Ah, teen ikka südame kõvaks ja ootan release-i ning mainekate sõitjate arvamused ära Kuigi seni loetu PC2-e kohta on üsna positiivne, ilmselt läheb pärast ikkagi ostuks. Las lapivad kiirelt vigu ka ära siis positiivsem kogemus kokkuvõttes.
Sim Racing Paddocki ülevaade (hinnang: üldkokkuvõttes positiivne, kindel edasiminek võrreldes PC1-ga)
Simply put Project cars 2 is a "land mark" simulator with that in mind though it in no way "DESTROYS" other simulators on the market more its just another epic driving simulation to add to the collection of simulators ! The best things about project cars 2 is how versatile it is along with its usability (especially when you consider how complex it is)
, how well it works in VR and the shear quantity of content.
The worse thing about Project Cars 2 is that its AI is really erratic and the "single player campaign" is rather underwhelming. With the game also suffering from the same problems other simulators do in that sometimes you have to dig to really find those golden nuggets.
I'd say If you like GPL , Assetto Corsa, iRacing , Race Room Racing Experience , AMS, Rfactor 2, Richard Burns Rally , Dirt Rally ,Live for speed , Mario kart 8.
There is a very high probability that at least something in Project Cars 2 will give you a small smile. A smile which you will then hide so that you can complain on forums about tire models again.
Algus on paljulubav, Steam score (72% Mostly Positive) PCars 1 on 75%...hehe _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
vägev, vägev lihtsalt
võtsin careeris kõige lahjema auto, mitte kardi ega vormeli
ja see auto käitus küll mõnusalt, practice käigus ei hakanud isegi aega tegema, vaid driftisin ja lustisin
VR on ka kena
ainus loll asi, et suutsin kuidagiviisi omal HUD'i nii ära kaotada, et ei oska enam tagasi saada
kuna ma pole suuremasi sõitja, siis panin raskuseks 60% ja aggressioni 50% peale _________________ ☠
TL;DR - Vajab sättimist ennem kui sõitma hakkad. Palju vigu ja vajab kohendamist. Kui vead ei häiri siis osta kohe, muidu on soovitav oodata kuni asju silutakse esmalt. Võrreldes PCars1-ga korralik edasiminek aga päris simu tippudele vastu ei saa.
PROs
+Menus and navigation/settings
+Car list
+Track list
+Physics
+Force Feedback
+Tuning
+Weather / Date / Time of Day
+Rallycross
NEUTRAL
~Graphics
~Sounds
~Game Modes
~Live Track 3.0
~Damage Model
libe kas proovisid vana driveriga ka ja peale seda uuega? fps paremaks ka laind vms
ma eelmiste draiveritega ei mänginud, ja viimastega oli oculusel väga harva, kui käis mingi jõnks läbi, ilmselt mingi frame drop või tõesti siis mingi glitch
pelasin hetkel 1080p
DSR'iga jooksis mäng samuti põhjaseades hästi
ainus jama, et klipis reso 16:10, kuid nvidia shadowplay võttis 16:9 üles
kvaliteet selle sitem ja pilt moonutatud fuck
krt klippi vaadates pea tõmbleb nagu hullul, sams isiklik kogemus on hoopis teine - silmad liiguvad erinevalt pea liikumistele ja kogu tsirkus on tegelikult mõnus sujuv elamus _________________ ☠
-Näeb hea välja, jookseb kenasti, mingeid graafika anomaaliad pole täheldanud.
1440p resoga paar pilti kui kedagi huvitab: https://drive.google.com/open?id=0Bz1cg9cEFgGzRU1VVUwwSE53YVk
Ford GT pildid on ühest ja samast sõidust, dünaamiline ilm on päris lahe. Lume sadades lumi maha siiski ei jää kahjuks, talve tahtes tuleb enne sõitu menüüst ikkagi "Snow" valida.
-Heli on enamasti täitsa hea, kummide vilin on tõesti kole aga seda saab vaiksemaks timmida ja siis pole väga vigagi (muudatused jõustusid alles peale mängu restarti miskipärast)
-Default cocpit kaamera ei sobi kohe mitte ja vajab kohendamist iga auto puhul eraldi, mis on tüütu
-Force feedback on veidi lahja, timmida saab paremaks. Esimese osaga võrreldes korralik edasiminek, Assetto Corsaga võrreldes liiga pealiskaudne
-AI on veidi agressiivne aga seda saab madalamaks kruttida. Muid erilisi probleeme pole vähenalt Career mode-s sellega täheldanud.
