Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2017 11:12:11 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
http://kasulik.delfi.ee/news/kasulikaitab/nordinud-klient-miks-ei-suuda-telia-oma-tehnikute-tooaega-tunni-tapsusega-planeerida?id=76927976
No on ikka probleem inimestel

Sama hästi võiks ilmaennustajtest kirjutada, miks nad ei suuda täpselt ennustada icon_lol.gif

Sünoptik on ainus amet, kus valetamise pärast lahti ei lasta icon_smile.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 17.01.2017 11:15:05 vasta tsitaadiga

Päris kindlasti on see ujuv kellaaeg paljudele, kel pole võimalik oma päevakava muuta, probleemiks. Paratamatus.
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 17.01.2017 11:21:22 vasta tsitaadiga

Jäeti küll mainimata, et see kellega klient aja kokku lepib, saab kliendi soovil ka kindla visiidiaja määrata, sõltuvalt asukohast ka õhtuse aja või nädalavahetuse.
Ujuv aeg on paindlikuse mõttes oluline tehniku jaoks, tihti tuleb kortermaja võtmed organiseerida ja keldrist enne ukse taha jõudmist läbi käia, samuti jaamad ja jaamakapid, väljas ühendused vaja teostada ning nendes tegutsemine ei ole standardajaga mõõdetav.

Samas Delfi uudiste sisu on juba mõnda aega üsna ebaolulise infoga üle külvatud. Loed sa veebi või äppi, uudised korduvad mingi kolme meetrise lehekülge peal koos reklaamidega ja olulist sealt leida pole enam sugugi lihtne.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2017 11:29:06 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
Päris kindlasti on see ujuv kellaaeg paljudele, kel pole võimalik oma päevakava muuta, probleemiks. Paratamatus.

Võimatu planeerida 2-5 päeva ette tunni täpsusega.
Igale kliendile eraldad 2h ja kui varem valmis saab eelmise kliendi juures, siis istub järgmise kliendi ukse taga tunnike ja tukub kuni kellaaeg täis tiksub?
Kes selle kinni maksab icon_biggrin.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"

Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.01.2017 11:39:30 vasta tsitaadiga

See tekitaks järgmised jamad... ehk lõpuni pole keegi rahul.
Mulle anti esinduses karbid kätte...ühendasin tehnikut oodates ära. Tema tuli ja vaatas telekad üle ja kõndis 10min pärast välja icon_razz.gif
Arvas, et peab ka mingit juhet vedama.

Ehk mingit täpset aega küll ei julge soovitada...seda enam, et inimesed jäävad järjest valdkonnapõhisemaks. Jah targutada oskavad rohkem, aga ega teadmisi sellest ei tule.
Seega lihtsalt suhtlus ja "lolli" mõistmine on ka nüüd ajakulu allikas.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puna
HV Guru


liitunud: 18.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2017 11:39:57 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
jeesus188 kirjutas:
http://kasulik.delfi.ee/news/kasulikaitab/nordinud-klient-miks-ei-suuda-telia-oma-tehnikute-tooaega-tunni-tapsusega-planeerida?id=76927976
No on ikka probleem inimestel

Sama hästi võiks ilmaennustajtest kirjutada, miks nad ei suuda täpselt ennustada icon_lol.gif

Sünoptik on ainus amet, kus valetamise pärast lahti ei lasta icon_smile.gif

Poliitikud saavad ka selle eest palka
Kommentaarid: 361 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2017 13:47:45 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
ivokas kirjutas:
Päris kindlasti on see ujuv kellaaeg paljudele, kel pole võimalik oma päevakava muuta, probleemiks. Paratamatus.

Võimatu planeerida 2-5 päeva ette tunni täpsusega.
Igale kliendile eraldad 2h ja kui varem valmis saab eelmise kliendi juures, siis istub järgmise kliendi ukse taga tunnike ja tukub kuni kellaaeg täis tiksub?
Kes selle kinni maksab icon_biggrin.gif
G4S tehnikut olen küll kohanud tänavaotsas aega parajaks tegemas. 5min enne kokkulepitud aega pandi siis auto tööle ja sõideti maja ette. icon_lol.gif
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2017 01:04:12 vasta tsitaadiga

Iseteenindus on katki.
Tahaks arveid maksta. Sul ei ole uusi arveid. Vanu ka ei näe.

Oleme suure osa arveldustega seotud funktsioonidest üle toonud Telia iseteenindusse. Arveldusinfo on kättesaadav ka endistest iseteenindustest, kust leiad veel mõned funktsioonid, mida siit keskkonnast ei leia (nt arve analüüs, tellitav kõnede eristus ja eri tüüpi arvete failide allalaadimine). Tegeleme sellega, et ka need funktsionaalsused siin peagi saadaval oleks. Iseteenindusse edasi liikumiseks kasuta järgmisi linke: Kodused teenused, Äriteenused või Mobiilsed teenused.


Vajutad koduste teenuste peale. Kuvatakse allolev värdleht.


