Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 923, 924, 925 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 24.03.2017 10:40:16 vasta tsitaadiga

Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 10:43:29 vasta tsitaadiga

Kurat666 kirjutas:
Yankuonu kirjutas:
kr6ll kirjutas:
dud66 kirjutas:
Vaevalt WG soovib sisse viia sellist muudatust, mis IRL on mõeldamatu arvestades palju on nad vaeva näinud, et tankid peensusteni reaalseks saada

kr6ll kirjutas:
keegi siin kunagi rääkis, et võiks olla nii, et peale igat lasku on arty näha sama kaua kui teisedki tankid mis on ära spotitud. See balanseeriks seda artyt ja poleks muud vaja muuta miskit


kust otsast see hetkel reaalne on? Kui tankid on umbes perioodist 1940-1960 siis mis valemiga artyd kasutavad võimalusi mida vaata et isegi hetkel pole? Kust otsast see reaalne on ah? Mingid LIVE drooni ylekanded kust kõik näha LIVE. See pole kopika eest reaalne ju icon_rolleyes.gif


Reaalne oli ka see et kui sa tankiga kusagil metsa nurgal kükitasid siis mitte ei "sihitud sind seal puu all" vaid võeti suurtüki tulega terve mets maha. icon_lol.gif


....ja tank sõitis peale seda lagendikult järgmise metsatuka sisse


Sõitis sõitis icon_lol.gif Komandööril hakkas pea kohal lambike põlema mis lõi kogu tanki seest valgeks mille peale radist välja hüppas, 7 sekundiga tõmbas lindi uuesti peale ning otsiti uus pöösas kus istuda.


Valvejoodik kirjutas:
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi.


kas need mitte kinni ei pandud? mingi aeg oli uudis, et arendus lõpetati...

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 10:45:43 vasta tsitaadiga

Yankuonu, ole nüüd. Ega keegi ei ajagi reaalsust taga. Aga tundub, et tuleb miskit muuta kui nii palju kurtmist on. See peale lasku spot oleks vähemalt minumeelest võimalus jätta artyd nagu nad on, samas teha nende elu keerulisemaks
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 10:50:09 vasta tsitaadiga

kr6ll, ei ajagi reaalsust taga aga samas arty-t drooni vaates süüdistada ja kiruda et see ei ole ajalooliselt võimalik siis tundub see natuke silmakirjalik. See oli point.
_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 24.03.2017 10:56:58 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
Vanemal generatsioonil, kellel enam päästik väga nobe pole, on artyga just mõnus vaikselt õhtuse teejoomise kõrvale mürske lennutada. Kui see võimalus ära võetakse, siis tuleb midagi muud tarka oma eluga peale hakata. icon_smile.gif


Toon näite -> Traditsiooniline jalgpall. Kellelgi vanemal treeneril tuleb idee. Palun lubage mängu see võimalus, et treener tohib vastaspoolele suvalisel hetkel näiteks kaikaid jalge ette/vahele kuhu iganes visata...

Nagu see lähenemine, et kuna on osa mängijaid kelle reaktsioonid või mis iganes põhjus ei võimalda tava tanke mängida hästi, siis võiks olla mängus õigus teiste mäng ära rikkuda (balanseerida õlle joomise kõrvalt) on tegelikult juba eos täiesti vale!!!
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 11:17:09 vasta tsitaadiga

Yankuonu kirjutas:
kr6ll, ei ajagi reaalsust taga aga samas arty-t drooni vaates süüdistada ja kiruda et see ei ole ajalooliselt võimalik siis tundub see natuke silmakirjalik. See oli point.



kuule ole nüüd. Ma ei kirund miskit. Ma tegin ettepaneku miskiks muudatuseks ja siis keegi ütles "et, ei ei ei, kõik peab reaalne olema." Ma juhtisin siis tähelepanu sellele, et ka hetkel on asi reaalsusest ikka väga eemal.

