praegune kellaaeg 13.06.2024 07:38:41
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
sõnum |
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
31.03.2017 20:45:35
|
|
|
proovisin selle testservu ära ja vene uue t10 putukaga tegin mängu. No juba välimus on sellele ylihea. Igavesti äge asi. Kuigi keerab kuidagi jõle hästi. Isegi liiga äkiliselt tuleb peale klahvi vajutust jube kiire manööver. Tykk tegemist et kraavi ei sõidaks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
31.03.2017 21:08:26
|
|
|
Palju meil kraave on kaartidel?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
31.03.2017 21:13:06
|
|
|
no ikka igasuguseid valle ja järsakuid ikka jagub
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
01.04.2017 03:20:48
|
|
|
aga selge. kui kymmet osalejat ei tule võistlusele siis jätame seekord võistluse ära. Tundub nii, et pole huvi. Arusaadav, põllumeestel on kiired ajad
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
01.04.2017 14:11:22
|
|
|
Umbes ca 30 minuti pärast teeme koos thomak28 striimi, kus vaatame laivis koos kommentaaridega üle Escape'i 113 kolmanda tärni toonud replaypacki. Täitsa ilma aprillinaljata.
www.twitch.tv/senpaierick
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
FastPotty
HV kasutaja
liitunud: 12.03.2016
|
01.04.2017 21:31:43
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
FastPotty kirjutas: |
Kas te ei ole märganud, et sessiooni keskmise WR hoidmiseks ei teeseldagi enam, et MM ei ole tasakaalus?
Kui oled ikka 10K mänge mänginud ainult ühte liini, siis hakkab see hästi silma. Kui aastajagu aega oli ikka tasavägiste mängude hulk märkimisväärne(viimase hetkeni võis lõpp olla päris põnev ja prognoosimatu) ja oli isegi tunne, et sinust midagi sõltub - vähemasti jäeti selline tunne -, siis nüüd viimased nädalad (või juba kuu) on 14-0, 12-0 ja 10-0 mängud (kord ühele, siis teisele) nii tavapärased, et mänguisu hakkab ära kaduma. Mulle isiklikult ei paku küll mingit pinget võita vastaseid 14-0. Selline võitmine on lihtsalt kole igav, kui vastased on 7-8 tieri mängu tulnud sisuliselt 50 mängu baasilt ja meenutavad kangesti botte, kes sihitult ringi liiguvad ja igaks juhuks pauku teevad. Ja see ei tekita minus tunnet, et wow kui hea ma ikka olen. Sest tegelikult pole ju asi minus, vaid vastastes. Järgmine mäng ju kaotad ise samasuguse tulemusega..
Sest järgmise mängu kaotad täpselt samasuguse meeskonnaga - võitled seal meeleheitlikult üks-ühe vastu ja kolm meeskonnakaaslast on "igaks juhuks" 50 meetri kaugusel maja nurga taga peidus ja ootavad tulemust - kas ma saan vastasest jagu või ei saa.. Kui olen lõpuks surma saanud, siis põgenevad sealt maja nurga tagant kõik kolm kabuhirmus minema. Ja nende kolme nimi on "platoon". Pärast vaatad, et platooni keskmine WN8 on 50 ja keskmine dämm 47 punkti.. 7 tieris.. No mida sa seal teed või oled?
Viimane mäng oli meeskonnas 11 nullipoissi. Üksteist!
Õnneks on suvi tulemas ja ehk ongi see hea, et see asi on nii nagu ta on - pääseb ehk oma elu ka elama |
Ok, seletan pisut lahti mis on selliste turbolahingute taga. See pole viimaste kuude teema, see pigem juba mitu aastat nii olnud.
Turbolahinguid soodustavad tegurid on:
- dpm'i kasv, tegelt ka power creep, mis juba pikemat aega kestnud
- accuracy nerf (mis oli küll juba ammu) -> võiks ju arvata, et see teeb mängud aeglasemas, tegelikult andis see vastupidise efekti, kuna enam ei sihitud weakspot'e (polnud reliably võimalik tänu halvale dispersioile), vaid lükati kuld sisse ja lasti suuri flat pindu, ning läbiti soomust palju suurema tõenäosuega distansilt
- kullamoona spämm, sisutl suhteliselt odav ligipääs kõikidel mängijatel
- unbalanced tankiliiki MM, sisult kui üks team saab omale medikad ja teine saab kämpivad TD'd või siis linnamapis ühel teamil heavyde ülekaal, siis põhim. auto gg vastavalt sellele kellel kehvem tanki setup
- tugevad platoonid farmivad agressiivselt dämmi, sisult wolfpackivad ringi, samas ajal vastasteam istub kuskil põõsas (baasi lähedal), näpp suus ja ila kuskilt suunurgast voolamas..
