Sain mängu läbi ja püsivat kahjustust ei tekkinud (nagu mõni siin üritab väita)...
Palju õnne! Samas võis kahjustus sul juba enne olla... Kas sa kardad saada arvutimängude mängimise tõttu püsivat kahjustust? Kui nii, siis on liivakast, pisike ämber ja kühvel sinu jaoks parim lahendus... kuigi suhu sattuv liiv võib samuti kahjulik olla. Elu on keeruline...
Sain mängu läbi ja püsivat kahjustust ei tekkinud (nagu mõni siin üritab väita)...
Palju õnne! Samas võis kahjustus sul juba enne olla... Kas sa kardad saada arvutimängude mängimise tõttu püsivat kahjustust? Kui nii, siis on liivakast, pisike ämber ja kühvel sinu jaoks parim lahendus... kuigi suhu sattuv liiv võib samuti kahjulik olla. Elu on keeruline...
Kui oled ca 25 aastat videomänge mänginud, siis kindlasti on mingi "kahjustus" _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Võtsin peale paarinädalast pausi uuesti Andromeda ette ja peaks mainima, et mängu teine pool on oluliselt parem, kui esimene. Eks asi on ka harjumises aga tundub juba nagu täitsa Mass Effect. Pikad pühad möödusid suuresti pult käes.
Vaatasin siin kuidas saada rohkem dämmi insanity peal ja paistab, et kui õigesti speccida, siis saab isegi insanity peal teha täieliku killer buildi mis võtab fiendid, eirochid, ascendantid, hydrad ja destroyerid umbes 10 sekundiga maha (ok destroyereid päris mitte kuna seal peab kaks turretit kah hävitama). Päris kreisi kui mõelda, et isegi täielikult specced out (powerite poolest) läks mul black widow vi kasutades umbes 5 minutit, et kolm eirochit (või olid fiendid - ei mäleta) maha saada. Nende buildidega oleks läinud vist 30 sekundit.
TLDR on, et mängu lõpus saad raadioside Quarian arki pealt ja kuhu DLC siis ilmselt sind saadab. Arvestades seda, et Nexusel on seoses ühe arki puudumisega mängu lõpus (ei hakka spoilima millise) vaba ruumi ühe ekstra arki jaoks, siis tundub nagu loogiline. Kui nüüd quarianitel on scourge või kett-ga probleem, siis see oleks üsna been there done that. Reaperitega vaevalt siin seost on. Mina loodan pigem, et Geth-id on mängus (otseselt ). See läheks ka stooriga kokku arvestades, et Gethid miskipärast ehitasivad omale FTL teleskoobi andromeda vaatamise jaoks mida siis andromeda initiative kasutas. Benefactor, ehk andromeda initiative rahastaja on ilmselt veel üks DLC
Kui välja arvata animatsioonid ja see mängu täiesti sitt algus mis ei kutsnud absull mängima ja arusaamatus sest see asi oli ikka päris segane seal, et paar nädalat üritasin ülepäeviti mängida aga üle 10minuti eisuutnud kui lõpuks jõudsin Havarl'i kus grindisin viability 100% ja mäng muutus poole ägedamaks kus olen teinud tohhuijaa side queste mis tunduvad nagu "Priority" questid ja olen jõudnud lvl 29 Cloak/Sniper build millel 1300dmg. Eisaa aru miks võeti ME1/2/3'est ära võimalus muuta ka oma kaaslaste Loadouti? ME3'es olid mõlemad mul sama tuuning snipritega... + ei saa enam Skilli käske anda mis on väga jama sest need lollid on ikka nii lollid, et eioska midagi teha nendega ja enamus ajast ei kasutagi neid v lasevad mööda... _________________
Ega jah. Saab ainult käskida, et mine seisa sinna või mine ründa seda. Muud teha ei saa. Armori muutmine okei aga relvi tahaks küll muuta. Võibolla nad vaatasid, et konsoolimänguritele liiga raske. Vb nad vaatasid, et inventory management läheb liiga karmiks kui pead pidevalt 1+2 komplekti asju alles hoidma (vähemalt).
Tomorrow, tiimid tegid? Või ise ka midagi?
Ma ei viitsinud väga nokitseda nendega ei ise ega tiime saata. Nii kui meeles oli, siis kogusin-suunasin.
Hakkasin peale ME:A'd algset seeriat esimest korda läbi mängima.
Ja mis silma jäänud on - osad dialoogid, mille kohta öeldi, et ebaloogilised üleminekud, tujud jms on ME1 pealt võetud. Täpselt sama jama, et mingi hull emotsioon ja Shepardi ühe lause peale muutub kardinaalselt vestlus.
