Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Playerunknown's BATTLEGROUNDS märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 84, 85, 86  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2017 14:34:40 vasta tsitaadiga

NeroEST kirjutas:
chatro kirjutas:
Autode kasutamine on üldiselt mõistlik ainult alguses, kui oled ikka väga eemale sattunud. Muul juhul isiklikult eelistan jala liikuda. Auto tõmbab liigselt tähelepanu oma müra ja suurusega.
NeroEST, endal sama, keskmiselt mängus 1-2 killi (max on 8 siiani olnud). Aga ise ma leian, et killid ei ole ju tegelikult kõige olulisemad, vaid võimalikult hea koht saada lõpp tulemusena. Samas terve mäng ringi joosta ühegi killita ja pärast saada headshot kusagilt lambi kohast on ka fustreeriv.


Oh, ära räägi. Tundub, et see 1 võit mis ma kobistasin 3 killiga jääb ainsaks. 28ndal raundil tuli võit, praeguseks olen mänginud niiüpalju:
Spoiler Spoiler Spoiler


Päris frustreeriv on saada surma seepärast, et sinisest alast elu eest välja joostes laseb keegi mind kuskilt maha nii, et ma ei näegi.
60ndaks 80ndaks jääda on täiesti tavaline 0 killiga kuna 1 on 1 konfliktides saan surma. Viimane "flip the table" moment oli, kus lasin vastasest 10m pealt pumbaga mööda, ta lasi mulle käsipüssiga headshoti.
Pole hullu, viimase nii ~1.5 nädalaga on mu K/D kukkunud 2.15 pealt täpselt 1 peale ja aina hullemaks läheb. Algul oli suht ok, sai üldiselt ikka 2-3 killi ikka ära enne kui surin. Nüüd hea kui 1 ära kobistab mingitpidi.

Üks osa ole ilmselt ka kooderid kes teavad täpselt, kus kurat sa cambid ja pole mingi probleem 500m pealt läbi võsa sind maha tõmmata tänu sellele. Samuti see jura, et nad teavad juba alguses, kus majas vajalik loot on ja lähevad otsejoones sinna, võtavad hea relva kätte, näevad, et vastase juures on kehv loot ja jooksevad tuimalt sust üle kiirelt thumbs_down.gif Ainuke hetk kus neil koodid ei tööta, on nii 2-4 tundi peale update (ja reaalse4lt on siis kergem mängida) ning siis läheb jälle lahti kogu nali.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-RaiTz-
Kreisi kasutaja
-RaiTz-

liitunud: 07.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2017 15:16:16 vasta tsitaadiga

Mina teen täpselt sama moodi. Kui näen kedagi kõrval majadesse maandumas ja saan ruttu hea relva, lendan kohe peale, vahest joppab vahest mitte.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2017 15:17:25 vasta tsitaadiga

No ma ei tea, pole küll veel koodereid kohanud ning tunde on omajagu. Pigem ollakse lihtsalt soolased, kui üle saadakse ja süüdistatakse "koodereid", umbes nagu CS'is tavaks.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2017 16:01:50 vasta tsitaadiga

pohmakas, kirjutas:
No ma ei tea, pole küll veel koodereid kohanud ning tunde on omajagu. Pigem ollakse lihtsalt soolased, kui üle saadakse ja süüdistatakse "koodereid", umbes nagu CS'is tavaks.
Siinpole aimhäkke ja taolist (vähemalt mulle teadaolevalt mitte).

Kooditakse vaid sellisel tasemel põhiliselt. Aga annab endiselt eelise, saad juba kena prefire teha jne
Spoiler Spoiler Spoiler


Üksasi on niisama ülesaamine, teine asi on kui sa ei liiguta end majas 5 minutit ja vend jookseb õigesse nurka sulle prefirega peale. Või istud (lamad) keset platsi põõsastes (ja ma ei räägi üksikust põõsast keset välja, kus jah jalgu/relvaotsa teatud juhtudel on näha vaid ikka 4-5 põõsast kõrvuti) reaalselt pole sind forsure näha ja siis käib kuskil 400m kauguselt kaks korda tõks tõks ja oled surnud. Ning ikka ja jälle tekib küsimus, miks peale igat krdi updatet loetud tunnid on kergem mängida kui hiljem. (peale update offsetid ja asjad muutuvad, kooditegijatel on vaja need väärtused uuesti teada saada ja koodidesse sisestada, see võtab natukene aega ja sel ajal koodid ei toimi). Ma ei väida, et for sure iga kord kui surma saan, jooksin kooderi otsa kuid olen raudpolt kindel, et mingi osa surmasi on toimunud kooderite käeläbi.