Turbolahinguid mittesoodustavad asjaolud:
- kuldmoon palju kallimaks teha, või anda kuldmoonale poole väiksem dmg näiteks -> (ei tehat, ei lähe WG busienss modeliga kokku)
- dispersioni vähendamine, teha kõik relvad täpsemaks, et tekiks point weakpointe sihtida -> (ei tehat, ei lähe WG busienss modeliga kokku)
- dpm'i vähendamine, kõikide tankidel (usun, et seda nad võiksid isegi mõelda)
- balanseeritud tanki MM, kõiki tankiliike ühepalju per match (see kohe-kohe tulemas)
- lisaks ise saad teha seda, et loed mängu, vaatad mis on kõige suurem oht su teamile ja counterdad seda mängu algul juba, mitte ei istu näpp suus ja ootad kuna wolfpack su seljataha jõuab |
No see jutt on sul sihuke teoreetiline. Kui lahing lõpeb 12-0, siis pole asi mitte üheski sinu loetletud punktis, vaid lihtlabases WG arvuti poolt ettemääratud tulemuses. Lihtsalt korrigeeritakse su WR paika ja asi tahe. Ju siis oli sinu WR juba pisut liiga kõrge ja vastastel oli jälle vaja seda natuke kergitada. ja nii need meeskonnad kokku pannaksegi, et sessiooni lõpuks on kõik enam-vähem rahul - nii supertomatid kui ka superuunikumid saavad mõlemad +/- 10% kõikumisega oma WR kätte.
Ja tegelikult on ka väga raske uskuda seda balansseeritud MM-i, sest teoreetiliselt saan ma väga hästi aru, miks on vaja WR kunstlikult stabiilsena hoida - mitte ükski tomat ei viitsi teha üle 100 mängu, kui ta WR on 5% (kuigi see WR vastab tema tegelikele võimetele) ja uunikumid siis jälle vuravad 95% WR-ga ringi (mis vastaks samuti tema tegelikele võimetele). Me ju kõik teame, kui sita enesetunde loob päev, kui su WR jääb 30% kanti.. Aga mõtle, kui WR oleks sul 5%? Oleks sul tuju jätkata? Siis jääkski mängu ainult uunikumid omavahel aga lõviosa raha toovad sisse justnimelt need naiivsed tomatid-noobid, kes arvavad, et nad on ikka päris kõvad tegijad (WN8 on 50, aga WR päris ilusad 40-50%). Sest tegelikult on ju just see tomatite-noobide hulk ülekaalukas mass kogu selles tööstuses ja aja jooksul saavad ka neist head või vähemhead mängijad. Aga seniks tuleb neid ju mängus sees hoida ja neil motivatsiooni üleval hoida.
Kui nüüd korraks reaalselt ja kainelt mõelda, siis on see ju täiesti ebareaalne - WN8 100 punkti omaniku WR on kuskil 40-50% ja WN8 3000+ WR on 60%.. See ei ole kuidagi ju muud moodi selgitatav, kui et seda WR kunstlikult hoitakse stabiilsena tomatitele, aga seda heade mängijate arvelt, kelle meeskonda nad sokutatakse..Need head mängijad rassivad lihtsalt sellevõrra rohkem ja toovad ka sellele tomatile võidu. Ma ise alustasin täistomatina seda mängu (WN8 umbes 100 punkti) ja mu WR oli 55%. See pole ju üldse loogiline (sest see on enam-vähem sama WR mis väga kogenud mängijal), aga nii see oli ja mul oli MOTIVATSIOONI jätkata - jee, ma olen ikka niiii tubli tegija
Nii pagana valus on kuulata mängijate kirumist mängus, et f tomatos noob idiot, play tetris jms, kui tegelikult pole see üldse nende õnnetute (laps)mängijate süü, et arvuti nad tugevate mängijatega ühte punti paneb ja neil kõigil täpselt sama WR välja kukub. Tegelikult ei vaja WOT mitte balansseeritud MM-i, vaid täiesti uut süsteemi, kus teatud skooriga WN8 mängija lihtsalt ei saa kõrgemale tieri tõusta või siis ei satuks kokku oluliselt tugevamate mängijatega. Praegu on nii, et laustomat, kes üritab lasta vastast läbi kalju ja teeb seda lakkamatu visadusega, ostab omale mingi premm VIII tieri tanki ja siis lihtsalt situb sinna tieri. Aga ta ei tee ju midagi valesti, sest selline võimalus on olemas ja reeglid seda ei keela. Või siis mängivad koos X tieris superuunikum, kelle WN8 on 4000 ja supertomat, kelle WN8 on 40.. Ja jällegi, see pole ju tegelikult selle tomati süü (võib olla on ta mingi 6 aastane laps), vaid reeglites, mis seda võimaldavad.