Ni et jah, seltsimees jänku, ole hoolsam. Aga no arvatavasti keegi ei lase sul keskenduda, ilmselt mingi kena tibi või sekretär on su tähelepanu hajutand icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 11:19:47 vasta tsitaadiga

Ei ole vaja minu sekretäri kallal nokida.

See, et tehakse ettepanek eeldab ka seda et pakutakse lahendus mitte see, et "oi oi see on nii vale, võtame ära" Kuida moodi peaks arty sihtima kui sellist vaadet ei oleks arcade mängus? Ei lähe ju sa 500HP-se masinaga ette liinile shotguni mängima.
Selle asemel, et kohe kaitsepositsioon sisse võtta, teiste tähelpanu sekretäri uuele seelikule juhtida võiks lugeda posti uuesti läbi.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 11:27:28 vasta tsitaadiga

Yankuonu kirjutas:
Ei ole vaja minu sekretäri kallal nokida.

See, et tehakse ettepanek eeldab ka seda et pakutakse lahendus


pakkusin ju lahenduse icon_rolleyes.gif
osta minu poolt sekretärile yks lill ja edasta mu siirad vabandused thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 11:35:34 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
Yankuonu kirjutas:
Ei ole vaja minu sekretäri kallal nokida.

See, et tehakse ettepanek eeldab ka seda et pakutakse lahendus


pakkusin ju lahenduse icon_rolleyes.gif
osta minu poolt sekretärile yks lill ja edasta mu siirad vabandused thumbs_up.gif


Kuna lille ei viitsi ostma minna praegu (tähtsamad tegevused nagu internetis inimestega vaidlemine käsil) siis annan tema kindla käe alla oma ärakuivanud kaktuse.

lihtsalt: ei näe seda kui lahendust, et eemaldame kogu core sihtimise mehaanika ühelt klassilt.
Mingi kaarti alusel sihtimine nagu laevade pommitamine "ruutu A8 tuld" ei tule ka kõne alla. Soovitan peale panna mod mis loeb kokku sul lahingud, kui mitmes sa arty käest laksu oled saanud ning kui palju. Aitab päris hästi aru saada, et arty väga paha ei tee. Endal keskmiselt ~15% kogu dmg-ist mis sisse tuleb on arty tehtud samas olen unicum ehk see väidetav "focus" peaks olemas olema.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 11:42:45 vasta tsitaadiga

Yankuonu, ma tegin k6gest sellise ettepaneku. Ei mingeid sihtimise muutmisi ega muud polnd icon_rolleyes.gif

kr6ll kirjutas:
keegi siin kunagi rääkis, et võiks olla nii, et peale igat lasku on arty näha sama kaua kui teisedki tankid mis on ära spotitud. See balanseeriks seda artyt ja poleks muud vaja muuta miskit
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 12:06:31 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
Yankuonu, ma tegin k6gest sellise ettepaneku. Ei mingeid sihtimise muutmisi ega muud polnd icon_rolleyes.gif

kr6ll kirjutas:
keegi siin kunagi rääkis, et võiks olla nii, et peale igat lasku on arty näha sama kaua kui teisedki tankid mis on ära spotitud. See balanseeriks seda artyt ja poleks muud vaja muuta miskit


Seda kasutati AW-s ja ka vanasti oli WoT-is trace-id pikalt näha. See failis kuna arty pidas esimesed 3 minutit couter arty sõda ja päris paljude mängjate jaoks jäigi arty-ga 1 lask mängu saavutuseks. Peale seda kui oldi 3 minutit counter arty-t mängitud oli ühel pool 3 arty-t ja teise tiimi arty-d pilpaks lastud, saadi anda tuld vastasmeeskonnale ja oma meeskond sai rahus spotida kuna ei olnud karta mingit vastutuld arty poolt.
Isiklikult pidasin seda päris lahedaks aga suurem osa mängjad ei suutnud sedasi arty-t üldse mängida. Nüüd kui teha nad veel nähtavaks "kõigile" siis ei suudaks ükski tomat ega porgand arty-t mängida.

