Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 234, 235, 236  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2016 23:07:27 vasta tsitaadiga

http://geenius.ee/uudis/politsei-menetleb-apiga-soidujagajaid-keda-ootab-kuni-600-eurone-trahv
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2016 23:35:18 vasta tsitaadiga

Taksoteenus on enamus riikides alati probleemne olnud. Kas ei täideta nõudeid, ja sõidetakse mustalt. Ka puhtalt sõitjad on 99% mustad jne.
Ma ise silmanurgast jälgin pransusmaad. Seal oli konkurens vägagi piiratud. Taksode arv oli lihtsalt piiratud, ja kui ikka tahtsid taksojuht olla, siis kas ostsid mustaltturult litsentsi, või ametlikult, mis ka odav ei olnud.
Mingis mõttes oli sinna uberit isegi vaja, selliseid fossiile peabki lõhkuma.
Eesis olid-on, taksondusega hoopis teised mured. Ja mingis mõttes on see uber ka siin üks kibe ravim. Aeg muuta oli ammu, aga ametnik ei taha ju ametist loobuda, ja üldse tahaks ju kõike reguleerida ja administreerida. Aga rahvas ei taha. Ei huvitagi üldse. Tahan kiirelt, mugavalt, odavalt, ja üldse ei huvita kes seda teenust mulle pakub. Siis kui puudus uber ja taxifi, oli elu kordi hullem. Oli näiteks taksofirma, kus sisse istumene maksis 100 krooni ja kilomeeter icon_rolleyes.gif äkki 50 icon_rolleyes.gif Ja täitsa ametlik. Ootasid sadamas turiste, kes ei vaadanud hinnakirja, mis oli ka ilusti aknal kirjas.
Äri on äri. Ärikad on alati kiiremad ja nutikamad kui riik. Kurjategijad ka kahjuks. icon_confused.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2016 23:41:03 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Siis kui puudus uber ja taxifi, oli elu kordi hullem. Oli näiteks taksofirma, kus sisse istumene maksis 100 krooni ja kilomeeter icon_rolleyes.gif äkki 50 icon_rolleyes.gif Ja täitsa ametlik. Ootasid sadamas turiste, kes ei vaadanud hinnakirja, mis oli ka ilusti aknal kirjas.
Äri on äri. Ärikad on alati kiiremad ja nutikamad kui riik. Kurjategijad ka kahjuks. icon_confused.gif


See nüüd küll uberi ega taxify teene pole, et piirhinnad seati ja ametlikult need tegelased enam tegutseda ei saa. Taxify piraatjuhid ja uber põmst saavad ka täna sellise hinna panna, neile ju seadus ei kehti...
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2016 23:53:51 vasta tsitaadiga

Õige jah, nüüd on piirhinnad. Muidugi kehtivad need ainult registreeritud ja ametlikele taksodele. icon_neutral.gif
Taxifi ja uber tegutsevad nii nagu neile vahvam tundub. icon_confused.gif

Samas selge on see, et äppidesse tuleb edasi minna. Info on kõigil telefonis alati olemas.
On see FB mingi teema, või mingi teine äpp mille vahendusel kuskilt kuhugi saab sõita, vahet pole.
Vana aeg on saamas mööda. Muutus turul ei ole tavaliselt kunagi väga äkiline. Sest inimestel on harjumus, ja harjumuse jõud on suur!
Taksondust on vaja ajakohasemaks muuta. Aga algus võiks tulle seadusloomest!
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2016 00:25:52 vasta tsitaadiga

Taksondus vajab muutusi AGA seadus ei keela mitte mingil moel äppidel ametlikke taksosid vahendada ehk äpp pole see innovatsioon mis seadust muutma sunnib.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
markedmen
HV kasutaja
markedmen

liitunud: 25.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2016 01:20:50 vasta tsitaadiga