Samuti võiks olla nii, et teatud WR-ga mängijad mängivad omasuguste vastu - kui su WR on 45%, siis ongi vastas kuni 45%-se WR-ga mängijad. Kui su WR on 60%, siis on ka sul vastas mängijad, kelle WR on ca 60%. Sest mis taset see näitab, kui superuunikum, kelle WN8 on 3000+ ja WR on 65%, mängib mingite supertomatite vastu ja kogub dämmi? Jee, ma olen nii kõva mees, ma tegin 10 killi ja 5K dämmi - aga vastas oli tal lihtsalt kümme last, kes ei saa aru, et läbi kivi ei saa tanki lasta.. Aga las ta proovib mängida endasuguste vastu, kui kõva ta siis on?
Niisugused mõtted siis..
|
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
01.04.2017 23:55:18
|
|
|
asi ongi selles, et tegemist pole siiski spordiga, kuigi mõned seda arvavad. Kui tahad vaadata tulemusi ja nendega uhkeldada siis tuleb mängida malet või siis hakata poksijaks. Seal vastavad levelid ja vastased sinu tasemelevelelil. See wot on tavaline mäng mis tehtud selleks, et pappi teha ja saadud raha ka hobidele kulutada, nagu näiteks nende erinevate tankide joonistamine - hobi selle wg tuusa jaoks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
02.04.2017 01:33:21
|
|
|
FastPotty, su jutt on ikka täiesti mööda. Isegi ei tea kust otsast peaks alustama selle selgitamist. Esiteks su esimesel kontol on WR siiani 47,23%, mitte 55%.
Teiseks võibolla sa ei taju seda veel, aga põhimõtteliselt enamik mängijaid mahub WR vahemikku 40%-60%, kus 49,5% vms on statistiline keskmine (koos viikidega, mis loevad kaotustena). Ehk siis WN8 all 500 mängija eeldatav WR võiks ollla seal 40% alumises otsas ja superuunikumi WR võiks olla 60%+. See on selge skaala, mis võtab arvesse seda, et tegu on 15v15 formaadiga, ehk kunagi ei saa omada täit kontrolli oma WRi üle. Väga head mängijaid lihtsalt painutavad seda enda kasuks, nii nagu väga halvad jäävad alla isegi tavalisele kulli-kirja mündiviske tõenäosusele.
Selleks, et arvata, et mingi alla 50% number on ilus, peab ikka sügavalt naiivne olema, ma arvan et isegi tomatid saavad aru, et alla 50% nad kaotavad rohkem lahinguid kui võidavad.
Samuti see jutt et kõigil kukub sama WR välja, no mida perset Kui superuunikum kaotab 4 mängu 10st, sest tiim on tomatid, siis ta ikkagi võidab 6, sh ka need kus ta ise viimasena korralikult ülekaaluka vastase vastu rabab võidu nimel. Tomat samal ajal kaotab 6 ja võidab need 4, kus tugevad mängijad samas tiimis talle võidu vormistavad.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
02.04.2017 11:42:37
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
asi ongi selles, et tegemist pole siiski spordiga, kuigi mõned seda arvavad. Kui tahad vaadata tulemusi ja nendega uhkeldada siis tuleb mängida malet või siis hakata poksijaks. Seal vastavad levelid ja vastased sinu tasemelevelelil. See wot on tavaline mäng mis tehtud selleks, et pappi teha ja saadud raha ka hobidele kulutada, nagu näiteks nende erinevate tankide joonistamine - hobi selle wg tuusa jaoks |
Ei tea jah milleks see järjekordne draama...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
02.04.2017 12:40:34
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
asi ongi selles, et tegemist pole siiski spordiga, kuigi mõned seda arvavad. |
http://www.esportsearnings.com/games/345-world-of-tanks
Eks arvata võib kõike, aga kusagil on objektiivne reaalsus, kus täiesti tipus on ikkagi võimalik raha teenida ja teatud maade kodanikel isegi ära elada sellest.
