Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
-steven--
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2007
|
19.07.2017 17:04:17
|
|
|
Tonsor kirjutas: |
Kui tihti teil eeldatav kauba jõudmine esindusse täpne on? |
Eeldatav ei peagi olema ju täpne või olen ma sõna tähendusest valesti aru saanud? Tarneaega tuleb jälgida, mitte eeldusi
_________________ mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
19.07.2017 17:10:33
|
|
|
Hinnakirjas antud aeg läheb hea mitu päeva üle, aga see mis juba tellimusel kirjas see reeglina läheb täppi.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
148 |
|
tagasi üles |
|
|
Tonsor
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.01.2009
|
20.07.2017 09:28:39
|
|
|
-steven-- kirjutas: |
Tonsor kirjutas: |
Kui tihti teil eeldatav kauba jõudmine esindusse täpne on? |
Eeldatav ei peagi olema ju täpne või olen ma sõna tähendusest valesti aru saanud? Tarneaega tuleb jälgida, mitte eeldusi |
elukaz kirjutas: |
Hinnakirjas antud aeg läheb hea mitu päeva üle, aga see mis juba tellimusel kirjas see reeglina läheb täppi. |
Oleks pidanud paremini selgitama - kauba eest on tasutud ja tellitud esindusse, et ise järgi minna. Seal on kirjas kauba eeldatav aeg esindusse jõudmiseks, aga juba näitab kogemus, et see ei pea paika.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
20.07.2017 10:07:36
|
|
|
Eks see "kaevehullus" pani tarnetele põntsu.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
20.07.2017 12:12:07
|
|
|
Kui on kaevetundlik kaup siis võib nii minna jah. Üks tellimus läks juba kuu aega üle, lõpuks tühistasin ära. Aga mis tavalist rada liigub (loe:reaalselt olemas on) see jõuab lubatud kuupäevaks.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
148 |
|
tagasi üles |
|
|
Tonsor
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.01.2009
|
20.07.2017 12:31:59
|
|
|
Arvestades, et tegemist odava hiirega ning laos on jääk korralik, siis peab lihtsalt pettuma neis, et iba ajavad.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
20.07.2017 12:35:51
|
|
|
Võis ka ladu olla kust neil kaupa ei tulnud, tegelikult Eesti hinnaytaseme hoidmiseks peab kõvasti võimlema. Klient muidugi võib järgmine kord hoopis teisiti vaadata st. tellib suured asjad ka otse Saksast.
Mul oli ühe asjaga vs. Photopoint 110.- vahe. Füüsiline laoseis saab ka aina olulisemaks.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
20.07.2017 13:29:30
|
|
|
Tonsor, kui on veebist tellitud, siis minu teada tuleb eeldatav tarneaeg automaatselt eelmääratud väärtuste järgi, mis enamasti ikka paika peab. Eks erandeid on alati ning ka laod võivad tarnega "üle lasta".
Kaupa tellides tuleb ju ka trackingu link kus on näha kas kaup on juba poes või ei.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
HPN
HV veteran
liitunud: 26.06.2007
|
22.07.2017 14:28:26
|
|
|
Kas EVGA videokaartide ikaldus kaubavalikus on tingitud hetke turuolukorrast või Arvutitark enam eriti ei pakugi EVGA tooteid?
(Ma pole enam ammu neid kodulehel uudistamas käinud - ei tea, kuidas enne kullapalavikku see seis seal oli)
edit: Tundub, et oli ajutine nähtus.
_________________ /digitaalselt allkirjastatud/ |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
30.07.2017 11:23:22
|
|
|
Tonsor kirjutas: |
Oleks pidanud paremini selgitama - kauba eest on tasutud ja tellitud esindusse, et ise järgi minna. Seal on kirjas kauba eeldatav aeg esindusse jõudmiseks, aga juba näitab kogemus, et see ei pea paika. |
mul läks päeva üle (veebipoes märgitud 4-7tp, tellimusel oli kp ja kellaaeg juba konkreetne aga ööpäev läks üle). Samas ühe teise jubina tellimisel tuli email 10min hiljem et võin poodi järele minna (veebipoes oli "KOHAL" aga vist märgitud Tallinnas kuskil, ma ise Tartus).
Ei virise. Mõne teise poega seotud kogemustega võrreldes (1a, kunagine modikomp) vinks-vonks, k.a garantiitagastus.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
Pihlakas
HV kasutaja
liitunud: 18.10.2004
|
06.08.2017 19:06:09
|
|
|
Mul on Arvutitargaga siiani kõik ok olnud ja olen olnud nõus rohkem maksma, aga viimane tellimus on küll nüüd pikalt üle läinud.
Närvi ajab lihtsalt see, et hiir mille järgi kolmapäevast alates kogu kaupa oodanud olen on neil kohapeal olemas (mitmes poes).