No issand jumal küll, vaatan seda geeniuse uudise pilti ning paratamatult tuleb selline tunne peale, nagu need kõik taksojuhid oleksid mingid perverdid või muidu creepy'd indiviidid. Taksoturg eestis oli enne äppide tulekut ikka väga pekkis, vanad romud autod, taksojuhid ise haisesid ja sõitsid mingites nahktagides või halvimal juhul lausa dressides. Te tõsiselt loodate, et selline asi läheb kliendile peale? Hästi mõnus on minna soome ja näha, kuidas taksojuht on ilusti pintsakus, sõidab normaalselt, rahulikult, ilusti terve ja puhta autoga. Eks see praegune olukord ole suuresti taksojuhtide enda tekitatud ja nüüd siis tönnatakse. Minu meelest on see tänane taksojuhtidele tekitatud surve täitsa hea, sunnib lõpuks natukene rohkem oma ametisse panustama ka
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2016 15:01:29 vasta tsitaadiga

markedmen kirjutas:
No issand jumal küll, vaatan seda geeniuse uudise pilti ning paratamatult tuleb selline tunne peale, nagu need kõik taksojuhid oleksid mingid perverdid või muidu creepy'd indiviidid. Taksoturg eestis oli enne äppide tulekut ikka väga pekkis, vanad romud autod, taksojuhid ise haisesid ja sõitsid mingites nahktagides või halvimal juhul lausa dressides. Te tõsiselt loodate, et selline asi läheb kliendile peale? Hästi mõnus on minna soome ja näha, kuidas taksojuht on ilusti pintsakus, sõidab normaalselt, rahulikult, ilusti terve ja puhta autoga. Eks see praegune olukord ole suuresti taksojuhtide enda tekitatud ja nüüd siis tönnatakse. Minu meelest on see tänane taksojuhtidele tekitatud surve täitsa hea, sunnib lõpuks natukene rohkem oma ametisse panustama ka


Kui juba Soomega võrdled, siis vaata Soome hindu ka. Pakun, et Tallink takso roolist on väga väike tõenäosus haisev dressides juht leida, seega on sul valik täiesti olemas kui keskmisest paremat teenust soovid. Oleks ka naiivne loota, et kui valid turul kõige odavama pakkumise, siis saad tipptasemel teenuse icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
markedmen
HV kasutaja
markedmen

liitunud: 25.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2016 15:48:59 vasta tsitaadiga

Ka turu keskmine on eestis üsna masendav. Soomes on tõesti hinnad ka hoopis teised, aga millegipärast kahtlen, et rahulikum ja liiklusseadusi mitterikkuv sõidustiil, puhtad ja pigem formaalsemad riided nii tugevalt rahakotile käivad. Asi pigem suhtumises kinni. Ja vot sellepärast ma olen ka Uberiga sõites alati rahul olnud - siiamaani pole kordagi rooli sattunud sellist juhti, kelles pettuma peaks. Vot nemad leiavad alati viisakad riided ning oskavad ka normaalselt sõita icon_wink.gif Kui taksojuhid tahavad oma kaotatud kliente tagasi saada, siis äkki peaks panustama natukene rohkem sellesse, et kliendil ka natukene meeldivam sõita oleks. Tõsta natukene teenuse kvaliteeti, ka meeleavaldusele minnes otsiks äkki natukenegi normaalsemad riided kapist välja mitte 10 aastat vana tagi, eriti kui on teada, et seda saab uudiste vahendusel nägema päris korralik hulk potsentsiaalsetest klientidest. Kui oma visiitkaardist (iseendast ja oma autost) ei hooli, siis on natukene palju loota, et kliendid tormi jooksma hakkavad.
Tegelt see kogu jama, mis taksondusega eestis hetkel toimub, peaks olema üsna hea "wakeup call" mitmetele teistele ettevõtjatele/valdkondadele, kes siiamaani vanal rasval lasknud on ning mõelnud sellele, et kuhu mujale klientidel ikka minna on. Ühel hetkel tulevad alternatiivid ning siis on juba hilja asja parandama hakata.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2016 16:44:29 vasta tsitaadiga

Taksoturg vajas/vajab tõesti korrastamist. Kliendile piisanuks niisama korralikust taksoäpist, mille kaudu on kerge taksot tellida, maksta ning jätta ka tagasiside - kõik on nt Taxifys olemas. Küll aga ei ole selleks piraattaksosid vaja.

Eestlane on liiga vaene ning ostab hinda. Turg kipub olema seetõttu odava otsa poole kaldu.
Enamasti kuuled ikka linna peal, "Kas keegi odavat taksot teab?". Ei tule praegu ette, et keegi normaalset või head taksot oleks otsinud icon_biggrin.gif
Jutt, et keskmised taksod on romud ning taksojuhid haisvas tagis või dressides, ongi selle tulemus. Eesti keskmine takso ei olegi midagi erilist. Otsid odavaimat hinda, siis odavaima teenuse ka saad.

