elisa on ahne ja muutis need tingimused millalgi ära. hetkel saad tasuta midagi vaid starboksiga. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
laurx, wait, what? Enam ei saa oma vana tehnikat uue vastu vahetada esinduses? Hea, et siis mingiaeg selle ära tegin. Kahju, järjekordne Starmani eelis kadunud.
Kuidas siis modemruuterite vahetus käib? Peab maksma? Peab teise inimese nimele uue lepingu tegema? _________________
mis see starbox nii imeliku audioga on trace urbani heli jummala valju eesti meedia kanali my hits kanal 2,11,12 vaevu kuuldavad isegi kui boxist heli põhjas.. osad video laenutuse filmid jälle ka jummala valjud, Samuti näiteks raadiod näiteks . proovisin teise telekaga millelmoodul seal nagu ok _________________ Hardcore Power https://fr33z3dj.wordpress.com/
mis see starbox nii imeliku audioga on trace urbani heli jummala valju eesti meedia kanali my hits kanal 2,11,12 vaevu kuuldavad isegi kui boxist heli põhjas.. osad video laenutuse filmid jälle ka jummala valjud, Samuti näiteks raadiod näiteks . proovisin teise telekaga millelmoodul seal nagu ok
sul teleka heli seadete all pole mingi clear voice ja seda heli balanseerimist et vaiksed helisi veits võimendab ja valjemaga teeb jälle vaiksemaks?
Ma mõtlen ka, et teeks oma lepingu ümber aga siis tuleks mul moodul kaardid välja osta või hakata renti maksma. Hetkel maksan lisa vaataja koha eest 1,99€ mis iseteeninduse järgi peaks olema tegelikult tasuta.
Sellest saan aru, et starbox on tasuta ja seal ei muutu midagi aga wifi ruuter?
Üks vaataja koht oleks starbox, ja teised kaks kohta vaataks mooduliga. Osta järelturult 2x moodulit. On neil mingit tehnilisi erinevusi ka. Mõni on kiirem, mõni aeglasem?
mis see starbox nii imeliku audioga on trace urbani heli jummala valju eesti meedia kanali my hits kanal 2,11,12 vaevu kuuldavad isegi kui boxist heli põhjas.. osad video laenutuse filmid jälle ka jummala valjud, Samuti näiteks raadiod näiteks . proovisin teise telekaga millelmoodul seal nagu ok
sul teleka heli seadete all pole mingi clear voice ja seda heli balanseerimist et vaiksed helisi veits võimendab ja valjemaga teeb jälle vaiksemaks?
on clear sound ja ja mingi asi veel need ei tee suurt midagi muudavad nats heli bassi teravust ainult _________________ Hardcore Power https://fr33z3dj.wordpress.com/
Telia keeras kraanid kinni _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
No tore. Sain Starmanist vastuse, et ETV ja ETV2 on HD-s nähtav vaid antenniga ning muu peabki SD-s olema.
Küsimusele, kas või millal on plaanis näha HD-kanaleid läbi netiühenduse, vastati et arendusega tegeleb Elisa; uurigu ma neilt. _________________
No milleks see lause siis... :"BingeTV kasutamiseks vajalikud internetikiiruse piirmäärad on: mitte HD kanalid – allalaadimise kiirus minimaalselt 2,5Mbit/s; HD kanalid – allalaadimise kiirus minimaalselt 5 Mbit/s."
kui HD tuleb vaid antennist.
Lisaks on tekkinud KKK alla ka järgnev lause : "Tulenevalt telekanalite TV3, TV6 ja TV3+ tootja nõuetest võivad viidatud kanalid olla vaadatavad üksnes AS-i Starman ja Elisa Eesti AS-i internetivõrgus." Niiet ilmselt mingil hetkel kanalite valik "optimeeritakse" ära.
viimati muutis marli1 22.08.2017 22:44:12, muudetud 2 korda
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Tundub, et vähemalt praegu jään mina ka siiski Telia MinuTV kasutajaks. Binge puhul meeldib enim see, et digiboks ja ruuter ei pea füüsiliselt ühendatud olema.
