu on pigem personaalne vajadus. Fox Telias pole isegi hinna sees, see ongi tasuta nö. Pigem kannab väärtus reklaamivaba kordusTV ja filmiriiul mis vaatamata foorumi kontingendile, on klientide hulgas piisavalt populaarsed teenused. Need versus mobiilihinnad on ilmselt taaskord kokkuleppe säästuhind kaheks aastaks vms. peale seda on ajad muutunud. Pealegi selgub teenuse sobivus alles siis kui number valitud võrgus töös.
Kui oled rahul, näeme kommentaare Elisa ja Starmani teemas, sügiseks ehk on ka juba ühiseks nimeks midagi lihtsamat, tõenäoliselt Elisa.

Tompa, see on hea argument, kui kasutaja eelistabki saateid ainult järelvaadata. Sellisel juhul jääks mul operaatorivahetus tegemata. Küllap aga tulevikus jõuavad selle korda teha.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.05.2017 21:22:53 vasta tsitaadiga

Teliast soetatud TV andis saba ja läks garantiisse. Elukaaslane soovis täna miski saadet õhtul vaadata - no kuidas seda saaks - erinevaid ekraane on kodus hulgi - aga mitte ühegi kaudu ei saa tarbida Telia TV teenust icon_neutral.gif

Avastasin siis, et Telial on miski Minu.tv teenus - mille eest soovivad lisaraha saada kuigi ma maksan tv teenuse eest juba icon_eek.gif wtf?
No ok 1. kuu on tasuta - proovime järgi.
Tellisin iseteenindusest ära. Üritan siis sinna veebi sisse logida - ja ei tööta. No lihtsalt ei logi sisse ja kõik - ei ID kaardiga ega ka mingi muu vahendiga.
Proovin siis iPad'i peal Minu.tv appis. Logib kenasti sisse FB kontoga (mis sai eelnevalt vastavas kohas ära seotud). Valin kanali mida vaadata ja tuleb kena teavitus, et peaksin selle teenuse omale tellima. No krt teenus on ju juba tellitud.
Kõne 123 - tädi kuulab mure ära ja ütleb, et tehnilisest osast helistab keegi kohe tagasi. Küsisin veel üle, et kas jutt käib mõnest tunnist või tuleb tööpäeva oodata - vastuseks saan, et 10 minuti jooksul
40 minutit hiljem ei ole keegi tagasi helistanud - elukaaslane on juba ammu tige - saade hakkab juba läbi saama.
No helistan siis ise 123 jälle. Tädi võtab vastu ja saan vastuseks, et kui soovin võib tehnik mulle tagasi helistada (vaatas veel järgi, et ei ole mingit ülekoormust tehnikute poolel - vaba ressurssi on küll) - või siis võin ise 2. valiku asemel 3. valiku võtta kui 123 helistan - nii pidavat kiiremini saama - krt oleks siis kohe seda ütelnud.
Tegin siis kolmanda kõne 123 peale (sest tädi ju ei võinud mind suunata õigesse kohta kohe ... icon_mad.gif ) seekord valik 3.
Toimus 17 minutiline kõne - proovisime igasugu variante kuidas minu.tv keskkonda sisse logida ja teenust tarbida (eri arvutitest lausa). No ei saa tööle. Igasugu kummalisi veateateid sai ka vahepeal. Tehnik oli ka nõutu. Ainuke võimalus mida ta oskas pakkuda on, et ta katkestab mul teenuse ja ma võin uuesti tellida. Mõistagi seekord tasuta proviperioodi enam ei saa kuna see ju vaid esmakordsetele tellijatele icon_lol.gif
Lõpplahenduseks siis lasin teenuse sulgeda - tunnike pühapäeva õhtust on raisatud. Saade mida sooviti vaadata on nagunii kohe lõppemas juba.


