Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [PS3/X360] Dark Souls II märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 18.03.2014 10:09:42 vasta tsitaadiga

Pole mida postitada, igal õhtul paar tundi mänguaega ei anna just väga palju mänguruumi icon_sad.gif. Eile õhtul sai alles esimene boss ära nähtud. Aiataha pole midagi ka minna ju, alati saab respeccida kui väga vaja on.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bjaka
Kreisi kasutaja
bjaka

liitunud: 04.04.2007




sõnum 18.03.2014 10:18:40 vasta tsitaadiga

Hetkel farmin vaikselt soule ja seetõttu vaid kaks bossu maha võetud ja level 59
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 18.03.2014 10:28:36 vasta tsitaadiga

kui coop'i soov mängus siis ei tasuks vast liiga kõrgele levelit viia, pole kedagi kellegagi mängida. Teatud leveli puhul bosse tehes on terve maapind täis märke, kõrgema leveliga samasse kohta minnes valitseb tühjus ja kui saadki mängu kedagi aitama siis on tal etteantud boss juba tehtud.

Mängust: Inventuuri süsteem on kõvasti paremaks tehtud kuigi kohati tunnen puudust kõrval olevast infotabelist, mis eksisteerib vaid teatud valiku korral (relvad). Hea, et nüüd saab relvad järjestada tugevus astme järgi, lihtsustab valikuid. Üks ülimalt hea uuendus on see, et kui mingit asja tarbida (hinged) siis saad panna valikusse mitu korraga, vanasti pidi järjest inventuuri vahet jooksma ja üks haaval jaurama. Samuti kui midagi ostad saad valida suurema ühiku kaupa mitte ei pea järjest toksima (näiteks nooled).

Osa asju on aga lihtsamaks vist tehtud, paar korda olen "cursed" saanud ja sellele tundub, et ei järgnegi mingit tagajärge. Relvade uuendus süsteem tundub kah olevat lihtsustatud... võin ka eksida aga vähemalt wikist (mis on suht poolik thumbs_down.gif võib nõnda järeldada + mängus alguses olevatest valikutest.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 18.03.2014 10:42:58 vasta tsitaadiga

Relvade uuendamine on jah lihtsamaks tehtud, on tavaline reinforcement, mida saad shardidega teha ning on infusion mis lisab efekti. Ehk siis sa saad nt +3 relva teha lighting +3 relvaks ning tagasi, ilma tavauuenduset kaotamata. Annab päris kõvasti juurde, saad isegi üht relva erinevalt "uuendada" vastavalt bossi nõrkustele nt.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 18.03.2014 11:44:41 vasta tsitaadiga

kuidagi lihtne tundub, wikist kah eriti infot ei saa kuna tunduks, et ei ole valmis. Eelnevatel osadel oli wiki põhjalikum.

Eelnevates osades oli relvade upgrade natuke pudru... aga uus süsteem tundub kuidagi liiga kerge.

Ei mäleta enam kas vanas osas oli samuti (demon soulsis ei olnud) aga nüüd saab ka edukalt relva vasakus käes hoida ning kilpi paremas. Vanasti oli mäletamist mööda see asi piiratud ehk siis kilp oli alati vasakus käes kuna vastasel juhul ei rünnanud ta vasakus käes oleva relvaga vaid plokkis. Nüüd dark souls 2 tundub, et vahet pole kummas käes mida hoiad.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 18.03.2014 11:50:04 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
kuidagi lihtne tundub, wikist kah eriti infot ei saa kuna tunduks, et ei ole valmis. Eelnevatel osadel oli wiki põhjalikum.

Eelnevates osades oli relvade upgrade natuke pudru... aga uus süsteem tundub kuidagi liiga kerge.

Ei mäleta enam kas vanas osas oli samuti (demon soulsis ei olnud) aga nüüd saab ka edukalt relva vasakus käes hoida ning kilpi paremas. Vanasti oli mäletamist mööda see asi piiratud ehk siis kilp oli alati vasakus käes kuna vastasel juhul ei rünnanud ta vasakus käes oleva relvaga vaid plokkis. Nüüd dark souls 2 tundub, et vahet pole kummas käes mida hoiad.