H1Z1 oli sama teema, öeldi, et ei tasu koodereid süüdistada kui surma saad jne. siis löödi lõpuks battleeye peale, ~kuu umbes koode ei eksisteerinud, ning mängimine, võitmine jne oli kõvasti kergem kui muidu -tulge veel rääkima, et kuu aega sattusime vaid noobide otsa ja ühtegi prod sel ajal ei mänginud icon_lol.gif

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Revan
HV kasutaja
Revan

liitunud: 25.04.2006




sõnum 24.04.2017 14:34:30 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
pohmakas, kirjutas:
No ma ei tea, pole küll veel koodereid kohanud ning tunde on omajagu. Pigem ollakse lihtsalt soolased, kui üle saadakse ja süüdistatakse "koodereid", umbes nagu CS'is tavaks.
Siinpole aimhäkke ja taolist (vähemalt mulle teadaolevalt mitte).

Kooditakse vaid sellisel tasemel põhiliselt. Aga annab endiselt eelise, saad juba kena prefire teha jne
Spoiler Spoiler Spoiler


Üksasi on niisama ülesaamine, teine asi on kui sa ei liiguta end majas 5 minutit ja vend jookseb õigesse nurka sulle prefirega peale. Või istud (lamad) keset platsi põõsastes (ja ma ei räägi üksikust põõsast keset välja, kus jah jalgu/relvaotsa teatud juhtudel on näha vaid ikka 4-5 põõsast kõrvuti) reaalselt pole sind forsure näha ja siis käib kuskil 400m kauguselt kaks korda tõks tõks ja oled surnud. Ning ikka ja jälle tekib küsimus, miks peale igat krdi updatet loetud tunnid on kergem mängida kui hiljem. (peale update offsetid ja asjad muutuvad, kooditegijatel on vaja need väärtused uuesti teada saada ja koodidesse sisestada, see võtab natukene aega ja sel ajal koodid ei toimi). Ma ei väida, et for sure iga kord kui surma saan, jooksin kooderi otsa kuid olen raudpolt kindel, et mingi osa surmasi on toimunud kooderite käeläbi.

H1Z1 oli sama teema, öeldi, et ei tasu koodereid süüdistada kui surma saad jne. siis löödi lõpuks battleeye peale, ~kuu umbes koode ei eksisteerinud, ning mängimine, võitmine jne oli kõvasti kergem kui muidu -tulge veel rääkima, et kuu aega sattusime vaid noobide otsa ja ühtegi prod sel ajal ei mänginud icon_lol.gif


Nende 400m surmade peale võid süüdistada pigem seda, et pikema maa pealt foliage ei spawni sisse ja 8x või 15x scopega näeb sisuliselt kuidas tegelane pikutab põllu peal võtab päikest mitte ei istu põõsas.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.04.2017 15:05:36 vasta tsitaadiga

Mingi eestlane laseb 24/7 nola? icon_eek.gif (10s koht)
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 24.04.2017 16:09:47 vasta tsitaadiga

Revan kirjutas:

Nende 400m surmade peale võid süüdistada pigem seda, et pikema maa pealt foliage ei spawni sisse ja 8x või 15x scopega näeb sisuliselt kuidas tegelane pikutab põllu peal võtab päikest mitte ei istu põõsas.


Viimased 10 raundi olen saanud 0 killiga otsa kuskil top 20 -25 seas sinisesse alasse liikumise ajal. Ülduhul AKM'ga tehakse kuskilt kaugelt kõmm kõmm ja ma ei jõua aru saada/puu taha joosta enne kui surma saan.
Paaril korral oli 1 on 1 olukord, kus mõlemal oli sama palju aega reageerida, kaotasin uziga scar L vastu lähivõitluses, usi oli auto peal, umbes 20 kuuli tegid splätterit imo... Teisel korral kaotasin ump9ga vectori vastu. Et mõlemal korral oli mul kehvem relv, kuigi tahaks arvata, et uziga näkku peaks valusam olema CQB's.

