Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxify ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 106, 107, 108, 109  järgmine
Hinnavaatlus :: m.hv.ee :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
HotPop
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 01.06.2017 14:16 vasta tsitaadiga

jaa, kui taksol on soodustus: tellitud, kliendikaart vms ja selline märge hinnakirjas, siis, minugi poolest, las taksomeeteril olla selline nupp icon_smile.gif aga kui lihtne jutt, et sõidu lõpus ja km on kirves...
_________________
M: Samsung Level U Bluetooth kõrvaklapid. Uued. 40.-
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV veteran

liitunud: 27.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 01.06.2017 14:18 vasta tsitaadiga

HotPop kirjutas:
jaa, kui taksol on soodustus: tellitud, kliendikaart vms ja selline märge hinnakirjas, siis, minugi poolest, las taksomeeteril olla selline nupp icon_smile.gif aga kui lihtne jutt, et sõidu lõpus ja km on kirves...
Ei. Dispetšer saadab teise takso kui tellitud oli ja sõidu lõpus hind muutub.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2017 15:47 vasta tsitaadiga

Seaduses on üheselt öeldud:
1. taksomeetril võib olla kas üks tariif või öine ja päevane eraldi, rohkem tariife ei tohi olla
2. arveldamine käib taksomeetri järgi
3. vedaja võib teha kliendile soodustusi

Sisuliselt seda see tähendabki, et sõidu ajal peab taksomeeter näitama samu numbreid mis hinnakirjas ja sõidu lõpus võib juht soodustuse teha. Ehk ega muid variante eriti polegi kui see, et taksomeetril on soodustuse nupp, mida vajutatakse sõidu lõpus. See on muidugi omaette teema, et kuidas õigust soodustust saada tõestada, kui juht seda sõidu lõpus teha ei soovi. Aga see pole väga tõenäoline, kui ühe kliendiga huiama hakkab ja see takso- või äpifirmale kurtma läheb, siis tõenäoliselt ta selle firma kaudu enam töid ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2017 12:23 vasta tsitaadiga

Balil ka Grabbike olemas, ehk saad rolleri tagaistmel end lasta vedada thumbs_up.gif



Maksekinnitus e-mailile
Spoiler Spoiler Spoiler



4000 Indoneesia ruupiat on 0,27 eurot icon_biggrin.gif

_________________
HV F1 2017 ennustusvõistlus - AUHINNAFOND ARVUTITARK.EE POOLT VÄÄRTUSES 600 €!
HV kasutajate autod 2016 - suur tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 11.06.2017 21:39 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Seaduses on üheselt öeldud:
1. taksomeetril võib olla kas üks tariif või öine ja päevane eraldi, rohkem tariife ei tohi olla
2. arveldamine käib taksomeetri järgi
3. vedaja võib teha kliendile soodustusi

Sisuliselt seda see tähendabki, et sõidu ajal peab taksomeeter näitama samu numbreid mis hinnakirjas ja sõidu lõpus võib juht soodustuse teha. Ehk ega muid variante eriti polegi kui see, et taksomeetril on soodustuse nupp, mida vajutatakse sõidu lõpus. See on muidugi omaette teema, et kuidas õigust soodustust saada tõestada, kui juht seda sõidu lõpus teha ei soovi. Aga see pole väga tõenäoline, kui ühe kliendiga huiama hakkab ja see takso- või äpifirmale kurtma läheb, siis tõenäoliselt ta selle firma kaudu enam töid ei saa.


Ei viitsi kohtuotsust otsida, aga tariife võib olla enam kui kaks, alamastme kohus on sellise pretsedendi loonud ja edasi kaevanud ei ole kumbki osapool.
Taksojuhtide Liidu esimees Lembit Poolak viis selle teema 2013 kohtusse.

http://tervist24.ohtuleht.ee/568059/kohtuotsus-taksomeetris-voib-nuudsest-olla-mitu-tariifi

_________________
I´m so uber this...: http://jagamismajandus.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV veteran

liitunud: 27.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 12.06.2017 00:15 vasta tsitaadiga

Laulukalt Kalamajja 18 koma midagi kohalikku. Tesla Model X ja kena neiu roolis.
Kalamajast Laulukale viis 8 koma millegi eest.
Soovitan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sixten
HV veteran
Sixten

liitunud: 14.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2017 17:56 vasta tsitaadiga

Tanel, Bali liiklust nähes, siis see on küll enesetapp, millele maksad ise peale icon_lol.gif Samas see kõige hullem liiklus on vist Kutal. Ubudis oli täitsa OK ise sõita rolleritega thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005




sõnum 15.06.2017 00:02 vasta tsitaadiga

http://tehnika.postimees.ee/4146577/eesti-seadustas-uberi
Tundub täiesti mõistlik olema kokkuvõtet vaadates.