(See sama kehtib ka paljudes muudes valdkondades Eestis. Vaadake, mida poes ostetakse ning mille järgi valikuid tehakse. Hind hind hind.)

Õnneks on Eestisse tekkimas üha enam vähe jõukamat rahvast, kes saavad lisaks hinnale ka kvaliteeti vaadata ja see eelnev tekst nende puhul nii väga ei kehti.

_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 118 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 22.10.2016 17:46:51 vasta tsitaadiga

Kusjuures ma ei saa siiani sellest odava takso jutust väga aru. Tallinna piires tuleb see vahe umbes 1-3 eurot olenevalt sõidu pikkusest. Kas käiakse iga päev väljas, et see vahe nii kole on?
Tallinnast väljas ehk tõesti veel.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 23.10.2016 16:32:15 vasta tsitaadiga

Takso kindlustused ja kasko on päris räigelt tõsunud võrreldes ca aasta taguse ajaga, mil ma viimati need sõlmisin. icon_eek.gif

Aga kindlustuse võib teha ka kui tavasõidukile, iseasi, mis saaks laksu korral. Mööda kohtuid käia.
Ma lõpetasin taksokindlustuse kui FIE peatasin - natuke oli kindlustustega jagelemist, pidin kinnitama, et vaatamata sõidukikaardile ja majandustegevuse registri märkele "takso" ei kavatse masinat taksona e tasuliseks reisijaveoks kasutada, ainult eraotstarbel ning takso osa kanti mulle tagasi, nii tava kui kasko (erinevad fondid).

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 23.10.2016 22:25:18 vasta tsitaadiga

See on muidugi asi millest ma aru ei saa. Miks see takso kindlustus üldse kallim on?
Paljud sõidavad kuu jooksul rohkem maha kui keskmine n.ö. täiskohal taksojuht seega tõenäosus õnnetusse sattuda on ju suurem.
Ma lõin oma 10 aasta läbisõidud kokku ja sain kuu keskmiseks 4300km - iga kuu , iga aasta. See on siis ainult enda autodega. Erinevad tööautod juurde olenevalt olnud töökohast. Mõned aastad on ca 6K keskmine ja mõned aastad ca 3K olnud vahepeal.
Miks ma siis vähem kindlustust maksan? Peaks ju ohtlikult palju olema.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2016 22:36:51 vasta tsitaadiga

Marto., iga kindlustus tahaks makse ka läbisõiduga siduda, aga see ei ole lihtsalt võimalik kuna neil ei ole seda infot.
Takso puhul on muidugi veel mõni erisus, aga kui sa sellest ise aru ei saa, ei hakka seda siin ka kirjutama.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 23.10.2016 22:50:44 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
See on muidugi asi millest ma aru ei saa. Miks see takso kindlustus üldse kallim on?
Paljud sõidavad kuu jooksul rohkem maha kui keskmine n.ö. täiskohal taksojuht seega tõenäosus õnnetusse sattuda on ju suurem.
Ma lõin oma 10 aasta läbisõidud kokku ja sain kuu keskmiseks 4300km - iga kuu , iga aasta. See on siis ainult enda autodega. Erinevad tööautod juurde olenevalt olnud töökohast. Mõned aastad on ca 6K keskmine ja mõned aastad ca 3K olnud vahepeal.
Miks ma siis vähem kindlustust maksan? Peaks ju ohtlikult palju olema.


Sest taksodel, nagu ka muude suurte ls autodel on palju kahjustusi ja kergeid avariisid, mis enamasti tulenevad juhi väsimusest ning nende kindlustamisest ei olda väga huvitatud.

Aga taksojuhid ja privaadil, eriti rendi- ja väljaostu autode korral ei ole väga vahet. Seega kindlustused on suht huvitet ka kokkuleppevedajad kõrgema koefitsendi alla viima ja õigusega.

See, et sina ütled, et 50 000km ple avariid teinud - seal ei mõõdeta ainult isikupõhiselt ning keegi eri garanteeri, et sa seda homme ei tee.

