Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 30.06.2016 15:28:47 vasta tsitaadiga

Ma saan ikkagi aru, et meil kehtib kauboikapitalism ja inimlikum on asju ajada suurte kettidega ala Amazon.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 30.06.2016 17:22:57 vasta tsitaadiga

Numbri sulgemisekas peab teenindusse minema?
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 30.06.2016 18:31:20 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Numbri sulgemisekas peab teenindusse minema?


Võid digiallkirjastatud lepingust taganemise avalduse samuti saata.

Lepingust taganemise juhend - EST / RUS / ENG
ning avalduse vorm - EST / RUS / ENG

https://www.telia.ee/ettevottest/lepingud-ja-tingimused

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 30.06.2016 18:38:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:
29. juuni 2016 16:03
«Senise info põhjal oli plekimõlkimise põhjustaja Telia töötaja, kes ei suutnud vältida teisele sõidukile tagant otsasõitu,» tõdes Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf
http://tallinncity.postimees.ee/3747517/telia-soiduk-pohjustas-tulika-tanaval-ahelavarii-liiklus-oli-hairitud


indrekP, sina või? icon_cool.gif

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 30.06.2016 19:05:18 Re: Mis hinnaga "uus" Galaxy S7? vasta tsitaadiga

woxdin kirjutas:
estonia123 kirjutas:
Tere!

Ostsin Teliast uue Galaxy S7 telefoni. Kahjuks sain räigelt petta ja sain kasutatud ning täketega seadme. Kahjuks abi küsides saatis see petturite firma mind kui uut klienti kuu peale. Olles perfektsionist ajab räigelt närvi katkine telefon. Mis hinnaga oleks seda võimalik müüa? Lisaks asjale kehtib garantii ja Galaxy Care.

Eestis suht vähe levinud, et asju pakitakse lahti kaamerat kasutades, et hiljem tõendada vigast toodet. Ise soovitan antud meetodit kasutada just kallimate toodete nagu arvutite, telefonide jne puhul. Olen saanud varem Delli esindusest n-ö kasutamisjälgede äriklassi läpaka, paraku pärast enam pretensioone ei arvestatud. See oli omal ajal ja siis tarbijakaitse veel lapsekingades ega teinud midagi. Tänapäeval on küsimus ka kajastatasuses. Ehk kuid saad jutule tarbija24.positemehega antud juhtumis ning kaubelda Teliaga, saad vb järgmiseks paariks aastaks uue telefoni ja tasuta pakkumise icon_razz.gif ent antud artikkel jääks ilmumata.

Pailaps
Tagastada saab ainult kasutamisjälgedeta toodet. Paljud odavama otsa Eesti elektroonika firmad just selle peale lootsid, et saaksid e-poest müüa ja mitte vastu võtta, ise hankides odavat vigast toodet. Paljuski on need ajad siiski möödas õnneks.

Kõige lollikindlam on ikkagi pakend enne kullerile allkirja andmist avada ja kaubale pilk peale heita ning väliste defektide olemasolul mitte vastu võtta. Üldiselt pole kullerid paki avamise peale kobisema hakanud, peale ühe keskealise naisterahva, kel oli minekuga tuli takus.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.06.2016 20:09:39 vasta tsitaadiga

estonia123 kirjutas:
Tere!
Ostsin Teliast uue Galaxy S7 telefoni. Kahjuks sain räigelt petta ja sain kasutatud ning täketega seadme. Kahjuks abi küsides saatis see petturite firma mind kui uut klienti kuu peale. Olles perfektsionist ajab räigelt närvi katkine telefon. Mis hinnaga oleks seda võimalik müüa? Lisaks asjale kehtib garantii ja Galaxy Care.
Tänades.