Tähtaeg mida näitab oli 2.08.2017.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
n3mesis
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2007
|
21.08.2017 11:08:49
|
|
|
Ebameeldiv kogemus:
Tellisin monitori. Mitte just kõige odavama - 650 eurose.
Kui kohale jõudis, hakkasin õhinaga pakendit avama. Tore tore... Arvutitarga teibid kenasti peal ja puha.
Pakin pilli laua peale ja näen, vihased lapijäljed monitori ekraanil. Ei teagi, kas neile seal korralike monitorilappe ei anta, et peavad põranda mopiga ekraane hõõruma või lihtsalt sattus mingi tömbim pliiats mu monitori pakkima.
See selleks - aga ma tellisin ja maksin uue monitori eest ju?! Kasutatud monitori ostaks ma siit foorumist...
Poes saan veel aru, et pakitakse näidis sisse... Ja sedagi ainult juhul, kui klient ise nõus on.
Kirjutasin murest ka neile ja ega loomingulisemat lahendust ei pakutudki - saada tagasi, 14p aega. No jah, eks see võimalus on mul tõesti... Mulle üldiselt meeldib asju lahti pakkida ja siis uuesti kinni pakkida - postikulu meeldib ka maksta. Tegelikult ma ei viitsi seda pakkida ja õpin kogemusest - niiet parim, mis minu rikutud emotsiooni parandada suudab, ongi teiste inimeste teavitamine. Pesuehtne vingumine.
Muud tegelikult ei tahtnudki, veits auru välja lasta siin.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
21.08.2017 11:23:18
|
|
|
Minumeelest see ei ole vingumine kui inimene sellisest asjast teada annab ,aga sellise raha eest peaks see monitor läikima nagu prillikivi ja üldse kui sa ostad tutika monitori kas siis netipoest või lähed poodi,siis kas see ei peaks olema ikkagi suletuna karbis ja näidistoodet ju ei müüda kliendile ? ma ei tea niipalju kui mina tean ja olen monitore ostnud siis on alati olnud neil ekraan kaitsekilega või sellise valge kilega kaitstud ja kinni teibitud
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.08.2017 11:24:49
|
|
|
Ei pea olema näidistoode. Meie seadused lubavad ju 14 päeva jooksul kaupa tagastada....
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
21.08.2017 11:30:31
|
|
|
Näidistoodet võib ikka müüa, kuid siis peab see olema netis arusaadavalt ka ära märgitud. Seejuures oleks loogiline, et antud toode oleks ka tavahinnast soodsam (kuigi endal kogemusi, et isegi füüsilises poes ei soovita letil väljas olevale tootele soodukat teha väites, et see on neil juba niigi soodne). Eesti kaupmehed....
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
n3mesis
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2007
|
21.08.2017 11:33:33
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ei pea olema näidistoode. Meie seadused lubavad ju 14 päeva jooksul kaupa tagastada.... |
Lubavad tõesti. Ju ma olen siis piisavalt laisk, et ei viitsi seda operatsiooni ette võtta. Oleks eeldanud vähe loomingulisemat lähenemist neilt - mingi 50eur kinkekaart vms.
Oleks mulle enne saatmist öeldud, et sellise saadavad - oleks olnud lihtne keelduda. Nüüd kogu selle majandamisega see enam nii lihtne ei ole.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
21.08.2017 11:36:20
|
|
|
n3mesis, mina viiks selle monitori sinna poodi tagasi kohapeale ei hakkaks mingi posti saatmisega jamama ja nõuaks uut,kristiine keskuses täitsa pood olemas ja seda enam kui tallinnas elad ei ole ju kauge ,,,, ma saaks aru et ise oled teises linnas ja lähim esindus on mujal linnas.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.08.2017 11:36:30
|
|
|
n3mesis kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Ei pea olema näidistoode. Meie seadused lubavad ju 14 päeva jooksul kaupa tagastada.... |
Lubavad tõesti. Ju ma olen siis piisavalt laisk, et ei viitsi seda operatsiooni ette võtta. Oleks eeldanud vähe loomingulisemat lähenemist neilt - mingi 50eur kinkekaart vms.
Oleks mulle enne saatmist öeldud, et sellise saadavad - oleks olnud lihtne keelduda. Nüüd kogu selle majandamisega see enam nii lihtne ei ole. |
Ma pidasin seda silmas, et keegi teine on ka varem äkki selle monitori tagastanud ja jääbki mulje nagu oleks kasutatud asi.
Aga ma ei saa aru sellest loogikast, et miks peaks näidistoode odavam olema. Ostes tahate saada avamata karpi või ikka toodet ennast?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
21.08.2017 11:38:42
|
|
|
Janis, Oleks vaid tootepakendi kleebis vms katki... Okei. Aga ekraan on sitane. Kas see on sinu arust okei, et sellist uue pähe määrida või?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
21.08.2017 11:40:16
|
|
|
Janis kirjutas: |
Aga ma ei saa aru sellest loogikast, et miks peaks näidistoode odavam olema. Ostes tahate saada avamata karpi või ikka toodet ennast? |
Näppimata ja kasutamata toodet tahaks ikka saada, mille üks eeldustest on avamata pakend.
