Mootor + kontroller ~13kg juurde ei tahaks.
1-ga on võhma küll, autod jäävad mulle linnas jalgu pidevalt.
Kuidas sellise pakiga külgtuulega lood on? mootorratastel on tehtud nii, et tuul vihiseb kas alt või ülevalt ära, aga Sul nagu sein ees _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kõva külgtuulega võtan hoo maha.
Seda BMSi proovisin.
LVC töötab aga lülitab kohe uuesti sisse kui pinge nati tõuseb, ja hakkab nö jõnksutama.
Kadaka akul ikka oli nii, et pidid peale LVC-i restardi tegema.
Väidetavalt hakkab balanseerima 3,9V juures aga 4,1v juures ei rakendunud pinget bleed takistile midagi.
Vaatan kui hakkavad ilma BMSita balansist välja minema siis ühendan ja modin BMSi nii et töötaks normaalselt.
BMSi šunt ja mosfetid vajavad 30A juures juba jahutust.
Kuigi 8x 4110 mosfet peaks 30A juures soojust ainult eraldama 4,5/8 = 0,56mohm 30x30*0,00056=0,5W.
Tõenäoliselt fake komponendid.
BMSid on üldjuhul mõttetult ülehinnatud.
Kui maksab ~300€ siis materjalikulu heal juhul ~50€
8x Kadaka aku mahutavust on mul ratta kolmnurgas
Teadjamad elektrimehed kas sellised kaitsmed töötaks ohutult 100V DC vooluga?
~50 senti/tk
Teadjamad elektrimehed kas sellised kaitsmed töötaks ohutult 100V DC vooluga?
~50 senti/tk
niikaua kui kaitsme nimipinget ei ületa, võid julgelt lubatud amperaasi piires kasutada. muidugi peaks jälgima kaitsme rakendumise kiirust, mis võrgupinge seadmetel on erinev.
Pildil olevad kaitsmed tunduvad standard klassi omad olema (A gG class fuse will typically blow within 2–5 seconds at five times the rated current, and within 0.1–0.2 seconds at ten times the rated current.) _________________ ...et sa näeksid, et ma siin olin...
Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.
Nii ta on, kui rääkida kondedest ja drosselitest, kuid kaitse on nagu takisti, teda ei huvita, mis kujul vool läbib, kas alalis või vahelduv. Pinge oluline teada, et ei tekiks ülelööki. Need kaitsmed on sul piisava pinge varuga, kui vool sobib võib südamerahuga tarbida (eeldusel, et sulle rakendumise kiirus sobib, mis ma eelmises postituses kirjutasin). _________________ ...et sa näeksid, et ma siin olin...
Juhtme süttimise kaitsmiseks peaks need sobima küll offgrid süsteemile.
Täna hommikul mul see DC-DC konverter feilis nii, et lasi outputi 12V asemel otse 80V.
Ledidel viskas kübarad eest.
Peab ikka tavalise seinaadapteri juurde jääma.
Üldjuhul töötavad isegi 48V DC juures
Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.
Nii ta on, kui rääkida kondedest ja drosselitest, kuid kaitse on nagu takisti, teda ei huvita, mis kujul vool läbib, kas alalis või vahelduv. Pinge oluline teada, et ei tekiks ülelööki. Need kaitsmed on sul piisava pinge varuga, kui vool sobib võib südamerahuga tarbida (eeldusel, et sulle rakendumise kiirus sobib, mis ma eelmises postituses kirjutasin).
Sulariba läbi põlemisel või kaitseseadme kontaktide lahutumisel tekib elektrikaar. Vahelduvvoolu korral läbib kaart elus hoidev vool ja pinge päris mitu korda väärtust 0, mis tähendab, et kaar kustub kiiresti või siis, et teda on lihtsam kustutada. Alalispinge puhul elektrikaar nii lihtsalt ei kustu ja kui kaitse ei ole alalispingele/voolule ette nähtud lõpeb asi kas seda sisemiselt põlevat kaitset reserveeriva kaitse rakendumisega või halvemal juhul korraliku tulekahjuga.
Tänud ev-power.eu lingi eest.
Mõtlesin kas ehitada full sus või ainult esiamordiga elektriratas, aga vaatan et DVDRW on ehitanud suure akupakiga ja ilma ühegi amordita ratta
Ma olen amordi inimene , aga samas tahan kerget ratast. Full sus kaal on raskem ja rohkem hooldust vajavaid osasid, seega jääb ära
Mul ei ole kerge väntamise vastu midagi , tellisin Bafang 8FUN 250W 36V rear hub mootori koos controlleriga.
Akut tahan ka võimalikult väikest ja kerget.
On kellelgi kogemust , kui raamil on 12mm thru axle , siis on sellele üldse võimalik mootorit panna ?
Amordi asemel ma otsin võimalikult laiad kummid ja lasen sisse ~2atm õhku. Sõit kohe palju pehmem ja lõhub ratast vähem
Full susp puhul aku jaoks oleks ruumi kohe ~4x vähem
Krossitamiseks kruusal/maastikul tuleks eraldi full susp lipodega ratas teha.
Kas keegi on proovinud ka hardtail carbon raami ?
Ma saan aru et alumiinium raami peetakse pehmeks ja peab suurema õla mootorile panema , aga carbon raam vist on väga õnnetu ?
Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.