Järjekordne "positiivne" kogemus Teliaga. icon_neutral.gif
Krt mäletan veel neid vanu häid aegu kui muru oli rohelisem ja Telia teenus ei sakkinud. Lootus on, et ehk see naaseb kunagi - aga hinge igaks juhuks kinni ei hoia.


Aga mis kogu Telia teenuse puhul mind kõige rohkem imestama pani on see, et ma kurat juba maksan TV teenuse eest. Aga kui tahan vaadata mujalt kui läbi digiboxi siis ma pean mingi täiesti eraldi teenuse tellima ja selle eest maksma. No mida kuradit icon_neutral.gif

_________________
There is no place like 127.0.0.1

Vaata kasutaja äripakkumisi
PT: Frontend arendaja - Svelte / SvelteKit 0476
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.05.2017 21:48:50 vasta tsitaadiga

boksi ei anna nende hulgi erinevate ekraanide külge panna?
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.05.2017 21:51:14 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
boksi ei anna nende hulgi erinevate ekraanide külge panna?
Läpakas, paar mobiili, iPad - kuidas?
_________________
There is no place like 127.0.0.1

Vaata kasutaja äripakkumisi
PT: Frontend arendaja - Svelte / SvelteKit 0476
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.05.2017 21:55:19 vasta tsitaadiga

Nojh, sellistele ekraanidele tõesti ei pane
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.05.2017 07:56:53 vasta tsitaadiga

Renka, Telial on palju erinevaid teenuseid, see et sa TeliaTV, internerneti ja mobiili eest vms. maksad, ei tähenda veel, et kõik teised Telia teenused sellega kaasas käivad. Tõsi Salvestusteenuse kasutaja saab minuTV konto pealekauba.

Tehniliselt ei oska muud öelda kui seda, et minuTV töötas samal ajal tuhandetel kasutajatel üle eesti, pakutakse seda ju ka F4G internetiga koos digiboksiga.
See on mingi registreerimise, autentimise küsimus. Ise facebookiga ei logi aga mID, ID kaart ja meiliaadressiga toimib ning esmalt tulebki turvalise autentimisega oma sisselogimisvalikud kinnitada.
Paraku tagantjärele pole enam midagi selgituseks öelda, olen klientidele kohapeal minuTV teenust aktiviseerinud ning tellimuse kinnituses ütleb süsteem, et 5 minuti jooksul konto aktiviseeritakse. Üldjuhul saab minuti jooksul pildi ette.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 08.05.2017 08:38:00 vasta tsitaadiga

indrekp, see registreerimise ja autentimise küsimus on algusest peale antud teenuse puhul probleemiks olnud. Kui teenus välja tuli, oli ikka suur probleem selle autentimise ja ligipääsuga.
Näha on, et probleemi põhjustajale pole siiani jälile saadud.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2017 11:59:55 vasta tsitaadiga

indrekp, volitatud kasutajaga autentimine on endiselt probleemiks?
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 08.05.2017 12:21:06 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
indrekp, volitatud kasutajaga autentimine on endiselt probleemiks?

Mina olen viimasel ajal volitatud kasutajaga sisse saanud (e-posti'ga logides). Alguses kui konto tegin, siis oli küll probleeme.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 08.05.2017 12:49:10 vasta tsitaadiga

See sisselogimine on algusest peale ikaldus olnud, mul on minutv koos salvestusega nagunii tasuta ja paar korda üritanud kasutada, ahastus tuleb enne peale kui tööle saab.
Kunagi kirjutasin läbi äppi tagasiside ka ja helistati, kuulati mure ära ja lubati et helistatakse tagasi, nüüdseks 3+kuuda möödas ja ühtegi kõnet pole, pole rohkem seda teenust kasutanud ka, sest igakord peab 3-4-5 korda sisse logima enne kui aru saadakse, et mul see teenus juba tellitud.
Saadet digiboxi ka saata ei õnnestu, lihtsalt ei tööta.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1640, 1641, 1642 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.