Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 234, 235, 236  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.07.2017 18:17:19 vasta tsitaadiga

Gmaps võiks sulgemisi isegi teada, waze on nüüd ju google oma ja sealt tuleb reaalajas info.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 04.07.2017 10:57:05 vasta tsitaadiga

Harjumusest sai hommikul Taxify kaudu auto tellitud kuid tänu õnnele tuli takso, sõidu ajal sai räägitud ka Taxify uuest muudatusest mida ta pidas jaburuse tipuks, esmalt võeti kliendilt võimalus autot valida, siis võeti võimalus taksot tellida, mis järgmiseks icon_biggrin.gif ning soovitas teda edaspidi TaxiGo kaudu tellida.
Arvas, et selle muudatusega jääb Taxify alla veel vähem taksojuhte kui eales varem.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 04.07.2017 13:06:52 vasta tsitaadiga

Ja siit siis ka küsimus, et miks peetakse seda nii kriitiliselt vajalikuks, et üldse äpiga taksosi peaks olema? Ilmselt privaatjuhtide hulk on ammu nagunii juba suurem.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2017 14:11:31 vasta tsitaadiga

Marto., aga võiks ka vastu küsida, miks äpiga privaate peaks üldse olema. Põhjuseid on erinevaid, aga nii mõnigi eelistab taksot. Või noh, isegi kui see eelistus väga jäik pole, siis tahaks ikka teada, kes tuleb. Kui baari lähed, siis sa ei ütle ju "andke mulle juua" ja baarman ise otsustab, kas saad õlut, viina või porgandimahla.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 04.07.2017 16:36:08 vasta tsitaadiga

Ei vaidle absoluutselt vastu, et viimane asi on üks halvemaid käike aga me ei tea kui vähe plafoone alles on.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2017 16:41:06 vasta tsitaadiga

Kindlasti on plafoone rohkem kui Teslasid(kes said oma kategooria)
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2017 20:27:51 vasta tsitaadiga

Leaf'id ja iMIEV-id on ka Tesla kategoorias?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 04.07.2017 22:59:24 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Gmaps võiks sulgemisi isegi teada, waze on nüüd ju google oma ja sealt tuleb reaalajas info.

Annabki, aga mitte eestis lihtsalt.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2017 23:27:23 vasta tsitaadiga

Waze teab Eestis ka, gmapsi kohta ei oska öelda.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 04.07.2017 23:49:26 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Waze teab Eestis ka, gmapsi kohta ei oska öelda.

Ma rääkisingi gmapsi kohta. Reaalajas info jookseb, kus ummikud, kus avariid, mis rajad tee lõpus jne. Täismäng.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.07.2017 13:07:31 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Ja siit siis ka küsimus, et miks peetakse seda nii kriitiliselt vajalikuks, et üldse äpiga taksosi peaks olema? Ilmselt privaatjuhtide hulk on ammu nagunii juba suurem.

... pakuvad ju sisuliselt sama teenust, miks peaks neid välistama? Probleem on ikka endiselt vastuolulises regulatsioonis, mis sünnitab üsna jaburaid lahendusi ja olukordi. Äpindus mulle väga meeldib, oluliselt vähem mõttetut seletamist ja operatiivsem tulemus. Paraku pole aga kulisside tagune kõik veel päris korras ja sõidujagamine võiks olla märksa rohkem klassikalise taksonduse nõuetele ja standarditele vastav, kui vastupidi, siis ei tekiks ka selliseid küsimusi ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 06.07.2017 00:21:47 vasta tsitaadiga

Harilik äpitaja sõidab nädalas 20-30sõitu. Põhiliselt nädalavahetusel aga võibolla vahel ka tööpäeva õhtul. Töö või online tunde annab see kuu jooksul nii kuni 40. Samas annab suure panise teenindamaks just seda tippaja paanikat kus niigi jääb autosi väheseks.
Ma küll ei pea õigeks, et see pooleldo hobisõitja peaks maksma takso kindlustust või tegema vastavaid lubasi. Jah mingid peaksid olemas olema aga praegune tulemus on küll jabur kus nõutakse samu asju plafooniga taksodega aga samu õiguseid ei anta.