Kusjuures minu arvates oli see ka ebaõiglane.
Päris suur vahe, kas on mõne firma renditakso või minu isiklik masin, mida ma ei rendi kellelegi... paraku nende erinevuste mõõtmine ja kontrollimine ei ole täna kindlustusseltsidele jõukohane või hind tõuseks veelgi.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 24.10.2016 23:11:33 vasta tsitaadiga

markedmen kirjutas:
No issand jumal küll, vaatan seda geeniuse uudise pilti ning paratamatult tuleb selline tunne peale, nagu need kõik taksojuhid oleksid mingid perverdid või muidu creepy'd indiviidid. Taksoturg eestis oli enne äppide tulekut ikka väga pekkis, vanad romud autod, taksojuhid ise haisesid ja sõitsid mingites nahktagides või halvimal juhul lausa dressides. Te tõsiselt loodate, et selline asi läheb kliendile peale? Hästi mõnus on minna soome ja näha, kuidas taksojuht on ilusti pintsakus, sõidab normaalselt, rahulikult, ilusti terve ja puhta autoga. Eks see praegune olukord ole suuresti taksojuhtide enda tekitatud ja nüüd siis tönnatakse. Minu meelest on see tänane taksojuhtidele tekitatud surve täitsa hea, sunnib lõpuks natukene rohkem oma ametisse panustama ka



Digimaagiline lugu. Kui Soomes taksot sõitsin, siis olin eeskujuks teistele ja kui Eestis, siis olen täielik häbiplekk icon_biggrin.gif Soomes on taksojuhiks pääsemise lävend kõrgem. Tõsi, 2018a. see peaks muutuma. Viisakad riided on kohustulikud, sh. ülikonnariided. Seda ja muudki taksokontroll kontrollib.
Eestis on probleem madalas lävendis.
Moepolitsei rahustuseks võin öelda, et meil nõutav viisakas riietus, mida keegi ei kontrolli, on alati ka sõltuv kandja arusaamisest sellest. Hipsteripõlvkonna jaoks võib tagi ju imelik tunduda, aga kui hipsterite vigina pärast tatisoengu ja kampsuniga rooli läheksin, siis jälle ei meeldi mõnele muule ühiskonnagrupile. Endale ka mitte icon_biggrin.gif Igaühe tujude järgi ei saa ka käituda. Pildil vasaku prillidega tüübi tagi on üsna sarnane Soome ametlikult lubatud taksojuhi tagiga. "Piraattaksod ahju" sildiga tüübil on üldse viisakas villane mantel seljas. Teistest raskem aru saada. Vist on jah natuke õnnetumad, aga midagi väga hullu ei tundu olevat.
Minul oli ka sellel meeleavaldusel nahktagi seljas. Käingi väga palju nahgktagiga, ilmselt sobib ka mu olemusega ja selle pärast ei põe üldse:) Ilm oli kevadiselt jahe. Aga autos üleriietega kliente ei teeninda. Tanksaapad olid ka jalas, vaat nendega teenindan klinte ka;) Üldse ei põe, parimad jalatsid mis välja mõeldud;)
Isiklikult on nii, et kuna Soomes oli ühel autol erinevaid juhte ja juhivahetamised tihti kiired, siis siin üksi sõites püsib auto paremas korras ja puhtamana icon_biggrin.gif
See ametisse panustamise koht on muidugi väga õige, seda on ka tehtud, aga selleks peab ka kaader õige olema. Praeguse süsteemiga, kus taksojuhiks või eriti piraadiks võib saada pea igaüks ja tööjõud pidevalt vahetub, seda ei saavuta.




Marto. kirjutas:
See on muidugi asi millest ma aru ei saa. Miks see takso kindlustus üldse kallim on?
Paljud sõidavad kuu jooksul rohkem maha kui keskmine n.ö. täiskohal taksojuht seega tõenäosus õnnetusse sattuda on ju suurem.
Ma lõin oma 10 aasta läbisõidud kokku ja sain kuu keskmiseks 4300km - iga kuu , iga aasta. See on siis ainult enda autodega. Erinevad tööautod juurde olenevalt olnud töökohast. Mõned aastad on ca 6K keskmine ja mõned aastad ca 3K olnud vahepeal.
Miks ma siis vähem kindlustust maksan? Peaks ju ohtlikult palju olema.