Lisaks on tekkinud KKK alla ka järgnev lause : "Tulenevalt telekanalite TV3, TV6 ja TV3+ tootja nõuetest võivad viidatud kanalid olla vaadatavad üksnes AS-i Starman ja Elisa Eesti AS-i internetivõrgus." Niiet ilmselt mingil hetkel kanalite valik "optimeeritakse" ära.
Kurat naerma ajab, kas tõesti pidid nad sellega kaks korda ämbrisse astuma. Oligi liiga hea et olla tõsi, Viagroup pole kunagi lubanud neid kanaleid üle avaliku interneti igas võrgus edastada, vaid ainult operaatori enda võrgus ja ainult siis kui teenus on fikseeritud kodusele aadressile. See on ju teada nii Stv kui Telia teenustest.
Starmani Everywhere juba tegi sellega ämbri ja pani küsimata need kanalid nutilisti, alles hiljem koristati ära kui Viasatist kisa tõusis.
Vabanda, et vastamine võttis pisut kauem aega kuid kinnitame, et ajakirjanik testis sedasama seadet, mis müügile jõudis. Seade toetab HD kanalite edastamist, ent teenuse suure populaarsuse tõttu oleme tegemas TV infrastruktuuris laiendusi, et parim kvaliteet kliendini tõrgeteta jõuaks.
Nagu lubatud, saavad kliendid lähikuudel uuesti nautida telepilti HD kvaliteedis kui võrguühendus seda võimaldab (internetikiiruse langedes korrigeerib teenus automaatselt ka pildikvaliteeti).
Binge TV puhul soovime pakkuda parimat meelelahutuse kogemust koos salvestamise, järelvaatamise ja lisanduvate äppide liidestustega, seejuures ei kaasne Binge TV teenusega tähtajalist kohustust. Seda on võimalik lihtsa vaevaga testida, kuna ülespanek ei eelda tehniku visiiti ega kaablite/antennide paigaldust. Juhul kui täna ei vasta teenus veel täpselt teie vajadustele saate meie juurde alati tagasi pöörduda. Tegeleme igapäevaselt Binge teenuse täiendustega ja paraku tuleb ka ette tulevaid vigasid või ootamatuseid kõrvaldada. Loodame siiski, et jääte meie teenust kasutama.
HV postituse järgi täitsin kodulehel avalduse täpselt kuu aega tagasi. Siiani pole keegi helistanud, kirjutanud ega koju midagi toonud. _________________ raamatupidamine | laadakalender
Samas, mitte ükski eesti ega ka sony HD kanal nende 77 hulgast ei oma järelvaatamist, et huvitav millised 90 kanalit siis on järelvaadatavad nendest 77st...
Ja kas need, kes seda UI'd progevad ise ei saa aru, et kanalite sättimine enda järjekorda võiks 2017 aastal olemas olla. Lemmikute listi kasutamine on täiesti hambaravi tagumiku kaudu ...
ajamasina on nad täiesti ära lõhkunud, 5-6x õhtujooksul restarte teha pole üldse fun ja seda võib ka nende fb lehel tagasisidest lugeda.
Lisaks siis muidugi see, et nende telli lehel on tõesti lisa vaatajakoht + digitv tasuta sinna. Mina maksan 0.99 + 1.99€ selle eest ... starmani suhtumine olemasolevatesse klientidesse on muidugi ikka päris hämmastav.
BingeTV kasutamine üle 4G interneti. Päris vahet ei olnud, olgu kiire kaabliga või 4G interneti kaudu aga TV teenus on võrreldav STV Go, TV Everywhere ja Telia minuTV teenusega.
On boks, pult ja ilmselt mõni 4G internet.
Puhas tavakasutaja kogemus, lappasin puldiga mööda menüüd. Mul on millega võrrelda kuid antud teemas pole võrdlust vaja, ütlen puldi kohta mida iga teine ütleks.
1. Puldil on piisavalt nuppe, samas need nupud kas teevad sama! asja või nad ei tee midagi!, kes kätte võtab ja vajutab, saab ise proovida. Pulti ei saa kasutada TV sisse ja välja lülitamiseks ning vaja on teist pulti, samuti ei toiminud minul LG ja Samsungiga CEC mida mõned olevat justkui näinud.