-Kordus salvestab viimased 2 minutit ainult?
-Racing line tundub ka katki olevat, vähemalt üksi harjutades
-Kiiruse tunnetus on ka veidi paigast ära, 300km/h tundub natuke aeglane
Siduriga käikude vahetamine on veider. Käike alla vahetades tundu nagu auto sureks hetkeks välja iga kord kuna sidurit vajutades kukuvad pöörded hetkega nulli
Üldselt siiski päris lõbus, võrgumängu pole proovinud veel. Ehk plaasterdavad veidi ja saab paremaks
mis arvate kas osta ps4 pro jaoks või PC-le...
youtubes graafikat võrreldes tundus mega mega sarnane:O
60 fps @4k konsoolil tundub nice...
põhjus selles ,et rool playseatiga asetseb elutoas ja suht tüütu on lauaarvutit vedada elutuppa et teleka taha ühendada.
või siis vastupidi ,et rooli playseatiga lohistada ühest toast teise.
kahjuks pole arvutitoas ruumi et playseati seal hoida ja peaks tõstma edasi tagasi...
kui tõesti pc on peajagu üle siis tuleb lohistama hakata ... mida siine rahvas arvab ps4 pro VS pc
mis arvate kas osta ps4 pro jaoks või PC-le...
youtubes graafikat võrreldes tundus mega mega sarnane:O
60 fps @4k konsoolil tundub nice...
põhjus selles ,et rool playseatiga asetseb elutoas ja suht tüütu on lauaarvutit vedada elutuppa et teleka taha ühendada.
või siis vastupidi ,et rooli playseatiga lohistada ühest toast teise.
kahjuks pole arvutitoas ruumi et playseati seal hoida ja peaks tõstma edasi tagasi...
kui tõesti pc on peajagu üle siis tuleb lohistama hakata ... mida siine rahvas arvab ps4 pro VS pc
ps proga kogemust ei ole, kuid PC master race
PC'le saad lisaks odavamalt ning graafika on kindlasti parem _________________ ☠
PS4 peaks olema ikka vaid eksklusiivide jaoks. Peab olema päris sotu kui osta sinna mainstream mänge. Endal sul nagunii on korralik PC olemas. Seega mina soovitaks kah PC peale soetada mäng. Rotikast saad kindlasti soodsamalt kui PS4-le.
Kiiruse tunnetus on tõesti halb ja lisaks tunduvad autod kuidagi jõuetud. Vulcan on liiga taltsas oma 800 hobujõuga, Nordschleife pikal sirgel oli juba 260 km/h juures hing kinni, vana M3 roolis oli tegemist et 200 kätte saada
Sellist asja nagu tire slip ei tundu üldse eksisteerivat, vähemalt minu rooliga küll mitte. Turbo auotd tunduvad nagu mingid suvalised õmblusmasinad, lihtsalt ilma turbota Mingit "kicki" nagu polegi. Porsche 935 on hea näide. Kole uimane ja üldse pole tunda kui vurr puhuma hakkab. Koha peal spoolida ka ei saa, gaas põhja, sidur lahti ja siis käib väike piuks ja hea et masin välja ei sure. Assetto Corsas võtab sama autoga paremat jalga sirutades ikka selja märjaks ja peab korralikult rooliga võimlema et teel püsida (ja siis avastad et turbo on kõigest 60% peal )
Esialgne vaimustus hakkab vist üle minema, eks näis mis tulevik toob
mina seda autot otse ei suutnud hoida
sirge peal teised lasid kui postist mööda, ma pingutan täiega, et poole gaasiga rooli otsena hoida ja ikka läks kuhu jumal juhatas
kuidas teil rooli pöörderaadius ja ekraanigraafika kokku lähevad?
krt mul juhiste järgi kalibreerides viskab täiesti villast ja rool pöörab mingi 400°, samas on võimalik ka 700° pöörama saada, aga 1:1'le ei õnnestu kuidagi saada _________________ ☠
Ei saa enam järgi vaadata kuna lasin "demo"maha aga mu g27 läks kalibreerides 900 kraadi peale ja liikumine oli vast ikka üks ühele see oleks muidu väga häirima hakanud kui poleks olnud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.