Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
sõnum |
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
24.03.2017 10:40:16
|
|
|
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 10:43:29
|
|
|
Kurat666 kirjutas: |
Yankuonu kirjutas: |
kr6ll kirjutas: |
dud66 kirjutas: |
Vaevalt WG soovib sisse viia sellist muudatust, mis IRL on mõeldamatu arvestades palju on nad vaeva näinud, et tankid peensusteni reaalseks saada
kr6ll kirjutas: |
keegi siin kunagi rääkis, et võiks olla nii, et peale igat lasku on arty näha sama kaua kui teisedki tankid mis on ära spotitud. See balanseeriks seda artyt ja poleks muud vaja muuta miskit |
|
kust otsast see hetkel reaalne on? Kui tankid on umbes perioodist 1940-1960 siis mis valemiga artyd kasutavad võimalusi mida vaata et isegi hetkel pole? Kust otsast see reaalne on ah? Mingid LIVE drooni ylekanded kust kõik näha LIVE. See pole kopika eest reaalne ju |
Reaalne oli ka see et kui sa tankiga kusagil metsa nurgal kükitasid siis mitte ei "sihitud sind seal puu all" vaid võeti suurtüki tulega terve mets maha. |
....ja tank sõitis peale seda lagendikult järgmise metsatuka sisse |
Sõitis sõitis Komandööril hakkas pea kohal lambike põlema mis lõi kogu tanki seest valgeks mille peale radist välja hüppas, 7 sekundiga tõmbas lindi uuesti peale ning otsiti uus pöösas kus istuda.
Valvejoodik kirjutas: |
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi. |
kas need mitte kinni ei pandud? mingi aeg oli uudis, et arendus lõpetati...
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 10:45:43
|
|
|
Yankuonu, ole nüüd. Ega keegi ei ajagi reaalsust taga. Aga tundub, et tuleb miskit muuta kui nii palju kurtmist on. See peale lasku spot oleks vähemalt minumeelest võimalus jätta artyd nagu nad on, samas teha nende elu keerulisemaks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 10:50:09
|
|
|
kr6ll, ei ajagi reaalsust taga aga samas arty-t drooni vaates süüdistada ja kiruda et see ei ole ajalooliselt võimalik siis tundub see natuke silmakirjalik. See oli point.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
24.03.2017 10:56:58
|
|
|
yerba kirjutas: |
Vanemal generatsioonil, kellel enam päästik väga nobe pole, on artyga just mõnus vaikselt õhtuse teejoomise kõrvale mürske lennutada. Kui see võimalus ära võetakse, siis tuleb midagi muud tarka oma eluga peale hakata. |
Toon näite -> Traditsiooniline jalgpall. Kellelgi vanemal treeneril tuleb idee. Palun lubage mängu see võimalus, et treener tohib vastaspoolele suvalisel hetkel näiteks kaikaid jalge ette/vahele kuhu iganes visata...
Nagu see lähenemine, et kuna on osa mängijaid kelle reaktsioonid või mis iganes põhjus ei võimalda tava tanke mängida hästi, siis võiks olla mängus õigus teiste mäng ära rikkuda (balanseerida õlle joomise kõrvalt) on tegelikult juba eos täiesti vale!!!
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 11:17:09
|
|
|
Yankuonu kirjutas: |
kr6ll, ei ajagi reaalsust taga aga samas arty-t drooni vaates süüdistada ja kiruda et see ei ole ajalooliselt võimalik siis tundub see natuke silmakirjalik. See oli point. |
kuule ole nüüd. Ma ei kirund miskit. Ma tegin ettepaneku miskiks muudatuseks ja siis keegi ütles "et, ei ei ei, kõik peab reaalne olema." Ma juhtisin siis tähelepanu sellele, et ka hetkel on asi reaalsusest ikka väga eemal.