2. Menüü teleri ekraanil. Arvestades paljusid nuppe puldil on vaja vaadata kirjut menüüd ekraanil ning vaadata nuppe puldil mida vajutada, kui üks tegemata jääb, läheb miskit valesti.
3. Kiirus, ideaalne!, enam parem ei saa olla, menüü reageerib MS, ning kanalivahetus on kiireim mida ma digimaailmas näinud olen, olgu DVB misiganes, antud juhul on reageering märkamatult kiire.
4. Pildikvaliteet, siin tuleb mängu ilmselt OTT kokkuhoid, pilt peab töötama OverTheTop service'na üle suvalise interneti, ka selle mis on üliaeglane ja koomas 4G teenus, sellepärast võrdlengi seda minuTV või GO teenusega. Pilt on udune aga samas vaadatav kui kaabelteenuste valikuid pole. HDst võib paraku unistada.
5. Lastele mõeldud sisu on enamik lihtsalt viide tasuta Youtube kanalile ning see kõik paistab olevat inglise keelne ning mitte organiseeritud sisu, va. kaks tv lastekanalit.
6. Osa teenustest nagu Netflix ja teised rakendused on toimivad vaid lisatasu eest ning teenus tuleb tellida nendelt pakkujatelt, rakendus ise lisaväärtust ei loo. Läbi bingeboxi läheb pildikvaliteet kehvemaks, näiteks nutiteleri rakenduses on Netflix ja Youtube 4K võimelised.
7. ma ei oska millegi muu peale mõelda kui, et vaadake kiiret ülevaadet puldiga menüüs sirvides ja otsustage ise. Mina arvan, et menüü on lahe, kiire, kanalid ja järelvaatamine tarbitav ning timeshift väga mugav. Samas hind, sisu ning pildikvaliteet ei ole tasakaalus. Lisaks pakutav nutiteleri tasuta sisu ei kaalu seda kuidagi üles ja TV kanaleid ning järelvaatamist saab mujalt odavamalt.
8. see üks lahendustest siis kui kiiret võrku kaabliga pole ja peab mobiilse interneti otsa valima mõne live ja järelvaatamisega tv teenuse valima, parem kui viasat igal juhul.
9. android tahvlis sai käima, toimis, midagi üllatavat ei olnud. iOS ja 7 Plus telefonil tööle ei hakanud, nüüd kuu keskel tuli Elisast rahulolukõne ja mainisin, et telefonis ei tööta, võeti teadmiseks ja nädal peale seda tuli ka telefonis pilt ette.
Võtsin ka prooviks selle Binge boxi, üldiselt peab ka nõustuma (vb. rohkem erapooletumana) nende indrekp väljatoodud punktidega. Youtube- ga on see probleem, et vanemad nutitelerid ei toeta enam seda (kugi teleris on äpp olemas) , sellisel juhul see box päästab küll. Üldiselt kanalivalik on väga hea, võrreldes näiteks Telia põhipaketiga, see on ka üks põhjus , miks selle võtsin aga eks see ole ka maitseasi, mis kellelegi sobib. Aga on jah mingid probleemid subtiitritega (nagu Killzone88 postituses). Kui tahta salvestusteenust ka (mitte kordusTV-d mis ka Telia on), siis on hind enamvähem võrreldav näiteks Telia teenustega aga jah pildikvaliteet .... Iseeneset kahju , kuna box on iseeneset hea ja võiks muidu pakkuda tõsist konkurentsi näiteks Teliale.
Kas need väljatoodud subtiitri probleemid on Viasati kanalitega seotud, või esineb ka muudel kanalitel? Esimese puhul on see ilmselt igikestev probleem.
Põhiline erinevus, mis selle teenuse vs. TeliaTV teenusega on minu kasuks, on just salvestusteenus (Mitte TeliaTV nn. salvestusteenus, mis olemuselt on (minu seisukohalt) siiski järelvaatamine kitsas ajaaknas, muidugi paljudele mugav, kuna ei pea isegi salvestusi niiöelda salvestama panema.)
Ahjaa, indrekp poolt muidugi tundub isegi suht erapooletu ülevaade. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.