Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
18.03.2014 10:09:42
|
|
|
Pole mida postitada, igal õhtul paar tundi mänguaega ei anna just väga palju mänguruumi . Eile õhtul sai alles esimene boss ära nähtud. Aiataha pole midagi ka minna ju, alati saab respeccida kui väga vaja on.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
bjaka
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.04.2007
|
18.03.2014 10:18:40
|
|
|
Hetkel farmin vaikselt soule ja seetõttu vaid kaks bossu maha võetud ja level 59
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
18.03.2014 10:28:36
|
|
|
kui coop'i soov mängus siis ei tasuks vast liiga kõrgele levelit viia, pole kedagi kellegagi mängida. Teatud leveli puhul bosse tehes on terve maapind täis märke, kõrgema leveliga samasse kohta minnes valitseb tühjus ja kui saadki mängu kedagi aitama siis on tal etteantud boss juba tehtud.
Mängust: Inventuuri süsteem on kõvasti paremaks tehtud kuigi kohati tunnen puudust kõrval olevast infotabelist, mis eksisteerib vaid teatud valiku korral (relvad). Hea, et nüüd saab relvad järjestada tugevus astme järgi, lihtsustab valikuid. Üks ülimalt hea uuendus on see, et kui mingit asja tarbida (hinged) siis saad panna valikusse mitu korraga, vanasti pidi järjest inventuuri vahet jooksma ja üks haaval jaurama. Samuti kui midagi ostad saad valida suurema ühiku kaupa mitte ei pea järjest toksima (näiteks nooled).
Osa asju on aga lihtsamaks vist tehtud, paar korda olen "cursed" saanud ja sellele tundub, et ei järgnegi mingit tagajärge. Relvade uuendus süsteem tundub kah olevat lihtsustatud... võin ka eksida aga vähemalt wikist (mis on suht poolik võib nõnda järeldada + mängus alguses olevatest valikutest.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
18.03.2014 10:42:58
|
|
|
Relvade uuendamine on jah lihtsamaks tehtud, on tavaline reinforcement, mida saad shardidega teha ning on infusion mis lisab efekti. Ehk siis sa saad nt +3 relva teha lighting +3 relvaks ning tagasi, ilma tavauuenduset kaotamata. Annab päris kõvasti juurde, saad isegi üht relva erinevalt "uuendada" vastavalt bossi nõrkustele nt.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
18.03.2014 11:44:41
|
|
|
kuidagi lihtne tundub, wikist kah eriti infot ei saa kuna tunduks, et ei ole valmis. Eelnevatel osadel oli wiki põhjalikum.
Eelnevates osades oli relvade upgrade natuke pudru... aga uus süsteem tundub kuidagi liiga kerge.
Ei mäleta enam kas vanas osas oli samuti (demon soulsis ei olnud) aga nüüd saab ka edukalt relva vasakus käes hoida ning kilpi paremas. Vanasti oli mäletamist mööda see asi piiratud ehk siis kilp oli alati vasakus käes kuna vastasel juhul ei rünnanud ta vasakus käes oleva relvaga vaid plokkis. Nüüd dark souls 2 tundub, et vahet pole kummas käes mida hoiad.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
18.03.2014 11:50:04
|
|
|
angel kirjutas: |
kuidagi lihtne tundub, wikist kah eriti infot ei saa kuna tunduks, et ei ole valmis. Eelnevatel osadel oli wiki põhjalikum.
Eelnevates osades oli relvade upgrade natuke pudru... aga uus süsteem tundub kuidagi liiga kerge.
Ei mäleta enam kas vanas osas oli samuti (demon soulsis ei olnud) aga nüüd saab ka edukalt relva vasakus käes hoida ning kilpi paremas. Vanasti oli mäletamist mööda see asi piiratud ehk siis kilp oli alati vasakus käes kuna vastasel juhul ei rünnanud ta vasakus käes oleva relvaga vaid plokkis. Nüüd dark souls 2 tundub, et vahet pole kummas käes mida hoiad. |
Ei olegi enam vahet, vasaku käega saabki rünnata nüüd, dual wield lubatud, seda promoti betas suure kisaga. Swordsman klass alustabki lausa kahe relvaga. Selles muidugi väga pointi ei näe, et mõõk vasakus ja kilp paremas
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
bjaka
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.04.2007
|
18.03.2014 12:50:06
|
|
|
No kui tegu vasakukäelise mängijaga siis ju hea
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
18.03.2014 14:08:49
|
|
|
hea, et võeti piirangud maha ja nüüd on rohkem valikuvabadust... dual weapon'i süsteemi peaks proovima... tea kui tõhus see on kui olla harjunud kogu aeg kilbi taha pugema (ise kasutan enamasti kõige suuremat kilpi alati, mis mängus leidub.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
18.03.2014 15:29:25
|
|
|
Tõesti tundub, et From Soft üritab propageerida uusi mängustiile lubades dual wieldingu ning toppides osadele kahekäerelvadele debiilsed str piirangud peale, nii et saab vaid kahes käes hoida. Kes veel ei tea, siis relvade str nõue alaneb 2x võrra kasutades kahes käes (mitte ühes). Varasemalt see kordaja oli kõvasti väiksem.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
dancodinho
HV vaatleja
liitunud: 30.08.2009
|
18.03.2014 22:38:22
|
|
|
ise kiidaks väga Dark Souls 2 maailmasid ja erinevust eelnevatega eriti meeldib olustik Majulas
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
19.03.2014 13:03:15
|
|
|
Väikesed tähelepanekud:
Meeldib: 1) Surma saamine on alati olnud suur osa Soulsi mängudes, see on siiani, aga nüüd on motivatsiooni üritada end elus hoida, kuna surres võetakse pisike protsent su maksimaalsest eluribast maha. 2) Ei ole enam kaks äärmust light roll ja fat roll, vaid su rullumine muutub veidi aeglasemaks mida enam sa 50% oma maksimaalsest kanderaskusest ületad 3) Agility reaalselt muudab su liigutusi kiiremaks, alustades löökidest ning lõpetades estuse tarbimisega.
