Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Katkise teleka eest raha tagasi saamine märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 23.09.2017 18:40:05 vasta tsitaadiga

Elpex kirjutas:
Teema algataja võiks ka nüüd sõna sekka öelda ja rääkida, milline on olnud progress.

Õnneks lahenes asi hästi, sai tarbijakaitsesse helistatud ja sealt ka üle küsitud, et kas võivad raha tagastamisest keelduda ning siis uuesti e-mail saadetud ja seda mainitud mille peale oldi nõus "tagasiost" vormistama.
Samas esialgu telefoni teel rääkides oldi kategooriliselt raha tagastamise vastu, taheti muud telekat pakkuda või isegi kinkekaarti.

Nad oleks saanud selle asja palju paremini/kiiremini kliendi jaoks lahendada mille järel julgeks klient ka pärast nende juurest osta.
Mitte, et tulemuse saavutamiseks tuleb mitme päeva jooksul mitmeid kõnesid teha ja kirju vahetada... jabur.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elpex
HV veteran

liitunud: 13.07.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2017 18:51:59 vasta tsitaadiga

Hea vähemalt, et asi lahenes.
Kommentaarid: 117 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 24.09.2017 10:16:32 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Eks igaühele omad meetodid... Ähvardamisega põletad julgelt tuleviku koostöövõimalused.
Läbirääkimine on märksõna ning ähvardamine ei ole läbirääkimine.

Super, et olukord lahenes icon_smile.gif

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2017 15:12:15 vasta tsitaadiga

Läbirääkimise puhul peab see tõesti paika, aga tegu ei ole läbirääkimisega. Poel ei ole väga midagi vastu punnida.
_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 118 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2017 14:01:12 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Dreamlover kirjutas:
saavad omahinna tagasi aga kasum?

Hea veel, et närvikulu rahas tagasi ei taheta saada.

Pm kui sa annad samaväärse kauba asemele, siis sellegi poolest oled 1 toote kasumist ilma icon_rolleyes.gif
Ses suhtes mis vahet sel on neile


On vahe. Oletame hüpoteetiliselt, et toote letihind on 100€ ja ise saavad nad selle 80€-ga. Tuleb garantii case ja pakutakse kliendile teist sarnast toodet, mille omahind ja letihind on samad. Sel juhul jääb kasum alles... vähemalt eeldusel, et asendustoote laoseis on piisav ja selle pärast ei jää toode mõnele teisele kliendile müümata. Siinkohal tasub võibolla veel mainimist asjaolu, et tehnika hind kukub kiiresti ja poole aasta pärast on sarnase toote omahind tõenäoliselt madalam.
Kui klient nõuab raha tagasi, siis tõenäoliselt ei kavatse ta uut toodet sellest poest osta, muidu sobiks kliendile ju pakutud kinkekaardid ka ehk see 20€ kasumit on ka läinud.
Kui mina oleks poeomanik, siis pakuks ka esimesena sarnast toodet või kinkekaarte, aga kui klient endale kindlaks jääb, et soovib raha tagasi, siis muidugi vastu punnima ei hakkaks. Alguses vastupunnimine lootuses et ehk klient ei tea oma õigusi võib tuua rohkem kahju kui kasu.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 28.09.2017 14:21:43 vasta tsitaadiga

Paraku garantiijuhtumite lahendamine pole kunagi kasumlik olnud.
Kasulik, jah, mitte kasumlik.
Kasulik sellepärast, et maine kahjustada ei saaks ja selle võib tegevuskuludesse kanda.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2017 14:29:00 vasta tsitaadiga

Eesti poele on see kindlasti kasulik. Tehnikavidinatega on see üks väheseid argumente, miks üldse kohalikust poest osta, et garantii case korral läheb asjaajamine kordades lihtsamalt. Kui hakatakse näkku panema, siis kaob see argument kiiresti ära.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2017 15:00:24 vasta tsitaadiga

eesti garantii tähendab väheste eranditega seda, et pood korjab jupid kokku ning saadab "tehasesse". lisaks tekib tehase ja lõppkasutaja vahele mingi loll puhver. lõppkasutaja jaoks on sellest tulenevalt mõistlik suhelda otse tehasega (logitech, hgst, MSI, kingston pqi jt.. ) kui hakata neid tükke kuskile poodi tassima, kus nad siis üle vaadtakse ja " arvatakse" ning kogutakse ja kriitilise massi saabudes tehasesse pakendatakse. erand on logitech kus kasutaja regab ostetud tooted ostutšeki alusel veebis ning kui juhtum avatakse ja tootemeeskonna esindaja leiab, et ilmselt on ikka katki, pannakse sulle koheselt uus jurakas postiga tulema ning vana juppi keegi näha ei taha. lisaks on tehasegarantiides alati klausel " samaväärne või parem". kingston andis mingi udupeente timingutega ddr3 klotsi asemele 32gigase usb3.0 pulga.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2017 15:10:14 vasta tsitaadiga

Näiteks Ordiga on kogemus, et kui kõvaketas hakkas SMART erroreid loopima, siis lihtsalt veendusid et jutt tõele vastab, andsid riiulist uue ketta ja kuidas nad tootjaga edasi asju ajasid, oli juba nende asi. Aga see on mujal ka suht levinud, et antakse kohe raha tagasi või riiulist uus ja aetakse tootjaga pärast asju. Tarbijakaitset muide ei huvita see üldse, mis garantiid tootja pakub, Eesti garantii on puhtalt müüja ja tarbija vaheline teema ja müüja ei saa venitamist põhjendada sellega, et tootjaga asjaajamine aega võtab.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.09.2017 15:25:24 vasta tsitaadiga

Ju siis Ordi pakkus sel juhul garantiid, enamus juhtudel on sul garantii asemel vaid õigus pretensioone esitada.
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2017 15:33:13 vasta tsitaadiga

ordi müüs ja müüb barebonesid oma toodetena. toote eluea jooksul võib sellest tulenevalt garantiijuhtumite lahendamine muutuda: style-noted alguses said maha tulnud vga liidese peale uued emaplaadid, hiljem hakati neid tagasi jootma.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2017 15:37:44 vasta tsitaadiga

Antud case korral oli Ordist ainult ports kettaid ostetud ja ise masinatesse pandud, masinad olid pärit mujalt.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Katkise teleka eest raha tagasi saamine mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.