Random Battles pole jah selles mõttes mingi sport, aga see on rohkem nagu treeningruum headele mängijatele, kus tankide tunnetust kätte saada, et siis hiljem ESLis turniiridel mängida.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
02.04.2017 13:18:15
|
|
|
Ma räägin jah randomist
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
02.04.2017 13:36:15
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
asi ongi selles, et tegemist pole siiski spordiga, kuigi mõned seda arvavad. Kui tahad vaadata tulemusi ja nendega uhkeldada siis tuleb mängida malet või siis hakata poksijaks. Seal vastavad levelid ja vastased sinu tasemelevelelil. See wot on tavaline mäng mis tehtud selleks, et pappi teha ja saadud raha ka hobidele kulutada, nagu näiteks nende erinevate tankide joonistamine - hobi selle wg tuusa jaoks |
Pakun, et videomängud milles on palju strateegiat, nõuavad käetäpsust, reaktsioone ja kiiret mõtlemist, võime üsna edukalt võrrelda male, kabe, vibulaksmine, laskmine, keegel, piljard jne aladega. Kuigi jah, füüsilises osas see mäng nõudmisi ei esita!
tsitaat: |
No see jutt on sul sihuke teoreetiline. Kui lahing lõpeb 12-0, siis pole asi mitte üheski sinu loetletud punktis, vaid lihtlabases WG arvuti poolt ettemääratud tulemuses. Lihtsalt korrigeeritakse su WR paika ja asi tahe...
Niisugused mõtted siis.. |
WR tegelt huvitav topic WoT'is ja olen ise päris omajagu mõelnud selle peale.
Samas WR pole päris nii triviaalne selles keskkonnas, seetõttu liigub ka palju linnalegende selles osas nagu:
- ise ei saa midagi teha enda WR jaoks
- kõik oleneb mis team'i satud
- kaotasin tänu omale kämper teamile
- tomatitele antakse paremat MM'i
- jne..
need kõik põhjustel, et ei suudeta enda jaoks lahti mõttestada, mida WR endas sisaldab. Ja siis siiski kui mingid mustrid kipuvad korduma, siis samastutatse selle põhivoolu arusaamaga..
Aga kui jätta kõrvale see väike risk, et vahel võib-olla WoT'i MM pisut rigged (pisut, sest suured valed tuleks kiirelt välja) - ehk, et kuhugi poole kallutatud, mida ma isiklikult ei usu, aga kunagi ei või 100% teada, sest ükski inspektsioon ju seda tegelikult ei kontrolli. Siis WR'i mõjutvad faktorid koos väikse seletusega võiskid olla järgmised:
-> keskmine tier
See on tegelikult päis oluline faktor, sest madalates tierides on väga palju mängu alustavaid ja kõrgemates tierides juba sellised kellel juba 50k mänge all ja 7 skillisd crewd
ehk, et loogika lihtne siin, et mida madalamas tieris mängid, seda lihtsam on WR'i paddida
-> soolo vs platoon
Siia võiks kirjutada tegelikult terve pika peatüki. Aga kui lühidalt proovida, siis üldiselt platoonis reegline on parem WR. Sest sa mingis mõttes kontrollid lahingukäiku ju paremini. Siin tulevad ka agad: kui hästi platoon kommunikeerib, kui pädevad mängijad platoonivad, mis tanke platoonitakse, mis tieris platoonitakse jne.
Samas ei tasu ka soolo panust alahinnata, osadele mängijad suudavad soolos isegi WR osas paremini performida. Just tänu suuremale fookusele enda gameplay osas.
-> mis ajal sa mängid
küsimus on selles, et mis ajal mängivad enam kõige vähem kogenud mängijad ja mis ajal mängivad rohkem kogenud mängijad. Sellekohast statistikat mul tegelikult pole. Aga siinkohal kõhutunen vähemalt ütleb, et hommikused ja lõunased ajad on see aeg kus, serveri niieöda "IQ" on keskmiselt kõige madalam.
-> mis tanki sa mängid
see vist üsna loogiline, et support rolli tankidega kõige raskem WR'i kõrgel hoida, sinna alla lähevad siis arty, non-soomus TD' jne. Ehk, et kui sulle meeldib enam support rollis olla, siis pead juba eos leppima ka pisut kesisema WR'uga, sest sisult usaldad brawling osa random mängijate kätte. Ning see mäng enda loomuses tegelikult rewardid rohkem brawling tanke kõrgema WR'iga.