_________________
http://spezz.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marto.
HV veteran

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.06.2017 23:22 vasta tsitaadiga

Mitte midagi pole mõistliku. Plafooniga taksod ja plafoonita taksod? Samad nõuded ja kindlustus aga plafoonita ei või pooli asju. Milleks üldse keegi hakkaks plafoonita taksoks.
Lisaks ei saa liisinguautole taksoluba ja üleüldse on need liisingud võetud eraautole mitte taksole.eks siis see tappis kogu asja mõtte - eraautoga tehakse lisaraha ja see sõitjate mass kenasti teenindab nõudluse ära.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ninzor
HV kasutaja

liitunud: 15.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 12:09 vasta tsitaadiga

Taksomafia lobitöö tulemusena taksojuhtidele seatud regulatsioone kergendatakse ning sõidujagamine ühtlustatakse taksondusega nii ära, et sõidujagajast saab plafoonita takso. Nõudmised mõlemale on peaaegu samad, seega ilma plafoonita ei tasu üldsegi sõita. Ametnikud hõõruvad käsi kokku, eesti oleks just kui maailmale eeskujuks asja ära seadustanud nii, et kõik rahul.

Enamik sõidujagajaid lõpetavad asja päeva pealt ära kuna mõnel õhtul paar sõitu ei tasu enam teha. Aasta pärast tulemuseks see, et app'idest kõigile enam autosid ei jagu ning nõudluse tõttu lähevad hinnad ülesse? Hinnad tõusevad, kvaliteet langeb ning taksondus regresseerub madalamale kui oli sõidujagamisele eelneval tasemel kergendatud regulatsioonide tõttu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 12:28 vasta tsitaadiga

Ei meenu et paar aastat tagasi kui sõidujagajaid peaaegu ei olnud, oleks taksode saadavusega probleeme olnud või taksode hinnad oleks müstilised olnud. Kui jagajad ära kaovad, võib hetkeks muidugi mõõn tekkida kuna paljud taksojuhid on jagajate tõttu ameti maha pannud, aga küll asjad jälle paika loksuvad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 12:51 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Ei meenu et paar aastat tagasi kui sõidujagajaid peaaegu ei olnud, oleks taksode saadavusega probleeme olnud või taksode hinnad oleks müstilised olnud. Kui jagajad ära kaovad, võib hetkeks muidugi mõõn tekkida kuna paljud taksojuhid on jagajate tõttu ameti maha pannud, aga küll asjad jälle paika loksuvad.

Siis sa lihtsalt ei mäleta. Olen ise ka aastaid tagasi Tallinnas 3-4 ajal öösel taksot tahtnud talvel ja üle tunni oli, et vb on saada selleks ajaks. Lõpuks üritades taksot saada suutsin niigi pooltühja aku tühjaks rääkida. Varem pidi ju kõik taksofirmad järjest läbi helistama.


See, et äpp tekitab põhimõtteliselt andmebaasi sõitjatest, on kuldaväärt asi. Korduvalt saanud taksot, millel räme koni hais sees. Või siis kord tuli takso, mille salong korralikult haises diisli järgi. Või siis sõit, mis tavaliselt on 5 eur, maksis imekombel 10 eur. Jne jne.

Ja see ametikoolitus on huumor. Mul tegelikult sama asi läbitud, kuna programm kattub D ja CE koolitusega ja ei räägita seal küll midagi asjalikku.

_________________
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 12EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM. 55684121
Mootoritõstuki rent 1 päev 6 EUR.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 13:01 vasta tsitaadiga

Ma millegipärast arvan, et praegu võib samuti nädala sees 3-4 ajal öösel magalarajoonis takso saamisega probleeme olla. Äpp teeb asja niipalju muidugi lihtsamaks, et ei pea kõiki firmasid läbi helistama vaid näed äpist kõiki taksosid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 15:06 vasta tsitaadiga

Hinnad tõusevad, kvaliteet langeb.

Wtf? Seni hinnad langesid, kas kvaliteet sellega tõusis?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 19.06.2017 16:06 vasta tsitaadiga

Viimasel ajal on tänu Taxify uuele rakendusele üliraske autot saada, vaja hilisõhtul või öösel paar km sõita, hakkad tellima, näed, et auto on kenasti 3-4 minuti kaugusel, paned telli... mõtleb umbes 30+ sekundit, paned äpi kinni ja hakkad uuesti tellima, näed sama aega, 3-4 minuti kaugusel, paned uuesti telli... läheb mingi 30+ sekundit mööda ja siis annab auto 15 minuti kaugusel, teiselpool linna icon_eek.gif thumbs_down.gif
Pole just väga efektiivne auto nii kaugelt tellida ja siis 5 minutit sõita.
Varasemalt oli lihtsam, kui näitas > 5 minutit siis lihtsalt ei tellinud, proovisid uuesti kuni said lähedamal oleva auto. Nüüd on aga keerulisem, peab tellimuse katkestama ja uuesti proovima, et mõistlikult lähedalt auto saada.

