Üks parimaid mänge eales saab järje. Projekti ees on kaks uut directorit (üks neist Monster Hunteri ajalooga), Miyazaki on seekord vaid supervisor.
Dedicated serverid on ka tulemas.
Tegin ka eeltellimuse Euronicsist aga eks näis kui kiiresti sinna saabuvad.
homme liiguvad lattu ja reedeks peaksid kõik ilusti kätte saama Enda oma ka tulemas, kuigi hetkel diablo nopib kõik aja ära _________________ GT: janrist
PSN: janrist
Just for fun: Mängupunker
Suhteliselt veidrad disainilahendused From Softi poolt. Suurendavad reso 1024x720 pealt 1280x720 peale aga lisavad FXAA ning igasugune võit teravuses sellega kaob. Xboxil jookseb ilma v-syncita sujuvamalt ~10fps jagu kui PS3-l, aga tear efekt on sellevõrra ka jubedam. Endal PS3 versioon eeltellitud ning kui ta jookseb paremini kui dark souls 1, siis on igatpidi võit, sest mängitud ju sai (kuigi Blighttownis tuli tihtipeale fpsi säilimiseks maha vahtida) . Siiski võiks ka uutele konsoolidele tulla, siis double-dipiks isegi.
mäng käes ja vaikselt toksin... tundub, et tegemist on souls mänguga. Surma sain suht pikka jändamise peale.. oma enda lohakus .
ainuke asi mis kohe silma kuidagi riivas oli graafiline külg, kuidagi alla arenenud on too võrreldes eelmise mänguga kohati on nagu vanaviisi vinks vonks aga siis on jälle mingi ... asi mis ei ole päris see.
... toksin edasi kuniks saab asjaliku mõõga, see Black Armor edition ei tundu midagi väga erilist olevat, vähemalt need item'id mis kohe kätte anti ei aidanud pea üldse. Tea, kas hiljem saab veel kusagilt midagi kätte.
See kuidas mäng algab on päris asjalik ja meelepärane... eriti see kui palju alguses abi pakutakse Pms saad jalaga takka ja lendad toikaga laia ilma ja vaata ise edasi kuidas hakkama saad... leiaks siis vähemalt mingi mõõgagi, mida võiks mõõgaks kutsuda, mitte ei oleks ära roostetanud toigas _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Esmamulje on hea. Uuendusi tundub olevat piisavalt. Enam rulludes nii kergelt vastaste eest minema ei saa, backstab tunduks, et on kah raskemaks tehtud (loodetavasti ka coop'is), elude regenereerimine on raskem (enam ei tõmmata nii kiirelt elu täis ja animatsioon elude taastamisel venib nagu tatt . Kahe mõõgaga võitlus tundub on kah täiesti toimivalt realiseeritud, varasemates osades oli see suht riskantne ja kohmakas lahendus. Nüüd võib isegi proovimist väärt olla (ühele klassile antakse lausa 2 tk korraga kätte seega peaks olema võimalik sedasi ka toime tullla).
Maailma ühtsus ja sujuvus oli ainult Dark Souls'is parem.
Aga jah... eks peab edasi avastama... tonte on küll iga nurga tagant ja pms tunduks nagu oleks iga 10'nes vastane mini boss _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
level 57 olin vahepeal aga kuna level up käib täie hooga siis kadus järg vahepeal juba ära. Päris palju on juba maailmu läbi käidud ja mõndasid bosse , mini bosse nähtud ja ütleks, et pms sama kerge/raske kui demon souls / dark souls. Osati on nagu mugavam ja lihtsam ja osati jälle raskem.
Inventuur on kergem hallata, kohe alguses saab bonfire vahel teleportida. Vibuga on kerge vahetada noolte tüüpi (L1 või L2 oleneb kumma alla mida paned), suht alguses saab välgu mõõga kätte ning tänu pidevale coop'ile saab ka kollidest kiirelt jagu.
Osa asju on müügil piiratud arv, see teeb asja kohati raskemaks ning maailm on endiselt suhteliselt vaenulik.
Hetke seisuga ütleks, et väga häää mäng, tuttan edasi ja vaatan mida ta veel pakub ja kui pikk ta on. Eriti ei usu, et väga lühike mäng on kuna ise olen pms 18h mänginud ja ei ole veel õieti bosse'gi näinud ning relvade/upgrade'ide valik on suht kesine hetkel. Ei ole eriti erinevaid kive leidnud... _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Ma olen alles SL20, oleks rohkem kui mõningaid olulisi asju poleks ostnud. Mänginud seni üsna vähe, surma saanud vaid ühel korral ja sedagi oma lolluse tõttu.