Enamus muudatusi tehakse ikkagi alla keskmise mängja huvides, et tal oleks lõbus ja investeeriks raha.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"


viimati muutis Yankuonu 24.03.2017 12:08:04, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Online

sõnum 24.03.2017 12:07:55 vasta tsitaadiga

Võiks ju siis tule tellimise ja sellele kinnituse andmise teenus olla? Kinnitatud sihtmärgi puhul võiks siis arty täpsus suurem olla, samas sihtmärk kuuenda meele olemasolul võiks ta vastava signaali saada, et tema peale on tuli tellitud. Tõstaks arty ja muude mängijate vahelist koostööd andes samas ka "ohvrile" võimaluse varjet otsida. icon_rolleyes.gif

Tänane "meta" oli ka hommikukohvi kõrval juba nähtav - väga tore oli jälgida kuidas arvutati pidevalt vastase elupunktide jääki - kui 1 lasuga maha võtta ei saanud ja keegi tiimikaaslastest oli ka kõrval siis passiti et kes 1. lasu teeks et ise kill kirja saada. icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 24.03.2017 12:12:11 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
dollarstar kirjutas:
Arty eemaldamine rikuks mängu ära algaks jube campfest keegi kuskil läbi ei murra kõik passivad lemmik kohtadel ja lasevad üksteist kuni aeg otsa saab mis muudab samas skaudid ka mõttetuks ja põhirolli hakkaks kandma medikad.

Seda niigi näha mängudes kus arty pole.


Minu kogemuses on asi täpselt vastupidine. Kui vastas on nt 3-5 arty't siis läheb selliseks campimiseks, et anna olla. Võtame näiteks Prokhorovka/Fiery Salienti. Vastastiimis on 3-5 artat siis keskele ei julge ükski heavy ega sageli isegi med minna, ainult 1-2 lighti tiirutavad seal. Mäkke mõni julgem ehk isegi tuleb kaasa. Samas 2/3 tiimi campab kaardi nurgas põõsastes.

Üldse kui artat pole, siis tulevad põnevamad mängud ja julgemad rünnakud olulistele positsioonidele. Väga suur erinevus on Serene Coastil kas mängus on nt 3 artat või mitte ühtegi. Sisuliselt 3 arta tule alla ei taha keegi ronida D1 mäele ja tihti isegi heavy liinis eelistatakse tihti taga campida, sest rünnak paneb sind artade tule alla.

Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 12:18:09 vasta tsitaadiga

erickuga täiesti päri. Pane 3 artyt mängu ja siis sa näed mis asi on campimine. Kui artyt pole käib niskene ralli et hoia mytsi kinni thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 12:20:07 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:

... Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida.


Kindlasti vaidlen. icon_lol.gif Stat-e pad-ida on ikka tore kui saad ise mingite tomatite vastu ronida hull downi. Uued Rootsi heavy-d on puhtalt balanseeritud selle peale, et arty neile mütsu paneb. Neid mänge nähtud küll kus arty-t ei ole ja tüüp istub kitsas koridoris hull downis. Osade tankidega pole sul ka sellise penega kuldmoona võtta ja HE mürske ka mitte nii palju. Imed põialt elu läheb edasi.

"mine flängi" "ära võitle otse" on suhteliselt toredad väited kui oled mingi raske heavy-ga sohu roninud ja rootslane kiirem kui sina icon_biggrin.gif

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 12:22:41 vasta tsitaadiga

kuulge olge nüüd. Keda see mingi krdi td segab, las istub oma positsioonil. küll temani ka jõutakse kusagilt teisest suunast kui otse eest.

