Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Phoenix Point märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2017 12:26:13 Phoenix Point vasta tsitaadiga

Ahoi

Phoenix Pointi FIG kampaania on käimas ning esimeste tundidega on juba ca 60% koos.
Panin ka ise õla alla.

Spoiler Spoiler Spoiler


Fig: https://www.fig.co/campaigns/phoenix-point

Mängu tüüp: Käigu/meeskonna põhine strateegia mäng
Mängu süžee: ufod vallutavad maailma, sina oled vastupanu juhi rolli ning pead manageerima oma baase/tootmist/teadustööd ning sõdureid lahinguväljal (käigupõhine strateegia)
ETA: Q4 2018

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 26.04.2017 12:40:42 vasta tsitaadiga

Mänguloojatel mingi tuumor ajus, mis takistab neil midagi uut välja m6elda?
"Tulnukad vallutavad maad sina pead neid takistama". V6iks vahelduseks ise tulnukas olla ühel teisel planeedil ja üritada seda vallutada.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2017 15:25:45 vasta tsitaadiga

... need kaasajastatud XCOM-id ei tõmba enam väga käima icon_rolleyes.gif võib-olla on asi minus aga ma ootaks midagi märksa algupärasemat, kus oleks rõhk pigem malelaadsel strateegial, mitte niiväga tänapävasel FPS-laadsel märulil ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2017 16:00:04 vasta tsitaadiga

DigeBeni, kas väidad et xcomi remaked mis Firaxis tegi oli strateegiliselt nõrgemad kui seda oli algne xcom ja see ei meeldi? Ma seal seda FPS laadset märulit ise ei märganud eriti...
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 26.04.2017 17:57:19 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Mänguloojatel mingi tuumor ajus, mis takistab neil midagi uut välja m6elda?
"Tulnukad vallutavad maad sina pead neid takistama". V6iks vahelduseks ise tulnukas olla ühel teisel planeedil ja üritada seda vallutada.


Tehtud. Mitmeid kordi.

Aga üks põhjuseid miks selline mängumudel nii popp ei ole, on selletõttu, et nõuab tunduvalt rohkem tööd. Esiteks pead suure tõenäosusega looma inimkonna, mis on sadu või tuhandeid aastaid tulevikus, sest vastasel juhul ei ole meil mingit tehnoloogiat, et kuskile teistele planeetidele sõita. Selle asemel, et kasutada oleviku temaatikat, mida on lihtne luua ning kõigile mõistetav, peab hakkama tegelema mingite tuleviku sotsiaalpoliitikate, kultuursete muudatuste ja tehnoloogiate väljamõtlemistega.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 26.04.2017 18:42:51 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
486 kirjutas:
Mänguloojatel mingi tuumor ajus, mis takistab neil midagi uut välja m6elda?
"Tulnukad vallutavad maad sina pead neid takistama". V6iks vahelduseks ise tulnukas olla ühel teisel planeedil ja üritada seda vallutada.


Tehtud. Mitmeid kordi.


kus? ma küll ei tea ühtegi käigu p6hist taktilist mängu, kus ma saaks ühte tervet planeeti vallutada(Maad näiteks).

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2017 22:02:25 vasta tsitaadiga

Hmm, CIV on selline icon_smile.gif
Homm saaga ka kind of. Age of Wonders ka. Disciples.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 08.05.2018 21:44:39 vasta tsitaadiga

backerid said pool tundi tagasi preapha buildile ligi icon_wink.gif

edit:
esmamulje on tegelikult üsna suurepärane. prealpha dev buildi arvestades eriti.

edit2:
hehe, tüübid pole buildi kokku lastes resosid piiranud. huumori pärast proovisin ja sai 320x200 resol käima lasta küll. vana inteli i3 int videoga on fps täitsa okei icon_biggrin.gif


edit3:
paar pilti:

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 11.05.2018 19:47:22 vasta tsitaadiga

kõigupõhine taktika alati huvitab. thumbs_up.gif

xcom uusimad üllitised ei erutanud, kuna mäng on liialt lihtsustatud - võimalusi on umbes nagu tänapäeva flash mängudes. äkki tuleb siit midagi. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.12.2019 02:37:59 vasta tsitaadiga

https://phoenixpoint.info/blog/2018/5/14/release-announcement

tl;dr
eta - juuni 2019
1.2 backer build mais nüüd kohe-kohe ja sedapuhku linux/mac ka

edit (15. mai):
backer build 1.2 saadaval

edit (1. august):
dev roadmap - https://trello.com/b/ZOA2G1u0/phoenix-point-development-roadmap

edit (13. november):
backer build 3 saadaval.
nõmedad tüübid on mingi oma launcheri teinud icon_evil.gif

edit (22. aprill):
üks figi investor väidab, et snapshot sai $2.25 miljonit epicu eksklusiivsuse diili eest:
https://www.pcgamesn.com/phoenix-point/epic-paid-2-million-for-phoenix-point-exclusivity

edit (1. november):
release date: 3. detsember 2019.
dlc-d läbi 2020.

edit:
mäng väljas.
kui keegi tahab optimistlik olla ja season passi osta, siis võin $10 discount code jagada.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 05.12.2019 18:30:50 vasta tsitaadiga

Ma hakkan mõtlema, et epic storel võivad ka mõned head küljed olla.
Näiteks nagu selleks ajaks kui mäng steamis müüki tuleb on mängu beta test läbi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 06.12.2019 00:23:19 vasta tsitaadiga

algatuseks on päris overwhelming. factionid, kellega suhteid hoida, mist, kollid, kaart on mingeid kohti täis jne. tundub, et tuleb teha valikuid, millist missiooni järgmisena ette võtta.
päris alguses olen paar tutorial missiooni tehtud.


_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 06.12.2019 07:11:08 vasta tsitaadiga

Mõtlesin just XCOM2 uuesti tegema hakta, aga paistab, et saab midagi uut proovida thumbs_up.gif

Sai ka lollakas Epic Store account tehtud, ei pääse:P Päris streamlined paistis, esimese hoobiga lihtne kasutada. Kohati mõned nüansid isegi teistest paremad(1 krediidi kasutus jne).
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2019 10:16:00 vasta tsitaadiga

Ka mul on üks season pass key pakkuda kui huvilisi on.
Ise pole veel proovida jõudnud rohkem kui 10 min ja visuaalselt tundus see natuke meh, aga õnneks selle mängu puhul on see üsna vähe oluline.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 06.12.2019 11:01:22 vasta tsitaadiga

epic store on tulnud pika tee võrreldes aasta algusega, kust enamik kriitikat pärit on. suured puudujäägid nagu cloud saves ja offline on varakevadest olemas, store ja library on enam-vähem. põhiasjad on kaetud, eks see arendus seal edasi käib. reviewdest, foorumitest ja muust community kraamist ei oska ma lugu pidada. achievementitest natukene oskaks aga kuna need on igal platvormil erinevad ja pmst ainult steamil on mingilgi söödaval kujul olemas, siis tühja neist. mugavuse argument, et enamus mängudest on steamis, on ka mul olemas, aga selle baasil eri platvormide vahel valida tundub natukene veider.

mis phoenix pointi juures natukene häirib on ressursivajadus ja laadimisajad. mäng käima pannes on ~4gb videomälu ja ~2gb ram kohe selle alla ära paigutatud, geoscapes istudes on 6gb vram kasutuses ja tacticalis 7gb+ vram. ram usage läheb ka rõõmsalt üles kuskile 5-6gb peale. eelkõige vrami osas on see võib-olla lihtsalt dynamic pool, kasutamaks kogu mälu ära aga mind vaikselt huvitab kuidas 4gb kaardid selle mänguga hakkama saavad. laadimisajad tunduvad natukene pikad arvestades olemust ja väljanägemist.

tactical gameplay ise paistab neil üldjoontest prealphast saadik paigas olevat. stabiilsem, ettearvatavam ja silutum aga alused ja funktsionaalsus on sama. ui on õnneks reworked ja siiani paistab päris hästi töötavat.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 06.12.2019 16:59:40 vasta tsitaadiga

Alumise otsa graafika on suht ok
gtx 560M - 1080p täiesti vabalt mängitav. Unity peal on ka selliseid TBS mänge nähtud mida 1080p selle vanarauga ei mängi.

