ei ole, mul oli parem mõõk juba kui HoSi lõppu jõudsin. Samas on ju sitt see müstiline dmg, kui mingit kõrgema leveli vanti tapma lähed ning dmg on põhiline põhjus, miks relva vahetada, mis on nõme, sest uuel mõõgal ei pruugi häid lisaspecce olla. Eriti paneb pead kratsima, kui vahetad mingi hullu epic mõõga tavalise vastu, kuna dmg on 2x suurem miski pärast. Ehk see süsteem on nõme Witcher 3's.
Aerondight aitab hädast välja, sellega saad mängu lõpuni lasta, kahjuks jah mingit sellist steel swordi pole
Vaatasin 3 korda seda, ma olen endas nii pettunud et ma viimase expansioni läbi mängisin, oleksin võinud poolepeal paigale jääda, nii häirib et see lõpp nii hästi tehtud on, lahtisi otsi ei jäänud jne. Ma oleks palju vähem kurb, kui saaksin mõelda, et geralti seiklused jätkuvad. Celebration see video küll polnud, pigem meenutas neid kurbi aegu kui story ja main questid otsas olid, kui grindisin viimaste koolide geari kokku, kui see otsa sai siis otsisin veel kaarte, et viimanegi content välja pigistada, ning kuidas ma lõpus niisama ratsutasin veel Kaer Morhenis,lõpuks oma villasse naastes ning nentides, et pärast nüüd on sellega kõik.
eks peab veel pingutama - tavaliselt lõppevad RPG sessioonid kuskil poole nelja paiku hommikul aga W3 ei taha kuidagi käima minna - tund-kaks nädalas maksimum. Hetkel jäi Bloody Baroni juures pooleli.
Üks asi mida Witcher 3 mängides peab teadma on see, et seda EI TOHI mängida nagu Diablot. Kui sa grindid alasid siis hakkab igav. Pm kui ei viitsi üldse grindida siis mängi story questist story questi, story questid on peaaegu kõik väga head.
Gloomy atmosphere on algusealas ja ka bloody baroni alas ja põhjusega. Novigrad on parem ja teine expansion läheb vapsee fairytaleiks kätte ära(heas mõttes). Üldiselt kaklus on ainult huvitav viimasel või eelviimasel difficultyl.
Soovitaks ka osad postprocessing effectid maha võtta, sharpen high on minuarust liiast ja mõned effectid veel, hakkab silmadele.
Üldiselt ma arvan kui sa selle mängu lõpuni mängid siis sa kindlasti ei kahetse, et sa seda tegid. Aga puudujääke sellel mängul on küll jah:
1. nagu keegi enne ütles, et loot system on täiesti mõttetu - ainult expansionis sa leiad vahel geari mis on kasulik kanda, originaalis on craftitud gear kõige etem alati.
2. on suured alad mis on grindimiseks liiga suured ning looti tõttu ka mõttetu, seal on küll rewarde powerstoneide näol ja vahest hea easteregg sidequest aga ikkagi.
3. Mäng kõrvalised tegelased koosnevad mingist 20 näo templateist mis veits rikub immersionit.
4. Üldiselt Geralt muutub liiga võimsaks ja kaklused ei paku enam pinget eriti.
5. plot twist mis teeb sind õnnetuks kui sa valesti mängid ning mingi hetk seda ei saa enam peatada või ära hoida loadides 20 min varasema savei.
Kokkuvõttes selle mängu teeb imeliseks story, muudes asjades see polegi midagi erilist, no kui graafika välja arvata.
Põnev ja mahlaka keelekasutusega seikluslugu „Haldjate veri” on „Nõiduri” sarja esimene romaan, järg eesti keeleski ilmunud jutukogudele „Viimane soov” (Tiritamm, 2011) ja „Ettemääratuse mõõk” (Tiritamm, 2013).
heretic666, EA puhul oleks see tavaline gameplay video olnud _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
heretic666, EA puhul oleks see tavaline gameplay video olnud
mis see ea siia puutub, ea on publisher, mitte arendaja
battlefield seeria osas ei ole siin midagi trollida, sama ka mitmete teiste toodete osas ja arendajad on paljudel erinevad
witcheri arendajatel on tegelikult vaid ühe kvaliteetse tootega võimalik esineda _________________ ☠
witcher katki ? alguses? kui seda mõtlesid siis ainuke asi mis alguses witcher 3 "katki" oli graafika. Peale paari pätsi sai graafika normaalsemaks, mängul endal mingeid erilisi buge ei märganud.
Vist ainult mingi achievement jäi saamata kuigi omateada tegin vastavad asjad ära aga see suht savi. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Põnev ja mahlaka keelekasutusega seikluslugu „Haldjate veri” on „Nõiduri” sarja esimene romaan, järg eesti keeleski ilmunud jutukogudele „Viimane soov” (Tiritamm, 2011) ja „Ettemääratuse mõõk” (Tiritamm, 2013).