Ja mida te nende statipedede pärast oma pead vaevate. Kui olla korralik statipede siis ei häiri neid ka hetkel käibel olev arty.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 24.03.2017 12:24:34 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
kuulge olge nüüd. Keda see mingi krdi td sega, las istub oma positsioonil. küll temani ka jõutakse kusagilt teisest suunast kui otse eest


Et istud kogu mängu kivi taga varjus sest sinu ees on TD ning ootad kuni sinu tiim kogu map-i läbi lükab ja ära flängib? Mõistlik

Stat-e pad-ima ei pidanud silmas rerolle ja statpääderid, pidasin ikkagi silmas lihtsa dmg-i farmimist tankide vastu kes sulle midagi olulist teha ei saa.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 24.03.2017 12:26:31 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
Võiks ju siis tule tellimise ja sellele kinnituse andmise teenus olla? Kinnitatud sihtmärgi puhul võiks siis arty täpsus suurem olla, samas sihtmärk kuuenda meele olemasolul võiks ta vastava signaali saada, et tema peale on tuli tellitud. Tõstaks arty ja muude mängijate vahelist koostööd andes samas ka "ohvrile" võimaluse varjet otsida. icon_rolleyes.gif

Tänane "meta" oli ka hommikukohvi kõrval juba nähtav - väga tore oli jälgida kuidas arvutati pidevalt vastase elupunktide jääki - kui 1 lasuga maha võtta ei saanud ja keegi tiimikaaslastest oli ka kõrval siis passiti et kes 1. lasu teeks et ise kill kirja saada. icon_lol.gif


Tule tellimise lahendus oleks minumeelst ka etem, kui praegune süsteem - suurendaks tiimitööd ning oleks ka veidi realistlikum

SPG-del võiks samuti täpsus väiksem ning splash suurem

IMHO võiks six sense üldse olemata olla

_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 12:26:43 vasta tsitaadiga

ah jõuad sa siin vaielda. Kõik kaitsevad omi seisukohti. Asja lahendaks ära tegelt lihtne asi. Sul on valida kas sa mängid randomit a) artyt pole või variandi b) artyd on. Ja siis paneb kõige tavalisem turumajandus asja paika ja asi ants icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nemu
HV vaatleja
nemu

liitunud: 22.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.03.2017 12:32:11 vasta tsitaadiga

https://en.wiktionary.org/wiki/war_tuba#/media/File:Wartuba.jpg

Midagi sarnast skilli või moodulina. Lask tuleb, on mõned sekundid aega end liigutada.

Arty oneshot hala on imelik, ei mäleta millal viimati sain. Medium/heavy käest see-eest kahe päevaga tulnud 2 oneshoti T7s.
Pigem võiks kiirelt törtsutavad artid eemaldada. leFH tähendab pm. permatrack ja gameover.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 24.03.2017 12:38:48 vasta tsitaadiga

Mul see-eest on hästi meeles, kuidas hadding mu BC25t kohe lahingu alguses praktiliselt oneshottis (1754 HP) 2 päeva tagasi icon_biggrin.gif Aga no pmst me oleme juba aru saanud, et tugevamate mängijate pihta tuleb ebaproportsionaalselt rohkem arta tuld (osaliselt seetõttu, et nad mängivad agressiivselt esiliini positsioone, ja osaliselt XVM fookuse tõttu) ja seetõttu ka oneshotid on sagedasemad.

Yankuonu kirjutas:
erick kirjutas:

... Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida.


Kindlasti vaidlen. icon_lol.gif Stat-e pad-ida on ikka tore kui saad ise mingite tomatite vastu ronida hull downi. Uued Rootsi heavy-d on puhtalt balanseeritud selle peale, et arty neile mütsu paneb. Neid mänge nähtud küll kus arty-t ei ole ja tüüp istub kitsas koridoris hull downis. Osade tankidega pole sul ka sellise penega kuldmoona võtta ja HE mürske ka mitte nii palju. Imed põialt elu läheb edasi.

"mine flängi" "ära võitle otse" on suhteliselt toredad väited kui oled mingi raske heavy-ga sohu roninud ja rootslane kiirem kui sina icon_biggrin.gif


Sellel rootslasel on 1600 dam clip, pea 30s reload, jube gun handling ja madal pen. Kui sa T10s üksikust Kranvagenist teise heavyga (nt Maus) jagu ei saa siis ikka asi oskuste taga kinni.

