Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
07.05.2008 21:49:17
Doom 4 |
|
|
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=18544
tsitaat: |
Mesquite, Texas-based independent developer id Software has announced that it is currently developing the fourth game in the long-running Doom franchise, a series notable for helping define the first-person shooter genre.
Doom 4 will be developed in-house at id. The company has not released an internally-developed game since 2004's Doom 3; it is currently also working on the Mad Max-esque post-apocalyptic shooter Rage.
No platforms were announced, but the new game is likely to be heading to PC, Xbox 360, and PS3. With the announcement of Rage came details on id's new multiplatform engine tech, known as id Tech 5.
Since the release of Doom 3, id has produced the externally-developed Quake 4 (Raven Software) and Enemy Territory: Quake Wars (Splash Damage). In the last decade, it has gone significant amounts of time between its own internal releases, making the current setup of two teams on large titles unusual for the company.
Said CEO Todd Hollenshead, "Doom is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth."
No details were given on the content of the game or its expected release period. id Software has traditionally worked with publisher Activision but has not announced a partner for either Rage or Doom 4, and has confirmed in the past it has no existing exclusivity agreements. |
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
EvilKatarn
diivanilill
liitunud: 25.01.2005
|
07.05.2008 23:27:28
|
|
|
Doom 4 võiks olla sama revolutsiooniline graafika poolest, nagu Doom 3 oli.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
mutabor
HV veteran
liitunud: 06.06.2002
|
07.05.2008 23:51:16
|
|
|
olgem ausad revolutsioonilisem oli siiski far cry kuna jõudis ette.
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Anisse
HV kasutaja
liitunud: 25.11.2003
|
08.05.2008 09:59:24
|
|
|
võiks jah revolutsiooni teha ja vahelduseks valgemas ümbruses tegevus toimuda.
Pimedas joostes pole vahet mis graafika on
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
08.05.2008 10:07:22
|
|
|
ot:
mutabor, mis osas far cry revolutsiooniline oli?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
08.05.2008 10:45:12
|
|
|
amddude kirjutas: |
Doom 4 võiks olla sama revolutsiooniline graafika poolest, nagu Doom 3 oli. |
...ja graafikale lisaks võiks vähegi põnev stoori olla, Doom3 ei köitnud kohe absoluutselt, samas Quake 4 oli ja on vägagi nauditav.
|
|
Kommentaarid: 178 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
kallur777
külaline
|
08.05.2008 15:27:09
|
|
|
Eitea millal pilte näha võib..
|
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
08.05.2008 15:31:16
|
|
|
londiste kirjutas: |
ot:
mutabor, mis osas far cry revolutsiooniline oli? |
Selles, et Kauge Karje tuli välja täiesti tundmatuna enne, kui Kaks Suurt ja paugutas nad mõlemad oma graafika ja mängitavusega ribadeks?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
08.05.2008 21:36:01
|
|
|
Vaevalt, et see samad haippi tekitab nagu Doom3
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
08.05.2008 21:38:08
|
|
|
Anisse kirjutas: |
võiks jah revolutsiooni teha ja vahelduseks valgemas ümbruses tegevus toimuda.
Pimedas joostes pole vahet mis graafika on |
Sõna silmad ka väsitab see muidu ära jubedalt.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
16.06.2008 23:37:00
Doom 4 |
|
|
link :: Kotaku
Kuigi uudised väidavad midagi muud, ei olnud minu arvates Doom 3 väga edukas, kuigi seda tehti päris kaua. Nüüd igatahes on algust tehtud mängu järje valmistamisega nagu lingilt leida võib. Üheks ebaedu märgiks on minu arvates ka see, et Doom3 laienduspakett leidis väga kiiresti tee poelettidele, sellest aga võib teha kaks järeldust - kas müük ei läinud nii hästi kui taheti või oli laienduspakett juba eelnevalt valmis tehtud ning saadeti müüki koheselt kui ka kõige laisemad mängijad olid põhimängu lbi saanud, et siis sama soojaga edasi minna. Võta sa kinni, kumb on õige...
