Oleks ju rumalus anda tiimile, mis andis meile BF3/4 ja mootori, millele on rajatud kogu EA tänane impeerium, vähemalt võimaluse näidata oma uut ja vägevat. Mäng jooksis Star Wars Festil suletud uste taga ja ajakirjanikud ning ports fänne nägid mängu oma silmaga, kinnitades et gameplay oli just selline nagu announce trailer.
Enam vähem sama jutt mis varem. Prequel triloogiast midagi mängus pole, tuleb ka DLC, mis sisaldab lahingut Jakkul aasta peale Endorit ja on niiöelda "sild" vana triloogia ning uue filmi vahel.
Atmospheric combat on teemaks. Ehk siis (minu sügavalt subjektiivsel arvamusel) DICE ei ole suuteline oma mootoriga looma suuri kosmose kaarte ja võime seda battlefronti võtta kui Battlefield 4ja expansionit. Lihtsalt kui see "on rails" peaks ka olema sees.. noh, bomber oli BF seerias ka railidel.
Hetke info põhjal on "Must buy" vajadus kadus ära kadunud. Ootan release'i ja DLC ära ning siis vaatan, mis mängijaskond kommenteerib.
Tuleb ikka loota Star Citizeni peale, et saada oma next gen space combati vajadus rahuldatud. Nad vähemalt liiguvad õiges suunas (jah, võtab plaanitust kauem aega, aga ise oleme süüdi, et raha viskame stabiilselt nende suunas ). Tahest tahtmata tuleb praegu see viimase Simcity fail ja Cities:Skylinesi success meelde, et tn kordub sama analoogia siin.
vaatasin öösel e3 asju kahe star warsi fänniga ja kui see tuli, siis üks neist tahtis õhku lennata, teine oli teemas kuid liiga väsinud, et megaemotsioone näidata... teine on bf3 ka mänginud, mille mootoril see põhineb ja millega palju sarnasusi nägin... tundub tulevat päris kõva mäng, mille ostu võiks isegi kaaluda sõjamängu vahelduseks... SW fänn ma eriline ei ole _________________
Neid trailereid vaadates tundub see kõik mulle ... nii vale.
Saan aru, et see on minu enda isiklik tragöödia, ootused olid hoopis teistsugused, mäng pole must buy juba siis, kui lekkisid detailid mängu kohta ja trailerid ainult kinnitavad seda.
Fännan seda SW universumi, aga mulle ei meeldi see BF4 expansioni feeling.
Olen nõus, et graafiliselt on asi kena, kuid see on nagu ainult väike osa kogu pildist.
Esimesena nende kahe traileri põhjal torkas silma just see sihiku mitte kasutamine. Sul on crosshair ekraanil ja kõik. Relvadel on aga sihikud peal peal... See muudab juba mängu põhilist olemust minu jaoks. Ja paistab, et see 3rd person on vist konsoolide
tõttu väga esile toodud.
Vaenlased kuidagi tuimalt liiguvad, oli rohkem selline lase neid aga omas tempos maha, nad sulle midagi eriti ei tee.
Vaenlase poolt taktikalist liikumist polnud ollagi (õhus kohapeal hõljuv stormtrooper ei loe), tundus väga puine minu jaoks, eriti ei harrastatud coverit ja oli rohkem selline avatud alal pihta laskmine.
AT-ST lasti püstoliga sodiks, armas, äkki ta tõega oli 1% peal ning AT-AT mahavõtmine paistis olevat quicktime event, mingit skilli seal polnud vaja, et harpuun jala külge pihta lasta vms.
Hothi videos jäi silma ka see, et pole see lahinguala midagi suurem, kui BF3-4's.. eeldan, et seal maavägede jaoks mingi osa keelatud, aga õhus siis "lennukitele" rohkem ruumi. Tundus lihtsalt see hothi kaardil shield generaatori ja lahingu välja vaheline ala väga tühi.
Nad oleks võinud siis vähemalt minna seda teed, et võtnud kasutusele mingid atmosfääris lendamiseks mõeldud sõidukid, mitte ikoonilised xwingid ja tie fighterid. Rebelite poolel oli küll T-47 airspeeder, aga millegipärast
nad tn topivad sinna ka erinevad "wingid", mis siis kõik pisikese combat zone sees ringi tiirlevad.