_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007



Online

sõnum 18.01.2017 10:13:13 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
ivokas kirjutas:
Päris kindlasti on see ujuv kellaaeg paljudele, kel pole võimalik oma päevakava muuta, probleemiks. Paratamatus.

Võimatu planeerida 2-5 päeva ette tunni täpsusega.
Igale kliendile eraldad 2h ja kui varem valmis saab eelmise kliendi juures, siis istub järgmise kliendi ukse taga tunnike ja tukub kuni kellaaeg täis tiksub?
Kes selle kinni maksab icon_biggrin.gif

Praegu maksab klient. Üldiselt kui minu tunniteenistus on suurem kui Telia tehniku tunnihind, siis tehnik ootabki ukse taga kuni sobiv aeg saabub.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.01.2017 10:28:33 vasta tsitaadiga

Lai ajavahemik on ok - saan ka kodus tööd teha ja kui koju tulen pean on nagunii min. 30min raisus.
Eriti tore, kui nad ise helistavad, et said varem valmis kas võivad varem ka tulla.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2017 11:24:42 vasta tsitaadiga

Ma pigem eelistan seda, kui antakse suurem ajavahemik ja saadakse asjad varem korda kui see, et antakse väiksem ajavahemik ega jõuta selle aja sees midagi teha.
Kasutan ise sama taktikat - ütlen alati võimalusel suurema ajavahemiku, mil miski korda saab. Jätab mulle vajadusel lisaaega ja kui varem valmis saan, on klient häppi icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uvuv
HV kasutaja
uvuv

liitunud: 31.01.2002




sõnum 18.01.2017 18:25:56 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
jeesus188 kirjutas:
ivokas kirjutas:
Päris kindlasti on see ujuv kellaaeg paljudele, kel pole võimalik oma päevakava muuta, probleemiks. Paratamatus.

Võimatu planeerida 2-5 päeva ette tunni täpsusega.
Igale kliendile eraldad 2h ja kui varem valmis saab eelmise kliendi juures, siis istub järgmise kliendi ukse taga tunnike ja tukub kuni kellaaeg täis tiksub?
Kes selle kinni maksab icon_biggrin.gif

Praegu maksab klient. Üldiselt kui minu tunniteenistus on suurem kui Telia tehniku tunnihind, siis tehnik ootabki ukse taga kuni sobiv aeg saabub.


Üldiselt saab sellise suhtumise peale võimaluse klienditeeninduse telefoni vahendusel leppida kokku uue tehniku visiidi aja!

Ja kui foorumis nii kõva oled, et oma palganumbritega lehvitama tulla, siis tee ise, sinu mõistus on ju rohkem väärt kui tühipaljal tehnikul. Tööriistalaenutusi on piisavalt.
(ei oma ühtegi isiklikku suhtluskonda kuuluvat tuttavat tehnikut. Aga suhtumine, et mina olen tähtsam kui keegi teine, sest rahanumber on suurem- thumbs_down.gif )
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laifstaile
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2017 19:24:28 vasta tsitaadiga

mina arvan et ükski tehnik ei tee kunagi aega parajaks...eks neil tööpealt ka tasu...aga kui rahakott paksem siis maksa topelt...mina olen õnnelik kui tehnik etteantud ajaks samasse linnagi jõuab(oma kogemus mees pidi samal hetkel olema jõgeval ise elan põltsamaal)
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007



Online

sõnum 19.01.2017 10:02:03 vasta tsitaadiga

uvuv kirjutas:
sukelduja kirjutas:
jeesus188 kirjutas:
ivokas kirjutas:
Päris kindlasti on see ujuv kellaaeg paljudele, kel pole võimalik oma päevakava muuta, probleemiks. Paratamatus.

Võimatu planeerida 2-5 päeva ette tunni täpsusega.
Igale kliendile eraldad 2h ja kui varem valmis saab eelmise kliendi juures, siis istub järgmise kliendi ukse taga tunnike ja tukub kuni kellaaeg täis tiksub?
Kes selle kinni maksab icon_biggrin.gif

Praegu maksab klient. Üldiselt kui minu tunniteenistus on suurem kui Telia tehniku tunnihind, siis tehnik ootabki ukse taga kuni sobiv aeg saabub.


Üldiselt saab sellise suhtumise peale võimaluse klienditeeninduse telefoni vahendusel leppida kokku uue tehniku visiidi aja!

Ja kui foorumis nii kõva oled, et oma palganumbritega lehvitama tulla, siis tee ise, sinu mõistus on ju rohkem väärt kui tühipaljal tehnikul. Tööriistalaenutusi on piisavalt.
(ei oma ühtegi isiklikku suhtluskonda kuuluvat tuttavat tehnikut. Aga suhtumine, et mina olen tähtsam kui keegi teine, sest rahanumber on suurem- thumbs_down.gif )

Sa ei saa nagu üldse aru. Asi on puhtalt matemaatikas. Kui tehniku ajakavaga arvestamine on rahaliselt kallim kui mitte arvestamine, siis kahest tuleks valida odavam. See, et klienditeenindaja tuleb temale sobival ajal tähendab tegelikult seda, et tema saab varem õhtule või teenib rohkem. Ja seda kliendi arvelt. Ja üldiselt optilise kaabli keevitusseadmeid ei rendita eriti kuskil. Ülejäänud asjadega saan ise hakkama, tänan küsimast!
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 19.01.2017 14:23:10 vasta tsitaadiga

sukelduja, ma pakun välja, et pole mõtet sellepärast erutuda. Klient on selles osas kuningas kindlasti, ütleb mis kell tahab tehnikut oma ukse taga näha ja selleks minutiks on mees kohal. Alati võib muidugi tekkida ettenägematuid olukordi, kuid üldiselt on võimalik ajast kinni pidada.