Pärast 103e tundi sai ka main story lõpuks läbi tehtud, kahjuks küll tuli nö. halb lõpp
Spoiler
Ciri jääb tuisus kadunuks, Geralt lööb viimase Crone´i maha ning tema saatus jääb lahtiseks kui kollid maja ründavad
Aga pole vast hullu, saab vanu seivi kasutada ja näeb ehk teisi lõppe ka. Lisaks DLC´d vaja ka nüüd läbi teha
Võtsin aastavahetuse lähistel olnud puhkuse ajal samuti W3 uuesti ette. Ca 100 tundi ja põhimäng sai läbi tehtud. Nüüd ei muud kui paar kuud puhkust mängust ja siis DLC-de kallale. Natuke liiga pikk et jõuaks jutti lasta, mis on positiive - meelelahutust pikaks ajaks _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Mul see juba aasta aega ja j6udsin nüüd mingi lossi kus anti käsk see valgete juustega mutt leida. Ehk 10 aasta pärast saan ka läbi selle mänguga. Kuigi osad sidekvestid on päris huvitavad on mäng siiski ääretult igav. Ei tea isegi miks. _________________ zero
Mul see juba aasta aega ja j6udsin nüüd mingi lossi kus anti käsk see valgete juustega mutt leida. Ehk 10 aasta pärast saan ka läbi selle mänguga. Kuigi osad sidekvestid on päris huvitavad on mäng siiski ääretult igav. Ei tea isegi miks.
Oli endalgi vahepeal selline tunne. Foorumites palju vihatud Dragon Age: Inquisition oli ka vahepeal intrigreerivam.
Samas Witcher 3 lõpp ja eriti DLC olid väga huvitavad. Blood and Wine tundus nagu oma ette mäng ja oli Witcher 3 endast stoori poole pealt palju huvitavam.
Disclaimeriks pean ütlema, et pole teisi Witchereid mänginud ja eelnev stoori ja maailm oli selgeks tehtud mõnede vastavate kokkuvõtete ja videodega. Kuid sama kehtib ka Dragon Age 3 kohta.
Mul see juba aasta aega ja j6udsin nüüd mingi lossi kus anti käsk see valgete juustega mutt leida. Ehk 10 aasta pärast saan ka läbi selle mänguga. Kuigi osad sidekvestid on päris huvitavad on mäng siiski ääretult igav. Ei tea isegi miks.
Oli endalgi vahepeal selline tunne. Foorumites palju vihatud Dragon Age: Inquisition oli ka vahepeal intrigreerivam.
Samas Witcher 3 lõpp ja eriti DLC olid väga huvitavad. Blood and Wine tundus nagu oma ette mäng ja oli Witcher 3 endast stoori poole pealt palju huvitavam.
Disclaimeriks pean ütlema, et pole teisi Witchereid mänginud ja eelnev stoori ja maailm oli selgeks tehtud mõnede vastavate kokkuvõtete ja videodega. Kuid sama kehtib ka Dragon Age 3 kohta.
Witcher 3 puhul tekitab igavust ikka see sama asi, mis ka enamike open world mängude puhul. Liiga palju ruumi kuhu minna ja teha mida iganes mis pähe tuleb. Piisavalt palju kuskil metsade vahel ringi lippad siis lõpuks ei suudagi endale enam põhjendada, et nahhui nada ma siin tõmblen. Kogu leitav loot on vendor trash või "yay +1" niivõinaa, ning main questi jaoks polegi vaja nii palju leveldada. Jah, huvitavaid side-queste ja monster fighte leidub, kuid haakuvus peamise story'ga on tihti minimaalne.
Erinevalt näiteks Skyrimist, kus sandboxi stiilis ringi rabelemine ongi selgelt mängu võlu (a'la create your own adventure), siis Witcher 3 puhul on siiski tegemist mänguga, kus main quest on vägagi hea ja kaasahaarav, täis häid tegelasi, ning rõhk peaks seega justkui sellel olema. Kuid jah - maailm niivõrd suur ja lai, et väga lihtne on end kuskile ära unustada ning siis vaikselt tiksub kogu see main story hype allamäge kuni lõpuks ei mäletagi mis teha oli vaja ning mis seal üldse huvitavat oli. Endal jäi kõige esimene mängukatse kuskil Skellige's pooleli. Paar kuud hiljem sai uuesti ja korralikult läbi tehtud. Nüüd pool aastat tagasi tegin uuesti kõikide DLC'dega läbi. Ning DLC'des neid vigu üldiselt pole kuna HoS on niivõinaa väga vähese maa-ala lisaga ning BAW on ka siiski tunduvalt väikem maa-ala kui peamine mäng. Kuigi peab tunnistama, et BAW lõpu poole hakkas 100% tegemine juba tüütama küll. Aja neid küsimärke taga, endal täiesti pohhui, mis seal on.
---
DA:I'l ka kindlasti sama probleem, kuid DA:I maailmas ringi rändamine on enamike jaoks veelgi igavam ning gameplay osas nürim. See omakorda aga ergutab peamise story callale minemist tunduvalt rohkem. Naljakas paradoks. Mida igavam side-questimine, seda enam ronid main questi kallale ja kogu mäng tundub lõpuks vähem igavam. Heh. Ja ongi, et lippad tunnike-kaks ringi ning siis on kopp ees ja lähedki tegeled main questiga või peatud hub'is ning jutustad kaaslastega (asi mis Witcher 3's põhimõtteliselt puudub ja veelgi süvendab mainitud probleeme) kuni tekib uuesti isu niisama ringi sebida.
DA:I'le aitab kindlasti kaasa ka see, et kogu Crafting ettevõtmine on tunduvalt meeldivam ja kasulikum. Mitte nagu W3's, kus asju mida teha on mustmiljon, aga 95% on kasutu jama, 4% sinu tegelasele sobimatu või liiga kõrge/madala leveliga ning 1% asjad mida vbl kasutad. Kuid tobeduse tipuks on see, et kogu kraam on staatiline. Miljon juppi millest asju teha, aga ühtegi atribuuti endale sobivamaks muuta ei saa. Jama. DA:I's võid vahepeal tunnikese craftides laiaks lüüa. Min-Maxid veidi, otsid enda tegelasele ja kaaslastele sobivaimat rüüd ja relvi, muudad värve jne. Asi paindlikum.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.