-> mis seisundis sa ise mängid
oled väsisnud, tildis või mis iganes halvas seisundis, siis usun, et kõik märganud, et siis ei tule ka võidud eriti lihtsasti
-> palju sa grindid ja kuidas sa grindid
stock tank ja stock crew, kas saab midagi hullemat olla mis WR'i alla tõmbaks. Usun, et siin ei teki küsimust, et see mõjutab otseselt su perforancit lahinguväljal ja kajastub ka WR'is
-> skill
Jätsin selle lõppu. kuna seda lahti kirjutada tegelikult kõige raskem. Samas see kõige olulisem tegelikult.
Ütleme ausalt, selles mängus on palju määramatust. Aga nii nagu pokkeris, siis ka WoT'is paremad mängijad suudvad statistiliselt kõrgemat WR'i näidata. Ehk, et selle parema WR'i osas määrab see "skill" faktor, mida päris suur osa populatsioonist isegi tunnistada ei taha. Sest kui sul WR'i osas just ei lähe hästi, siis üsna keeruline on võtta enda peale vastutus, ning lihtsam on ju süüdistada kedagi teist - WG'd, noobe teame, rigged MM'i või mida iganes.
Aga kui jätta kõrvale WR, ning mõelda, et see on meelelahutus lihtsalt. Et võitmine pole oluline, vaid tähtis on osavõtt. Siis peab tunnistama, et need inimesed kes suudavad südames selle suhtumisega mängida, naudivad ka seda mängu tõenäoliselt kõige enam.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
02.04.2017 14:09:56
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
kr6ll kirjutas: |
asi ongi selles, et tegemist pole siiski spordiga, kuigi mõned seda arvavad. Kui tahad vaadata tulemusi ja nendega uhkeldada siis tuleb mängida malet või siis hakata poksijaks. Seal vastavad levelid ja vastased sinu tasemelevelelil. See wot on tavaline mäng mis tehtud selleks, et pappi teha ja saadud raha ka hobidele kulutada, nagu näiteks nende erinevate tankide joonistamine - hobi selle wg tuusa jaoks |
Pakun, et videomängud milles on palju strateegiat, nõuavad käetäpsust, reaktsioone ja kiiret mõtlemist, võime üsna edukalt võrrelda male, kabe, vibulaksmine, laskmine, keegel, piljard jne aladega. Kuigi jah, füüsilises osas see mäng nõudmisi ei esita!
|
Nagu Fastpotty märkis siis pole see päris nii. Poksis sa ei pane ju kokku 45kg poksijat 120 kilose vastu. Seega spordist on asi kaugel just seetõttu, et võrdsust pole kopika eest ei randomis ega Stronkis kah. Kui suvalisel klõpsijal on vastas elukutseline mängija, tipptasemel raali ja muude abivahenditega, siis ma pole kindel et asi spordi mõõtu välja annab
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
02.04.2017 14:38:14
|
|
|
No mõni tahab õigustust kulutatud ajale ja rahale
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
02.04.2017 15:13:56
|
|
|
thomak28 kirjutas: |
Samas ei tasu ka soolo panust alahinnata, osadele mängijad suudavad soolos isegi WR osas paremini performida. Just tänu suuremale fookusele enda gameplay osas. |
Rühmas saab mängida ka nii, et sinu ja rühmakaaslaste vahel ei toimu rohkem suhtlust kui üksi mängides. Nii lihtsalt garanteerid selle, et sul on 1 või 2 pädevat mängijat kõrval.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Tcih
HV kasutaja
liitunud: 30.07.2007
|
02.04.2017 15:27:47
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
. . .
Nagu Fastpotty märkis siis pole see päris nii. Poksis sa ei pane ju kokku 45kg poksijat 120 kilose vastu. Seega spordist on asi kaugel just seetõttu, et võrdsust pole kopika eest ei randomis ega Stronkis kah. Kui suvalisel klõpsijal on vastas elukutseline mängija, tipptasemel raali ja muude abivahenditega, siis ma pole kindel et asi spordi mõõtu välja annab |
Ega nüüd ühe ala järgi saa defineerida sporti kui üldisemat mõistet. Näiteks jooksu maratonid, suurem mass osalejaid ikkagi harrastajad kellele lisaks käputäis professionaale. Ei ole just üllatus, et pro jookseb harrastajal eest juba esimestel kilomeetritel.
Näiteks veel male, kas male kui selline on vähem "sport" kui juhtumisi satuvad kokku algaja ning edasijõudnu?