Jätame kõrvale selle jutu, et mõni teeb 200tundi kuus. Jah ilmselt teeb aga 90% sõidav väga vähe. Mul on nö taxifytajaid tuttavaid ca 15 ja 100tundi kuus ei tee neost keegi.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2017 09:48:52 vasta tsitaadiga

Ma ka ei saa aru, miks mul peaksid mingid elektriku kategooriapaberid olema ja ma peaks maksusid maksma, kui ma ainult vahel õhtuti ja nädalavahetustel haltuura korras kellelegi kaableid vedamas käin. Samas on need ajad just vaja ära katta, kuna siis on nõudlus suur, kuna enamik ametlikke elektrikke tahab puhata, klient aga oleks kodus.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 06.07.2017 10:31:45 vasta tsitaadiga

Keskmine plafooni ja paberitega vana taksonäss on juhmim ja uimasem kui keskmine äpitaja kes on noor , kiire ja tehnikataiplik.
Paljud tuttavad lõpetanud igasuguse päris takso kasutamise viimaneaeg. Endalgi preili sai korraliku debiiliku viimanekord Sinu Taksoga.
Antud juhul ei saa sa võrrelda spetsiifilist oskust nagu elektritöö takso sõitmisega. Autojuhi lubade olemasolek on juba piisav (elementaarne , et linna peab tundma).

Nagu ma ennist ütlesin, et mingid load peaksid siiski olema või nimekiri millesse end lisada tõesti kuid sellisel kujul nagu praegu kus vaja autole litsentsi mida võimatu saada kuna suuremalosal ju oma tarbeks liisitud auto. Makse ei maksa sul ükski päris taksojuht samuti ausalt.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 06.07.2017 14:06:39 vasta tsitaadiga

Eks see ole nagu iga teemagagi - kas peaks riiklikult reguleerima ametialase oskustaseme?
Riiklikult nõutud - klienditeenindaja peab oskama vähemalt kahte keelt, suulisel tasandil.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2017 14:30:34 vasta tsitaadiga

Kui puhtalt oskuste tasemel võib ju öelda, et juhiluba on ju piisav, siis analoogselt taksojuhtidega hea maine nõue ehk taustakontroll peaks ikka olema ehk kriminaalkaristuse saanud isik ei tohiks olla isegi pühapäevasõitja. Ja see kontroll ning loa väljastamine peaks olema ikka riiklikult reguleeritud mitte nii, et äpifirma vaatab ise kellel sõita lubab(riiklik kontroll ei välista muidugi seda, et äpifirma juhtidele täiendava kontrolli ja karmimad nõuded seab, aga see on juba teine teema).
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 06.07.2017 16:39:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:

kriminaalkaristuse saanud isik ei tohiks olla isegi pühapäevasõitja

osad kriminaalkaristused on sellised, et nii-öelda võib juhtuda igaühega. koputad kallalekippujale kergelt vastu lõuga, see veereb trepist alla ja kabelimats. et päris nii liigitada ei saa, ilmselt peaks olema siiski mingis ulatuses piiratud see näiteks liiklusalaste rikkumiste eest karistada saamistega. kuigi, ka siin võib see olla seinast seina. ühel hetkel sõidad rahulikult tööle ja järgmisel hetkel oled kuidagi toime pannud kriminaalkuriteo, isegi kui sul selleks mingit ettekavatsust ei olnud, aga asjaolud olid sel hommikul kõik sinu kahjuks.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2017 16:50:24 vasta tsitaadiga

Nõus, aga pedofiilid, mõrvarid, vägistajad, röövlid jms. kuriteo toime pannud isikud ei tohiks kindlasti seda teenust pakkuda. Kui on joobes juhtimise eest krim karistuse saanud, siis ka pigem mitte.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 06.07.2017 16:56:44 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Nõus, aga pedofiilid, mõrvarid, vägistajad, röövlid jms. kuriteo toime pannud isikud ei tohiks kindlasti seda teenust pakkuda.

teenuseid, mida osutada saab, on ilmselt sadu, kui mitte tuhandeid. miks just seda teenust ei tohiks pakkuda? või pead silmas laiemalt, et ei tohiks töötada inimeste või kauba transportimisega?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2017 17:46:31 vasta tsitaadiga