ME2 pealt on võetud kohmakas menüüde süsteem. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
softis, Jep palkasin kõik kuus tiimi. Ootan kuni need kõik saavutavad max leveli (20) ja siis vaatan mis equipmenti ma neile ostan. Arvatavasti teen spetsialistide tiimid a'la üks tiim pantivangide päästmiseks, teine öömissioonideks jne. Muidugi eks nad ole feilimistega ka negatiivseid omadusi külge saanud. Näiteks ühel tiimil on naljakal kombel nii careless negative trait kui ka selle vastand precise positive trait . Ühel on night blindness. Ühel on poor intelligence ja cowardly lol.
Hetkel on kõik mission fundid tulnud nende kaudu. Olen SP-ga veel hõivatud (kuigi lõpus) ja pole aega olnud APEX missioone ise teha.
Menüüsüsteem on pigem ME1 pealt võetud kui võtta keerukust.
Strike tiimid on peamiselt neile kes ei taha/kavatse MP-d mängida või pole aega seda teha. Strike tiimid toovad SP kampaaniasse ressursse nagu krediit, mineraalid, research data jne (suht vähe tegelikult) aga samas ka relvi (kohati ka ultra rare) mida müües saab SP-s palju rohkem krediiti.
Ehk siis neile kes MP-d ei mängi toovad need SP boonuseid. Neile kes MP-d mängivad toovad need mission funde mille eest saab cobra rpg ja first aid packe osta MP poes + muud kraami mida tavalistes pakkides pole.
Tegin ka lõpuks SP läbi (mängisin insanity peal) ja üldmulje on, et selline 75/100 mäng. Mängu läbimiseks kulus ca 40h, kusjuures keskendusin peamiselt kaaslaste lojaalsusmissoonidele + põhistoorile.
Mängu tugevad küljed IMO:
1) Combat (powereid võiks saada vaid rohkem valida...see profiilivahetamine ei tööta väga).
2) Planeedid näevad ilusad välja ja kui sidequestidega üle ei pinguta, on tore neid avastada.
Nõrgad küljed:
1) Põhistoori on hall mass, klišeelik, jätab täiesti külmaks.
2) Kaaslaste ja teiste NPC-de osas sama emotsioon - hulk ootuspäraseid stereotüüpe.
Sain ka läbi c.a 81 tundi läks. Tegemata jäid ainult kogumise ülesanded aga pea-, kõrval tegelaste ning planeetidel olevad ülesanded sai ära tehtud (v.a. 2 tükki mis olid pugised. Ülesande vastuvõtja hakkas rääkima aga tegelikult ei rääkinud – ja nii jäigi ülesanne ära lõpetamata). Seega ilma ulme grindita sain 70+ taset ning seega 2 relvastuse taset jäi ära upgrd´mata. Mängu läbitavus, sain aru oli 98%
Mängust: Mina otsisin sisu. Alguses olid need näod kentsakad ning ka mul mõned korrad keeras peategelase kale korgitsaks aga jah - kõige rohkem häiris mind mage sisu.
Teine galaktika aga erinevate päikesesüsteemide taimesti ja loomastik oli ühesugune. Angaralaste füsioloogia oli ka copy/paste „meie“ galaktikast. Laevad, ehitised, kombed – kõik copy/paste (v.a remnant).
Ajuvaba SAM – kes suutis ükskõik mis probleemi ära lahendada.
Ajuvaba ja kiirelt kokkuklopsitud poliitika ning läbisaamised ja tõlked (yawn)
Lapsik pahalane…
Veel lapsikum peategelane (nii mõnigi kord mõtlesin, et ei tea miks sellise lollijutu pärast oma meeskond teda ära ei kõrvalda).
Kõige hullemad olid need planeetide eelvaate introd – sõita tuli ju ohtralt edasi tagasi.
Sellest ajas ma arvan oli ca 20 tundi ootusärevad ja nauditavad.
Kui keegi pole mänginud – siis mängiga kindlasti väga raskel raskusastmel, saate vähemalt shooteri kogemuse.
Kas järgmist osa proovin – jah. Aga skeptiliselt. Kui see tuleb sama jama siis rohkem ma oma aega kolmanda osa peale ei raiska.