Ei olegi enam vahet, vasaku käega saabki rünnata nüüd, dual wield lubatud, seda promoti betas suure kisaga. Swordsman klass alustabki lausa kahe relvaga. Selles muidugi väga pointi ei näe, et mõõk vasakus ja kilp paremas icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bjaka
Kreisi kasutaja
bjaka

liitunud: 04.04.2007




sõnum 18.03.2014 12:50:06 vasta tsitaadiga

No kui tegu vasakukäelise mängijaga siis ju hea icon_razz1.gif
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 18.03.2014 14:08:49 vasta tsitaadiga

hea, et võeti piirangud maha ja nüüd on rohkem valikuvabadust... dual weapon'i süsteemi peaks proovima... tea kui tõhus see on kui olla harjunud kogu aeg kilbi taha pugema (ise kasutan enamasti kõige suuremat kilpi alati, mis mängus leidub.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 18.03.2014 15:29:25 vasta tsitaadiga

Tõesti tundub, et From Soft üritab propageerida uusi mängustiile lubades dual wieldingu ning toppides osadele kahekäerelvadele debiilsed str piirangud peale, nii et saab vaid kahes käes hoida. Kes veel ei tea, siis relvade str nõue alaneb 2x võrra kasutades kahes käes (mitte ühes). Varasemalt see kordaja oli kõvasti väiksem.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dancodinho
HV vaatleja

liitunud: 30.08.2009




sõnum 18.03.2014 22:38:22 vasta tsitaadiga

ise kiidaks väga Dark Souls 2 maailmasid ja erinevust eelnevatega eriti meeldib olustik Majulas
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 19.03.2014 00:42:23 vasta tsitaadiga

seni läbitud maailmad on kuidagi otsejoonelised ja lühikesed... varasemates osades oleks nagu pikemad olnud... või siis ei ole enam nii risti, rästi läbipõimitud üks maailm ehk siis mahukas... kuigi ma vist suht alguses kah ->
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 19.03.2014 13:03:15 vasta tsitaadiga

Väikesed tähelepanekud:

Meeldib: 1) Surma saamine on alati olnud suur osa Soulsi mängudes, see on siiani, aga nüüd on motivatsiooni üritada end elus hoida, kuna surres võetakse pisike protsent su maksimaalsest eluribast maha. 2) Ei ole enam kaks äärmust light roll ja fat roll, vaid su rullumine muutub veidi aeglasemaks mida enam sa 50% oma maksimaalsest kanderaskusest ületad 3) Agility reaalselt muudab su liigutusi kiiremaks, alustades löökidest ning lõpetades estuse tarbimisega.

Ei meeldi: relvad lagunevad ülikiirelt ära, vähemalt algusepoole. Vahepeal juhtub lausa nii, et kui shortcut'e ei kasuta, siis relv on pooleldi lagunenud juba bossini jõudes. See on väga tore, et lõkke äärde jõudes maagiliselt varustus ära paraneb, aga kestvus võiks ikka tsipa pikem olla. Tundub nagu mäng motiveeriks sind hoidma varuks veel teist analoogset relva. Eelistan Dark Souls 1 lahendust, et aeglaselt stuff laguneb ja pead lihtsalt hingede eest neid parandama.

Neutraalne: 1) level up'e praktiliselt loobitakse sulle näkku, ma olen alles umbes 5h mänginud ning SL40, eelnevates mängudes kulus selleks ilma farmimata ca 2x kauem aega. Iseenesest muidugi hea, kuna üpris kiirelt saad leveldada mõne spetsiifilise relva jaoks atribuute. 2) esimesed 2 bossi on väga lihtsad on, mõlemast sain jagu kordagi pihta saamata ning võitlus kestis alla 5min. Loodan, et raskuskurv muutub järsemaks mida edasi jõuad.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 19.03.2014 14:46:17 vasta tsitaadiga