_________________
WoT Stats Twitch Stream


viimati muutis erick 24.03.2017 12:42:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.03.2017 12:40:52 vasta tsitaadiga

tegelt on ikka asi sellise tavalise mängija jaoks, kes teeb näiteks 5 mängu päevas, asi väga halb:

Tahad mingit tanki mängida, oletame et mingit aeglast heavyt. Ja MM annab sulle 5 korda järjest mingi lagendiku kaardi, 3-5 artyt. Mis te arvate kuidas see mängija ennast tunneb? Ja oletame, et see ebasobiv MM tuleb paar päeva järjest ja erinevate valitud tankityypidega. Mitu euri see mängija WG -le annab? 0 ma pakun
Lisaks ta ka arvatavasti kaua seal serveris ei käi, mis tähendab, et mängijate hulk väheneb.

Lisaks see +-2 MM. Sa oled selle 5 mängu oletame et kogu aeg alumisel real.

Vot minu jaoks on see WG -e kõige suurem probleem, mitte kas arty peaks tegema oneshotte või mitte
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 24.03.2017 12:42:22 vasta tsitaadiga

Yankuonu kirjutas:



Valvejoodik kirjutas:
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi.


kas need mitte kinni ei pandud? mingi aeg oli uudis, et arendus lõpetati...

Eip, arendaja vahetus. Suht segased lood siiski, uut patchi on juba 5 kuud oodatud icon_lol.gif Enamus on WoTi peale tagasi kolinud icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 24.03.2017 12:46:48 vasta tsitaadiga

Yankuonu kirjutas:
erick kirjutas:

... Võibolla alumistes tierides see loogika erinev, aga T8-T10 ma arvan ei vaidle keegi pädevatest vastu mulle, et ilma artata on parem ja vabam mängida.


Kindlasti vaidlen. icon_lol.gif Stat-e pad-ida on ikka tore kui saad ise mingite tomatite vastu ronida hull downi. Uued Rootsi heavy-d on puhtalt balanseeritud selle peale, et arty neile mütsu paneb. Neid mänge nähtud küll kus arty-t ei ole ja tüüp istub kitsas koridoris hull downis. Osade tankidega pole sul ka sellise penega kuldmoona võtta ja HE mürske ka mitte nii palju. Imed põialt elu läheb edasi.

"mine flängi" "ära võitle otse" on suhteliselt toredad väited kui oled mingi raske heavy-ga sohu roninud ja rootslane kiirem kui sina icon_biggrin.gif


Ja miks see Stat-padder süüdi on, et tomat ei taipa teise nurga alt rünnata? Elu õpetab - ja iga hea mängija on kunagi tomat olnud. Ja kui vaja, hakatakse rohkem HE-d kaasa vinnama kui pole soovi mujalt minna. Papist TD-de rohkus juba minu puhul suurendas kaasavõetava HE hulka, ja seda prem moona arvelt. MAUS-iga lihtsalt pressid W klahvi ja sõidad krankenvagenist üle. Igale probleemile on olemas lahendus - kas need tekitab arta või hulldown heavy - vahet pole.

EDIT: personaalselt ei soov artyde täielikku eemaldamist

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 24.03.2017 12:48:02 vasta tsitaadiga

Valvejoodik kirjutas:
Yankuonu kirjutas:



Valvejoodik kirjutas:
Lisainfoks, et WoTi üks "konkurentidest" - Armored Warfare, mis hetkel on suht varjusurmas, eemaldab arty PVP mängudest ja jätab selle vaid PVE režiimi.


kas need mitte kinni ei pandud? mingi aeg oli uudis, et arendus lõpetati...

Eip, arendaja vahetus. Suht segased lood siiski, uut patchi on juba 5 kuud oodatud icon_lol.gif Enamus on WoTi peale tagasi kolinud icon_biggrin.gif


Mis seal see highest peak oli serverites? Vahepeal kui see mäng "pop" oli, siis kaesin twitchist otsimas seda, et siis populaarseamtel channelitel seal oli koguni korraga 24 vaatajat..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 923, 924, 925 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.