Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Dave20
HV veteran
liitunud: 18.01.2005
|
17.12.2013 17:51:03
|
|
|
Mäng maksab üle 30 euri?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2009
|
17.12.2013 17:57:11
|
|
|
34,99€
Võid hiljem ka 44,95€ maksta. Minu jaoks oli otsus lihtne, sest tegemist on mänguga, mida ilmselt järgmised aastad nühkida saab. Jaga see summa mängimise päevade peale ära ja võimalik, et ka sinu jaoks on tegemist elu odavaima meelelahutusega.
Kunagi LFS S2-e eest makstud 24£ oli samuti väga lihtne valik.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
17.12.2013 18:01:06
|
|
|
Uuendan nädala pärast esimese posti sisu kah, kes selle pärast juba muretsema on jõudnud hakata.
Mängust rääkides, siis superrahul, kusjuures just aeglasemate masinatega on fun sõita, näiteks erinevad Lotused ja BMW M3 E30.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
19.12.2013 22:10:44
|
|
|
Ostsin ka. Rooli mul pole, mängin kõike xbox360 puldiga. Razer Sabertooth puldiga tegelikult, aga suurt vahet pole. Pidi puldiga ka mängitav olema. Eks näis.
|
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
518 |
|
tagasi üles |
|
|
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
19.12.2013 22:15:36
|
|
|
Mõttetu mees kirjutas: |
Ostsin ka. Rooli mul pole, mängin kõike xbox360 puldiga. Razer Sabertooth puldiga tegelikult, aga suurt vahet pole. Pidi puldiga ka mängitav olema. Eks näis. |
Ju ta mingil moel ikka on. Homme lisatakse ka hiirega roolimise võimalus, seega paljudel klaviatuuriga meestel ka natuke lihtsam võib-olla.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Kromosoom
HV kasutaja
liitunud: 25.02.2010
|
21.12.2013 03:58:25
|
|
|
Bumer, On hiirega juhtimine lisatud ?!
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
21.12.2013 19:17:24
|
|
|
Kromosoom kirjutas: |
Bumer, On hiirega juhtimine lisatud ?! |
Changelog'is on igatahes kirjas:
tsitaat: |
- Mouse steering implemented |
Ei ole nagu väga põhjust selles kahelda. Ei ole ise veel jõudnud arvutit tööle lükatagi, et update ära teeks, liiga palju muud tegemist.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Launger
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.07.2010
|
22.12.2013 00:06:40
|
|
|
Oh ei teadnudki, et siin ka teema olemas.
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php
Hea leht, saab aegu võrrelda.
Endal praegu ainuke korralikult treenitud aeg näidata on 1.28.6 Lotus 49ga vanas Monzas, teisi niisama lahminud.
Graafikale, update sagedusele ja füüsikale ei saa ikka miski vastu (v.a nende oma netkar pro, AC kahjuks nii hardcore ei tehtud)
Jään multiplayerit ootama! Aga niikaua kuni nad kiireimatele rahalisi auhindu ei hakka andma, siis lasen simracewayd edasi
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2009
|
22.12.2013 13:02:03
|
|
|
Tahtsin panna LiveTiming appi ja tyre temp appi aga kumbki ei ilmunud sinna appide hulka. Kahtlustan, et põhjus on selles, et mu mäng on installitud mitte C:\ kettale vaid D:\ kettale ja lisatud failid siis samuti D:\Assetto Corsa\apps\phyton
EDIT: õige folder on "assettocorsa" kuna ei installinud mänu tavapärasesse kohta, siis ajasin My Documents all oleva Assetto Corsa ja SteamLibrary all oleva folderi omavahel sassi. Nüüd kõik toimib!
viimati muutis -Koppel- 22.12.2013 17:09:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Launger
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.07.2010
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
Aegir
HV veteran
liitunud: 05.01.2003
|
28.12.2013 23:47:17
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Mäng käes ja nägu naerul
EDIT: Mis värk sellega on, et H-shifteriga vahepeal saab käike ilma sidurita, vaid gaas maha võttes, üles-alla lappida ning vahepeal alla ei saa? Üles saab koguaeg.
Lotus Elise SC @ Vallelunga 1:57.384. Semislickidega 1:56.020 Päris hea kombinatsioon eriti õhtupäikeses. |
rallimaailmas nimetatakse sellist käimakasti mis ilma sidurita käike vahetab OTSE KASTIKS. Ehk hammasrattad on neil otse mitte nurga all. kohalt ära minekul ainult sidur vajalik
_________________ HV teeb ka ahvist inimese. |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
Mustakurmu
HV kasutaja
liitunud: 12.11.2011
|
29.12.2013 02:07:56
|
|
|
Jälgin.