Pean silmas jah taksoteenust(või nimetage seda kuidas tahate). Kui tegelasel halvad kavatsused on, siis on see teenus ju ideaalne võimalus ohvri leidmiseks. Ohver istub täiesti vabatahtlikult autosse ilma et see kelleski vähimatki kahtlust ärataks.
Tõstke käsi, kes lubaks oma naisel või lapsel jagaja autosse istuda, kui on teada et teda on vägistamise või pedofiilia eest kriminaalkorras karistatud
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 06.07.2017 20:46:53 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Harilik äpitaja sõidab nädalas 20-30sõitu. Põhiliselt nädalavahetusel aga võibolla vahel ka tööpäeva õhtul. Töö või online tunde annab see kuu jooksul nii kuni 40. Samas annab suure panise teenindamaks just seda tippaja paanikat kus niigi jääb autosi väheseks.
Ma küll ei pea õigeks, et see pooleldo hobisõitja peaks maksma takso kindlustust või tegema vastavaid lubasi. Jah mingid peaksid olemas olema aga praegune tulemus on küll jabur kus nõutakse samu asju plafooniga taksodega aga samu õiguseid ei anta.

Jätame kõrvale selle jutu, et mõni teeb 200tundi kuus. Jah ilmselt teeb aga 90% sõidav väga vähe. Mul on nö taxifytajaid tuttavaid ca 15 ja 100tundi kuus ei tee neost keegi.


Kas midagi on muutunud? Ma ei ole enam kui aasta taksojuht, aga enne oli neid piraate väljas selliselt, et ma oletasin, et neil ei ole kodu, iga päev ja õhtu samad autod, samad näod. Sina ehk sõidad nö mõistlikult, aga neid, kes üritavadki ainult sellest omale elatise välja võluda, võtavad kallid rendid, hailaenud auto jaoks jne - neid ei ole mitte vähe.

Ja kindlustus - kindlustus on ju faktiliselt välja võtnud, et SÕIDUJAGAJAD põhjustavad 4.75 korda enam liiklisõnnetusi kui tavaliiklejad... sh taksojuhtidest 1/5 võrra enam. Nad on tõsine risk meile kõigile.
http://www.err.ee/578136/mart-jesse-soidujagamine-praegusel-kujul-on-piiranguteta-taksoteenus (seda analüüsiti taksojuhtide kogutud ja edastatud andmete alusel).
Inimestel on heausklikult ostetud autodega olnud kindlustuse sõlmimisel probleeme, sest antud sõiduk on kasutatav või on seda olnud "sõidujagamisel" - ükski kindlustus ei soovi tihedas konkurentsis heategevusega tegeleda.

Ning tellides "Sinu Taksot" - saad, mille eest maksad, see on alati nii olnud. Grossist ja Maximast ei ole mõtet otsida Solarise ja Stocmanni kvaliteeti ja sortimenti ning siis nutulaulu lahti lasta. Veel vähem rõhuda sellele, et "aga ärimees Nossovilt seal nurga taga saab selle kõik illegaalselt odavamalt".

Kas hakkan kirjeldama oma kogemusi privaatidega, mille ma sain siis kui TAKSO tellisin, Taxify-st (mida mul ammu telefonis ei ole)?

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 06.07.2017 20:51:07 vasta tsitaadiga

töökaaslane käis tallinnas. Sõitis taksoga. Sõitis tema ja sõitsid tema sõbrad. Ja eriti sõidukulu jagades tuli sõit nii odav et isegi tasuta bussisõit ei pakkund huvi. icon_biggrin.gif
No tegelt ta tartlane ja buss talle poleks nagunii tasuta olnud, aga kuna takso nii imeodav, siis ei tekkind isegi mõtet ühistransporti kasutada.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 06.07.2017 22:20:53 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Pean silmas jah taksoteenust(või nimetage seda kuidas tahate). Kui tegelasel halvad kavatsused on, siis on see teenus ju ideaalne võimalus ohvri leidmiseks. Ohver istub täiesti vabatahtlikult autosse ilma et see kelleski vähimatki kahtlust ärataks.
Tõstke käsi, kes lubaks oma naisel või lapsel jagaja autosse istuda, kui on teada et teda on vägistamise või pedofiilia eest kriminaalkorras karistatud