Eraautodega tavaliselt niipalju ei sõideta. Aga taksodel tihti 2 või koguni 3 juhti peal. Mõni üksi autol paneb segast, kuni on ise segane. Takso läbisõit 10k kuus on üsna tavaline.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.10.2016 23:14:18 vasta tsitaadiga

Kauaks seda ametit enam jätkub varsti pole juhti enam vajagi.
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 24.10.2016 23:42:35 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
Kauaks seda ametit enam jätkub varsti pole juhti enam vajagi.



Paari aasta pärast võib neid rangelt piiritletud teelõigul testsõite tegemas näha. Heal juhul. Inimese tasemel tehisintelligentsi ei ole olemas, kes suudaks juhti asendada. Hiljuti oli Google prillide maania, seda promoti ja kiideti. Nüüdseks vajus häbiga ajalukku, sealt ei tulnud midgai erilist. Kui isegi prillidega ei saadud hakkama, miks autoga peaks? See posu andureid ja neid siduv süsteem ei ole üldse lihtne, odav ega töökindel. Siin on palju küsitavusi, nagu mis juhtub kui üks andur läbi läheb, edasisõit on ju liiklusohtlik. Kuidas kontrollida et isesõitja takso pole hommikuks välipeldikuks muutunud. Kui ainus väljapääs trepikoja eest või tänavalt on tagurdamine ristmikule, kas isesõitja teeb seda(Kuivõrd see ohtlik ja LS keelab). Kuidas leiab isesõitja üles suuremate majade õige külje õige ukse. Kui palju on kahjutasu kui isesõitja põhjustab vigastatuga avarii. Ilmselt vajavad isesõitja taksod pidevat "patrulli" linnapeal, kes käib probleeme lahendamas, vähemalt esialgu. Lisaks ülalpidamine on kallim, kui pole korralekutsuvat organit baranka taga, siis jumal teab mis olekus see pill võib garaazhi tagasi saabuda. Ja muidugi valik, kui isesõitja peab valima mitme erineva halva vahel http://geenius.ee/uudis/mercedese-isesoitev-auto-ohverdab-hada-korral-jalakaija-ja-paastab-juhi
Ja kui nad lõpuks reaalselt siin on ja reaalselt hakkama saavad, ega siis ametid maailmast otsa lõpe:)

Sügavalt loodan et normaalsed sisepõlemismootoriga mootorrattad jäävad tulevikus alles. Absurdsemat asja kui isesõitev mootorratas annab välja mõelda icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 25.10.2016 10:26:35 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:
... Hipsteripõlvkonna jaoks võib tagi ju imelik tunduda, aga kui hipsterite vigina pärast tatisoengu ja kampsuniga rooli läheksin, siis jälle ei meeldi mõnele muule ühiskonnagrupile. Endale ka mitte icon_biggrin.gif Igaühe tujude järgi ei saa ka käituda....
ot:
(Nahk)Vest ei ole seksikas - saab ka viisakalt lihtsalt tume teksa + king + triiksärk ja juba väga hea! Alati ei pea ka tingimata ülikonda selga ajama.


elukas kirjutas:
...Minul oli ka sellel meeleavaldusel nahktagi seljas. Käingi väga palju nahgktagiga, ilmselt sobib ka mu olemusega ja selle pärast ei põe üldse:) Ilm oli kevadiselt jahe. Aga autos üleriietega kliente ei teeninda. Tanksaapad olid ka jalas, vaat nendega teenindan klinte ka;) Üldse ei põe, parimad jalatsid mis välja mõeldud;)...
ot:
Nahktagil ja nahktagil on ka vahe sees.
Valge tagi on juba väga palju meeldivam ja jätab usaldusväärsema teenindaja mulje. Üleüldse, selline tume riietus väga ei sobi, kui ainult allapoole vööd. Üleval pool peaks olema heledam triiksärk, see jätab puhta mulje teenindajast.
Ning jah, mina valin taksojuhi riietuse põhjal taksot, seda just pargist võttes. Olen ikka vaadanud aknakesest sisse, näinud ülbe näo, nahktagiga venda vastu vaatamas, siis lähen järgmise juurde - noor nagla, triiksärk/kampsun seljas, king jalas, viisakas, sobib.

