Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
MRKXC
HV vaatleja
MRKXC

liitunud: 24.06.2010




sõnum 15.12.2020 14:16:40 vasta tsitaadiga

See on loogiline, Jõulud kiire aeg, kõik tellivad posti teel ja saatmisega läheb aega. Kui ma kirja neile saatsin, et mingi jama tellimusega(süsteemi kuskile kinni jäänud vms).
Isiklikul pole kiire paki kättesaamisega, aga inimesel kelle PC ketast vahetan on icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2020 14:31:54 vasta tsitaadiga

Ise lükkasin AT ostud edasi Jaanuari-Veebruari. Siis peaks olema olukord maha rahunenud.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 15.12.2020 16:23:30 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Eks nad ei jõua lihtsalt kõigile "õu, kus mu kaup on, eile juba maksin ära" tüüpidele kogu aeg vastata. Jõulud kiire aeg ja kõik ostavad posti teel... paratamatu. Küll need pakid kohale jõuavad.
Ega Arvutitark mingi orjatööjõudu kasutav Amazon pole icon_biggrin.gif


Keegi ei olegi ilmselt personaalset teavitust eeldanud. Mina pidasin silmas, et pigem olgu kohe 7 tp tarneag, mitte 1-3 tp vms.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiirP
HV Guru
tiirP

liitunud: 07.01.2005




sõnum 15.12.2020 19:31:58 vasta tsitaadiga

Peale tänast kirja, anda endapoolne hinnang tellimuse lõpuleviimise osas, lükkus 7.dets tellitud ja makstud laos oleva kauba kullerile üle andmise daatum 18.dets. peale.
Tegelikult ei pea ma ka seda lõplikuks enam, kunas ka küsimustele vastuseid ei anda enam. Usaldus on kahju saanud. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 106
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2020 19:38:16 vasta tsitaadiga

tiirP, ma ei salli üldse kuidas nad võidavad endale kogu aeg 3 päev. Reedene pakk=esmaspäev kui just smartposti ei tellinud
Ma siin varemgi maininud, et kui on 1-3p kirjas (normaaloludes, mitte jõulud ja muu cräp), siis tasub tellida esmaspäev või reede (neljapäev ka)...muul juhul ei tasu enam rääkida 1-3p tarneajast.
Jõulude ajal võiks mingi pakendaja palgata jah, 6 päeva läks aega, et laos olev toode jõuaks minuni, mis läks kohe pakkimisse...

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 15.12.2020 20:33:46 vasta tsitaadiga

Ma katsun ka inimlikult aru saada tarneaja teemalisest jutust, aga siiski - ma vaatan HINDA, aga ma olen selline inimene, kes võib kiiruse eest peale ka maksta. Ehk mingis hinnaklassis ma tunnen end mugavalt "kiireimat pakkujat" eelistada. Seda enam mind häirib asjade kulg, kui eeldatav tarne 1-3p ei ole mitte "oih läks 5" vaid kuu. Logistik ja veebimees võiks rohkem sünkis olla.

Ma arvan, et jõulude mainimine pole mingi mastaapne "iga aastane" argument.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2020 20:36:22 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ma arvan, et jõulude mainimine pole mingi mastaapne "iga aastane" argument.

Hetkel on paraku, ses suhtes....hea meel kui kellegi hästi läheb hetkel thumbs_up.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 16.12.2020 11:57:42 vasta tsitaadiga

Huvitav, et olen mitmel erineval korral helistanud Arvutitarga infoj a e-poe tellimuse numbrile ja keegi ei vasta seal icon_eek.gif
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 16.12.2020 12:11:01 vasta tsitaadiga

icon_neutral.gif siin on neil ka kahju mingit infi jagada vist, et mis toimub nagu ?
Kommentaarid: 488 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 396
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 16.12.2020 12:14:27 vasta tsitaadiga

Kiire on, kas see ilmselge ei ole? Tellimuste hulk on see aasta ilmselt suurem kah kui tavaliselt.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 16.12.2020 14:26:26 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Kiire on, kas see ilmselge ei ole? Tellimuste hulk on see aasta ilmselt suurem kah kui tavaliselt.


Kas see ei peaks ka ilmselge olema, et kaupleja märgib ausalt pikema tarneaja enne tellimuse esitamist ära, mitte ei veiderda peale ostu sooritamist tarneaegadega?

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kabu-kabu
HV vaatleja

liitunud: 12.10.2005




sõnum 16.12.2020 14:27:37 vasta tsitaadiga

Kiire... Täna sai siis nädal, laokaubana kirjas olnud GPU tellimusest. See on ainuke asi tellimuses. Kleebi aadress peale ja anna kullerile. Ajakulu umbes 1 minut... Ja ei mingit selgitust, miks viibib. Jube lihtne vabandus, et jõulud ja kiire ja palju tellimusi. Loll kes vabandust ei leia.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 16.12.2020 15:59:17 vasta tsitaadiga

Väga vabandame telllimuste hilinemise eest, püüame siin iga päev kauba vastuvõtmise ning välja saatmise võimekuse tõsta. Põhiliseks probleemi tekkimise põhjuseks on 50% tellimuste kasv vs detsember 2019 ja 90% vs november 2020.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 16.12.2020 16:03:27 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Kiire on, kas see ilmselge ei ole? Tellimuste hulk on see aasta ilmselt suurem kah kui tavaliselt.