ühest küljest - ei kipuks lubama jah. teisest küljest - kui inimene on oma aja kinni istunud ja võib-olla ka juba karistusregistrist asi kustutatud, siis ütleks, et on oma karistuse kätte saanud. ettevõtlusvabaduse piiramine icon_rolleyes.gif

selliste asjadega tuleb ettevaatlik olla, liigselt ei saa piirata, kus inimene töötada võib. muidugi pedofiil lasteaias on küll paha jah. muide, huvitaval kombel tegin oma bakatöö sellel teemal, et kui palju kontrollitakse töötajate tausta omavalitsustes ja nende asutustes. selgus, et eriti ei kontrollita. peamised põhjused et selleks pole aega, raha ega vajadust. nii et kusagil koolis või lasteaias võib juba praegu korralik seltskond pedofiile olla.

hästi vahva oli ka see, et osad inimesed omavalitsustest ei saanud ÜLDSE aru, et üldse mingi probleem on. "aga ta ju kinnitab oma allkirjaga töölevõtmisel, et ta vastab nõuetele". eusa_wall.gif

teine tore asi, mis välja tuli, et mitte ainult siis tööle kandideerivate inimeste tausta eriti ei kontrollita, siis juba töötavate töötajate kontrollimise võib kohe ära unustada, seda põhimõtteliselt ei tehtagi. nii et kui keegi mõistetakse mingis asjas süüdi ja seda suure kella külge ei panda ning inimene ise ka vait on, siis suur tõenäosus, et omavalitsuses seda keegi tähele ei panegi, et keegi vahepeal tingimisi saanud on mingi asja eest. arvan, et selline suhtumine ja olematu taustakontroll on ülekantav ka erasektorisse paljudel juhtudel.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 06.07.2017 22:25:23 vasta tsitaadiga

dvd vader, Ülla-ülla. Sul nüüd vast mitte, aga nii see elu ongi.
Kui kõik firmad töötaja tausta kontrolliks, siis oleks tööjõu puudus veel suurem.
Ma mingeid hinnanguid ei anna, sest ei oskagi seda teha. Täna ja ka eile, on probleem selles, et inimesi ei olegi. Ei ole isegi halbu töötajaid. Töötajaid polegi. On ainult kamp imelikke, kellest pole mingit kasu, aga võib olla palju kahju, kui nad tööle võtta ja kuhugi objektile saata.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.07.2017 00:00:24 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
[
Ja kindlustus - kindlustus on ju faktiliselt välja võtnud, et SÕIDUJAGAJAD põhjustavad 4.75 korda enam liiklisõnnetusi kui tavaliiklejad... sh taksojuhtidest 1/5 võrra enam. Nad on tõsine risk meile kõigile.
http://www.err.ee/578136/mart-jesse-soidujagamine-praegusel-kujul-on-piiranguteta-taksoteenus (seda analüüsiti taksojuhtide kogutud ja edastatud andmete alusel).
Inimestel on heausklikult ostetud autodega olnud kindlustuse sõlmimisel probleeme, sest antud sõiduk on kasutatav või on seda olnud "sõidujagamisel" - ükski kindlustus ei soovi tihedas konkurentsis heategevusega tegeleda.

Ning tellides "Sinu Taksot" - saad, mille eest maksad, see on alati nii olnud. Grossist ja Maximast ei ole mõtet otsida Solarise ja Stocmanni kvaliteeti ja sortimenti ning siis nutulaulu lahti lasta. Veel vähem rõhuda sellele, et "aga ärimees Nossovilt seal nurga taga saab selle kõik illegaalselt odavamalt".

Kas hakkan kirjeldama oma kogemusi privaatidega, mille ma sain siis kui TAKSO tellisin, Taxify-st (mida mul ammu telefonis ei ole)?


See on üks jaburamaid väljamõeldud artikleid üldse. Selle teooria kohaselt peaks ka kõik mu 15+ äpitajat tuttavat vähemalt ikka korra kõksu olla teinud. No ei ole keegi ega ükski...

Ah, et mõnda takasfirmat ei kõlba ikka kasutada kuigi nad kõik peaks paremad olema kui halb ja paha privaatjuht? Hmm... ometi ju load ja asjad on kuskilt saadud.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 234, 235, 236  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.