Taktikailse poole pealt on mäng väga hea. Teostus jätab soovida. Loodan et need coveri ja LOS probleemid pole unity engine poolt põhjustatud jamad ja need annab ikka lõpuks ära parandada.

Paar soovitust ka millest alguses kasu võib olla.

Scannimine on seotud kohaga mitte lennukiga. Ise mõtlesin algul et see on lennukiga seotud ja istusin paigal .
Baasis saab korraga ehitada mitut asja.
Ostetud meestelt saab asjad ära võtta ja neid leiutama hakata. Armori jaoks läheb 2-e näidist vaja.
Dash skill on tõsiselt hea. Selle abil pole mingit probleemi automaadi mehega üle poole kaarti liikuda ja 2 pahalast selja tagant maha lasta.
Katsuge vähemalt ühe factioniga sõbraks saada ja nende esimese taseme quest ära teha. See avastab kaardil kõik nende asulad ja igasugune uute meeste värbamine ja kauplemine muutub tunduvalt lihtsamaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 06.12.2019 17:18:21 vasta tsitaadiga

kaardil asulate avastamiseks on vaja factioniga 25p. et kõik nende research endale uurimiseks saada 75p. neid punkte muidugi valikute juures ei näe ja näeb alles pärast, mis teeb selle punktikogumise suts raskemaks icon_smile.gif

cover ja los jamade all pead silmas mida täpsemalt? seni nähtu põhjal töötab see vast liigagi hästi - baseerudes konkreetselt kaamera ja/või relva ja vastase vahelisele nähtavusele. cover ja selle olukord on dünaamiliselt seal arvestatud ja puha. mid vahel võssa paneb on see liikumisel preview, mis näitab los, kus seda tegelikult ei ole.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2019 17:40:57 vasta tsitaadiga

Krt küll, mõtlesin, et teen enne oma x-com files mehed mustas kampaania läbi ja alles siis asun phoenix pointi mängima aga ajate siin isu peale oma jutuga icon_razz.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 06.12.2019 18:24:15 vasta tsitaadiga

Kui tobe ikka on mäng mingi kindla poega ainult siduda, ehk siis jälle potentsiaalselt vähem kliente. Jõuan ära oodata millal Steami tuleb ja sealt selle mingi alla hindlusega kätte saan. Ma ei viitis koguaeg igasse keskkonda mingi kontot teha.
_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2019 18:52:17 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
epic store on tulnud pika tee võrreldes aasta algusega, kust enamik kriitikat pärit on. suured puudujäägid nagu cloud saves ja offline on varakevadest olemas, store ja library on enam-vähem. põhiasjad on kaetud, eks see arendus seal edasi käib. reviewdest, foorumitest ja muust community kraamist ei oska ma lugu pidada. achievementitest natukene oskaks aga kuna need on igal platvormil erinevad ja pmst ainult steamil onmingilgi söödaval kujul olemas, siis tühja neist. mugavuse argument, et enamus mängudest on steamis, on ka mul olemas, aga selle baasil eri platvormide vahel valida tundub natukene veider.


ot:
Lendan nüüd suuresti off topicuga sisse, aga...
Küsiks kohe, et mitu mängu EGS-s on cloud save toega. Juunis/juulis oli 2 mängu, suve lõpus lisati tugi veel ~15 ning oktoobris ~17 mängule (võimalik, et vahepealsel perioodil said mõned mängud veel selle toe)?
Veel kuu tagasi rikkus cloud save funktsioon BL3 ja Metro Exodus mängijate save faile (võibolla on endiselt probleemne).
Pre-loadida mänge minu teada samuti ei saa. Või saab juba? BL3 puhul oli see puhtalt tänu 2K/Gearbox-ile.
Elementaarseid asju, mis oleks pidanud juba v1.0 olemas olema, lükatakse road mapis aina edasi.
Rääkimata pidevatest ämbritest, mis EGS kasutamisega kaasnevad (igaüks võib r/fuckepic lahti lüüa, kes meelelahutust soovib).