EDIT: millal see uus update pidi riliisima ja lighti tech treed ümber tegema?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
brokenarm
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2007
|
02.04.2017 15:53:11
|
|
|
http://live.wgleague.net/
WGL EU S2 finaal käib. Logite WG kontoga sisse, vaatate X aja ja vastate X arv küsimustele, siis võimalik nodi võita. Type59, Patriot, Skorpion, prem aega, kulda jne. Toimuvad poolfinaalid ja siis finaal.
Iga mängu ajal võimalik võita + kogu päeva loos. Küsimused ilmuvad kuskil 10-30 min tagant ekraanile.
Info nõudmiste kohta siin:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
02.04.2017 18:07:39
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
thomak28 kirjutas: |
kr6ll kirjutas: |
asi ongi selles, et tegemist pole siiski spordiga, kuigi mõned seda arvavad. Kui tahad vaadata tulemusi ja nendega uhkeldada siis tuleb mängida malet või siis hakata poksijaks. Seal vastavad levelid ja vastased sinu tasemelevelelil. See wot on tavaline mäng mis tehtud selleks, et pappi teha ja saadud raha ka hobidele kulutada, nagu näiteks nende erinevate tankide joonistamine - hobi selle wg tuusa jaoks |
Pakun, et videomängud milles on palju strateegiat, nõuavad käetäpsust, reaktsioone ja kiiret mõtlemist, võime üsna edukalt võrrelda male, kabe, vibulaksmine, laskmine, keegel, piljard jne aladega. Kuigi jah, füüsilises osas see mäng nõudmisi ei esita!
|
Nagu Fastpotty märkis siis pole see päris nii. Poksis sa ei pane ju kokku 45kg poksijat 120 kilose vastu. Seega spordist on asi kaugel just seetõttu, et võrdsust pole kopika eest ei randomis ega Stronkis kah. Kui suvalisel klõpsijal on vastas elukutseline mängija, tipptasemel raali ja muude abivahenditega, siis ma pole kindel et asi spordi mõõtu välja annab |
Aga maratoni jooksevad ometi näiteks nii prod kui algajad koos? Jooksmisel ja WoT'il palju ühist, osad jooksevad mingeid distantse for fun, teised lähevad ikkagi tulemust tegema ja aega kirja saama.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
02.04.2017 18:34:59
|
|
|
Ole nüüd erick. Maraton nüüd võrdluseks tuua. Seal on tuusad sees puhtal reklaami pärast ja stardirahadega. Tegemist on siiski enamuse jaoks võstlusega endaga ja need tuusad ei saa punne selle eest et nad võidavad seal 80 tuhandet turisti
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
DamienDK
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
02.04.2017 19:12:54
|
|
|
Kõige õigem oleks WOT'i võrrelda ju pokkeriga. Mõlemas on RNG sees, aga profid oskavad seda arvestada. Pokkeris samamoodi istud lauda random inimestega, noobide ja proffidega segamini.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
02.04.2017 19:36:41
|
|
|
Kas küsimustele saab vastata peale selle aja täitumist?
EDIT:
Nvm, juba sain aru.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
02.04.2017 20:08:42
|
|
|
DamienDK kirjutas: |
Kõige õigem oleks WOT'i võrrelda ju pokkeriga. Mõlemas on RNG sees, aga profid oskavad seda arvestada. Pokkeris samamoodi istud lauda random inimestega, noobide ja proffidega segamini. |
+1 Seda mainisin ka enda eelnevas kommentaaris! Ainuke vahe selles, et Pokkeris hõõruvad profid käsi, kui noobid lauas (seal ju indivuduaalne mäng). Sama moodi hõõruvad käsi profid WoT'is kui kui saab noobe farmida. Ainuke probleem on WoT'i see, et kui noobid on enda teamis
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
BlueQ
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2014
|
03.04.2017 20:26:49
|
|
|
Märts 2017 klannide kokkuvõte:
Spoiler
Eelmised kuud.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
03.04.2017 22:53:34
|
|
|
Niih, mis värk on?
WoTi ei saa enam üldse mängida, viskab pingi lakke ja vapsee midagi ei liigu. Kõik muud programmid/internet töötab kenasti. 8K video striimimine pole mingi küsimus kuid WoT ei taha kuidagi koostööd teha. Ideid?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
04.04.2017 00:49:33
|
|
|
Uus arty mehaanika tundub päris õudne koos muude buffidega.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|