Miks siis raiskasin nii palju aega ? Tahtsin eksportimiseks tegelast mida arvatavalt Andromeda II importida 😊
Kõige rohkme meeldis dünaamilisus mida maastikule oli sisse toodud (lahkuvad, tulevad laevad) ning suht hea mängumootoriga saavutatud füüsika (inimesed, vesi jms). _________________ AMD VS INTEL
Vaatan, et põhistoori on väga polariseeriv. Kas meeldib või ei meeldi üldse. Enamusele vist ei meeldi üldse. Tiimiliikmed on nii ja naa. On neid kes on täiesti ok. Jaal on imho üks parimaid. Cora vastu pole mul kah midagi. Peebee mulle eriti ei meeldi. Drack on ok aga suht igav. Vetra unustan miskipärast kogu aeg ära. Liam on äärmiselt häiriv oma hääle ja pideva "targa" dialoogiga. Kindlasti minu jaoks liam kõige vastikum tiimiliige. Isegi SAM oma monotoonse häälega on parem.
Archon on ok aga suht ühetahuline. Imho Primus oleks olnud param valik ehk sest female villian tavaliselt pole mängudes.
Sain kõik Strike Teamid max levelile ja panin equipmenti kah peale. 790 Mission fundi jäi veel reservi kah.
Tegin 5 spets tiimi erinevate olude jaoks (5 põhilist, level IV gear) ja ühe all round tiimi. Tiiminimed panin relvade järgi peamiselt.
Pilt:
Spoiler
Täpsemad tiimide traitid kah:
Spoiler
1. Shadow: Silent hostage rescue and infiltration team. Bloodthirsty: +10 with Enemies Everywhere Hostage Rescue Specialist: +10 during A Hostage Situation Remnant Specialist: +10 against Remnant Stealthy: +10 when Silent and Deadly Elite: +5 overall Cowardly: -10 when Scary Poor Intelligence: -10 with Key Intelligence Component Quick Response Vehicle IV: +40 during A Hostage Situation
2. Scorpion: Well informed team against all enemy factions during daytime. Bloodthirsty: +10 with Enemies Everywhere Remnant Specialist:+10 against Remnant Kett Specialist: +10 against Kett Elite: +5 overall Grizzled Veteran: +5 overall Nightblind: -10 during Night missions Exceptional Human Intelligence: +20 overall
3. Talon: When failiure is not an option this is the team to send. Precise: +10 with No Room For Error Hostage Rescue Specialist: +10 during A Hostage Situation Remnant Specialist: +10 against Remnant Skirmisher: +5 overall Tactician: +5 overall Careless: -10 with No Room For Error Breaching Charges IV: +40 during High-Risk, High-Reward
4. Valiant: Silent infiltration team for nighttime missions. Virtuous: +10 with Bribe Attempt Stealthy: +10 when Silent and Deadly Nighttime Operator: +10 during Nighttime Missions Tough: +5 overall Elite: +5 overall Night Vision IV: +40 during Night time
5. Disciple: Outlaw experts who have no fear. Outlaw Specialist: +10 against Outlaw Precise: +10 with No Room For Error Heroic: +10 when We Need a Hero Tactician: +5 overall Empowered Shields IV: +40 when We Need a Hero
6. Inferno: Team for harsh enviroments. Virtuous: +10 with Bribe Attempt Remnant Specialist: +10 against Remnant Bloodthirsty: +10 with Enemies Everywhere Tough: +5 overall Grizzled Veteran: +5 overall All Weather Gear IV: +40 during Poor Weather Conditions
Pathfinder rewards oli kah mingil hetkel maxed out:
Tomorrow, mida sul SP's nii palju mängida on? _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Jep mul mingi 115 tundi pelatud ja 85% kandis. Journalis on paar bugged questi mis ootavad patchi (Nomad Shield Crafting ja Earn Your Badge). Keri T'Vessa intervjuu mis tuleb vist pärast lõppmissiooni ja 3 remnant core millest ma olen vist kuskil Vaultis mööda kõndinud (kuigi ma olen väga põhjalik). Praegu lähengi tagasi ja üritan need ülesse leida. Mõned fusion modid kah puudu ja vaja üles leida.
Kui need tehtud siis vist lõppmissioon. Igatahes Meridianisse dokkima veel ei hakanud.
Väga võimalik. Raskustase loeb kah. Insanity on tase omaette ja seetõttu ma kogungi kõike mis võimalik. Hetkel level 67. Vaatan kas suudan grindida level 80 peale, et X level relvad craftida esimese playtrough peal. See oleks üsna epic. Tavaliselt on mitu playtrough vaja, et max level ja relvad saada aga MEA spawn süsteemi eripärade tõttu saab pidevalt 100-300 XP per fight kuna suva tüübid outpostides spawnivad uuesti
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.