Momendil saadaval ainult amatööride soperdisi, mida "mängudeks" nimetada minu meelest üldse ei saa.
Sa ikka saad aru, et suurem osa nendest "soperdavatest amatööridest" on need samad arendajad, et AAA stuudiost ära tulnud ning ise või koos väiksema meeskonnaga VR mänge looma hakanud. Nende tööd ei olegi võimalik võrrelda stuudio omaga kus 1000 inimest töötab.
Pealegi sinu battlefieldi treileri näide, on kohutav. VR mänguna näeks ta samasugune "soperdis" välja nagu kõik teised mängud. Kui sa oma pilgu sellelt uhkelt supersamplitud offline renderi videolt ära võtad ning päris gameplay videot vaatad siis näed, et 3D mudelid selles mängus on päris tavalised. Tekstuuri resolutsioon ja mudeli detailsus ei oleks VR jaoks piisavalt hea. Muu visuaalne bling bling nagu hdr-i bloom, tonemapping, motion blur, depth of field, lens flare, vignette, color correction, ambient occlusion, image based AA töötab ainult ekraani peal. VR-is oleks need asjad katki ning tuleks välja lükata. Kui need välja lükata siis näeks mäng päris soperdis välja kuna visuaalne kvaliteet toetuks ainult mudelite ja tekstuuride peal. VR-i arendajatel sellist luksust veel ei ole. Ja ma ei hakka veel rääkima õudustest mida tuleb neil läbida, et oma mäng 90 kaadri peal tööle saada.
Tegelt mind väga huvitaks Avot mis oleks sinu unistuste VR mäng? Äkki viitsiksid kirjeldada? Praegu sinu juttu lugedes jääb mulje nagu sa ei oleks mitte millegagi rahul. Tehnoloogia on alles 3 aastat eksisteerinud, ulmefilmide tasemele veel see niipea ei jõua
Muu visuaalne bling bling nagu hdr-i bloom, tonemapping, motion blur, depth of field, lens flare, vignette, color correction, ambient occlusion, image based AA töötab ainult ekraani peal. VR-is oleks need asjad katki ning tuleks välja lükata
Ambient occlusion peaks VR'is küll töötama. Ainus asi on see, et sellel tavaliselt suur performance hit ja tihti peab selle pärast kinni panema, et 90 fps hoida. Pildi mõistes ma ei näe miks see peaks VR'is probleem olema.
and12345. Milline on sinu meelest hea VR mäng? Too kas või yks näide, ühestki VR mängust, mis vastaks tänapäevaste (uute) mängude taset. Simulaatorid ja demod ei ole mängud! Momendil saadaval ainult amatööride soperdisi, mida "mängudeks" nimetada minu meelest üldse ei saa. Praegused VR "mängud" oma taseme kohta on liiga kallid, puudulikult tehtud ja kõigele lisaks lühikesed. Pildi kvaliteedi kohapealt hoian suu täitsa kinni. Mina olen momendil suurema osa saadaval olevatest "mängudest" läbi mänginud (peale ralli mängude, mis ei meeldi) ja olen ootaval seisukohal. Uuesti neid "mänge" mängima ei kipu, lihtsalt liiga viletsad ja liiga algelised. VR efektiga/immersiooniga olen juba ammu ära harjunud ja tahaks midagi tunduvalt paremat näha. Momendil aga midagi uut saadaval lihtsalt ei ole, mis vähegi pinget pakuks. Seega 486 välja toodud videol on vägagi naelapea pihta saamise moment sees. See on ainult minu nägemus ja kellelgi "herneid ninna" sellepärast tõmmata ei ole mõtet.
Oi, neid häid mänge on juba päris palju. Toon mõned nimed, mis on erinevate mängimispikkustega 1 tunnist kuni 10 tundi ja mõni lausa lõputult kuni lihtsalt ära tüdid. Mõni on ka early access, aga juba väga hea. Toon sule 10 näidet. Ei ole mõtet viriseda ja vinguda, see mis juba on on hea ja asi läheb järjest paremaks nii mängude osas kui ka riistvaraliselt. Kui ei meeldi, siis ära mängi ja tegele millegagi, mis sind rohkem rahuldab
A Chair in A Room - Väga hea horror mitmeks tunniks
Vanishing Realms
Hover Junkers - väga hea mitmikmäng, mängi kasvõi iga päev paar tundi
The Gallery - Episode One - mitmeks tunniks huvitavat fantaasiarikast mängu
Paranormal Activity - tuleb kohe kohe välja ja pidi olema kõige parem horror, mis võimalik, mänguaega 10 tunnni kanti
Pool Nation VR - väga fun piljardimäng, mis samuti mitmikmäng ja mängi iga päev palju tahad
The Brookhaven Experiment - Early Access, aga juba mitmeks tunniks lõbusat, kvaliteetset tulistamist
The Solus Project - jällegi väga fun puzzle mäng mitmeks tunniks
Project Cars - tõeline VR elamus rallisõitjatele, oma viga, et rallitada ei meeldi
RAW DATA - Early ccess mäng, aga ka mingiks tunniks või kaheks väga lõbusat tulistamist. Vägagi kvaliteetne VR mäng
Ja kas Alien Isolationit oled proovinud? mingi 15 tundi mängimist, väga hea horror! Ja kas oled Oculuse peal või HTC Vive, seal on ka päris suur vahe? Kui oled Oculuse peal, siis täiesti mõistan, et ei ole päris see, sest see ongi paras läbi kukkunud projekt neil igas mõttes.