Kas see ei peaks ka ilmselge olema, et kaupleja märgib ausalt pikema tarneaja enne tellimuse esitamist ära, mitte ei veiderda peale ostu sooritamist tarneaegadega?
Absoluutselt.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 16.12.2020 16:33:50 vasta tsitaadiga

No mu Cablemod seiklus lõppes.
19. nov tehtud tellimus.
kliendile üleandmine esinduses 30.nov.
Detsembri esimesel kahel nädalal öeldi, et saadetis ei ole veel neile saabunud milles minu ostetud toode sees. Ja et kohe-kohe saabub.
Vahepeal on terves EU's antud Cablemod juhtmejupikud out-of-stock ja alates detsembri algusest casekingis üleval info, et saabub jaanuaris alles. Olin rõõmus, et sain ostetud õigel ajal.
Aga ei läinud nii. Lõpuks nüüd uurides õnneks valgustati, et minu kaupa pole üldse teele pandudki sealt kus AT oli selle tellinud. Ning seal kohas out-of-stock ning on pidevalt AT tellimust edasi lükatud. Ja öeldi valik, et kas oodata jaanuari keskpaigani või taha tagasi avaldus teha.
Kolm asja mis kruvivad praegu...
- Nagu nii, et silm ka ei pilgu rääkida kliendile, et homme-ülehomme saabub, vabandame. Ja siis järgmine kord sama. Kui tegelikult kõik peale kliendi teavad, et ei saabu midagi. Ning 3 nädalase tarnega asjal lasta üle üädalaga ning loota, et äkki kaup tuleb vahepeal lattu, et siis omakorda veel uuesti oodata 3 nädalat kuni see kliendini toimetada.
- 1,5 kuuks sai siis AT ettevõtet tasuta laenuga toetatud
- Tuleb ikka ise koguaeg kätt pulsil hoida, suruda, küsida, jne... (koguaeg tunne, et tahetakse keerata - tellimuste staatuse konkreetset jälgimist ei ole - ainult kolm valikut: tellimata, tellitud ja esinduses mis jätavad tõlgendamiseks ikka kosmilist ruumi)

Ei üldista. Mõni töötaja on ka asjalik - olgugi, et wtf uudised vähemalt profesionaalne.
Samuti ei laida või kiida AT... Lihtsalt kirjeldan olukorda.

_________________
Inflation Nation
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ninzor
HV veteran

liitunud: 15.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 18:29:02 vasta tsitaadiga

Viimane aeg sattunud läbi Magistrali, Rocca, Vesse ja Kesklinna esindustest. Teenindus nii nagu peab. thumbs_up.gif

Rocca esindusest ostsin vale toote (lähim võimalik alternatiiv) kuna kuskil kohapeal päris õiget pole ning proovisin, et ehk sobib. Ei sobinud. Pikema jututa vahetati välja (telliti õige asemele). Öeldi, et läheb umbes kolm nädalat. Läks 20 päeva, sain vajaliku asja. beer_yum.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 178
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mada
HV vaatleja

liitunud: 15.08.2006




sõnum 16.12.2020 20:31:25 vasta tsitaadiga

alexcrx kirjutas:
Väga vabandame telllimuste hilinemise eest, püüame siin iga päev kauba vastuvõtmise ning välja saatmise võimekuse tõsta. Põhiliseks probleemi tekkimise põhjuseks on 50% tellimuste kasv vs detsember 2019 ja 90% vs november 2020.
Esimese asjana võiks tarneajad veebis ära parandada, mitte kellelgi poleks kobisemist, kui pikk tarneaeg oleks teada enne tellima asumist, mitte ei peaks seda alles peale arve tasumist emailist lugema.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Miiro
HV kasutaja
Miiro

liitunud: 01.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.12.2020 02:04:34 vasta tsitaadiga

Kah täiega pettunud AT-s. 7. sai tellitud mõned kettad ja 8. juba oli valmis pakkimiseks ja esimest korda oli kullerile üleandmiseks märgitud 9. detsember. Siis 10. sai uuritud, et kus mis on ja öeldi et pakivad ja saadavad esimesel võimalusel ja kuupäev pandi 11. kui kullerile üle antakse. Tänasele kirjale sain vaid jälgimis lingi ja kuupäev nüüd 18. Oleks teadnud, et nii pikalt läheb siis oleks mujalt võtnud.
Järgmine aasta pühade paiku võiks AT tarne 2-4 päeva muuta rahus 7+ päeva, siis teab et mitte tellida icon_smile.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fisher
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.05.2002




sõnum 17.12.2020 10:38:25 vasta tsitaadiga

Küsimus natuke Arvutitarga ja üldiselt Eesti arvutipoodide kohta.

