mario20031, Usu mind, lube tehes saad sa mõne hetkega aru et see pole lollus ja ainult selleks, et idiootidega vaidlema ei peaks. Autokoolis hea õpetajaga õpid palju juurde ja hakkad asja teise nurga alt vaatama. Lisaks õpid päriselt sõitma. Hetkel ainult arvad, et tead kuidas sõita.
Lõpliku sõiduoskuse saavutad vast peale esimest hooaega ja kukkumist.
Mina tegin viis aastat tagasi, samal ajal load. 01.08 läksin tegema ja 23.08 olid load käes. Oled aktiivne ja näed vaeva, siis ei näe põhjust miks peaks kauem minema.
Loomulikult eeldab, et sa ikka sõita enamvähem mõistad ja eksamid esimese korraga teed.
Teiseks sellised pool universaalsed rattad nagu fazer ja bandiit jne, pole teps mitte igavad. Kannatab sõita pikka maad, on ilusad, mugavad ja väga kiired esimeseks rattaks. Kui raha on siis Yamaha FZ1 minu meelest super ratas sõitmiseks.
Ning võimsa rattaga saavutad sa ~10s 300km/h. Mugavuse unustad, sest adrenaliin lööb kõik muu segamini peas.
Ma ei näe mootorratast transpordivahendina täpselt nagu ma ei näe jalgratast transpordivahendina. Minu jaoks on mõlemad spordivahendid. Autokooli võtan kindlasti e-õppena selle kiirema läbimise huvides. Praktika osas olen veendunud, et koos sportlastega rajal trenni tehes õpib 100% rohkem, kui autokooli instruktoritelt.
Mis puudutab fazerit ja banditit, siis - ma ei näe moototrratast enda jaoks transpordivahendina ning ma ei soovi mootorratast sellena ka kasutada. Rajalt-rajale ja sõpradega veidi paugutamas käia. Sirge peal kiirelt sõitmine ei ole minu jaoks huvitav.
Kui nüüd vaadata yz1 vs sx550, siis ma olen ikka räigetl sx'i poolt
YZ
Spoiler
vs SX (70hp ja 122kg)
Spoiler
boonuseks saab SX'ile RX'i jooksud alla panna
Spoiler
SX on nagu kena piff, kellga funnida ning YZ on lihtsalt tema paks sõbranna
laurx kirjutas:
Cb4, ta käis jõukas ja meerikas raamatuid müümas, oskab kõike. bemmiga mugavalt paati vedada jne. peab ise omal nahal selgeks saama, miks inimesed metallvaadiga mugavalt sõita ei taha vaid vabatahtlikult metallitüki otsa ronivad. (mootorratas on valepidi konserv - metall on seespool). kui ma saaks oma ekvipmendi kuidagi kaasas vedada, sõidakski motaga ainult.
Jõusaal on kodune koht. Aastaid tagasi läksin raamatuid küll müüma, kuid seda tegelesin selle lollusega ainult 2 nädalat. Enamasti BMW'dega vean paati. Sellega piirdus see osa, millest ma su sõnavõtu juures aru sain. Mida ülejäänud tähendas?
Rasmus kirjutas:
Eks soovid ja arusaamised ongi erinevad. Supermotot ei ostaks ma mitte mingil juhul.
Baigiga on rinka tõenäoliselt vahetum ja "õigem" kogemus. Saad jalad raudadel hoida ja põlve maha kallutada. Korralik suur paak pakub samal ajal teisele põlvele/reiele korralikku toetuspinda. Supermotomehed teevad seal mingeid veidraid jala väljasirutamise liigutusi, nagu oleksid liiva peal. Aga V2 mootor iseenesest töötab muidugi põnevamalt kui igav R4 õmblusmasin.
Aga üldiselt vahet ei ole, millise esimeseks ostad - suure tõenäosusega on see vale valik. Ajaga loksub paika. Keegi ei keela üht müüa ja teist osta ega ka korraga mitut omada.
Palun räägi mulle kuidas on 130kg kaaluv 70hp ratas on teravam, kui 230kg ja 150hp ratas.
Kui lisada sinna veel +100kg, siis Ühel juhul on 0.3 hobust kg kohta, teisel juhul 0.45. See Yamu on suvaline ratas näitena toodud. Neid võimsaid pool universaalseid on ikka väga palju ja igas stiilis.
Ma lihtsalt tean kahe sõbra pealt, kes omale need nn. supermoto rattad on soetanud ja 3 esimest päeva on lahe, siis jäävad seisma ja ei sõida neist kumbi enam juba aastataid. _________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
150hp peaks olema veel suhteliselt tagasihoidlik. supersport liitrised on täna pigem juba 200hp all ja 200kg. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
mario20031, muide su piltide ja välimuse osas - sx550 on oluliselt kõrgem, istmekõrgus +10cm _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
* Krossikaga on huvitav ainult rajal
* Endurokaga huvitav igal pool ringi konnata, kuid kuskile rajale väga ei roni
Mis vahe on krossikal ja endurol ?