Ma isegi vist ei taha teada, milline nende dev build võis enne välja näha, kui nad hakkasid funkstionaalsust välja rookima, shadereid eemaldama, et see kõik konsooli peal jookseks.
Esimesena nende kahe traileri põhjal torkas silma just see sihiku mitte kasutamine. Sul on crosshair ekraanil ja kõik. Relvadel on aga sihikud peal peal... See muudab juba mängu põhilist olemust minu jaoks. Ja paistab, et see 3rd person on vist konsoolide
tõttu väga esile toodud.
The hell? Sa oled ikka eelnevaid Battlefronte mänginud või? Tegu on tõupuhta Battlefronti seeria mänguga, mitte reskinned Battlefieldiga. Battlefrontis ei ole iron sighte ja mängitaksegi enamasti third personis.
---
ISSAND JUMAL... sain just hetk tagasi Star Wars Battlefronti mängida. Asi on ikka ÜSNA hea. Gameplay on väga solid, väga fun. Mulle kui inimene keda Star Wars pole kunagi väga huvitanud tiris see küll ligi. Ragdoll ja hit detection on mõnus, tunned ikka, et kuul tabas vaenlast
Graafika korralik, splitscreenis mängisin mingi suvalise kutiga
Olen siis E3 2015-l hetkel Los Angelesis.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mulle küll mingi modina ei tundunud. Mängisin 10min midagi splitscreenis ja väga nice oli. Ise kindlasti ostan. Kuigi jah wavede tapmine pole mu teema just, muutub igavaks kiiresti. Kuid täis mängus on palju palju muudki _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
‘Please don’t be Battlefield with a Star Wars skin,’ I said to myself over and over again. Well, Battlefront is definitely not Battlefield in a Star Wars skin. It lacks the impact and precision of Battlefield’s guns and the weight of its movement.
tsitaat:
Battlefront’s charm was in its goofiness and the way it pulled in expanded universe material. Without that silliness, the simplicity of the new Star Wars Battlefront ends up feeling a bit shallow.
Kogu graafilise headuse kõrval, tundus gameplayd vaadates, et sigavana Jedy Academy on ikka infantry gameplay poolest peajagu üle. Academy oli omal ajal ikka ülivõrdes mäng (saber combat, ka tps/fps relvad ei tundunud out of place). Kas on siis raske sellist asja integreerida?
E3 gameplay video põhjal tundub kõik kuidagi jube on-rails.
Kuskil infot on, et kuidas on jedi/sith kasutamine reguleeritud? Mingi ülim OP klass mida saab korra 10 minuti jooksul üks per tiim valida? Jälle tooks võrdluse Academyst, kus oskuslikud "tavasõdurid" võisid ka "jõu"kasutajaid oma relvade nüpeldada. Balanss oli muhe. Force powerite kohta mingit infot? _________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
E3 gameplay video põhjal tundub kõik kuidagi jube on-rails.
Sa nägid spetsiaalselt E3 jaoks kokku pandud sizzle reeli. Mida täpsemalt sa siis seal ootasid? Ma ei usu, et mänge reklaamiks eriti spawnreipi või 10 minutit mööda tühja välja jooksmisega.
TotalBiscuit & Co räägivad mängust, ei ole midagi väga positiivset. Ma kardan, et DICE ei suuda eriti midagi enam päästa, vähemalt lennumehaanikas, kui nad just ei tee seda tükk aega ümber.
Hothi kaart pidi olema masendavalt väike, kui pead lendama. Tundub, et see pole teadlik valik, et sa tahadki kaardil lennata, vaid saad powerupi lahingu ajal ja see annab sulle lendamise võimaluse. Vähemalt niipalju ma lugesin nende jutust välja.
Hothi kaart pidi olema masendavalt väike, kui pead lendama. Tundub, et see pole teadlik valik, et sa tahadki kaardil lennata, vaid saad powerupi lahingu ajal ja see annab sulle lendamise võimaluse. Vähemalt niipalju ma lugesin nende jutust välja.
Lendamise jaoks on täiesti eraldi kaardid ja mode aga see selleks. Whine away!
Virisejad leiavad alati virisemiseks põhjust. Kui mäng tuleb välja selline, et 99%-le meeldib, siis alati on keegi, kes ütleb, et mäng sakib, sest ei ole nagu Assassin's Creed.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.