Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
12.01.2017 14:29:24
|
|
|
radist87 kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Enamus ei saa teooriast läbi |
räägi sellest lähemalt? või määratle see "enamus" ära kuidagi. ma olen päris lähedalt seotud ühe Nordica piloodiga, ei ole kuulnud küll, et lennuakadeemiast enamus välja kukuks |
Lennukolledži nimetuse ajal oli välja kukkumise üldine protsent päris kõrge. Kuulukad rääkisid, et 1/3 alustanud tudengitest lõpetamiseni ei jõua. See ei tähenda, et kolmandik pilootidest läbi kukkus. Neid on alati vähem, paremini selekteeritud ja nad on üldiselt rohkem motiveeritud (siht on silme ees). Peamine väljakukkujate mass tuleb tehnilistelt erialadelt ja lennujuhtidelt. |
Mul olid osad ained täpselt sama pilootidega ja hooldusinseneridega. Neil on miiniumnõuded, et üldse ained läbi saada. Hooldusinseneridel oli mingites ainetes miinium C. Pilootidel A või B täpselt ei mäleta. Muu tavaline tehnikatudeng sai aine E-ga läbi. Lihtne pole küll piloodiks saada.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
HDvurle
HV pensionär
liitunud: 02.04.2002
|
12.01.2017 18:39:10
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Kopter maandub vertikaalis ja jääbki seisma kenasti. Või ma jälle eksin täiega.. |
Eksid jälle jah. Tal on see võime, aga seda ei tehta, tõus ja maandumine ikka samamoodi tõusu/maande nurgaga nagu lennukil. Üks põhjuseid on see, et vertikaalis toimub kõrguse kogumine väga aeglaselt ja peamine põhjus on siiski ohutus, mis käib lennunuduses söögi alla ja söögi peale. Nimelt, kui vertikaalsel tõusul, või langusel peaks midagi mootoriga juhtuma, siis ei jõua sa autorotatsiooni minna ja kukud alla nagu kivi. Õpetaja näitas mulle ka vertikaalset autorotatsiooni, aga kõrgus peab esiteks piisav olema ja see on ka juba piloteerimise kõrgem klass + kopteri POH's peab see lubatud olema.
tsitaat: |
Markos suudab lennukit maa peale tuua samamoodi nagu kopterit thumbs_up.gif |
No, kui lennupraktikat teha, siis ilmselt küll jah, teooria osa on suures osas sama, ma loen huviga ka lennuki teemad läbi, väga hariv.
tsitaat: |
Nah üldse piloodiks minna õppima ja mingit ulme nutsu magama panna. Flight Simulator 98.ga õpib piisavalt ju. |
Jah, ka rallit võib sõita ilma lauatagant lahkumata. Meil on mõned simulaatorivennad, peale esimest lendu on wtf moment. Ega, kui sa varem kunagi cyclicut käes hoidnud ei ole, siis avastad, et p'rsetunnetusega on lood kehvad, hovering ei tule üldse välja, st kohe üldse mitte nii, et nutt tuleb peale, aga see on alles algus |
PERH-i juures on verikaalne laskumine ja tõusmine. Ja nii päevast päeva.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
12.01.2017 21:17:45
|
|
|
Markos kirjutas: |
Jah, ka rallit võib sõita ilma lauatagant lahkumata. Meil on mõned simulaatorivennad, peale esimest lendu on wtf moment. Ega, kui sa varem kunagi cyclicut käes hoidnud ei ole, siis avastad, et p'rsetunnetusega on lood kehvad, hovering ei tule üldse välja, st kohe üldse mitte nii, et nutt tuleb peale, aga see on alles algus |
Kui suvel sai ehitatud lastega laagris RC lennukeid pikkuses 1m, siis kõige paremini lendasid eranditult need, kel oli mitusada tundi simulaatoriga selja taga. Nii et väga huvitav üldistus. Vahe oli lausa nii suur, et kui mõni tundus kuidagi liiga hästi hakkama saavat, siis sai küsitud üle.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
HDvurle
HV pensionär
liitunud: 02.04.2002
|
12.01.2017 21:22:31
|
|
|
Kas oskate teha Airbusil ja Boeingul vahet välimuse järgi?
