Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia Koduinternet märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 534, 535, 536 ... 866, 867, 868  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 21.09.2017 11:13:02 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Eile ilmus maja infostendile suur plakat, et nüüd on siin majas Telia uus vinge võrk - tellige kohe.

Üritan tellida ja ikka ei saa icon_mad.gif thumbs_down.gif Peab veel 29. kuupäevani ootama.


Tellida saad, aktiveeritakse 29. Teade tuleb juba enne, et rahvas teadlik oleks.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.09.2017 15:31:12 vasta tsitaadiga

Ei saa tellida ju ...
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
wiinanina
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2003




sõnum 21.09.2017 20:44:44 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Ei saa tellida ju ...


Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.

Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.

Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.09.2017 00:18:23 vasta tsitaadiga

wiinanina kirjutas:
Renka kirjutas:
Ei saa tellida ju ...


Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.

Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.

Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest.
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2017 13:14:41 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
wiinanina kirjutas:
Renka kirjutas:
Ei saa tellida ju ...


Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.

Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.

Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest.
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida.

Ehk siis esindusse kuhu kõik võimalikud uued kliendid läheksid.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.09.2017 13:22:32 vasta tsitaadiga

Miks peaks esindusse minema? icon_eek.gif Seda teevad vist ainult pensionärid.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2017 13:27:44 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Miks peaks esindusse minema? icon_eek.gif Seda teevad vist ainult pensionärid.

Aga miks mitte. Ära karda inimestega otse suhelda icon_smile.gif
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.09.2017 13:29:47 vasta tsitaadiga

Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2017 13:45:10 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses.

A siis ei saa ju foorumis vinguda...
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.09.2017 15:02:06 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Renka kirjutas:
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses.

A siis ei saa ju foorumis vinguda...
Vingumiseks leiab alati põhjuse icon_cool.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2017 15:10:56 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses.

No ja iseteeninduses olematut teenust taga ajades nagu ei raiskaks oma aega.

On ikka inimesed tänapäeval. Koguaeg kiire.... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2017 17:20:45 vasta tsitaadiga

Osiris kirjutas:
Renka kirjutas:
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses.

No ja iseteeninduses olematut teenust taga ajades nagu ei raiskaks oma aega.

On ikka inimesed tänapäeval. Koguaeg kiire.... icon_biggrin.gif
ma kh aru ei saa 😐
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wiinanina
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2003




sõnum 24.09.2017 19:09:17 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
wiinanina kirjutas:
Renka kirjutas:
Ei saa tellida ju ...


Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.

Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.

Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest.
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida.


Oh sind lihtsameelset. Kui maja stendil pakutakse internetti, siis selle tellimiseks kasuta neid liideseid, mis ei ole internetiga seotud.
Näiteks esindusse minek, infotelefonile helistamine, tigupost.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2017 21:51:24 vasta tsitaadiga

wiinanina kirjutas:
Renka kirjutas:
wiinanina kirjutas:
Renka kirjutas:
Ei saa tellida ju ...


Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.

Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.

Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest.
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida.


Oh sind lihtsameelset. Kui maja stendil pakutakse internetti, siis selle tellimiseks kasuta neid liideseid, mis ei ole internetiga seotud.
Näiteks esindusse minek, infotelefonile helistamine, tigupost.

Kui Telia klienditeenindusse helistada siis seal ütleb, et kui sul internetiga probleeme siis külasta nende Online abi, ning kui koduinternetiga probleeme siis kasuta selleks mobiilset netti. Ehk siis Telia siiski eeldab, et sul on internet.
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2017 19:46:43 vasta tsitaadiga

... Online abi lehel võiks portide suunamine näidata ka nime, mis suunamisel määratud, lihtsam orienteeruda ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ints45
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2015




sõnum 02.10.2017 21:20:46 vasta tsitaadiga

Terv,
Kas keegi teab miks dg200 tagant(seest välja) vpn tunnel püsti ei lähe,jääb autentimisel pidama.Vana 784 küll töötas.
UPnP nagu oleks aktiveeritud peaks vist piisama? icon_question.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2017 21:52:28 vasta tsitaadiga

ints45, mis tüüpi tunnelist üldse jutt käib? PPTP?
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ints45
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2015




sõnum 03.10.2017 12:36:25 vasta tsitaadiga

Täpselt,

PPTP, serveri saab kätte aga autentimisele vastust ei tule,kui proovida mingi mobiilse pulgaga siis kõik ok.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2017 15:18:54 vasta tsitaadiga

Mingit viga tagasi ei tule? A'la "Error 691", "Error 800" või "Error 806"?

Nii palju kui mul omal on PPTP'ga olnud vaja kokku puutuda, siis miskipärast just Telia ühenduste korral on alati mingi hullem nusperdamine olnud.