On tõepoolest nii keeruline? Oled kunagi mõelnud, et kuna oled otsekontaktis klientidega, siis ehk peaksid veidi klienditeeninduse kohta uurima, ennast harima? Mis sõnu/fraase kasutada, kuidas välja näha, kehakeel jms? Äkki peaks? Või läheb juba liiga keeruliseks?

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 25.10.2016 11:56:49 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
elukas kirjutas:
... Hipsteripõlvkonna jaoks võib tagi ju imelik tunduda, aga kui hipsterite vigina pärast tatisoengu ja kampsuniga rooli läheksin, siis jälle ei meeldi mõnele muule ühiskonnagrupile. Endale ka mitte icon_biggrin.gif Igaühe tujude järgi ei saa ka käituda....
ot:
(Nahk)Vest ei ole seksikas - saab ka viisakalt lihtsalt tume teksa + king + triiksärk ja juba väga hea! Alati ei pea ka tingimata ülikonda selga ajama.


elukas kirjutas:
...Minul oli ka sellel meeleavaldusel nahktagi seljas. Käingi väga palju nahgktagiga, ilmselt sobib ka mu olemusega ja selle pärast ei põe üldse:) Ilm oli kevadiselt jahe. Aga autos üleriietega kliente ei teeninda. Tanksaapad olid ka jalas, vaat nendega teenindan klinte ka;) Üldse ei põe, parimad jalatsid mis välja mõeldud;)...
ot:
Nahktagil ja nahktagil on ka vahe sees.
Valge tagi on juba väga palju meeldivam ja jätab usaldusväärsema teenindaja mulje. Üleüldse, selline tume riietus väga ei sobi, kui ainult allapoole vööd. Üleval pool peaks olema heledam triiksärk, see jätab puhta mulje teenindajast.
Ning jah, mina valin taksojuhi riietuse põhjal taksot, seda just pargist võttes. Olen ikka vaadanud aknakesest sisse, näinud ülbe näo, nahktagiga venda vastu vaatamas, siis lähen järgmise juurde - noor nagla, triiksärk/kampsun seljas, king jalas, viisakas, sobib.

On tõepoolest nii keeruline? Oled kunagi mõelnud, et kuna oled otsekontaktis klientidega, siis ehk peaksid veidi klienditeeninduse kohta uurima, ennast harima? Mis sõnu/fraase kasutada, kuidas välja näha, kehakeel jms? Äkki peaks? Või läheb juba liiga keeruliseks?


OT - elukas ütles ju, et ei istu selle tagiga roolis.
Nii palju kui mina linnas jutuajamiseks tema autosse olen hüpanud, ei ole tal seda seljas ega autos näinud, pagassis hoiab vist.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 25.10.2016 16:35:16 vasta tsitaadiga

http://tehnika.postimees.ee/3885501/amet-taxify-ja-uberi-rakendused-ei-mooda-taksoteenust

Mis nüüd siis
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2016 16:37:47 vasta tsitaadiga

Teemaks oleva tasulise sõitjateveo korraldamiseks on kaks seaduslikku varianti - taksovedu ja juhuvedu. Viimase puhul ei pea olema taksomeetrit, aga tegevusluba peab ikka olema.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 25.10.2016 18:30:53 vasta tsitaadiga

Tean, et pole kõige õigem koht, kus seda küsida, aga kuidas Eestis taksoteenuse hind kujuneb?
Sisseistumine + km ning samaaegselt ka tunnitasu? Või tunnitasu lükkub käima teatud km/h allapoole liikudes?

On mõnda rakendust, millega saaks kontrollida taksomeetrite (umbkaudset) õigsust, sest tänapäeval suudab telefon üpris täpselt GPS asukohta pidevalt pingida, teekonda arvutada, samuti kiirust ja aega.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 25.10.2016 20:51:30 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
Tean, et pole kõige õigem koht, kus seda küsida, aga kuidas Eestis taksoteenuse hind kujuneb?
Sisseistumine + km ning samaaegselt ka tunnitasu? Või tunnitasu lükkub käima teatud km/h allapoole liikudes?

On mõnda rakendust, millega saaks kontrollida taksomeetrite (umbkaudset) õigsust, sest tänapäeval suudab telefon üpris täpselt GPS asukohta pidevalt pingida, teekonda arvutada, samuti kiirust ja aega.