5'de eri kategooriasse jaotatuna on see tellimine nüüd PALJU keerulisem kui varem kui kõik autod kenasti ühes kategoorias olid, reastatuna sulle kõige lähemast autost.
Praegu peab tellimisel 5 kategooriat läbi lappama, et auto saada. Kuidas see kliendi elu küll lihtsamaks teeb?

Selle annaks lahendada nii kui äpis saaks määrata, et saada auto vaid siis kui see asub näiteks 5, 10 või 15+ minuti kaugusel.
Lisaks võiks mitme kategooria asemel olla vaid üks milles saaks autosid hinna järgi filtreerida, et saadetakse auto hinnaga <= 0.40€, <= 0.50€ või kallimad, see lihtsustaks oluliselt auto leidmist kuna ei pea 5'te kategooriat läbi käima.
Antud otsingus võiks olla ka valik: Ainult taksod [jah/ei]
See valik oleks ülimalt oluline just tööpäeviti, kui vaja tööga seotud sõite teha ning ummikutes istumine on nii aja kui rahakadu.


viimati muutis cascada 19.06.2017 16:24, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 16:14 vasta tsitaadiga

Ei teegi. Aga taxigo's sellist jama ei ole ja auto ka enamasti ikka saab. Kui sõidujagajaid otsid, siis neid seal muidugi eriti ei ole. Ma ei mäletagi, millal viimati taxify kaudu takso tellisin, ei istu mulle see kategooriate jura, tahan näha konkreetset autot ja firmat, kelle tellin ehk ei taha saada mingit FIE Tibla Pätitakso(tm) või piraati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2017 16:20 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Antud otsingus võiks olla ka valik: Ainult taksod [jah/ei]

Seda olen ammu soovitanud, aga siin teemas toodud ettepanekud on läinud kurtidele kõrvadele.

_________________
HV F1 2017 ennustusvõistlus - AUHINNAFOND ARVUTITARK.EE POOLT VÄÄRTUSES 600 €!
HV kasutajate autod 2016 - suur tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 19.06.2017 21:27 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Mitte midagi pole mõistliku. Plafooniga taksod ja plafoonita taksod? Samad nõuded ja kindlustus aga plafoonita ei või pooli asju. Milleks üldse keegi hakkaks plafoonita taksoks.
Lisaks ei saa liisinguautole taksoluba ja üleüldse on need liisingud võetud eraautole mitte taksole.eks siis see tappis kogu asja mõtte - eraautoga tehakse lisaraha ja see sõitjate mass kenasti teenindab nõudluse ära.



Jõuamegi selleni, et konkureerime VÕRDSETEL alustel, EV õigusaktidega kooskõlas. Ja nüüd siis muutuvad piraadid, kes olid väga tegijad järsku võimetuks?

Taksojuhid ei olegi küsinud muud kui võrdsust, sest vana taksohunt uusi, kes reeglite järele mängib, ei karda.

Kliendile muidugi kaotus - Uber ja FY kasutasid hulga ärilise mõtlemiseta inimesi oma agenda huvides, tehes selle "odava hinna ja kvaliteedi tõusu" põhikooli matemaatika võimetute inimeste arvelt.

_________________
I´m so uber this...: http://jagamismajandus.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marto.
HV veteran

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.06.2017 01:14 vasta tsitaadiga

Sa võrdled praegu ja paned samu reegleid järgima täiskohaga taksojuhi ja nö veerandkohaga niisama sõitja päristöö kõrvalt kes kasutab selleks tavaotstarbel liisitud autot. Sa ju saad väga hästi aru ise ka kui mööda võrdlus see on.