Esindusest tõid siis seal letil oleks olnud aega küll telefoni uurida, e-poest ostsid siis 14 päeva tagastusõigus ja ütle, et sellisena pakk saadeti.
Tahaks pilte näha mis olukorras see siis on. Olid seal mingid kiled peal või mitte?

jägaja kirjutas:
tsitaat:
29. juuni 2016 16:03
«Senise info põhjal oli plekimõlkimise põhjustaja Telia töötaja, kes ei suutnud vältida teisele sõidukile tagant otsasõitu,» tõdes Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf
http://tallinncity.postimees.ee/3747517/telia-soiduk-pohjustas-tulika-tanaval-ahelavarii-liiklus-oli-hairitud


indrekP, sina või? icon_cool.gif


Eip, ma maamees.
Avarii oli aga suhteliselt tavaline, esimene auto arvas, et teeb ohutussaare juures kiire tagasipöörde, pidurdas, teine sai pidama, kolmas enam mitte. Viimane süüdi nagu ikka, pikivahe.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 30.06.2016 20:12:03 vasta tsitaadiga

Mis suhtlus.ee sertifikaatidega juhtund?
Chromega selline teade
"Teie ühendus ei ole privaatne
Ründajad võivad üritada saidilt www.suhtlus.ee varastada teie teavet (näiteks paroole, sõnumeid või krediitkaardiandmeid). NET::ERR_CERT_DATE_INVALID
Teavita Google'it automaatselt võimalike turvaintsidentide üksikasjadest. Privaatsuseeskirjad"
Microsoft Edgega
"There’s a problem with this website’s security certificate
This might mean that someone’s trying to fool you or steal any info you send to the server. You should close this site immediately.
Go to my homepage instead
Continue to this webpage (not recommended)"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.06.2016 20:13:41 vasta tsitaadiga

harakas, suhtlus on ammu online.ee
sellegipoolest avaneb nii chrome kui edgega muretult.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 30.06.2016 20:19:17 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
harakas, suhtlus on ammu online.ee
sellegipoolest avaneb nii chrome kui edgega muretult.

Mul lemmikute ribal ka kirjas online.ee aga link seal oli suhtlus.ee ja kui hoiatuse viskas, läksin segadusse. Siiani on selle kaudu sisse saand ja pole märgandki, et link pole online.ee, sellest see segadus.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
estonia123
HV vaatleja

liitunud: 12.05.2015




sõnum 30.06.2016 20:34:55 Telia pettus vasta tsitaadiga

Tegin video paremaks emotsioonide väljenduseks.
Spoiler Spoiler Spoiler


Siin ka minu kiri täielikuks ülevaateks.
Ostsin Teliast 1. juunil telefon Samsung Galaxy S7. Otsustasin Telia kasuks eeldades, et tegu on suure ja kvaliteetse ettevõttega. Poes oli sõbralik müüa, kes avas pakendi ja näitas mis komponendid paki sees on. Kõik asjad tundusid olemas olevat ja viisin seadme koju. Kodus siis seadet lähemalt uurides avastasin, et üks nurkadest on täiesti must, nagu oleks asfaldi või mulla peale kukkunud. See tekitas küll huvi miks uus toode on sellises konditsioonis, kuid olles mitte pirtsakas klient otsustasin selle maha hõõruda ja edasi uudistada. Mustuse alt avanes kurb vaatepilt. Telefoni metallist ääres oli auk sees. Ääres oli veel mustust mille jätsin pühkimata, et Teliale näidata. Helistasin koheselt Telia infoliinile 123 kell 21:09. Seal vabandati ja soovitati telefonil mitte kilesid eemaldada, mitte kasutada ja see karpi tagasi panna ning järgmine päev samasse esindusse tagasi viia. Järgmine päev viisin seadme tagasi esindusse kus vestlesin sama teenindajaga. Rääkides selle loo temale, väitis ta, et kahjuks ei ole midagi eriti teha, sest seade on juba esindusest väljunud. Uurisin kas leidub alternatiive ja teine võimalus oli see ekspertiisi saata, mis oleks võtnud kuni 14 päeva aega. Sain ka aru, et tõenäoliselt palju õnne sellega ei oleks ja soovitati mul hoopis telefonile ümbris hankida, mis kataks selle täkke. Lisaks mainiti, et täke on väike ja seda on raske märgata, tekkis juba tunne nagu oleksin mina süüdlane. Otsustasin siis asjaolude tõttu seda mitte teha. Hiljem kodus siis telefoni kasutama hakates eemaldasin mustuse ja kiled ning avastasin et alumises nurgas leidub veel üks täke, kuid väiksem. Leian, et Telia on mind petnud. Antud toode on kas tehases kahjustada saanud või siis tõenäolisemalt kasutatud juppidest kokku pandud. Isiklik arvamus on, et telefon on lihtsalt kasutatud ja garantii korras välja vahetatud, kuid imestama paneb see, et isegi mustust ei oldud eemaldatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2016 20:50:44 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif icon_biggrin.gif