Lisaks on lähitulevikus tulemas päris mitu pikemat mängu, seega päris palju on mängida. Lühemaid demosi on veel päris palju( mingi 400 kanti, millest pooled on vägagi head, teine pool on nii ja naa) mida katsetada. Pildi kohapealt ma ei saa aru, mida sa jonnid, Selge ju, et sa ei saa veel selget 4K pilti nagu sa oma tavalise ekraani pealt seda näeksid, aga täitsa head pildid on enamusmängudel ja tähtis on ikkagi see VR elamus, mida need mängud ise edasi annavad.
Muu visuaalne bling bling nagu hdr-i bloom, tonemapping, motion blur, depth of field, lens flare, vignette, color correction, ambient occlusion, image based AA töötab ainult ekraani peal. VR-is oleks need asjad katki ning tuleks välja lükata
Ambient occlusion peaks VR'is küll töötama. Ainus asi on see, et sellel tavaliselt suur performance hit ja tihti peab selle pärast kinni panema, et 90 fps hoida. Pildi mõistes ma ei näe miks see peaks VR'is probleem olema.
Eks siin oleneb paljuski mootorist ja AO tüübist. Kui on tekstuuri sisse baketud AO siis see on odav ja töötab. Kuid tänapäeval kasutavad suurem osa AAA mängudest SSAO-d (screen space ambient occlusion) mis on ekraani põhine ning oma olemuselt juba 2D efekt. Kui üritad stereos seda kuvada siis üks silm näeb ao-d ühtemoodi ja teine natuke teistmoodi. Ringi vaadates hakkab AO ujuma. Olenevalt kes ja kuidas on selle shaderi kirjutanud võib mõnes mängus see efekt rohkem või vähem välja paista. Loomulikult on ta ka ropult kallis. Niipalju kui mul kogemust Unity-s siis kõik runtime AO-d söövad 3-4 ms gpu aega (kogu kaadri render peab jääma alla 16) . Ja visuaal paremaks ka ei lähe. Eks see kindlasti tulevikus paraneb.
Gotmilk. Mäng mida väga ootan ja loodan et ka Oculusele tulemas on: "Onward"
http://store.steampowered.com/app/496240/
Mina ei virise, vaid kritiseerin ja oma arust täiesti põhjendatult. Tihti märkan ainult vaimustust, mis on tingitud esimeste elamuste arvelt ja väga lühikese kogemuse põhjalt. Minule selline vaimustus on eilne päev ja ootan midagi, mis pinget pakuks. Mängude taseme ja kvaliteedi üle oleme minumeelest sinuga peaaegu samal arvamusel, lihtsalt kirjutame asjadest veidi eri vaatenurga alt. Mis puudutab minu Battlefield traileri näidet, siis silmas pidasin mängu mida massid ostavad ja just massidesse minek VR puhul on äärmiselt tähtis! Võrdlus oli põhimõtteline, mitte tehniliste üksikasjadele koperdamise eesmärgil esile toodud.
and12345. Tundub jah et Vive puhul on rohkjem mängimist, mis mind huvitaks. Minul on Oculus Rift ja oma "virinat" kirjutan just Rifti silmas pidades! Oculus Homest saadavad mängud on minu puhul ennast ära ammendanud.
Väga hea vihje oli: "Alien Isolation", tänud! Esimesel pilgul jäi vaid silma, et VR tugi puudub? Kui see töötaks, ostaksin kindlasti. Kas on kedagi kes Riftiga seda mänginud on ja millised on muljed?
viimati muutis Avot 26.08.2016 12:33:21, muudetud 1 kord
Need VR arendajad teevad mänge ka nende motion controlleritega mängimiseks, mis on ilmselgelt liiga suur koormus neile. Seda ei saanud viimase kümnendiku ajal isegi Nintendo, Sony ega Microsoft paika. Nad peavad selle asja enne toimima saama, et see oleks kiire ja täpne. Siis alles mänge sellele välja laskma. Inimesed ei andesta sellist paska väga kaua ja oht on et see teema kärbab varsti ära ja tirib VR-i ka veel kaasa. _________________ zero
486. Minu ainuke lootus on momendil Oculuse Touchidel, kui nendega ka mingi jama, siis arvan et jätan asja sinnapaikka lähiaastateks.