Relvade lagumine: osati kergemaks tehtud, iga kord kui bonfire'ist läbi käid on relv tasuta korda tehtud, lisaks antakse sulle 4 slotti kuhu relvi panna. Leiad alati sobiva relva 4 seast, mis konkreetsele vastasele mõjub. Lagunevad kiiresti aga kiiresti saab võtta kohe teise. Repair pulber kah olemas. See osa tehti vast sellepärast raskemaks, et eelnevalt oli ainuke relv katana, mis lagunes, teised olid suht igavesed + parandus pulbrit sai osta niipalju kui tahtsid.
Itemite ja sõrmuste osas on asi kõvasti kergem, rohkem stuffi saad kiir menüüsse panna, mis omamoodi lihtsustab mängu kuigi peab väga hoolikalt valmida, mis järjekorras paned, vastasel juhul jäädki seda jura scrollima ja saad vahepeal juba tappa.

Kes need bossid olid kes nõnda kerged olid? Ise sain tappa peale tutorialit olevate 2 järve kolli käest icon_lol.gif (jooksin minema) ning see "auguga" tont ei olnud kah eriti meeldiv + see rüütel kes vastu tuli. Mingi 20-40 dmg tehes ei ole eriti kiirelt lõppu loota...
Kui just maagiga ei mängi, eelnevates Soul mängudes oli vähemalt alguses üli kerged kõik bossid kui kasutasid spelle, new game +'is läks alles normaalsemalt raskemaks.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 19.03.2014 15:28:02 vasta tsitaadiga

Sõrmuste aspekt mulle väga meeldib, et korraga saab 4 kanda 2 asemel, kuigi nüüdki on tunne, et 4 on vähe icon_biggrin.gif . Igas sõrmes võiks ikka 2tk olla! Ei nali naljaks, hea uuendus. Külmrelvade osas see lagunemine ei meeldi seetõttu, et kui alguses on kõik relvad suhtkoht samade omadustega, siis hiljem nt uuendadad zweihanderi ära miski +5 ja flame infusion, siis ei taha väga oma shortswordiga kekata kui esimene ära laguneb.

Bosside osas:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 19.03.2014 15:41:40 vasta tsitaadiga

ma olin kärsitu ja hakkasin tühja lahmima, ei suutnud üle elada seda pinget, mis pakkus minu poolt tehtav ~30 kanti dmg ja selletõttu mind laiaks löödigi mõlema vastase puhul icon_lol.gif

Ise kohanud paari suuremat bossi ja seal enam nii kerge see asi ei ole, mõtlemis aega ei anta... pms kohe kui näed antakse täiega pasunasse icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


5 min päris neid bosse ma ära ei teinud, mu mõõk (toigas õigemini) ei suutnud piisavalt palju dmg 'it teha, et nõnda kiirelt asi lõppeks. Maagidel on asi alguses arvatavasti lihtne. Või ei ole suutnud ma piisavalt head relva endale tekitada ja buidl vale (aretan, nagu ennemgi soulsides, str - dex ja endurance ning elusid).
Ise lasen edasi selle relvaga, mis kohe alguses sai ühe valge rüütli vms käest, üks coopis ründas teda ja siis sai ta maha võetud koos ja tulemuseks on üks asjalik relv millele sai +3 uuendus peale lastud.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 19.03.2014 15:48:33 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 19.03.2014 15:53:25 vasta tsitaadiga

mina nimetatud mõõka nagu ei mäletaks, või siis üks isegi olemas selline aga suht nõrk võrreldes selle alguse piksega varustatud relvaga. Aga täitsa võimalik, et igale bossile mõjub erinev relv nagu eelnevas osas thumbs_up.gif Eks siis ma susisin vale orgiga.

Oota ära millal sa kohtud
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 19.03.2014 16:07:20 vasta tsitaadiga

Ei jõua ära oodata icon_biggrin.gif .

Tegelikult see ongi ju Dark Soulsi võlu, et võid lambist sattuda mingi end-game bossi otsa, keda peaksid vägistama palju hiljem. Need kelle ma esimesena maha võtsin tundusid just sobima minu levelile, ei kujutaks ette kui lambid need võitlused 20 levelit hiljem olnuks.