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
12.01.2017 21:24:56
|
|
|
seda küsitakse sisseastumisel akadeemiasse.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
12.01.2017 21:31:41
|
|
|
ranel, ja neid (1m) RC koptereid lennutad sa samamoodi eemalt nagu simulaatorit.
Jutt käis ise kopteris sees istudes selle juhtimisest, kus tagumikutunne lisab uue mõõtme tagasisidele, mille järgi pead kopterit juhtima.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
12.01.2017 21:38:41
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
ranel, ja neid (1m) RC koptereid lennutad sa samamoodi eemalt nagu simulaatorit.
Jutt käis ise kopteris sees istudes selle juhtimisest, kus tagumikutunne lisab uue mõõtme tagasisidele, mille järgi pead kopterit juhtima. |
See ongi uus mõõde, antud juhul siiski pakuks, et Markos liialdab natuke, et simulaatoril praktiseerinud nii abitud olid. Ma rääkisin muideks enne ka siiski lennukist.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
12.01.2017 21:54:37
|
|
|
Üldiselt omandatakse enne tagumikutunne ja seejärel õpe simulaatoril.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
16.01.2017 00:15:01
|
|
|
markedmen kirjutas: |
ranel kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
kas sul on lennuki või kopteri load või on need sul tegemisel? |
No teeb jah siin vaikselt. Pikk protsess, aga väga huvitav ja väljakutseid pakkuv. |
Kumba neist? |
Kopter-lennuki vms. Kopter, mis käitub täpipealt nagu lennuk |
Sihuke aparaat on täitsa olemas, gürokopter (rotokopter, rotoplaan, güroplaan) on nimeks ja päris-kopterist märgatavalt odavam ja ökonoomsem, kuna tõstejõudu tekitav pearootor pöörleb vaid autorotatsiooni põhimõttel vabalt, seda ajab ringi edasiliikumisel vastu puhuv õhuvool. Edasi viib gürokopterit nagu lennukit kas horisontaalteljel paiknev tiivik või ka hoopis reaktiivmootor.
Samas lennukiga võrreldes saab palju lühema lennurajaga hakkama tõusul ja maandumisel, vertikaalselt saab tõusta ja maanduda ainult tugeva vastutuulega.
https://et.wikipedia.org/wiki/Auto%C5%BEiiro
https://en.wikipedia.org/wiki/Autogyro
Spoiler
Spoiler
Spoiler
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
17.01.2017 16:59:54
|
|
|
tsitaat: |
kui, seltsimehed, kiirelt teete, saate sellise asjaga veel uudisesse.
|
Millega ? baari ette maandumisega ? Maaomaniku luba olemas, maandu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
18.01.2017 09:38:55
|
|
|
Kindlasti ja see saab olema veel pikka aega nii, kopterid ei tule niipea massidesse, kui üldse kunagi
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
18.01.2017 10:21:25
|
|
|
tulevad iselendavad kopterid... massidesse.
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 304 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
244 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
18.01.2017 11:02:43
|
|
|
Vaevalt küll, kui teemasse süviti minna, siis naljalt mingit massilist eraviisilist õhuvallutamist ei tule niipea, kui üldse.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
18.01.2017 11:12:20
|
|
|
Kopterilend on ikka päris krõbeda hinnaga, isegi pisikeste kopteritega
Gürokopter ongi sellepärast sihuke huvitav aparaat, et sellega on lendamine märgatavalt odavam ja samas ei ole vaja nii palju lennurada kui lennukiga.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
18.01.2017 11:12:35
|
|
|
renx09, jah, ja inimesed hakkavad kohe kohe ka marsi peal elama.
Ükski VÄGA KALLIS asi ei lähe massidesse, mitte kunagi.
_________________ www.estonia1918.com |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
18.01.2017 11:53:32
|
|
|
"I think there is a world market for maybe five computers."
Thomas Watson, president of IBM, 1943
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 304 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
244 |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
18.01.2017 12:05:36
|
|
|
renx09, mitu korda seda kuu peal elamise juttu räägitud on? Arvuti on küll üsna keeruline asjandus, aga turvaline õhusõiduk, mis oleks ka soodne, on ikka täiesti teine jutt.