Ni et jah, seltsimees jänku, ole hoolsam. Aga no arvatavasti keegi ei lase sul keskenduda, ilmselt mingi kena tibi või sekretär on su tähelepanu hajutand
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 11:19:47
|
|
|
Ei ole vaja minu sekretäri kallal nokida.
See, et tehakse ettepanek eeldab ka seda et pakutakse lahendus mitte see, et "oi oi see on nii vale, võtame ära" Kuida moodi peaks arty sihtima kui sellist vaadet ei oleks arcade mängus? Ei lähe ju sa 500HP-se masinaga ette liinile shotguni mängima.
Selle asemel, et kohe kaitsepositsioon sisse võtta, teiste tähelpanu sekretäri uuele seelikule juhtida võiks lugeda posti uuesti läbi.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 11:27:28
|
|
|
Yankuonu kirjutas: |
Ei ole vaja minu sekretäri kallal nokida.
See, et tehakse ettepanek eeldab ka seda et pakutakse lahendus |
pakkusin ju lahenduse
osta minu poolt sekretärile yks lill ja edasta mu siirad vabandused
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 11:35:34
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
Yankuonu kirjutas: |
Ei ole vaja minu sekretäri kallal nokida.
See, et tehakse ettepanek eeldab ka seda et pakutakse lahendus |
pakkusin ju lahenduse
osta minu poolt sekretärile yks lill ja edasta mu siirad vabandused |
Kuna lille ei viitsi ostma minna praegu (tähtsamad tegevused nagu internetis inimestega vaidlemine käsil) siis annan tema kindla käe alla oma ärakuivanud kaktuse.
lihtsalt: ei näe seda kui lahendust, et eemaldame kogu core sihtimise mehaanika ühelt klassilt.
Mingi kaarti alusel sihtimine nagu laevade pommitamine "ruutu A8 tuld" ei tule ka kõne alla. Soovitan peale panna mod mis loeb kokku sul lahingud, kui mitmes sa arty käest laksu oled saanud ning kui palju. Aitab päris hästi aru saada, et arty väga paha ei tee. Endal keskmiselt ~15% kogu dmg-ist mis sisse tuleb on arty tehtud samas olen unicum ehk see väidetav "focus" peaks olemas olema.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 11:42:45
|
|
|
Yankuonu, ma tegin k6gest sellise ettepaneku. Ei mingeid sihtimise muutmisi ega muud polnd
kr6ll kirjutas: |
keegi siin kunagi rääkis, et võiks olla nii, et peale igat lasku on arty näha sama kaua kui teisedki tankid mis on ära spotitud. See balanseeriks seda artyt ja poleks muud vaja muuta miskit |
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 12:06:31
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
Yankuonu, ma tegin k6gest sellise ettepaneku. Ei mingeid sihtimise muutmisi ega muud polnd
kr6ll kirjutas: |
keegi siin kunagi rääkis, et võiks olla nii, et peale igat lasku on arty näha sama kaua kui teisedki tankid mis on ära spotitud. See balanseeriks seda artyt ja poleks muud vaja muuta miskit |
|
Seda kasutati AW-s ja ka vanasti oli WoT-is trace-id pikalt näha. See failis kuna arty pidas esimesed 3 minutit couter arty sõda ja päris paljude mängjate jaoks jäigi arty-ga 1 lask mängu saavutuseks. Peale seda kui oldi 3 minutit counter arty-t mängitud oli ühel pool 3 arty-t ja teise tiimi arty-d pilpaks lastud, saadi anda tuld vastasmeeskonnale ja oma meeskond sai rahus spotida kuna ei olnud karta mingit vastutuld arty poolt.
Isiklikult pidasin seda päris lahedaks aga suurem osa mängjad ei suutnud sedasi arty-t üldse mängida. Nüüd kui teha nad veel nähtavaks "kõigile" siis ei suudaks ükski tomat ega porgand arty-t mängida.