Metrosert on taksomeetrite õigsust kontrollinud e need taadelnud, taatlemata taksomeetrit ei hakata paigaldama, mõõteveaga adapteerimistunnistuse väljastamine jätab paigaldaja oma ametist ilma.
Metrosertis ma väga ei kahtleks.

Km tasu ja ajatariif ei jookse kunagi koos, alla 22km/h kiirusel rakendub ajatariif, kuid km tariif lülitub välja.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 25.10.2016 21:08:26 vasta tsitaadiga

crackpot, väga super, et sina neis ei kahtle.

Selle 22km/h pärast tahakski seda võib-olla kontrollida, aga selge eks sel pole vahet, sest lihtsa arvutusega selgineb välja, et pole vahet, kas ajatariif või kilomeetripeale - summa tuleb enamvähem sama.
Aeglaselt liikudes tuleb vast isegi parem tulemus, sest ajaliselt tunnihind minuti peale arvutades on soodsam.
Kui näiteks võtta Rakvere hind, kus on 0.70 €/km ning 12.50 €/h (~0.2 €/min), siis ajatariif on vähem, kui kolmandik kilomeetri tariifist (3.5 "korda" väiksem), kuid taksod 3.5 korda kiiremini, kui 22km/h "legaalselt" ei sõida (22km/h * 3.5 = 77km/h).
Linnas keskmine kiirus tõenäoliselt mingi 35km/h kuni 40km/h, kui sedagi ehk ajatariif muutub sõitjale kahjulikuks, kui sõiduk liigub (keskmiselt) aeglasemalt, kui 10km/h (35km/h / 3.5).

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 25.10.2016 21:45:33 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
crackpot, väga super, et sina neis ei kahtle.

Selle 22km/h pärast tahakski seda võib-olla kontrollida, aga selge eks sel pole vahet, sest lihtsa arvutusega selgineb välja, et pole vahet, kas ajatariif või kilomeetripeale - summa tuleb enamvähem sama.
Aeglaselt liikudes tuleb vast isegi parem tulemus, sest ajaliselt tunnihind minuti peale arvutades on soodsam.
Kui näiteks võtta Rakvere hind, kus on 0.70 €/km ning 12.50 €/h (~0.2 €/min), siis ajatariif on vähem, kui kolmandik kilomeetri tariifist (3.5 "korda" väiksem), kuid taksod 3.5 korda kiiremini, kui 22km/h "legaalselt" ei sõida (22km/h * 3.5 = 77km/h).
Linnas keskmine kiirus tõenäoliselt mingi 35km/h kuni 40km/h, kui sedagi ehk ajatariif muutub sõitjale kahjulikuks, kui sõiduk liigub (keskmiselt) aeglasemalt, kui 10km/h (35km/h / 3.5).


Taksojuhid ei armasta ajatariifi ega ootamist.
Kui see jookseks km tasuga koos, siis muidugi.
Aga kui taksojuhi kassa anatoomia lahti võtta, siis sõidualustustasu on selle parim osa, ajatariif viletsaim. Kui oleks piisavalt tööd ja kliente, siis on kõige kasulikumad lühemad otsad, võimalikult kiire kliendist vabanemine ja järgmise leidmine.

Sp on ka olukord, kus nt Tallinna vanalinnas taksojuht R-L öösel pikemast e linnast välja v linna äärde sõidust ei vaimustu. Jah, ta peaks selle töö võtma, aga mõnigi hakkab kauplema. Sest ta ei taha Vaidale või Keilasse minna, ta kaotab raha, sest tagasi tuleb 90% tühjalt ja ajakadu on suur.

Edit: et ehk arusaadavam oleks.

Sõidualustus 2.5, km 0.5 ja tund 10

Et see sõidualustus 2.5 teenida, on vaja sõita kliendiga 5 km, mis samas ka kulutab kütust ja autot. Või 15 min seista, ummikus venida.

Kas ma teenindan vahetusega 8 klienti, alustustasu 20.- kokku või 16 klienti, alustustasu 40.- kassast, annab kuu perspektiivis väga suure vahe, aastast rääkimata.

See lollakas ringidega vedamine tuleb a) taksojuhist, kes ei tea, mida ta teeb (ei tunne linna, ei oska arvutada vms) või b) sel taksol ei ole tööd ja ta püüab ühest kättesaadud kliendist võimalikult palju välja pigistada.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 234, 235, 236  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.