Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Phoenix Point märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 09.12.2019 00:38:29 vasta tsitaadiga

tegin uninstalli.
Uskumatu. Tegijad kes suudavad teha ühe parima strateegia mängu alguse keeravad selle hiljem lollide otsustega täeiesti, täiesti P-i.

LOS indikaator on ikka väga katki. Üheski Xcomi laadses mängus ei ole mul kunagi sellega probleemi onlnud. Eriti briljantne on granaadiheitja sihtimis indikaator. Slle järgi lastes võid vabal kogu oma meeskonna ära tappa.
Enamus leiutamisest on factionite taha kinnipandud. Enda asjade leiutamise puud ja alad on sisuliselt 0.
UI on ehiutatud 6 mehe ja 1 lennuki jaoks. Kui sul on juba 12 meest ja 2 lennukit muutub kogu selle värgi majandamine õuduseks. Isegi sellist elementaarset asja ei näinu, et saaks 1 lennuki meeskonna eraldi välja tuua.
Uute meeste värbamine - edu millegi konkreetse leidmisega kui sul kõik maakera asulad avastatud on. Selle asemel, et eraldi värbamis aken teha, kus oleks kõik ülevaatlikult näha, pead sa 10 minutit linnade peal klikkima.

Mingist hetkest on normaalsed vastased 700+hp tugeva armoriga loomad kes teistes mängudes oleks boss-i märgistusega. Ühest saad jagu. Kaks nõuab tava geariga tugevat majandamist ja mõtlemist. 3+ ... sorry poisid kas ma pean normal tasemel mängimiseks redditist mingit väga spetsiifilist OP buildi ja mängu stiili otsima hakkama.

Lõputult paljunevad vaenlased ? Milleks ?

Mis ma ütelda oskan. Raske ja ajukepi vahel on vahe. Kahjuks pole selle mängu tegijad sellest aru saanud.
Aasta kõige suurem pettumus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.12.2019 01:21:36 vasta tsitaadiga

los indikaatorit ma nii kiruda ei oska. ainukene asi on, et liikumise preview näitab los kui seda seal tegelikult ei ole. muus osas mul töötab nagu ette nähtud. kuskilt kitsast vahest läbi laskmine on risky business ja grenud nii viske kui heitjaga lendavad praktiliselt alati mööda aga see ei seondu los.

research tree puudumine on saatanast. isegi factionite käest saadav kraam on suuremalt jaolt sidegrade. okei, natukene parem kui pi enda oma aga factionite vahel võrreldes on lihtsalt erineva klassi relvad.
kombineerituna kõvemate relvade puudumisega, vastaste power creep on räme. 700+hp ja tugev armor on iga kuradi teine vastane mängus, isegi tavalised tritonid ja artheonid või misiganes nende nimi on, evolvevad omale rämeda armori selga ja kuulipilduja või granaadiheitja kätte. ja ma olen mängu alguses.
artillery, sirenid ja granaadiheitjaga suvalistest tegelastest parem ei räägi. siren mind controlib 1-2 meest laksust ära ja teda maha saada on paras tüütus (pea on -20 will, mille pealt mind control töötab, nii et sealt tuleb alustada). goo arty on okei aga muud on surmavad kui neid on üle ühe. ja granaadiheitjast üks laks viib enamasti relva ja käed takkaotsa. tore on kui pool meeskonda on käteta.

meeste halduse kohta ei oska veel kurta. mul on samas ainult kaks lennukit ka. igal pool kus mehi valida on nende lennukisse kuuluvus kõrval.
värbamisega on nii ja naa. ülevaatlik aken oleks kuradi abiks. samas, enamik netis nähtavast kriitikast on recruitide hulga kohta. mul on poole maailma peale vast 10 recruiti ühel ajahetkel.
palju tüütum puudujääk on asjade ostmine/võrdlemine ja geoscape pealt vajalike asjade leidmine. mul jäi üks nest kahe silma vahele ja pean nüüd välja mõtlema, mida hivega teha. korralik konfitav autopause on puudu.
laeva gearimine on tüütus kuubis, mul kipub meelest ära minema, et ammot tuleb vaadata, et kaasas oleks. samamoodi on battlescapes normaalne reload indikaator puudu.