Nö. Ajavahemik on kompromissi mõttes turvalisem kõigile, on piisavalt perekondi kus üks volitatud pereliige on või saab mingil päeval kenasti kodus viibida.
On ka olukordi kus punkt 13.00 tehniku töö kokku lepitud ja klient ütleb uksel, et teeme kiirelt ära, pean 15 min pärast tööle minema. Khm, vähemalt tunnist tööd ei saa 15min kuidagi tehtud.
Ühesõnaga kuidagi on koostöös vaja aeg planeerida ja kokku leppida mitte telfis piiderdada, et miks ma pean pool päeva kodus passima.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 19.01.2017 15:34:27 vasta tsitaadiga

Kus saab telias SMS'i saata?
E: seekord otsing aitas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kert06
Kreisi kasutaja
kert06

liitunud: 10.04.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2017 11:58:50 vasta tsitaadiga

Kas tänase seisuga telia ühendusel portide avada laskmine midagi maksab? Igakuine tasu?

Kui õigesti mäletan siis elioni ajal see ei maksnud.
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2017 12:05:09 vasta tsitaadiga

Ikka maksab, kuidas siis muidu saab?
Ühekordne portide avamise tasu ja siis kuutasu reaalselt kasutatud portide eest.
icon_lol.gif


... ei taha keegi mingit tasu su käest.
Porte saad avada teleka ekraanilt või läbi iseteeninduse või läbi telefoniabi.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kert06
Kreisi kasutaja
kert06

liitunud: 10.04.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2017 15:46:16 vasta tsitaadiga

bladerunner, thumbs_up.gif tänud!
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007



Online

sõnum 20.01.2017 20:50:57 vasta tsitaadiga

kert06 kirjutas:
Kas tänase seisuga telia ühendusel portide avada laskmine midagi maksab? Igakuine tasu?

No see tegelikult oleneb ühendusest. Telionil on neid rohkem kui üks.
Mobiilsetel lahendustel kipub pordi avamine koos staatilise ip-ga kuutasuline olema, koduühendustel, sh. peale testperioodi liitunud F4G, on üldiselt ilma lisatasuta.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 23.01.2017 13:48:12 vasta tsitaadiga

Kas Telia koduleht peabki uimane olema? Mis iganes panga, või muul lehel ma küll peale igat klikki küllnniimoodi ootama ei pea. Telekommunikatsiooni ettevõttelt ootaks nagu midagi muud icon_rolleyes.gif
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV Guru
mega

liitunud: 12.02.2004




sõnum 23.01.2017 14:11:06 vasta tsitaadiga

ivokas, Telia (ega ka ükski teine opekas) pole eriti hiilanud oma peamise info/kommunikatsiooni kanaliga. Kui palju läks aega, kui Elion/Telia kõvasti reklaamides mobiilset netti, sai mobiilse seadme netilehe tehtud? Internetiajastu mõistes terve igavik icon_smile.gif

PS! Kas reisijate ja fekaali vedu toimub samaaegselt või vaheldumisi? eat.gif

_________________
- censored -
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 234
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 23.01.2017 19:22:56 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
Kas Telia koduleht peabki uimane olema? Mis iganes panga, või muul lehel ma küll peale igat klikki küllnniimoodi ootama ei pea. Telekommunikatsiooni ettevõttelt ootaks nagu midagi muud icon_rolleyes.gif

No ei ole aeglane ja ei mäleta, et oleks olnd. Vahete-vahel on küll osad lehed väga aeglased, näiteks paar päeva tagasi seesama HinnaVaatlus ootas iga kliki peale 4-5 sekundit, nii et võis sul ka ajutiselt nii olla mingil põhjusel.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2017 10:56:07 vasta tsitaadiga

Kas keegi mängib hearthstone'i mobiiliga? Proovige palun logida EMTi netiga, mul praegu käes 2 telefoni Android ja IOSiga, mõlemad ei saa ühendust ja Wihfiviga kõik tipp topp, enne kui saan 123 numbrilt pakkumist "tasulise IT nõustamise teemal blabla ja meil pole probleeme" tahaks olla 101% kindel, et viga on EMT võrgus. Muu liiklus töötab tavapäraselt. Võib ka muu mobiili võrgust katsetada.
_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 153
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 24.01.2017 11:07:32 vasta tsitaadiga

Lasin korraks käima, tegin Windows Phone abiga kuumkoha. Töötab ilusti. Mingi tulemüüri teema?

Mtr 213.155.155.233 abiks.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.