Kas keegi on snaiprit näinud kuskil? 70 raundi jooksul olen ma paaril korral näinud sniper flash hiderit ja extended mag'i. Peaaegu iga mäng näen, et keegi tapab kedagi kar98ga või sks'ga.

Täiesti rage-quit äärel olen. Kuigi ma tean, et viga on minus endas. Mäng ikka meeldib:D
Pean hakkama esimesena välja hüppama ja kõmmutamist vist harjutama. See 20 minutit lootimine, et siis sinises alas või kaugel olevale heale mängijale surma saada, muutub tüütuks.
Minu ainsad kindlad killid on need, kus ootan trepi peal shotguniga vastast. 4x scope ja AR'ga ma ise ei suuda ka seisvat tegelast maha võtta, et shotgun camp it is.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.04.2017 18:01:03 vasta tsitaadiga

NeroEST kirjutas:

Kas keegi on snaiprit näinud kuskil? 70 raundi jooksul olen ma paaril korral näinud sniper flash hiderit ja extended mag'i. Peaaegu iga mäng näen, et keegi tapab kedagi kar98ga või sks'ga.
Ikka jah, alles mingi paar mängu tagasi vedeles esimeses majas maas kuhu sisse jooksin icon_biggrin.gif

Asuu, hitreg olevat ka peale viimast patchi vähe paigast ära - discordis pidevalt teema selle ümber. core engines pidi ka miski bug olema.

Revan kirjutas:

Nende 400m surmade peale võid süüdistada pigem seda, et pikema maa pealt foliage ei spawni sisse ja 8x või 15x scopega näeb sisuliselt kuidas tegelane pikutab põllu peal võtab päikest mitte ei istu põõsas.
eee? See eesolev põõsas on minust nii 500-550m kaugusel
Spoiler Spoiler Spoiler


Tsekake headshoti icon_lol.gif
https://imgur.com/jSG5r2n

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 24.04.2017 19:05:41 vasta tsitaadiga

Okei. WTF.
vend on toa teises otsas ( ca 5m ) kaks korda pumbast pihta, nii, et blood spatterit lendab, ta keerab ringi, tulistab käsipüssiga 2 kuuli, ma olen surnud. WTF WTF WTF?!

Nui neljaks peab hakkama oma mänguelamust rikkuma madala fps'iga, et lindistada neid klippe üles.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.04.2017 19:09:08 vasta tsitaadiga

NeroEST kirjutas:


Nui neljaks peab hakkama oma mänguelamust rikkuma madala fps'iga, et lindistada neid klippe üles.
OBS + AMD Advanced Media Framework Encoder Plugin ja saad kenasti salvestada. Mingi 3-4 kaadrit kaotad ilmselt.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arvutipäss
Kreisi kasutaja
Arvutipäss

liitunud: 26.11.2011




sõnum 24.04.2017 19:43:58 vasta tsitaadiga

NeroEST, Tavaline, ma harjunud sellega juba.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2017 16:49:34 vasta tsitaadiga

Ei ole miskit lootusetu.
2x teine koht täna (krdi pump laseb aknast sisse sihtides seina thumbs_down.gif ) ja lõpuks tuli ära
Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT: hea päev täna. Snaipers only + fixed first person custom game
Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT: customitel lõpud jõle vinged olenevalt gamemmodest icon_biggrin.gif https://www.twitch.tv/notemerse

EDIT: Invitational esimene EU mäng 20:00 https://www.twitch.tv/playbattlegrounds

EDIT:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arvutipäss
Kreisi kasutaja
Arvutipäss

liitunud: 26.11.2011




sõnum 08.05.2017 18:06:38 vasta tsitaadiga

https://level1.ee/2017/05/battlegrounds-soovib-lisada-oma-mangu-kastid/
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taxta
HV vaatleja
Taxta

liitunud: 20.04.2017




sõnum 08.05.2017 21:06:02 vasta tsitaadiga

Niisiis, sai ka eile õhtul esimest korda PUBG proovitud ja ausalt öeldes väga hea mulje jättis. Kuna pole sarnaseid mänge varem mänginud (H1Z1 jne) vaid rohkem CS-i ja Overwatchi, siis oli väga nauditav. Öösel proovisin NA servus soolot ka natuke ja pole paha, esimese mängu kohta 36 koht icon_smile.gif Oleks saanud kõrgema, aga kurjem ei märganud teisel korrusel, kus tüüp asetses, enne kui ta mu tuima ma kõmmutas icon_razz.gif.
Aga siiski soovitan soojalt, ei tundu väga keeruline selgeks saada. Paar esimest mängu on veits näppimist ja õppimist, siis saab juba enamusest aru icon_smile.gif