Pean üle pika aja tegelema arvutijupi garantiiga ja viisin ühe kuu aega vana Razeri klaviatuuri Arvutitarka (osad klahvid hakkasid andma topelt-klikke), vaatan netist, et "Eeldatav käsitlusaeg 3 nädalat." .. et kas see on Eesti arvutipoodidele tavapärane tegelemise aeg või üldse standard EU-s arvutijuppide garantiikäsitlusel?

Mitte üldse paha pärast, ega edaspidi ostaks sealt, kus garantiiga asjad kiiremini liiguvad, Amazoniga on näiteks asjad suht siva toiminud.
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mugman
HV kasutaja
Mugman

liitunud: 25.12.2015




sõnum 17.12.2020 11:02:50 vasta tsitaadiga

Plinn... Tellisin 27 novembril e-poes klienditeenindusega suheldes lian li 3x120unifanid. Meili peale tuli kenasti tellimuse kinnitus, kõik nii nagu ikka.
Tellimusel märgitud, et eeldatav saabumine esindusse 16.12 kell 14.00.

Käed sügelevad juba ja tahaks oma veel veidi pooliku arvuti komplektseks teha seega täna helistasin, uurisin lootuses, et äkki juba kuskil riiulis ootab programmi sisestamist neil vms.
Kõne ajal kutt siis klõbistas arvuti taga, uuris asja veitsa ja ütles, et ei olegi tegelt saada.... thumbs_down.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Klooose
HV vaatleja
Klooose

liitunud: 14.12.2007




sõnum 17.12.2020 11:25:36 vasta tsitaadiga

Mugman kirjutas:
Plinn... Tellisin 27 novembril e-poes klienditeenindusega suheldes lian li 3x120unifanid. Meili peale tuli kenasti tellimuse kinnitus, kõik nii nagu ikka.
Tellimusel märgitud, et eeldatav saabumine esindusse 16.12 kell 14.00.

Käed sügelevad juba ja tahaks oma veel veidi pooliku arvuti komplektseks teha seega täna helistasin, uurisin lootuses, et äkki juba kuskil riiulis ootab programmi sisestamist neil vms.
Kõne ajal kutt siis klõbistas arvuti taga, uuris asja veitsa ja ütles, et ei olegi tegelt saada.... thumbs_down.gif


Vana hea. Ise ootasin samamoodi klaviatuuri üle kuu ning siis kanti lihtsalt raha tagasi.

_________________
Ära arva kunagi, et see on täiuslik.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 17.12.2020 13:24:35 vasta tsitaadiga

Kas Eestis üldse keegi enam normaalse ajaga garantiid toimetab? Ilmselt Dell, Lenovo... jne kategooriast keegi.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ernits
HV veteran
Ernits

liitunud: 12.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.12.2020 13:31:44 vasta tsitaadiga

jaank kirjutas:
Kas Eestis üldse keegi enam normaalse ajaga garantiid toimetab? Ilmselt Dell, Lenovo... jne kategooriast keegi.

Lenovol on küll ametlikud garantiipartnerid Eestis, vähemalt Tartus ja Tallinnas saab läpaka seerianumbri alusel uksest sisse astuda ja töösse anda. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.12.2020 15:43:21 vasta tsitaadiga

Klaviatuurid, hiired, kettad, mälud, videokaardid ja muud sarnased vidinad lähevad ju tagasi tootjale. Sellest ka see pikk käsitlusaeg.
Läpakad on täiesti teine teema. Need saadetakse edasi Eestis olevatele garantiiremondi teostajatele või siis Lätti-Leetu. Kui läpaka ametlik remontija Tallinnas, siis pole mõtet Arvutitarka viia, vaid otse remontijale.
Kommentaarid: 689 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kabu-kabu
HV vaatleja

liitunud: 12.10.2005




sõnum 18.12.2020 22:37:53 vasta tsitaadiga

Pandi siis täna mu kaart teele. Eks näeb kas homme kuller helistab või mitte.

Aga nüüd väike vandenõunurgake. Juhuslikult vaatasin, et täna on neile tekkinud kohapeale 2 sama kaarti mida minagi ootasin laokaubana üle nädala. Tundub, et minu tellitud ning makstud kaart äriti enne maha ja nüüd oodati uut partiid, et mulle kaart saata. Muu jutt jõuludest ja lao ülekoormusest on jama. Tellimus sisaldas 1 eset, mis oli laokaup. Ja seda pandi teele üle nädala aja, samal ajal ei võetud telefoni vastu, e kirjadele ei vastatud või vastati ülbelt, et jur isikutele ei võimaldata tellimuse tühistamist. Sellele kirjale sai vastatud ja viidatud arvutitarga enda e-poe klasutustingimustele, ei kõlvanud isegi vastust saata neiu Julianna poolt.

Väga negatiivne kogemus...
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.