Kaaluvahe, hooldusvälbavahe, reeglina ( alati küll ei pea paika, aga niimoodi siiski kaldub olema ) krossikas on 2T, enduro on 4T.
Enduro kui selline ratas on ikkagi ideeliselt sama mis krossikas
Mõlemad võivad olla nii 2t kui 4t. Pigem on vahe ülekandes, vedrustuses, kaitsetes jms lisades (tuled näiteks).
väikene näide krossikas vs enduro:
Spoiler
Juhul kui räägime juba mammut enduurodest ja matkakatest on asi ikka täiesti teine.
Spoiler
Ja mammutitega võib teha almost kõike mida kerge enduroga (lihtsalt tsut raskem on).
Näe, ise vastasid oma küsimusele palju paremini kui mina seda oskasin. Ühesõnaga enduro on pigem tänavalegaalne krossikas? _________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
enduro on pikem kui kross, mis tekitab vajaduse hunniku asjade järgi (mis aitavad kaasa tänavalegaalsusele lähemal olemisele). _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Supermotomehed teevad seal mingeid veidraid jala väljasirutamise liigutusi, nagu oleksid liiva peal.
Sest osa rada on tavaliselt muu kattega kui asfalt ning lisaks ollakse harjunud taguotsa libisema laskmisega - jalg väljas on hea toetada, kui tagumik äkitselt alt ära peaks tahtma minna.
Palun räägi mulle kuidas on 130kg kaaluv 70hp ratas on teravam, kui 230kg ja 150hp ratas.
Kui lisada sinna veel +100kg, siis Ühel juhul on 0.3 hobust kg kohta, teisel juhul 0.45. See Yamu on suvaline ratas näitena toodud. Neid võimsaid pool universaalseid on ikka väga palju ja igas stiilis.
Ma lihtsalt tean kahe sõbra pealt, kes omale need nn. supermoto rattad on soetanud ja 3 esimest päeva on lahe, siis jäävad seisma ja ei sõida neist kumbi enam juba aastataid.
Supermoto liigub teistmoodi - oluliselt kergemalt küljelt-küljele ja kurvides jupe kiire elukas, eriti aeglastes. Pika sirge peal on "tonnine" baik kindlasti kiirem, aga milleks?
No ma tõin lihtsalt näite sellele väitele, et kalssikalised 1L on väidetavalt igavad.
Aga tõsi ta on jah.
Ongi igavad. Supermotos kruusa, asfalti, hüppeid, piisava skilli korral saab kurve tagaotsa libisedes läbida...Mida see klassikaline liitrine teeb? Sõidab sirge peal kiiresti? 400hp rallikaauto on minu silmi jõhkralt ägedam, kui 1500hp kiirendusauto.
hmekk kirjutas:
mario20031 kirjutas:
* Krossikaga on huvitav ainult rajal
* Endurokaga huvitav igal pool ringi konnata, kuid kuskile rajale väga ei roni
Ma ka ükskord vaatasin rinkavideosid ja mõtlesin, et järgmise korraga vähemalt Eesti meister valmis. Aga ei läinudki nii paraku. _________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
mario20031, bike jaoks on pööramine täiesti ette nähtud.
mitte, et su supermoto vaimustusega midagi valesti oleks aga pingutad baigi osas vähe üle, eriti kui rinka teemal vaadata. mootorratturid käivad meil vist enamasti asfaldil sõitmas niikuinii. või siis päris krossi. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Eks soovid ja arusaamised ongi erinevad. Supermotot ei ostaks ma mitte mingil juhul.
miks?
Sellepärast, et supermoto on oma olemuselt kõige mittefunktsionaalsem ja väga spetsiifiline sõiduk. See, et osad sellid supermotole rinkarehvi alla panevad ja sellega siis kallutamas käivad, ei tee seda ratast veel rinkapilliks. Tegemist on eelkõige maastikule mõeldud kaherattalisega ja üldjuhul ei vaja maastikul sõit isegi juhtimisõigust, seega milleks üldse see juhilubade jant? Ostad ratta ära, paned kärusse, käid metsas kangutamas ja õhtul koju tagasi.
See, et supermoto istumine on kõige ebamugavam asi üldse, on minu personaalne hinnang ja sellest ei saa lähtuda. Sellisel kitsal sadulal ei ole võimalik mugavalt ja hästi ennast tunda, kuid spordi võtmes on see lahendus parim.
kuna metsas sa ei "istu" vaid niheled.
oh õnn und rõem! kuna tööpäev oli lühike, käisin ja tegin siklile lõpuks TÜVi. seekord jaamatänaval härra sven vaatas tulesid ja kontrollis vin koodi. isegi signaali ei pidanud laskma. sõita polnud vaja. müstiline koht seal. ilmselt ollakse kevadel püüdlikud ja vastu suve läheb entusiasm üle. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
kui nüüd mingi +40ga kuskil asja ära ei riku. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Tuttav müüd olude sunnil oma ratast. On juba turuhinnast alla tulnud.
http://www.mototehnika.ee/used/2286005
Ratas tõesti korrektselt hooldatud ja täiesti korras ning murevaba. _________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.