Keskmine taxify juht teeb nö liisingu tasa ja natukene taskusse. Eesmärk ongi lihtsalt vsits plussi jääda mõnikümmend tundi sõites.
Siis tuleb mingi kaalikaks sõitnud vana taksist ja kukub numbreid arvutama, et kui loll see taxify juht ikka on , et sõidab kuna üle jääb ainult natukeme pärast auto kulu. Eesmärgid on ju väga erinevad kummaögi juhil. Taksist ei oskagi muud ja see ongi ta ainuke leib. Taxifys on 90% sõitjad põhitööna millegi muu peal.
Ei saa muidugi väitaet neid pole kes spets auto rendivad ja 24/7 seda sõidavad kina midagi muud ei suuda teha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV veteran
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 20.06.2017 08:36 vasta tsitaadiga

Sõnastan Marto mõtte ümber: "Ma vingun sest ei saa enam üle enda võimete liisitud auto kuumakset Taxify abil kinni maksta."
_________________
om nom nom nom.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marto.
HV veteran

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.06.2017 10:43 vasta tsitaadiga

Võibolla mõnel tõesti kes on liisinud auto taxifys sõitmise mõttega ja eks neid leidubki kes veel mogo kaasabi kah kasutand.
Suuremosa kasutab ju lihtsalt nagunii olemasolevat.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
OPollo
Uus kasutaja

liitunud: 23.12.2016



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2017 10:48 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Sa võrdled praegu ja paned samu reegleid järgima täiskohaga taksojuhi ja nö veerandkohaga niisama sõitja päristöö kõrvalt kes kasutab selleks tavaotstarbel liisitud autot.
.....
Keskmine taxify juht teeb nö liisingu tasa ja natukene taskusse. Eesmärk ongi lihtsalt vsits plussi jääda mõnikümmend tundi sõites. ......
Taxifys on 90% sõitjad põhitööna millegi muu peal.

Ca 40h laotööd, siis veel 40h autos elada selleks, et saaks ühiskonnas silma paista "AUTOGA, mille liisingut jaksan maksta". Kahjuks ongi see tänane Eesti ja arusaam imelisiest toimetulekust ja heaolust.
Aga kui elu ei ole, siis miks mitte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marto.
HV veteran

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.06.2017 11:04 vasta tsitaadiga

No ja kuu aja peale 40 tundi on ju olematu aeg niivõinaa. Jõuad 4-5 sõitu ära teha kähku õhtul ja ongi pea 2 tundi läind ja lõpetad ning niimoodi 4-5x nädalas. Võibolla rutiinis kodu-töö-koduspassimine on see tõesti kohutav mõne jaoks icon_biggrin.gif 40tunni miinimum kassa on 600eur alates plus jots ja muu.

Ja kust tuleb seos mingi üle võimete elamisega? Härra on näiteks uue/suht uue passati liisind ja teeb selle mingi 250eur tagasi lihtsalt ja kiirelt, sest saab ja meeldib sõita. Kuidas see imelik on?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 20.06.2017 11:25 vasta tsitaadiga

Vahet ei ole,kas saab või meeldib.Kui on tegevusalal reeglid kehtestatud ,siis nii on.Mulle hirmsasti meeldib korstnaid pühkida.Teeks vabal ajal paar tükki ära,kuna meeldib ja on vahendid olemas.Eestis taksonduses ülereguleerimist kindlasti pole.Kõik load on odava raha eest saadaval ja ei pea kuhugile kohale minema,kõik avaldused saab neti kaudu teha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
OPollo
Uus kasutaja

liitunud: 23.12.2016



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2017 11:32 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
No ja kuu aja peale 40 tundi on ju olematu aeg niivõinaa. Jõuad 4-5 sõitu ära teha kähku õhtul ja ongi pea 2 tundi läind ja lõpetad ning niimoodi 4-5x nädalas. Võibolla rutiinis kodu-töö-koduspassimine on see tõesti kohutav mõne jaoks icon_biggrin.gif 40tunni miinimum kassa on 600eur alates plus jots ja muu.

Ja kust tuleb seos mingi üle võimete elamisega? Härra on näiteks uue/suht uue passati liisind ja teeb selle mingi 250eur tagasi lihtsalt ja kiirelt, sest saab ja meeldib sõita. Kuidas see imelik on?

Odavaima uue passati hind on ca 31K euri, millega kannataks niii öelda taksot sõita ? Sissemaks 4620 (mis see siis noorele biisness mehele ära pole), kuumakse 5 aasta peale 461€ kuus.
Sinu väljatoodud tunnitasu (mis vahel ehk isegi on reaalne) on kassa, mis on siin teemas ka aegade ammusest siin lahti seletud.
Kütus, kaskod, hooldus ja muud jutud jne jne. Pakun jätkuvalt, et 40h nädalas ja 5 aastat taxifiiberdamist ja auto on sinu, seda juhul, kui ikka osavalt maksud maksmata jätad icon_smile.gif Ja savi see, et auto selleks ajaks paras "räim" on, ikkagi enda oma ja suht uus ja OMA higi ja vaevaga teenitud icon_biggrin.gif

Prioriteedid on paigas. icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxify ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 106, 107, 108, 109  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.