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
n3mesis
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2007
|
21.08.2017 11:42:33
|
|
|
Gap kirjutas: |
n3mesis, mina viiks selle monitori sinna poodi tagasi kohapeale ei hakkaks mingi posti saatmisega jamama ja nõuaks uut,kristiine keskuses täitsa pood olemas ja seda enam kui tallinnas elad ei ole ju kauge ,,,, ma saaks aru et ise oled teises linnas ja lähim esindus on mujal linnas. |
Seda pakuti jah, et tule too tagasi. Aga ma pean enda tööaega kinni-lahti pakkimisel ja logistika opereerimisel kallimaks, kui saadav tulu. Olgu neil hea päev ja said kasutatud monitorist täishinnaga lahti. Mina saan siin kaagutada ja auru lasta
edit:
kui nad mingi Juku saadaks pakkima ja opereerima, oleksin muidugi nõus. Sest cmon, millest krt mina süüdi olen, et peaksin nüüd hakkama pakendajat ja kullerit mängima?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.08.2017 11:42:52
|
|
|
Paraku hakkab see normaalsuseks saama, kõik tänu sellele 14 päevasele tagastusõigusele. Siin alles hiljuti üks tegelane kilkas, et plaanib telefoni testimiseks osta ja 14 päeva pärast tagastada, jokk.
Ma ise puutun päevast päeva selliste tagastustega kokku, kus toode või pakend on määrdunud... aga õnneks on valdkond veidike teine ja probleeme see ei tekita.
Toode võiks muidugi puhas jah olla kätte saades.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
21.08.2017 11:49:05
|
|
|
See on Eesti ja väljamaalt ostmise erinevus, kui välismaalt niivähe kui mul neid kogemusi ka ostes ilmneb, et toode on viimane nn näidis või nn lahtipakitud ja proovimiseks väljas demokaup, samuti kui ilmneb toodetel vigastusi, siis mujal ilmas on mulle alati pakutud seda viimast ühikut või näidisena pruugitud kaupa korraliku allahindlusega. Eestis on olnud üks juhus Ordis, kus aastaid tagasi sai lapsele esimene tahvelarvuti soetatud ja samuti kohapeal osutus olevat viimane kõigile käppida olnud tahvelarvuti, vaadati visuaalselt üle, pühiti näpujäljed ära ja ainuke valik oli - võta või jäta.
Ka ühe kodumasinaga, mis sai poodi tellitud ja järele minnes ilmnes, et seal oli transpordiga väike mõlk-vigastus tekkinud, küll iluviga aga mingit allahindlust ei pakutud, uuriti kas äkki jääb see iluviga kuskile seinapoole peitu ja pole lugu või tuleb tellida-oodata uut masinat.
Autode puhul õnneks autoesindused müüvad demoautosid eraldi selle ära märkides, kuigi võiksid samuti odoka nulli kerida, läikima lüüa ja uue pähe hakkma panna
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
21.08.2017 11:52:43
|
|
|
Näidiseks või letis kõigile käppida olnud toote puhul võiks teha mingi allahindluse ja märkida juurde, et näidis vms, kuna uuevääriline see enam kindlasti pole ja kui veel sisselülitatud staatilise pildiga, siis veelgi hullem. Monitoride puhul on see eriti oluline.
Kui tolmu pühid ära, siis see näppude küljes olev läga võib jätta ekraani pealmisele kihile plekid, mis enam mingi valemiga välja ei tule. Tööl on seda hästi näha paari tegelase puhul, kellele meeldib (toidu)rasvase sõrmega mööda ekraani sõita - olen puhastanud, aga tumedad laigud enam puhastusele ei allu.
Väga kena, et AT on nõus tagasi võtma, aga sellisest asjast tuleks ikkagi klienti teavitada ENNE toote müümist. Minul oleks samamoodi nagu ostjalgi - s*tamaitse suus. Eriti, kui arvestada, et tegu oli keskmisest märksa kallima monitoriga.
|
|
Kommentaarid: 700 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
539 |
|
tagasi üles |
|
|
n3mesis
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2007
|
21.08.2017 11:56:52
|
|
|
H_K kirjutas: |
Autode puhul õnneks autoesindused müüvad demoautosid eraldi selle ära märkides, kuigi võiksid samuti odoka nulli kerida, läikima lüüa ja uue pähe hakkma panna |
Ma omas peas keerutasin seda sama võrdlust
See on elus esimene kord, kui ma viitsin mingi aplaava üles tõmmata ebameeldiva kliendikogemuse tõttu. Aga tõesti, meil siin on klient nagu suvaline biomass ja täpselt sellise tunde ma sain.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|