lõputult paljunevad vastasid on sitt disain any day. need missioonid on küll pea alati objectiveni rushitavad. kiirelt sisse, objective maha ja vajadusel minema.

mis käib räigelt närvidele on peidetud mehaanikad. perception ja stealth? doubleclassimise variandid ja faction classid? seesama research teema?

see taktikaline/battle osa on väga hea, geoscape põhimõte on hea aga mis failib on just contenti hulk ja selle kvaliteet, eelkõige geoscape ja suure pildi osas.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2019 11:27:27 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

... ega väga ei olegi midagi lisada icon_rolleyes.gif

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.12.2019 11:41:02 vasta tsitaadiga

see epicu sajatamine samas lauses kus asja tooreks peetakse on natukene naljakas.
tasub lugeda, mis väidetavad summad olid - $450k oma raha, $750k figist ja $2.25m said epicult. see ei ole mängu jaoks suur eelarve.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2019 11:46:15 vasta tsitaadiga

... Epic pole nüüd küll kogu video sisu, kaugel sellest icon_rolleyes.gif
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.12.2019 12:12:59 vasta tsitaadiga

alles vaatan ülejäänut.
- kui bugid välja arvata, siis you lose näited on kahe otsaga asi. kui ma õigesti mäletan developmenti aja lugusid, siis mängil määral on need expected. xcomis ei pea kogu aeg võitma.
- kehaosade mõttetuse jutt on tema esitletaval kujul jama aga on õige teisest küljest - peidetud mehaanika. info ja vist ka sihtimise ajal näidatakse, mis efekt mingil kehaosal on ja need efektid ei ole väikesed. sireenid on hea näide - neil peaks olema 30 will (mille baasilt käib mind control) ja pea kaotamine on -20 will, mis tähendab, et nad on võimelised max ühe <10 will mehe maha võtma. saba ka maha, siis nad enam suurt ei liigu ja on sisuliselt kahjutud.
- characterbuilding what? attachment oma tiimiga ei eelda customizationit kuigi see tänapäeval enamasti nii välja kukub või mingit tegelasepõhist backstoryt. mina olen küll oma high-level tiimiga attached ja ei taha neid kuidagi kaotada, seda enam et see on enam-vähem käe järgi leveled up.
- snaiprid on tema valik, ta esitab seda nagu loogilist valikut aga kuigi ma lähen suuresti sama teed siis tegelikult on seal oma tradeoffid ja viable teid on rohkem pluss on abi mixed teamist. berserkerid peaks ühel hetkel saama mind control immunity, priestidel on mingi asi selle vältimiseks. assaultid dash ja shotgun peaks olema kõige kõrgema dämmiga lõpuks, heavyd oma jetpackide ja rakettidega teevad vastaste massi hävitamise lihtsaks jne. sinna otsa multiclassing.

tutorial on tõesti väga barebones aga mul on kahtlane tunne, et see on taotluslik koos peidetud mehaanika looga. iirc developmenti ajal üks tegijatest vaidles tuliselt selle poolt, et mängijad peaks asju, kaasa arvatud mehaanikat, ise avastama. päris nii õnneks ei läinud.