_________________ www.estonia1918.com |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
18.01.2017 12:11:33
|
|
|
XR kirjutas: |
renx09, mitu korda seda kuu peal elamise juttu räägitud on? Arvuti on küll üsna keeruline asjandus, aga turvaline õhusõiduk, mis oleks ka soodne, on ikka täiesti teine jutt. |
no muidugi on teine jutt. lihtsalt never say never. praegused tehnilised lahendused on mõnekümne aasta pärast kõvasti täiendust saanud. ilmselt nii energiaallika kui ka ohutuse koha pealt.
|
|
Kommentaarid: 304 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
244 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
18.01.2017 13:17:20
|
|
|
tsitaat: |
no muidugi on teine jutt. lihtsalt never say never. praegused tehnilised lahendused on mõnekümne aasta pärast kõvasti täiendust saanud. ilmselt nii energiaallika kui ka ohutuse koha pealt. |
Millega siis seni hakkama on saadud ? Mingid naljamehed ehitavad "lendavaid" toole, multirootorite põhimõttel, ground effectist kaugemale ei saada, lifti pole.
tsitaat: |
Kopterilend on ikka päris krõbeda hinnaga, isegi pisikeste kopteritega |
Kalliks teeb selle kopteri ehitus. Väga palju liikuvaid detaile, mis hoolt ja regulaarset väljavahetamist vajavad, ning ka kütusekulu on kõrgem võrreldes lennukiga.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
markedmen
HV kasutaja
liitunud: 25.09.2009
|
18.01.2017 13:18:08
|
|
|
Kunagi olid autod ka ülim luksus ning vaid kõige rikkamate käsutuses. Nii et ma ei julgeks nüüd küll väita, et kopterid või muud lendavad õhusõidukid MITTE KUNAGI massidesse ei liigu. Kui nüüd netis sobrada, siis leiab ju ilusti infot, et iga aastaga soetatakse aina enam koptereid, tehnoloogia areneb ning leitakse odavamaid ning turvalisemaid viise, kuidas õhusõidukeid ehitada jne. Maailmas on piirkondi, kus kopteril ja väikelennukil on väga suur eelis liikumises ning kellel vähegi võimalik, endale sarnase sõiduki ka soetab.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
Aeg Maha 2n
liitunud: 30.11.2005
|
18.01.2017 13:20:09
|
|
|
Mina igatahes loodan, et kopterid ja muud eralennumasinad massidesse ei läheks.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
18.01.2017 13:25:45
|
|
|
Auto on igas mõttes vähe lihtsam riistapuu + navigatsiooni eripära. Lendamist mõjutavad ka paljud muud tegurid, mida auto puhul ei ole, näiteks ilm, kas on päev või öö jne. Enne õpivad autod iseseisvalt sõitma, kui "igamehe" õhusõidukid massidesse ilmuvad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
markedmen
HV kasutaja
liitunud: 25.09.2009
|
18.01.2017 18:07:13
|
|
|
Kunagi jalutasid inimesed autode ees ning hoiatasid kõiki, et masin on lähenemas. Oleksid sa sellel ajal läinud nende juurde jutuga, et teate, lähitulevikus kihutatakse nende samade autodega saksamaa autobahnil 300km/h, kolmes reas üksteisest mööda, siis oleks nad sind hullumajja saatnud. Sellepärast ma ei olegi valmis väitma, et MITTE KUNAGI õhusõidukid massidesse ei jõua. Jah need on kordades keerulisemad kui autod, kuid iial ei tea, mis tulevik toob. Auto juhitavust mõjutab ka ilm, sellepärast nt talverehvid leiutatigi. Kes teab, vb tulevikus on kõigil autosuurused kopterid/muudviisi töötavad õhusõidukid, mis jälgivad koguaeg enda seisukorda ning on 100% autonoomsed ning ümbruskonnaga suhtlevad.
Lennundus on tegelikult ju juba massidesse jõudnud. Mitte eraisiku tasandil tehnika omamise mõttes, aga igal eraisikul on võimalus tegelikult väga väikese raha eest lennata. Jällegi asi, mille üle minevikus oleks sind välja naerdud.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
|