Enamus muudatusi tehakse ikkagi alla keskmise mängja huvides, et tal oleks lõbus ja investeeriks raha.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!"
viimati muutis Yankuonu 24.03.2017 12:08:04, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
24.03.2017 12:07:55
|
|
|
Võiks ju siis tule tellimise ja sellele kinnituse andmise teenus olla? Kinnitatud sihtmärgi puhul võiks siis arty täpsus suurem olla, samas sihtmärk kuuenda meele olemasolul võiks ta vastava signaali saada, et tema peale on tuli tellitud. Tõstaks arty ja muude mängijate vahelist koostööd andes samas ka "ohvrile" võimaluse varjet otsida.
Tänane "meta" oli ka hommikukohvi kõrval juba nähtav - väga tore oli jälgida kuidas arvutati pidevalt vastase elupunktide jääki - kui 1 lasuga maha võtta ei saanud ja keegi tiimikaaslastest oli ka kõrval siis passiti et kes 1. lasu teeks et ise kill kirja saada.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
24.03.2017 12:12:11
|
|
|
Magic kirjutas: |
dollarstar kirjutas: |
Arty eemaldamine rikuks mängu ära algaks jube campfest keegi kuskil läbi ei murra kõik passivad lemmik kohtadel ja lasevad üksteist kuni aeg otsa saab mis muudab samas skaudid ka mõttetuks ja põhirolli hakkaks kandma medikad. |
Seda niigi näha mängudes kus arty pole. |
Minu kogemuses on asi täpselt vastupidine. Kui vastas on nt 3-5 arty't siis läheb selliseks campimiseks, et anna olla. Võtame näiteks Prokhorovka/Fiery Salienti. Vastastiimis on 3-5 artat siis keskele ei julge ükski heavy ega sageli isegi med minna, ainult 1-2 lighti tiirutavad seal. Mäkke mõni julgem ehk isegi tuleb kaasa. Samas 2/3 tiimi campab kaardi nurgas põõsastes.
Üldse kui artat pole, siis tulevad põnevamad mängud ja julgemad rünnakud olulistele positsioonidele. Väga suur erinevus on Serene Coastil kas mängus on nt 3 artat või mitte ühtegi. Sisuliselt 3 arta tule alla ei taha keegi ronida D1 mäele ja tihti isegi heavy liinis eelistatakse tihti taga campida, sest rünnak paneb sind artade tule alla.
Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 12:18:09
|
|
|
erickuga täiesti päri. Pane 3 artyt mängu ja siis sa näed mis asi on campimine. Kui artyt pole käib niskene ralli et hoia mytsi kinni
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 12:20:07
|
|
|
erick kirjutas: |
... Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida. |
Kindlasti vaidlen. Stat-e pad-ida on ikka tore kui saad ise mingite tomatite vastu ronida hull downi. Uued Rootsi heavy-d on puhtalt balanseeritud selle peale, et arty neile mütsu paneb. Neid mänge nähtud küll kus arty-t ei ole ja tüüp istub kitsas koridoris hull downis. Osade tankidega pole sul ka sellise penega kuldmoona võtta ja HE mürske ka mitte nii palju. Imed põialt elu läheb edasi.
"mine flängi" "ära võitle otse" on suhteliselt toredad väited kui oled mingi raske heavy-ga sohu roninud ja rootslane kiirem kui sina
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 12:22:41
|
|
|
kuulge olge nüüd. Keda see mingi krdi td segab, las istub oma positsioonil. küll temani ka jõutakse kusagilt teisest suunast kui otse eest.