Ostetud muidugi.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2009
|
29.12.2013 02:44:22
|
|
|
Aegir, cool ei teadnudki et hammasrattad sirgelt on. Seepärast ilmselt need võidusõidu käigukastid ka nii tugevat müra tekitavad.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
31.12.2013 12:18:11
|
|
|
tsitaat: |
The incredible LaFerrari will be officially included in Assetto Corsa 1.0 as free upgrade content for all! |
Lisaks veel muidugi järgmine aasta septembris tulev tasuline DLC, mis sisaldab laserskanneeritud Nordschleifet.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
31.12.2013 12:59:54
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Kui ralli pool ka tuleb siis ostan |
Nende endi poolt mitte.
Stefano ütles oma twitteris:
tsitaat: |
I'll the support for loose surfaces, 4x4 and navigation and leave it to modders. |
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.01.2014 05:03:56
|
|
|
kõigil masinatel jõhker understeer defaultis, mis värk on? pole nagu erilisi seadeid kah, mida muuta...mingi rehvirõhu ja natuke amordiga mängimine asja väga paremaks ei teinud, niipalju kui proovisin.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Lehys
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.07.2011
|
02.01.2014 06:43:19
|
|
|
Ainukene mis minu jaoks veel teel püsib on vormel,teistel on jah seal mingi sile suve suss all
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.01.2014 07:47:32
|
|
|
Tuleb veidi aeglasemalt kurve võtta ja ei tohi üle keerata, siis läheb rehvitemperatuur kõrgeks ja pidamine tõesti kaob. Kusjuures enamikel masinatel ongi defaultis street rehvid all, mõnedel saab semi-slick ja slick ka valida.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2009
|
02.01.2014 08:34:39
|
|
|
Understeer on suure tõenäosusega seetõttu, et kurvi sisenemise kiirus on liiga suur. Ka päris elus ei saa ükskõik, mis kiirusega kurvi lennata ja siis kiruda, et seda välja ei võta. Meil kõigil on sama mäng. Ei saa ju olla, et ühtedel asi paremini toimib kui teistel.
Harjutada tuleks ikka rahulikust tempost järjest kiiremaks mitte liiga kiiret tempot vähendades proovida lõpuks teele jääda.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.01.2014 15:54:27
|
|
|
Koppel, sa vist said millestki üsna valesti aru. Ma rääkisin esiteks lihtsalt tühipaljast autode proovimisest, mitte mingist kiiresti sõitmisest või kiirelt kurvi lendamisest. Võtsin erinevaid autosid ja läksid katsetasin neid erinevate suvaliste radade peal. Kiiruses asi olla ei saa sest kurvist otse ma ju ei pane, aga kui kõik stability ja mis iganes kontrollid on maas ning tagaveolise, esimootoriga piisavalt jõulise masinaga on jube n*ss, et isegi neutraalset juhitavust saavutada (rääkimata poweroversteerist) siis on midagi kuskil ikka valesti. Pull on see, et ma olen kõne all olevatest masinatest mõnedega ka päriselus rinkat sõitnud ja tean kuidas nad käituvad.
street/semislick ei mõjuta(nud) midagi. ja noh lõppude lõpuks ju vahetub rehv nii ees kui taga korraga anyway, et ega see nüüd nii hirmus palju muuta ei saagi kui jutt käib understeerist, mitte teel püsimisest üldiselt. jama ongi selles, et sätiks muidu seadeid, aga pole nagu suurt midagi sättida ka. võibolla siis mõnda ulmeracing asja valides on neid settinguid rohkem. eks peab proovima, aga hetkel jäi küll selline mulje, et autode füüsikaga just kuigi täppi pandud ei ole.
maatriks, misasi see üle keeramine on?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.01.2014 18:21:55
|
|
|
Ma ei oska öelda, kas see nüüd mingi õige termin on, aga pidasin silmas seda:
Spoiler
Pildil on siis esimese ratta asend ja auto sõidusuund näha, umbes saad ehk aru, mida ma mõtlesin. Tegelikult ei ole see esimene ka päris ideaalne ratta asend aga lähedasem ideaalile kui parempoolne kindlasti.
Mis masinatest muidu konkreetselt jutt käib, prooviks ka kiiresti järgi ja saaks arutada. Muidu endale jäi kah näiteks Ferrari F40-ga mulje, et see masin ei tohiks nii palju understeerida.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
02.01.2014 19:29:55
|
|
|
maatriks, see pole mitte üle keeramine, vaid understeer.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Rallih007
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.06.2009
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
|