Vivet ei kritiseeri/kommenteeri, kuna pikem kogemus puudub.
viimati muutis Avot 26.08.2016 12:37:53, muudetud 1 kord
486, kontrollerite kiiruse ja täpsuse arendus ei ole mängude arendajate käes. see on üks vr frameworkide (oculus ja steamvr siis suuremas osas) suuremaid müügipunkte. kuna tegemist on stadardlahendustega siis selle teeb api ära. jah, control scheme ehitamine on mängu arendaja käes aga see on juba teine asi.
nintendo, sony ja microsofti motion controllerite lahendused olid juba tehniliselt palju ebatäpsemad ja aegalsemad. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Gotmilk. Mäng mida väga ootan ja loodan et ka Oculusele tulemas on: "Onward"
http://store.steampowered.com/app/496240/
Mina ei virise, vaid kritiseerin ja oma arust täiesti põhjendatult. Tihti märkan ainult vaimustust, mis on tingitud esimeste elamuste arvelt ja väga lühikese kogemuse põhjalt. Minule selline vaimustus on eilne päev ja ootan midagi, mis pinget pakuks. Mängude taseme ja kvaliteedi üle oleme minumeelest sinuga peaaegu samal arvamusel, lihtsalt kirjutame asjadest veidi eri vaatenurga alt. Mis puudutab minu Battlefield traileri näidet, siis silmas pidasin mängu mida massid ostavad ja just massidesse minek VR puhul on äärmiselt tähtis! Võrdlus oli põhimõtteline, mitte tehniliste üksikasjadele koperdamise eesmärgil esile toodud.
and12345. Tundub jah et Vive puhul on rohkjem mängimist, mis mind huvitaks. Minul on Oculus Rift ja oma "virinat" kirjutan just Rifti silmas pidades! Oculus Homest saadavad mängud on minu puhul ennast ära ammendanud.
Väga hea vihje oli: "Alien Isolation", tänud! Esimesel pilgul jäi vaid silma, et VR tugi puudub? Kui see töötaks, ostaksin kindlasti. Kas on kedagi kes Riftiga seda mänginud on ja millised on muljed?
No mina mängisin selle Riftiga läbi ja elamus oli väga vinge. Kõige hirmsam ja põnevam asi üldse mida vist kogenud nii virtuaalselt kui ka päriselt. Kui nende Alienitega peaks reaalselt kohtuma, siis on ilmselt veelgi hirmsam 3D on sel väga hea. Hetkel siis parim VR kogemus!
and12345. Kas mängisid DK2 või CV1-ga? Steamis ei ole sellele mängule VR versiooni. Kuidas mängu tööle said, VorpX?
Seal ei tohiks olla vahet kas CV1 või DK2, sest tehnoloogia on neil sarnane, põhiline on mäng ise kus muutusi pead tegema, et VR-is tööle hakkaks. Ma arvan, et neid seadistamise õpteusi leiab netist päris mitu. Ei ole väga keeruline. Ise mängisin DK2-ga
Avot, aga telli ära ja proovi järgi
kuskil pole sagedust märgitud, seega eeldada võib 60hz. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Eks need hiina "imed" ole vaid lõuapooliku lõõpimist väärt. VR tehnika vajab veel aega, ennem kui nende eest uuesti raha kannatab välja käia. Enda Rift on juba üle nädäla tolmu kogumas, lihtsalt huvi on kadunud ... Ära ei raatsi ka müüa, kuna laste-lastel on kunagi vaatamist ja naermist, millega vanaisa VR maailma proovis vaadata. Kahetsen siiani, et oma esmese telefoni kunagi maha müüsin (telliskivi suurune), praegu oleks nii tore lauale kõrvuti panna praeguse telefoniga ja võrrelda.
Ei tea kas see Onward ka Riftiga tööle hakkab, kui Touchid kunagi saabuvad? Kuidagi ei raatsiks enam Vivet Riftile lisaks tellida Mäng tundub videode põhjal nagu minu maitsele tehtud!
Ei tea kas see Onward ka Riftiga tööle hakkab, kui Touchid kunagi saabuvad?
Tundub, et Oculuse tugi tuleb. Leidsin mingi sellise lause:
tsitaat:
DownpourDev [developer] 2 Aug @ 5:24am
The majority of the leg work for Vive/Oculus compatibility is done by Valve/Steam, So I am going to say yes, the Oculus rift/touch controllers will be supported.
Oculus Home on tulnud saadavale Damaged Core. Kui aega saan, peab proovima "mis, kes ja kus". Soome VR foorumis kiidavad, aga eks oma silm ole kuningas! Kardan et telepordiga liikumine ei ole minule, aga eks mänguelamus paneb asjad paika.
http://uploadvr.com/damaged-core-review-final/
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.