Ei meeldi: relvad lagunevad ülikiirelt ära, vähemalt algusepoole. Vahepeal juhtub lausa nii, et kui shortcut'e ei kasuta, siis relv on pooleldi lagunenud juba bossini jõudes. See on väga tore, et lõkke äärde jõudes maagiliselt varustus ära paraneb, aga kestvus võiks ikka tsipa pikem olla. Tundub nagu mäng motiveeriks sind hoidma varuks veel teist analoogset relva. Eelistan Dark Souls 1 lahendust, et aeglaselt stuff laguneb ja pead lihtsalt hingede eest neid parandama.
Neutraalne: 1) level up'e praktiliselt loobitakse sulle näkku, ma olen alles umbes 5h mänginud ning SL40, eelnevates mängudes kulus selleks ilma farmimata ca 2x kauem aega. Iseenesest muidugi hea, kuna üpris kiirelt saad leveldada mõne spetsiifilise relva jaoks atribuute. 2) esimesed 2 bossi on väga lihtsad on, mõlemast sain jagu kordagi pihta saamata ning võitlus kestis alla 5min. Loodan, et raskuskurv muutub järsemaks mida edasi jõuad.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.03.2014 14:46:17
|
|
|
Relvade lagumine: osati kergemaks tehtud, iga kord kui bonfire'ist läbi käid on relv tasuta korda tehtud, lisaks antakse sulle 4 slotti kuhu relvi panna. Leiad alati sobiva relva 4 seast, mis konkreetsele vastasele mõjub. Lagunevad kiiresti aga kiiresti saab võtta kohe teise. Repair pulber kah olemas. See osa tehti vast sellepärast raskemaks, et eelnevalt oli ainuke relv katana, mis lagunes, teised olid suht igavesed + parandus pulbrit sai osta niipalju kui tahtsid.
Itemite ja sõrmuste osas on asi kõvasti kergem, rohkem stuffi saad kiir menüüsse panna, mis omamoodi lihtsustab mängu kuigi peab väga hoolikalt valmida, mis järjekorras paned, vastasel juhul jäädki seda jura scrollima ja saad vahepeal juba tappa.
Kes need bossid olid kes nõnda kerged olid? Ise sain tappa peale tutorialit olevate 2 järve kolli käest (jooksin minema) ning see "auguga" tont ei olnud kah eriti meeldiv + see rüütel kes vastu tuli. Mingi 20-40 dmg tehes ei ole eriti kiirelt lõppu loota...
Kui just maagiga ei mängi, eelnevates Soul mängudes oli vähemalt alguses üli kerged kõik bossid kui kasutasid spelle, new game +'is läks alles normaalsemalt raskemaks.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
19.03.2014 15:28:02
|
|
|
Sõrmuste aspekt mulle väga meeldib, et korraga saab 4 kanda 2 asemel, kuigi nüüdki on tunne, et 4 on vähe . Igas sõrmes võiks ikka 2tk olla! Ei nali naljaks, hea uuendus. Külmrelvade osas see lagunemine ei meeldi seetõttu, et kui alguses on kõik relvad suhtkoht samade omadustega, siis hiljem nt uuendadad zweihanderi ära miski +5 ja flame infusion, siis ei taha väga oma shortswordiga kekata kui esimene ära laguneb.