Kõigepealt võiks veenduda, et GRE sinna ruuterisse kinni ei jää. Surfa korra seal adminniliideses ringi ja vaata, ega mingit "VPN passthrough" vms. valikut ei ole võimalik sisse lülitada.
Kuskil mälusopis on veel meeles, et vähemalt kunagi pidi laskma Telial väljast pordid lahti teha. Samas kui sul vana ruuteriga toimis, siis sellest vast vaevalt häda on.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ints45
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2015




sõnum 03.10.2017 16:03:07 vasta tsitaadiga

Viga tuleb tagasi server not respond ,sellest tundubki et vastus jääb sinna karpi kinni.
Telia on selle admin liidese nii ära nudinud et mina küll sealt mingit VPN passthrough-i ei leidnud samas vanal karbil ka polnud.
Vanal vähemalt UPnP töötas, tundub et uuel mittei originaal soft võimaldaks tunneli otse karbis tekitada see aga kinni keeratud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV Guru
mega

liitunud: 12.02.2004




sõnum 03.10.2017 21:50:04 vasta tsitaadiga

Kas iseteeninduses on pordid lahti? Viimati sain edasi just selle teenuse tellimisega.
_________________
- censored -
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 234
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-parun-
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2017 23:47:06 vasta tsitaadiga

mega kirjutas:
Kas iseteeninduses on pordid lahti? Viimati sain edasi just selle teenuse tellimisega.

Kinniste portidega see tõepoolest ei tööta. Korduvalt ette tulnud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ints45
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2015




sõnum 04.10.2017 21:51:57 vasta tsitaadiga

Olid pordid kinni tõesti,kuigi telekast näitas et lahti iseteenindusest vaadates aga kinni???Lepingut tehes sai samuti öeldud et oleks lahti.
Ja nüüd virinat ka: see iseteenindus on õudne bling-bling ja venib nagu tatt,kui progejad juba kiiret kodulehte tehtud ei saa
mis kiirust me siis boxide menüüdest tahame icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ab79
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2012




sõnum 04.10.2017 22:42:19 vasta tsitaadiga

ints45 kirjutas:
Olid pordid kinni tõesti,kuigi telekast näitas et lahti iseteenindusest vaadates aga kinni???Lepingut tehes sai samuti öeldud et oleks lahti.
Ja nüüd virinat ka: see iseteenindus on õudne bling-bling ja venib nagu tatt,kui progejad juba kiiret kodulehte tehtud ei saa
mis kiirust me siis boxide menüüdest tahame icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

see on sellepärast et kogu kompott koosneb mitmest varem eraldiseisvast domeeninimega serverist, mis nüüd omavahel mingil viisil ühendatud, ühes on kasutatud üht koodi päringute-vastuste teostamisel ja uues süsteemis teist. neid kokku viia ilmselt võimatu ja peaks tegema kõik uuesti. sisse logid telia.ee aga teenuseid haldad, registreerid-muudad elioni.eevõi emt.ee alamdomeenis. ja pärast saadetakse tellimuse vastus tagasi peaserverisse. endale kah, tegelikult tundub veidi ebamugav, et teenuste haldamiseks peab topelttööd tegema. nö 10 klõpsu ja enam, enne kui midagi vormistatud saab ja teenuste otsimine menüüdes veel hullem teema. näiteks mobiilsete lisateenuste haldamine on nii keeruline, et mõnes punktis ei saa aru, kus oled või mida tegema peab. sest GUI-s pole loogikat. Vanasti Elioni nime all elioni teenuseid oli väga lihtne hallata, aga pärast kui kahte ettevõtet hakati IT tasandil ühendama siis hakkas kogu värk aastast aastasse allamäge minema. Tänane seis on siis selline, et mõnda asja on targem minna kas esindusse tegema või tuleks helistada klienditeenindusse ja koos teenindajaga protsess läbi teha. Viimane kord suisa koos Live Chat klienditeenindajaga sai asi korda aetud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 05.10.2017 07:39:14 vasta tsitaadiga

ab79, iseteeninduste lõpuni ühendamine võtab veel kenasti aega. Seni hoitakse kõik endised tegevused saadaval, lisatakse uued võimalused teenuste vormistamisel ning see kõik on pisut aeglasem läbi erinevate rakenduste.

See ON parem, kui sulgeda iseteenindused endisel kujul ning hakata ainult uut ehitama. Siis oleks iseteenindus nagu pikka aega oli Starmani, Elisa, Tele2 jms iseteenindused kus sisuliselt saadeti tellimuse peale kellelegi e-kiri kes seedis seda nädal aega, vahepeal vastas automaat, et tegeleme ja siis helistas inimene tagasi ja küsis kas soovite teenust. BingeTV on vist tänaseni selline.

Ühesõnaga, mina saan täna Telia.ee lehel vormistada koduse interneti, mobiilse interneti või kõnepaketi. Saab teenuseid hallata ja osaliselt ka lõpetada, pole kõiki versioone ise proovinud. Kiirus väga rolli ei mängi kuna igapäevaselt seal oma teenustega ei tegele. Enamik teenuseid aktiveeritakse reaalselt läbi süsteemide ning lülitatakse tööle kas sim kaart või mõni internetiteenus korterisse kus kunagi on olnud teenus, seda automaatsüsteemi pole mitte ühelgi operaatoril, mõned asjad käibad läbi teenindaja. Kui keegi jääb sellega hätta on hea võimalus helistada 123 või käia esinduses.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia Koduinternet mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 534, 535, 536 ... 866, 867, 868  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.