See mõõk oligi üsna hästi ära peidetud, ise jõudsin ka kohale ühe surmaga.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vici
HV kasutaja

liitunud: 06.02.2008




sõnum 19.03.2014 18:14:07 vasta tsitaadiga

ostsin ka täna collector editioni ära,õhtapoole vaatan ka üle,momendil demon souls ka poole peal
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 19.03.2014 18:41:11 vasta tsitaadiga

warsteine kirjutas:
Ei jõua ära oodata icon_biggrin.gif .

Tegelikult see ongi ju Dark Soulsi võlu, et võid lambist sattuda mingi end-game bossi otsa, keda peaksid vägistama palju hiljem. Need kelle ma esimesena maha võtsin tundusid just sobima minu levelile, ei kujutaks ette kui lambid need võitlused 20 levelit hiljem olnuks.

See mõõk oligi üsna hästi ära peidetud, ise jõudsin ka kohale ühe surmaga.
Spoiler Spoiler Spoiler


olemas see relv aga sain selle hiljem kätte, alguses ei julgenud enda pead sinna ahju pista.. isegi nüüd annavad nad suht kiirelt säru kui lohakas olla.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 20.03.2014 10:39:55 vasta tsitaadiga

Eile alles taipasin, et üks asi mis jubedalt meeldib on hüppamise nupu erinevus. Dark Soulsis sain ikka omajagu kordi surma just seetõttu, et hüppamine toimub sprintimise nupu kahekordsel vajutamisel. Analoog ei ole ka just kõige usaldusväärsem, aga senimaani feilinud veel pole icon_biggrin.gif ja kasutan üsna tihti.

Selline huvitav küsimus tekkis ka: kui põletada human effigy lõkkes, siis see blokeerib mingiks ajaks (teab keegi kui kauaks?) teised mängijad, nad ei saa sind invadeda. Aga kas see blokeerib ka nö sinised fantoomid, et coopida ka ei saa? Eile tekkis tahtmine proovida coopi ning ei leidnud ühtki summon märki. Nimelt feilisin sellega, et põletasin human effigy lõkkes, mõeldes, et see äratab mind ellu (Dark Souls 1-s see ju nii käis humanityga).
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riddim
HV kasutaja
Riddim

liitunud: 24.08.2009




sõnum 20.03.2014 12:50:33 vasta tsitaadiga

warsteine kirjutas:
Selline huvitav küsimus tekkis ka: kui põletada human effigy lõkkes, siis see blokeerib mingiks ajaks (teab keegi kui kauaks?) teised mängijad, nad ei saa sind invadeda. Aga kas see blokeerib ka nö sinised fantoomid, et coopida ka ei saa? Eile tekkis tahtmine proovida coopi ning ei leidnud ühtki summon märki. Nimelt feilisin sellega, et põletasin human effigy lõkkes, mõeldes, et see äratab mind ellu

Kui lõkkes põletada siis minu teada inimeseks sa ei muutu, see aga tähendab seda et summonida sa teisi ei saa; selleks pead sa ise ikkagi inimene olema. Inimeseks saamiseks pead sa oma human effigyt kasutama nagu muid itemeid.
Põletamine blokib invadimise umbes pooleks tunniks, võib olla rohkem?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 20.03.2014 13:57:35 vasta tsitaadiga

Ei ei, seda ma tean, et inimesi "surnuna" summonida ei saa. Ma väljendasin end veidi segaselt ehk, aga küsimus oli see, et kui sa blokid ELUSANA teiste invademise lõkkes effigy põletamisega, siis kas see blokib ka nö head fantoomid. Ehk kas teisi ka selle poole tunni jooksul summonida ei saa?
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riddim
HV kasutaja
Riddim

liitunud: 24.08.2009




sõnum 20.03.2014 18:52:00 vasta tsitaadiga

Nii olen ma aru saanud küll - kui põletad, siis oled igas mõttes üksi. Ei tule keegi sind invadeima, aga samas ka summonida ei saa.
Samahästi võiks üldse neti tagant ära võtta konsoolil, jääksid effigyd alles.

_________________
LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles!
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
warsteine
HV kasutaja

liitunud: 15.10.2004




sõnum 20.03.2014 19:18:33 vasta tsitaadiga

Tänan. Nii tundus mulle endale ka, kuna ühtki summon märki ei olnud enam kuskil.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [PS3/X360] Dark Souls II mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.