DigeBeni kirjutas:
... Epic pole nüüd küll kogu video sisu, kaugel sellest icon_rolleyes.gif
mingi viiendik videost oli sellest. päris arvestatav osa.

edit:
mis tundub tõsiselt nõme, on dlc-d. just see funktsionaalsus, mida mängud praegu ei ole. eelkõige festering skies ja interceptorite teema. blood and titanium oma küborgitega ja legacy of the ancients on rohkem klassikaline dlc asi aga mitmest küljest erineva contenti vähesust arvestades võiks-peaks need tegema tuntava vahe. seda enam, et nende kohale jõudmise ajaks on vast hulk putukaid ka ära eemaldatud. aastake ootamist, et mäng steami võtta võib selles vaates palju parem väljavaade olla.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2019 12:21:53 vasta tsitaadiga

... see oli ka kõigest 10min video, ilmselt moodustab iga teema sellest üsna suure osa, kui millest iganes juttu teha. Pealegi, Epicu osalus teemas pole sugugi triviaalne, seega igal juhul ära märkimist väärt.

Kuidas saab bugid välja arvata, kui need on pidevalt risti-põiki jalus ja kogu mäng on totaalselt toores icon_eek.gif

Lisaks, mulle tundub mäng siiski üldises plaanis liialt sarnane viimasele kaasaegsele XComi iteratsioonile. Funktsionaalsuses on erinevusi, kuid üldises plaanis ei too nagu midagi erilist lauale ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.12.2019 12:46:34 vasta tsitaadiga

ma ei viitsi vist lihtsalt tigetseda mingite suvaliste asjade peale. olen juba mitmes teemas aru saanud, et minu valulävi mängumehaanika või visuaali otsuste ja tihti ka bugide koha pealt on oluliselt kõrgem kui enamikel postitajatel. seda isegi mängude juures, mis kõrgeid ootuseid petavad.
icon_smile.gif

bugide osas ma ei saa enda kogemusest rääkida, ma ei ole vist ühtegi olulist bugi näinud.
epic on sisuliselt publisheri rollis. nad bankrollivad asja, antud juhul teadaolevatel andmetel üle poole eelarvest, seda siis eksklusiivsuse hinnaga. suuremat rolli epicul ju ei ole.

sellele viimasele osale vaidleksin küll vastu. tactical osa on kindlasti väga erinev viimastest xcomidest. sarnasusi on aga erinevusi on rohkem ja paljuski on phoenix point klassikalisemate xcomide või sama valemi kaasaegsete iteratsioonide moodi. märksõnaks on vast rohkem freeform lähenemine asjale. xcomid ise on palju piiratumad. xcomid võidavad rohkem just story, gear progressioni (tiered geari kui põhimõtte headuse üle võib vaielda aga pp praegune tasakaal on ikkagi nõme) ja silutuse vaatenurgast.

mängitavaid xcomilaadseid on tegelikult kole vähe olnud. xcomide kõrval shock tactics (mis üllataval kombel ei olnud halb aga lihtsalt shallow) ja phantom doctrine (mis oli gameplay osas sarnane aga põhimõtteline lähenemine hoopis teisest nurgast, puhas sneaker) on viimasel ajal meelde jäänud. xenonauts 2 võiks hea tulla, esimene xenonauts on sisuliselt updated vanakooli xcom. mõned on proovimata ka.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2019 12:47:43 vasta tsitaadiga

... musta võib alati valgeks või vähemalt hallimaks rääkida, kuid see ei päästa väga midagi. Ma olen nüristumiseni mänginud algset mängu ja proovinud praktiliselt kõiki iteratsioone, mis vähegi mängida on kõlvanud ja seni on on ainult see https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=266532 ootustele vastanud. Kõik teised ei ole suutnud mind väga ühel või teisel põhjusel kaasa kiskuda enam.