Nii ta on, kui rääkida kondedest ja drosselitest, kuid kaitse on nagu takisti, teda ei huvita, mis kujul vool läbib, kas alalis või vahelduv. Pinge oluline teada, et ei tekiks ülelööki. Need kaitsmed on sul piisava pinge varuga, kui vool sobib võib südamerahuga tarbida (eeldusel, et sulle rakendumise kiirus sobib, mis ma eelmises postituses kirjutasin).
Sulariba läbi põlemisel või kaitseseadme kontaktide lahutumisel tekib elektrikaar. Vahelduvvoolu korral läbib kaart elus hoidev vool ja pinge päris mitu korda väärtust 0, mis tähendab, et kaar kustub kiiresti või siis, et teda on lihtsam kustutada. Alalispinge puhul elektrikaar nii lihtsalt ei kustu ja kui kaitse ei ole alalispingele/voolule ette nähtud lõpeb asi kas seda sisemiselt põlevat kaitset reserveeriva kaitse rakendumisega või halvemal juhul korraliku tulekahjuga.
Antud juhul on varu piisavalt ja teooriast võib mujal pajatada... _________________ ...et sa näeksid, et ma siin olin...
Tänud ev-power.eu lingi eest.
Mõtlesin kas ehitada full sus või ainult esiamordiga elektriratas, aga vaatan et DVDRW on ehitanud suure akupakiga ja ilma ühegi amordita ratta
Ma olen amordi inimene , aga samas tahan kerget ratast. Full sus kaal on raskem ja rohkem hooldust vajavaid osasid, seega jääb ära
Mul ei ole kerge väntamise vastu midagi , tellisin Bafang 8FUN 250W 36V rear hub mootori koos controlleriga.
Akut tahan ka võimalikult väikest ja kerget.
On kellelgi kogemust , kui raamil on 12mm thru axle , siis on sellele üldse võimalik mootorit panna ?
Kui vähegi raskem mootor, siis linna ja üldse julgemal sõidul hakkab tagalohve minema ilma tagavedrustuseta.
Sai siis üks 22S18P 80V 52Ah (4 kwh) 18650PF 10A elementidest (396tk) kolmnurkaku ehitatud (22kg koos korpusega) ~1100€:
Laen seda kuni 4,1V-ni per element ja tühjendan üldjuhul kuni 60%. Max vool 1,8A elemendi kohta.
Loodan nii saavutada pikka eluiga.
Plaan
Spoiler
Liimimine
Spoiler
Keevitamine
Spoiler
Vaseplaan
Spoiler
Isetehtud kaitsmed (~12A) ja tabid.
Spoiler
Keevitatud.
Spoiler
Testimine (40A)
Spoiler
BMS test (ei balanseeri ja liiga väike hüsterees.)
Spoiler
Valmis.
Spoiler
Rattale pandud.
Spoiler
Esialgu jääb ilma BMS-ita. Praegu on pinged sajandiku täpsusega samad.
Tallinn-Tartu ots ei tohiks nüüd probleemiks olla
Ilus töö, tln-trtu otsa maanteel ei soovita ja maantee kõrval on.. halb sõita vist? Maantee osas on hirmus sellise monoliit "purjega", mu esimene ratas oli selline ja päris hirmus hakkas kui suured asjad mööda kimades kõigepealt "lükkavad" oma ees oleva õhuseinaga ja mööda jõudes "tõmbavad" enda sabas keerutava vortexiga.. võib päris koledasti hunnikusse lükata või veel hullem - järgmise auto ette tõmmata.
Minul on selle aku paki peale vaadates ainult siuke pead kratsima panev küsimus, et mis sa arvad kaua sul läheb aega et asi taastada kui seal keskel 2 elementi ära surevad?
Kõige maha võtmise ja töögga kuni tagasi panemiseni. Et mida suurem kari elemente seda suurem chance et mõni neist mõne aja pärast otsa viskab..
Kui mõni element sureb, siis on pakk lihtsalt natuke väiksem. Tõenäosus, et ühel grupil palju sureb ja teised kõik terveks väävad on minimaalne. Eluea lõpus surevad kõik ehk enamvähem ühtlaselt.
Ei tea kuidas Tesla S läbiminevate elementide statistika on aga see peaks minu rattaga sarnanema.
Tartu sõiduks on parem valida hommikune Piibe maantee. Terve sõidu jooksul näen ehk paari kolme autot möödumas.
Samas põhimaanteel ei olnud ka eriti probleemi reede peale 17:00 alustada:
Kolm a tagasi Lifepo4 kolakaga Tartusse:
Kui üks element mahtuvust kaotab siis pole hullu, aga kui lekkima hakkab siis on puux. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Seda BMSi proovisin.
LVC töötab aga lülitab kohe uuesti sisse kui pinge nati tõuseb, ja hakkab nö jõnksutama.
Kadaka akul ikka oli nii, et pidid peale LVC-i restardi tegema.
Väidetavalt hakkab balanseerima 3,9V juures aga 4,1v juures ei rakendunud pinget bleed takistile midagi.
Vaatan kui hakkavad ilma BMSita balansist välja minema siis ühendan ja modin BMSi nii et töötaks normaalselt.
BMSi šunt ja mosfetid vajavad 30A juures juba jahutust.
Kuigi 8x 4110 mosfet peaks 30A juures soojust ainult eraldama 4,5/8 = 0,56mohm 30x30*0,00056=0,5W.
Tõenäoliselt fake komponendid.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.