Bosside osas:
Spoiler
Jutt ongi esimesest kahest bossist - Last Giant ja Pursuer. Ma olin ausalt hämmingus kui nägin, et too puust hiiglane surma sai ja ma polnud ise kriimugi saanud, lihtsalt jooksin jalge vahelt läbi - 3 laksu vastu kandu, trampis veidi, uuesti jalgade juurde ja sama asi otsast. Kusjuures kuskil 70% peal ma lausa võtsin relva kahte kätte kuna nägin, et ta ei saa lihtsalt mulle pihta. Pursuer oli kiire, aga väga kärmelt sain aru, et tuleb lihtsalt liikuda kogu aeg paremale (ümber tema). Isegi rulluma ei pidanud, tegi oma swipe ära ja sain laksu talle sisse, sama asja korrata ja oligi asi vass. Pärast alles märkasin, et mingid ballistad on ka lahinguväljal ja saanuks neid ta vastu kasutada lisaks muule
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.03.2014 15:41:40
|
|
|
ma olin kärsitu ja hakkasin tühja lahmima, ei suutnud üle elada seda pinget, mis pakkus minu poolt tehtav ~30 kanti dmg ja selletõttu mind laiaks löödigi mõlema vastase puhul
Ise kohanud paari suuremat bossi ja seal enam nii kerge see asi ei ole, mõtlemis aega ei anta... pms kohe kui näed antakse täiega pasunasse
Spoiler
äbliku vant on paras tropp, kui natukenegi kannatust kaotad saad kergelt surma, kui kannatust on siis mingi 10-20 min lahinguga teeb kergelt ära, skorpioni tädi oli suht kerge, aga väga palju kannatust pidi varuma kui üksi olid, hetkel koera ja rotti juraga kimpus kuna üks viga ja oledki omadega plindris
5 min päris neid bosse ma ära ei teinud, mu mõõk (toigas õigemini) ei suutnud piisavalt palju dmg 'it teha, et nõnda kiirelt asi lõppeks. Maagidel on asi alguses arvatavasti lihtne. Või ei ole suutnud ma piisavalt head relva endale tekitada ja buidl vale (aretan, nagu ennemgi soulsides, str - dex ja endurance ning elusid).
Ise lasen edasi selle relvaga, mis kohe alguses sai ühe valge rüütli vms käest, üks coopis ründas teda ja siis sai ta maha võetud koos ja tulemuseks on üks asjalik relv millele sai +3 uuendus peale lastud.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
19.03.2014 18:14:07
|
|
|
ostsin ka täna collector editioni ära,õhtapoole vaatan ka üle,momendil demon souls ka poole peal
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
19.03.2014 18:41:11
|
|
|
olemas see relv aga sain selle hiljem kätte, alguses ei julgenud enda pead sinna ahju pista.. isegi nüüd annavad nad suht kiirelt säru kui lohakas olla.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
20.03.2014 10:39:55
|
|
|
Eile alles taipasin, et üks asi mis jubedalt meeldib on hüppamise nupu erinevus. Dark Soulsis sain ikka omajagu kordi surma just seetõttu, et hüppamine toimub sprintimise nupu kahekordsel vajutamisel. Analoog ei ole ka just kõige usaldusväärsem, aga senimaani feilinud veel pole ja kasutan üsna tihti.
Selline huvitav küsimus tekkis ka: kui põletada human effigy lõkkes, siis see blokeerib mingiks ajaks (teab keegi kui kauaks?) teised mängijad, nad ei saa sind invadeda. Aga kas see blokeerib ka nö sinised fantoomid, et coopida ka ei saa? Eile tekkis tahtmine proovida coopi ning ei leidnud ühtki summon märki. Nimelt feilisin sellega, et põletasin human effigy lõkkes, mõeldes, et see äratab mind ellu (Dark Souls 1-s see ju nii käis humanityga).
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Riddim
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2009
|
20.03.2014 12:50:33
|
|
|
warsteine kirjutas: |
Selline huvitav küsimus tekkis ka: kui põletada human effigy lõkkes, siis see blokeerib mingiks ajaks (teab keegi kui kauaks?) teised mängijad, nad ei saa sind invadeda. Aga kas see blokeerib ka nö sinised fantoomid, et coopida ka ei saa? Eile tekkis tahtmine proovida coopi ning ei leidnud ühtki summon märki. Nimelt feilisin sellega, et põletasin human effigy lõkkes, mõeldes, et see äratab mind ellu |
Kui lõkkes põletada siis minu teada inimeseks sa ei muutu, see aga tähendab seda et summonida sa teisi ei saa; selleks pead sa ise ikkagi inimene olema. Inimeseks saamiseks pead sa oma human effigyt kasutama nagu muid itemeid.
Põletamine blokib invadimise umbes pooleks tunniks, võib olla rohkem?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
20.03.2014 13:57:35
|
|
|
Ei ei, seda ma tean, et inimesi "surnuna" summonida ei saa. Ma väljendasin end veidi segaselt ehk, aga küsimus oli see, et kui sa blokid ELUSANA teiste invademise lõkkes effigy põletamisega, siis kas see blokib ka nö head fantoomid. Ehk kas teisi ka selle poole tunni jooksul summonida ei saa?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Riddim
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2009
|
20.03.2014 18:52:00
|
|
|
Nii olen ma aru saanud küll - kui põletad, siis oled igas mõttes üksi. Ei tule keegi sind invadeima, aga samas ka summonida ei saa.
Samahästi võiks üldse neti tagant ära võtta konsoolil, jääksid effigyd alles.
_________________ LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles! |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
warsteine
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2004
|
20.03.2014 19:18:33
|
|
|
Tänan. Nii tundus mulle endale ka, kuna ühtki summon märki ei olnud enam kuskil.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
|