X-Comi rikkus minu jaoks ära liiga palju kaasajastamist mitmetes momentides, mida sellelt mängult väga ei ootaks. Antud mäng võib olla tehtud heas usus teha midagi paremini, kuid mulle mõjub see ikka üsna sarnase liini jätkamisena. Liiga vähe on omamoodi, kõik näeb välja rohkem nagu mobiilimäng, kui midagi, mida tahaks PC peale mängida ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.12.2019 12:54:46 vasta tsitaadiga

DigeBeni, ma arvan, et sa hakkad lihtsalt vanaks jääma icon_wink.gif
ma olen tänaseks loobunud millegi täiesti uue otsimisest, sest midagi täiesti uut on täna võimatu teha. kõige on tehtud ja proovitud ja ma olen seda kõike näinud.

extraterrestrialsi ma mäletan. loodan, et sa pidasid eelkõige õhustikku silmas, sest tehnilisest ja mehaanilisest küljest oli see väljatuleku ajal ikka väga-väga katki.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2019 15:28:05 vasta tsitaadiga

... ega meist keegi aja jooksul nooremaks muutu icon_lol.gif ma pole täheldanud, et vanus oleks mängudesse suhtumist kuigivõrd muutnud, pigem tuleb praegu rohkem kaaluda, millele oma aega kulutan, sest seda pole enam sama vabalt käes ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 16.12.2019 22:16:01 vasta tsitaadiga

Vaatasin ka Echelon Game algust. Tavaliselt olen ühte meelt temaga, aga seekord vaidleks küll tuliselt vasty.
- XCOM(need 2 uuemat), tsiviilid surid esimesel käigul mäletamist mööda ja pommide kahjutuks yegemisel olid ka pmst ajast maas juba algul. Isegi kui 1-2 meest 2x dash peale lükata, nii et EG väide, et XCOM2 parem oli, küll väga paika ei pea.
- Samuti on XCOM2 eredalt meeles kuodas captain/major full coveri taga 1ahottiti ja mitte bossi, vaid kõige algsema/nõrgema vastase poolt. Läbi seina laskmine vastaste poolt oli mäletamist mööda pikalt parandamata putukas.

Jah hea oleks kui üheski mängus buge ei esineks, aga ühte kallimat käkki teisest paremaks pidada pole ka päris õige.
Eks kõigile käib pinda, et Epic exclusive on.

Karaktereid ei mäleta XCOM ka, mingi kustomatsioon vist oli, aga tactical shooteri puhul jätab täitsa külmaks.

XCOM sai mingil põhjusel sisse küll rohkem elatud, eks ta pingelisem ja sügavama õhustikuga vist oli. Maj. astmel tegelast on mõlemis kahju kaotada.

Kui tahta stoorit ja karaktereid kelle põllulu maha jätmine pisara silmanurka toob, siis tasub pigem Valkyre Chronicles poole vaadata.(strateegia osas võib nõrgaks jääda).

EDIT: Kuda krdit siin vaenlaseid kinni peaks püüdma? Lased pooled elud maha, et järgmine käik miinimumi lasta. Peidad kõik omad ilusti full coverisse, vastane võtab rocket launcheri kätte ja laseb su mehe maha, hävitab kõik seinad ja omad lasevad vastutulega vaenlase omakorda maha. Ja nii 4-5x vähemalt järjest. See nõelapüstol teeb ka naeruväärselt vähe dammi: 10 dmg + 8 Paralyze. Xcom rebootid olid ka suht rasked kedagi kinni püüda, aga kui juba ligi said , siis oli 1 laks ja olemas. Kisub tüütuks ära vaikselt.
PS kinni on vaja püüda, et geene koguda, et Research Tree alt midagi asjalikku ehitada...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 16.12.2019 22:19:56 vasta tsitaadiga

tftd lobstermane mäletad? mul on väga eredad mälestused mitmest mängust, kus ma need sain vastaseks enne kui ükski asjalik relva research valmis oli icon_biggrin.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2019 23:54:10 vasta tsitaadiga

esimene xcom mis remake tehi oli enamvähem, kuigi palju vähem detailne ja üldse igasugu asju mis sai teha originaalses xcomis oli tunduvalt vähem, ainuke asi mis arenenud oli kombat ja graafika, kõigi muu aspektide pealt oli mäng igati alaarenenud, teine xcomi remake oli isegi lühem ja veel vähem stuffi, phoenix point tundub samasse auku olevat ei kutsu mängima
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Phoenix Point mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.