Ja mida te nende statipedede pärast oma pead vaevate. Kui olla korralik statipede siis ei häiri neid ka hetkel käibel olev arty.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Yankuonu
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2011
|
24.03.2017 12:24:34
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
kuulge olge nüüd. Keda see mingi krdi td sega, las istub oma positsioonil. küll temani ka jõutakse kusagilt teisest suunast kui otse eest |
Et istud kogu mängu kivi taga varjus sest sinu ees on TD ning ootad kuni sinu tiim kogu map-i läbi lükab ja ära flängib? Mõistlik
Stat-e pad-ima ei pidanud silmas rerolle ja statpääderid, pidasin ikkagi silmas lihtsa dmg-i farmimist tankide vastu kes sulle midagi olulist teha ei saa.
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!" |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
dud66
HV veteran
liitunud: 20.08.2007
|
24.03.2017 12:26:31
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Võiks ju siis tule tellimise ja sellele kinnituse andmise teenus olla? Kinnitatud sihtmärgi puhul võiks siis arty täpsus suurem olla, samas sihtmärk kuuenda meele olemasolul võiks ta vastava signaali saada, et tema peale on tuli tellitud. Tõstaks arty ja muude mängijate vahelist koostööd andes samas ka "ohvrile" võimaluse varjet otsida.
Tänane "meta" oli ka hommikukohvi kõrval juba nähtav - väga tore oli jälgida kuidas arvutati pidevalt vastase elupunktide jääki - kui 1 lasuga maha võtta ei saanud ja keegi tiimikaaslastest oli ka kõrval siis passiti et kes 1. lasu teeks et ise kill kirja saada. |
Tule tellimise lahendus oleks minumeelst ka etem, kui praegune süsteem - suurendaks tiimitööd ning oleks ka veidi realistlikum
SPG-del võiks samuti täpsus väiksem ning splash suurem
IMHO võiks six sense üldse olemata olla
_________________ Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata! |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 12:26:43
|
|
|
ah jõuad sa siin vaielda. Kõik kaitsevad omi seisukohti. Asja lahendaks ära tegelt lihtne asi. Sul on valida kas sa mängid randomit a) artyt pole või variandi b) artyd on. Ja siis paneb kõige tavalisem turumajandus asja paika ja asi ants
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
nemu
HV vaatleja
liitunud: 22.01.2002
|
24.03.2017 12:32:11
|
|
|
https://en.wiktionary.org/wiki/war_tuba#/media/File:Wartuba.jpg
Midagi sarnast skilli või moodulina. Lask tuleb, on mõned sekundid aega end liigutada.
Arty oneshot hala on imelik, ei mäleta millal viimati sain. Medium/heavy käest see-eest kahe päevaga tulnud 2 oneshoti T7s.
Pigem võiks kiirelt törtsutavad artid eemaldada. leFH tähendab pm. permatrack ja gameover.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
24.03.2017 12:38:48
|
|
|
Mul see-eest on hästi meeles, kuidas hadding mu BC25t kohe lahingu alguses praktiliselt oneshottis (1754 HP) 2 päeva tagasi Aga no pmst me oleme juba aru saanud, et tugevamate mängijate pihta tuleb ebaproportsionaalselt rohkem arta tuld (osaliselt seetõttu, et nad mängivad agressiivselt esiliini positsioone, ja osaliselt XVM fookuse tõttu) ja seetõttu ka oneshotid on sagedasemad.
Yankuonu kirjutas: |
erick kirjutas: |
... Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida. |
Kindlasti vaidlen. Stat-e pad-ida on ikka tore kui saad ise mingite tomatite vastu ronida hull downi. Uued Rootsi heavy-d on puhtalt balanseeritud selle peale, et arty neile mütsu paneb. Neid mänge nähtud küll kus arty-t ei ole ja tüüp istub kitsas koridoris hull downis. Osade tankidega pole sul ka sellise penega kuldmoona võtta ja HE mürske ka mitte nii palju. Imed põialt elu läheb edasi.
"mine flängi" "ära võitle otse" on suhteliselt toredad väited kui oled mingi raske heavy-ga sohu roninud ja rootslane kiirem kui sina |
Sellel rootslasel on 1600 dam clip, pea 30s reload, jube gun handling ja madal pen. Kui sa T10s üksikust Kranvagenist teise heavyga (nt Maus) jagu ei saa siis ikka asi oskuste taga kinni.