Pole sisu veel väga näinud, aga hämmastama paneb kuidas DS2 suudab samal ajal väga ilus (Majula) ja väga kole olla (Forest of fallen giants) - just graafikalisest aspektist. Ma tean, et Soulsi mängud polegi kunagi erilised välimusega kiitlejad olnud, aga Forest of fallen giantsi müüril seistes laius suhtelises läheduses küllaltki hõre mets, mille detailid meenutasid Return to Castle Wolfensteini (a'la rtcw ) . Omal ajal see võinuks kompliment olla, ent aastal 2014 on asjad tsipa teisiti. Pannud siis taustaks mingid mäed vms nagu Demon's Soulsis olid. Räägiti suure suuga ka uuest valgustuse süsteemist, mis oli betas täiesti muljetavaldav, ent mis nüüd on pea täielikult puudu.
Olgu, graafika on üks asi, ent kaadrisagedus on kohati hullem kui demon's souls või dark souls. Ühel hetkel pookis fpsi täiesti nulli, arvasin, et konsool jooksis kokku (ma jooksutan PS3 versiooni). Samuti kisub fpsi alla "tule efektid", ehk kui keegi viskab firebombi, rääkimata siis tihedamalt sisustatud alade külastamisest.
Eks näis edaspidi kui rohkem mängitud on. Dark Souls oli justkui loomulik edasiminek Demon's Soulsist ning "wow" efekt vähemalt minu puhul oli kiirem tulema kui DS2 puhul.
Ma pakun, et esitlusel näidati parimat versiooni ehk siis tegemist on PC versiooniga mida betas näidati. Kui PC versioon tuleb näeb ära kas pc peale tehti korralik versioon ning on graafiliselt selline nagu esitleti. Ennast ausalt öeldes see graafika ei häiri, algus linnas on natuke kole aga edaspidi on täiesti OK ning annab väga kenasti õhustiku edasi. Metsas on jah grafa natuke kummaline ja metsa läinud
Framerate'iga mul ei ole üldse probleeme olnud, seni isegi väidataks, et parem frame rate kui dark souls 1'es. Kinni pole kiilunud ja vaid paaris kohas oli näha, et frame rate on madal aga pilt oli siiski liikuv ja reageeris hästi. Bligth down 'i s ugust läägi ei ole kordagi kohanud, see oli omaette tase dark soulsis.
Vast on abi sellest, et just sai pandud uus 500gb 7200rpm'ine ketas sisse kuigi see ei tohiks mingit rolli mängida...
Seni meeldib, näis kuidas edasi läheb, kui pikk mäng on ning kuidas new game + ennast õigustab (pidi teised vastased olema kohati + relvad etc paremad). _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Nojah Blighttowni vist ei ületa tõesti miski, siiani fpsi langusi on olnud, aga need on pigem random ja vähekestvad. Graafika aga tõenäoliselt ei hakkakski mulle niivõrd hambusse kui fps oleks 100% stabiilne 30fps vsync-ga, ses mõttes From Soft oleks võinud jätta uued efektid pigem välja ja keskenduda puldi lagi vähendamisele tõesti ei meeldi kui ma jään riposte-st või backstabist ilma random fpsi kõikumise tõttu.
ainuke asi mida ma märganud olen, on see et teatud kohtades on tal probleeme hetkega inventoris olevate esemete pisipildi laadimisega. Hetke seisuga ei ole sellist läägi mängus täheldanud.
PS3 ikka, vb oleks isegi kaalunud x360 oma kuna too jookseb ~10fps kõrgemal, aga Gold on tasuline ja screentear on mu suurim vaenlane fpsi languse kõrval
Edit: Üks pisike nüanss, mis minu arvates väga palju muudab võrreldes eelnevate mängudega - kahe sõrmuse asemel võimalik 4tk korraga kasutada. Ülimagus minu arvates.
Edit2: võrdlus teeb ikka veidi kurvaks küll ja ei näe isegi NII hea välja, et oleks võinud pidada kõrgelt speccitud PC versiooniks. Naljakas oli veel see, et PS3 netcode betas tundus valgustus kõvasti parem olevat kui nüüd.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.