_________________
I've reached that age where my brain went from: "You probably shouldn't do that!" to "Screw it, let's see what happens!"
By the power vested in me, I now pronounce you... blocked & deleted! You may now... kiss my ass!
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KarTmaN
HV vaatleja
KarTmaN

liitunud: 23.02.2006




sõnum 20.05.2017 13:14:59 vasta tsitaadiga

Aega võttis, aga kätte sain esimese solo võidu icon_cool.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

Varustuse poolelt mul midagi erilist polnud.
Põhivarustus oli: lvl1 backbag, UMP & 2x scope
ja veel AKM 30 kuuliga ja ilma mingisuguste lisadeta.
Mõned first-aidid/energiajoogid läksid ka kasutusse icon_biggrin.gif


viimati muutis KarTmaN 20.05.2017 21:16:39, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raixxx
HV kasutaja
raixxx

liitunud: 21.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2017 14:48:21 vasta tsitaadiga

Squad mängus solo:
https://i.gyazo.com/b5911f8500a6cb9cc6b931019c812d4e.jpg
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 20.05.2017 20:17:22 vasta tsitaadiga

Keegi teist?
Täitsa äge video, intro võiks parem olla, ei tohi lõpetada enne "biiti" - sai just hoo sisse icon_biggrin.gif

Link

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2017 21:57:23 vasta tsitaadiga

Ma olen customit juba nii palju mänginud et enam tavalist ei mõista icon_lol.gif Alguses on kuidagi väga palju aega käes.

Asuu, 31 mai resetitakse leaderboard

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2017 13:36:39 vasta tsitaadiga

natuke sai ka pelitud ja hetkel parim Duo-s on olnud #8 ja Solo on olnud #13

pole endine CS-i äss ega midagi - st et njuupari kohta päris ok icon_smile.gif beer_yum.gif

EDIT: Eriti närvi ajavad häkkerid, kes teavad täpselt kuhu lasta (vahel on tunne nagu läbi seina näevad icon_neutral.gif icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 386 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 311
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2017 18:07:42 vasta tsitaadiga

Järgmise updatega vist tulevad motikad. Seda ma ei tea kas antud võimalused ka juba järgmisesse on pandud või mitte. 25 mai muidu update
phpBB [media]

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2017 18:52:01 vasta tsitaadiga

salatoimik,

motikad juba sees ju? - või mitte? - külgkorviga vähemalt juba ju olemas
icon_rolleyes.gif beer_yum.gif beer_yum.gif

_________________
Kommentaarid: 386 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 311
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatro
HV kasutaja
chatro

liitunud: 09.05.2011




sõnum 23.05.2017 19:12:49 vasta tsitaadiga

Early Access - Month 2 - Patch Notes
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2017 19:19:14 vasta tsitaadiga

metallika kirjutas:
salatoimik,

motikad juba sees ju? - või mitte? - külgkorviga vähemalt juba ju olemas
icon_rolleyes.gif beer_yum.gif beer_yum.gif
külgkorviga jah aga tavalisi mitte
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rokiroad
HV vaatleja

liitunud: 23.05.2017




sõnum 23.05.2017 19:40:47 vasta tsitaadiga

ma ise seda mängida ei julge, ma pole nii osav. aga olen mitusada tundi vaadanud selle vunts vurr mängija striimi https://www.twitch.tv/sequisha
mäng on väga äge muidu
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metallika
HV Guru
metallika

liitunud: 05.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2017 20:02:07 vasta tsitaadiga

rokiroad,

ära põe! ma täielik noob ja saab hakkama küll

_________________
Kommentaarid: 386 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 311
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Playerunknown's BATTLEGROUNDS mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 84, 85, 86  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.