_________________ WoT Stats Twitch Stream
viimati muutis erick 24.03.2017 12:42:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
kr6ll
HV Guru
liitunud: 13.09.2003
|
24.03.2017 12:40:52
|
|
|
tegelt on ikka asi sellise tavalise mängija jaoks, kes teeb näiteks 5 mängu päevas, asi väga halb:
Tahad mingit tanki mängida, oletame et mingit aeglast heavyt. Ja MM annab sulle 5 korda järjest mingi lagendiku kaardi, 3-5 artyt. Mis te arvate kuidas see mängija ennast tunneb? Ja oletame, et see ebasobiv MM tuleb paar päeva järjest ja erinevate valitud tankityypidega. Mitu euri see mängija WG -le annab? 0 ma pakun
Lisaks ta ka arvatavasti kaua seal serveris ei käi, mis tähendab, et mängijate hulk väheneb.
Lisaks see +-2 MM. Sa oled selle 5 mängu oletame et kogu aeg alumisel real.
Vot minu jaoks on see WG -e kõige suurem probleem, mitte kas arty peaks tegema oneshotte või mitte
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
24.03.2017 12:42:22
|
|
|
Yankuonu kirjutas: |
Valvejoodik kirjutas: |
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi. |
kas need mitte kinni ei pandud? mingi aeg oli uudis, et arendus lõpetati... |
Eip, arendaja vahetus. Suht segased lood siiski, uut patchi on juba 5 kuud oodatud Enamus on WoTi peale tagasi kolinud
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Kurat666
HV kasutaja
liitunud: 06.09.2011
|
24.03.2017 12:46:48
|
|
|
Yankuonu kirjutas: |
erick kirjutas: |
... Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida. |
Kindlasti vaidlen. Stat-e pad-ida on ikka tore kui saad ise mingite tomatite vastu ronida hull downi. Uued Rootsi heavy-d on puhtalt balanseeritud selle peale, et arty neile mütsu paneb. Neid mänge nähtud küll kus arty-t ei ole ja tüüp istub kitsas koridoris hull downis. Osade tankidega pole sul ka sellise penega kuldmoona võtta ja HE mürske ka mitte nii palju. Imed põialt elu läheb edasi.
"mine flängi" "ära võitle otse" on suhteliselt toredad väited kui oled mingi raske heavy-ga sohu roninud ja rootslane kiirem kui sina |
Ja miks see Stat-padder süüdi on, et tomat ei taipa teise nurga alt rünnata? Elu õpetab - ja iga hea mängija on kunagi tomat olnud. Ja kui vaja, hakatakse rohkem HE-d kaasa vinnama kui pole soovi mujalt minna. Papist TD-de rohkus juba minu puhul suurendas kaasavõetava HE hulka, ja seda prem moona arvelt. MAUS-iga lihtsalt pressid W klahvi ja sõidad krankenvagenist üle. Igale probleemile on olemas lahendus - kas need tekitab arta või hulldown heavy - vahet pole.
EDIT: personaalselt ei soov artyde täielikku eemaldamist
_________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
thomak28
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2012
|
24.03.2017 12:48:02
|
|
|
Valvejoodik kirjutas: |
Yankuonu kirjutas: |
Valvejoodik kirjutas: |
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi. |
kas need mitte kinni ei pandud? mingi aeg oli uudis, et arendus lõpetati... |
Eip, arendaja vahetus. Suht segased lood siiski, uut patchi on juba 5 kuud oodatud Enamus on WoTi peale tagasi kolinud |
Mis seal see highest peak oli serverites? Vahepeal kui see mäng "pop" oli, siis kaesin twitchist otsimas seda, et siis populaarseamtel channelitel seal oli koguni korraga 24 vaatajat..
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|