7. mail andis ID Software teada, et alustatakse Doomi 4 osa tegemist. Eks siis nüüd on jälle mida oodata, sest meeldib see kellelegi või mitte, on Doom olnud alati üks nendest mängudest mis paneb märgi maha mida teised peavad ületama. Praegu on vara oodata mingisuguseid pilte või videosid, kuid ma usun, et sügisel võib juba esimesi pildikesi netist kindlasti leida. Eks siis jagage teistega ka
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
KillerXP
HV Guru
liitunud: 18.11.2002
|
17.06.2008 02:08:51
|
|
|
hmm järgmine närvesööv mäng turule tulemas. Mäletan kolmandat osa, kus juba närvid olid pidevalt pinges kui mängisin. Eriti pingeline on see nõrganärvilistele. Lõpptulemusena ma eriti kaugele ei suutnudki mängida
Kõige naljakam kogemus 3ndast versioonist oli siiski, kus läksin rõdule välja vaatama õlle käes, toas olid kardinad ees, sõber mängis doom 3'e just ja käis rõve pauk ära, vaatasin siis mis juhtus ja sõber oli tooliga ümber kukkunud ehmatusest
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
|
WäntWõll
make.believe
liitunud: 18.01.2005
|
17.06.2008 02:46:36
|
|
|
Järgmine mäng mis tahab 25 generatsiooni graafikat
ei saa vait olla
Aga tegelikult Nv 280GTX tõmbab lõtsi
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
17.06.2008 13:18:54
|
|
|
KillerXP, jah, pean nõustuma, et Doom 3 on üks üksikuid mänge, mis tõesti oskab ehmatada. Eriti kui mingi uks tuleb lahti ja siis Imp kargab BÖÖ sulle sülle. Tahaks juba screene näha
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
17.06.2008 13:56:10
|
|
|
Mind huvitab rohkem see, milleks uus mootor võimeline on ning kas seekord osatakse mängu veidi rohkem avarust tuua. Doom 3-s tekkis selline santehniku tunne
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Simmi
HV kasutaja
liitunud: 27.11.2007
|
17.06.2008 14:51:01
|
|
|
ei tea kas selles osas on teip leiutatud ? või relvadele taskulambi monteerimis detail
|
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
17.06.2008 14:54:39
|
|
|
tsitaat: |
Mind huvitab rohkem see, milleks uus mootor võimeline on
|
Esialgu oli jah Doom 3 mootor selline, mis ei saanud väliruumidega kuigi hakkama, kuid nüüd loodi MegaTexture, millega saad Doom 3 ka õues hästi hakkama (Quake Wars praegu ainuke mäng, millel see feature, Return To Castle Wolfenstein 2 hakkab sama asja kasutama).
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
17.06.2008 15:11:14
|
|
|
Quake 4 oli ju ka suuresti väljas. Ei ütleks, et midagi häda oleks olnud.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
piimaPAKK
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2005
|
17.06.2008 15:40:23
|
|
|
Et mootorist aimu saada tasub vaste Rage screene piiluda, see ID uusim mäng millest pildid olemas.
Kasutab ennem mainitud MegaTexture tehnoloogiat ja toimub väljas suurel kaardil.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
20.06.2008 08:26:32
|
|
|
londiste kirjutas: |
ot:
mutabor, mis osas far cry revolutsiooniline oli? |
Far Cry puhul oli revolutsiooniline kindlasti see, et seda oli põnev mängida ning läbimiseks oli mitmeid võimalusi. Aasta alguses mängisin selle mängu veelkord läbi ning siis pakkus ta mulle jälle üllatusi
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
madness
HV veteran
liitunud: 11.10.2004
|
20.06.2008 17:11:35
|
|
|
UB kirjutas: |
londiste kirjutas: |
ot:
mutabor, mis osas far cry revolutsiooniline oli? |
Far Cry puhul oli revolutsiooniline kindlasti see, et seda oli põnev mängida ning läbimiseks oli mitmeid võimalusi. |
a selles ju midagi revolutsioonilist küll ei ole.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
melofan
HV vaatleja
liitunud: 17.07.2005
|
20.06.2008 17:46:29
|
|
|
Doomi sõna ise juba ongi vanematel inimestel seostatav kui labürint shooter mäng. See on klassika. Doom3 ainuke muutus oli graafika. Ma loodan, et Doom jääbki labürindiks kus käid kitsastes koridorides ega muutu mingiks viljapõldudel uitamismänguks. Vastasel korral ta pole enam see vana hea Doom!
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
v2hja
HV Guru
liitunud: 14.03.2003
|
20.06.2008 20:27:15
|
|
|
mutabor kirjutas: |
olgem ausad revolutsioonilisem oli siiski far cry kuna jõudis ette. |
far cry oli lihtsalt värviline - doom mängis real-time valgusega ja varjudega
doom3 > farcry
_________________ www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio |
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
mutabor
HV veteran
liitunud: 06.06.2002
|
20.06.2008 21:58:39
|
|
|
v2hja, erm... doom mängis real-time valgusega ja varjudega, nõus. per-pixel shader oli tõesti doom3's kasutuses. see oli ka Far Cry's - ainult et 5 kuud varem. värviline või mitte, ei mängi minu jaoks rolli. mõlemad mängud meeldisid mulle erinevatel põhjustel ja ausalt öeldes ma ei oskagi öelda kumb rohkem. küll ma ei eira fakti et Far Cry tõstis latti ysna kõrgele teiste mängutootjate jaoks sel hetkel kui jõudis poelettidele seninägematu graafiliste võimalustega.
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
21.06.2008 10:17:30
|
|
|
melofan, Mis sa räägid - võta Doom või Doom 2 ette ning sa näed millised suured väljakud seal on - annab ikka oodata millal rakett ühest väljaku otsast teisse jõuab
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
|