Väide, et enamik kriitikat on pärit aasta algusest, on väär.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 07.12.2019 21:02:00 vasta tsitaadiga

Ka nüüdseks natuke kätt harjutada saanud mängus. Ei saa esialgu midagi paha öelda, pigem vastupidi. Pealelugemine on väga hästi tehtud; ma tavaliselt loen igalpool teksti, k.a. teepaki koostist;), see on esimene mäng, kus pigem jääb näitlejate poolt loodud karaktereid kuulama. Teiste kogukondade pöördumised on disainilt huvitavad. Samas kogu UI on väga lihtsakoeline, esimene kord vist kus UI disaini vastukarva on.

Mängitavuselt on kaamera sättimine nagu xcom laadsetele mängudele kohane- väga puine. Ainult 90kraadi ühte või teistpidi, vahel tahaks ka nurga taha piiluda. JABIA on ses suhtes kõige parema kaameratööga- vaba kaamera.

Mängu graafika on üllatavalt hea isegi, eriti arvestades suht väikest meeskonda- 1440p, kõik põhjas, CPU kasutus 20% ligi, GPU kasutus põhjas, locked 60FPS paistab, aga ei häiri kuna pole FPS ja on stabiilne, pindakäivat nõksutamist pole märganud.

Kõige tähtsam on jäetud mainimata- FRIENDLY FIRE IS ON! Sain valusa õppetunni kui kõige rohkem pihta saanud scout\ heavy assault sai selja tagant HS omade käest:P

Akendest ja aedadest üle ei roni kobakäpad, nii et tuleb kohe arvestada sellega.

Liikumine ja cover ja hit detecion on ikka väga peen selles mängus- jalad, käed, pea, keha, kõik läheb arvesse, pihta saab ka full cover alt aga kui on nurga all ja "varvas paistab välja nurga tagant". Liikumine on midagi Valkyre Chronicles taolist, on ette antud AP ja selle raames saab suht vabalt liikuda-tulistada vaheldumisi, ehk vabadust käike teha on palju rohkem. Baas on ikka suht kõva, selle põhjal korralik AAA seeria välja arendada oleks täitsa tehtav. Arvestates tactical turn based mängude vähesust on see väga hea lisa tänasel päeval, JA: Rage oli ka pelatav, aga suht igav selle kõrval.

Lisaks veel väike RPG külg, kus iga vastus määrab mängu käiku päris tugevalt, siis kokkuvõttes täitsa proovimist tasuv mäng. Eriti arvestades, et mängu saab 40€ kätte(arvestades 60€ miinimumi tänasel päeval, siis alega eriti tasub ära proovida).
Heavy saab kohe alguses jet packi ja snaiper ei saa mitte ühtki head täiustust kuni lvl 4. VB on taotuslik, et XCOMst(kus põhiosa tööst tegid 1-2 snaiprit ära) teistmoodi olla ning rohkem rambot mängida. Päris meeldiv on isegi jah Heavyga külje alla joosta ja 1 hittida ka tugevamaid vaenlasi, kel 2x eludega kilp käes.

Algus on jah arusaamatu, lihtsalt kola ringi ja otsi tegevust. Eks edasi vist hakkab asi pingelisemaks muutuma, mingi meeter pandi ka juba käima...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2019 21:22:49 vasta tsitaadiga

Kuskil seadete all on free camera, see võimaldab sujuvat keeramist
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 08.12.2019 10:36:27 vasta tsitaadiga

Ma lootsin, et RNGeezus ei tule mängu, aga tutkit. Snaiprid lajatavad keskmaa pealt mõlemad mööda Artheronidest. Ja need pole just väiksed sihtmärgid. Ja mingit indikaatorit ka ei ole...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2019 11:21:45 vasta tsitaadiga

Hmm.. kui sul välimine ring vastasest suurem ei ole siis peaks 100% kuulidest pihta minema. Kui selles veendunud oled siis on äkki mingi bugi või tegemist mingi skilliga ehk?
Ma pole väga kaugele jõudnud, et skille oskaks kommenteerida.´

Aga see peaks kindel olema, et välimine ring 100% ja nendest sisemisse ringi 50% kuulidest
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 08.12.2019 12:44:53 vasta tsitaadiga

research ja askeldamise suund tundub ühel hetkel ikka väga tühi. euroopa, aafrika ja suurem osa aasiast on ära avastatud aga ma ei tea, mida ma tegema pean. see punane piix laieneb ka muret tegeva kiirusega.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Phoenix Point mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.