Ehk nüüd vahetatakse välja. icon_smile.gif

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2016 20:54:40 vasta tsitaadiga

Jube sssssssshhh... icon_mad.gif
Palun kasutage pop filtrit või käige vähemalt D-esseriga üle sellised asjad, kõrvad hakkasid verd jooksma...

Muidu, lahe video... thumbs_up.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2016 21:04:55 vasta tsitaadiga

Kas hot.ee maili kasutamine on võimalik näiteks gmailis?

Sai gmaili imap'iga lisatud hoti aadress, kuskilt tõmbas sisse kirjad mis olid mitu päevad tagasi kustutatud, aga samas osad ei tulnudki gmaili.

Ja nagu ma aru saan, aadressid mis lisatud hotis blocki alla, online.ee on sellest täiesti ükskõik, näitab kõike ilusti inboxis? Tuleb ükshaaval uuesti lisada reeglite alla?

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2016 21:10:40 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Kas hot.ee maili kasutamine on võimalik näiteks gmailis?

Sai gmaili imap'iga lisatud hoti aadress, kuskilt tõmbas sisse kirjad mis olid mitu päevad tagasi kustutatud, aga samas osad ei tulnudki gmaili.

Ja nagu ma aru saan, aadressid mis lisatud hotis blocki alla, online.ee on sellest täiesti ükskõik, näitab kõike ilusti inboxis? Tuleb ükshaaval uuesti lisada reeglite alla?


Hot'i ei tea, aga estpak'i oma sai kasutada küll... icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.06.2016 21:12:41 vasta tsitaadiga

KillFrenzy, saab küll kasutada. Töötab normaalselt
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 11.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2016 21:19:14 vasta tsitaadiga

darkside kirjutas:
PCman kirjutas:
Telia saatis täna sõnumi:
tsitaat:

Hea klient! Alates 01.07.2016 11 päeva mobiililt kõned ja SMSid Telia mobiilside võrgus tasuta. Head suhtlemist

T+ tasuta kõnede soodustus 1 aastas kliendistaazi täitumise kuul

Esimest korda 11 aasta jooksul ma näen sellist pakkumist icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2016 21:25:16 vasta tsitaadiga

jeesus188, selline tunne on, et need aadressid mis on pandud hotis blokeeringute alla, et kiri eemaldatakse koheselt, siis seda ei kustutada päriselt, vaid lihtsalt ei näidata hotis, kuidas muidu need onlines ja gmailis näha oleks.

Ah eks paari kuu pärast vaatab kui konto omanik eestis tagasi on, pole vaja praegu, et nii kui telefoniga korraks netti läheb, kogu selle virtsa gmaili veab, mis kunagi hotis ära blokeeritud sai.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 30.06.2016 21:30:21 vasta tsitaadiga

harakas kirjutas:
Mis suhtlus.ee sertifikaatidega juhtund?
Chromega selline teade
"Teie ühendus ei ole privaatne
Ründajad võivad üritada saidilt www.suhtlus.ee varastada teie teavet (näiteks paroole, sõnumeid või krediitkaardiandmeid). NET::ERR_CERT_DATE_INVALID
Teavita Google'it automaatselt võimalike turvaintsidentide üksikasjadest. Privaatsuseeskirjad"
Microsoft Edgega
"There’s a problem with this website’s security certificate
This might mean that someone’s trying to fool you or steal any info you send to the server. You should close this site immediately.
Go to my homepage instead
Continue to this webpage (not recommended)"

indrekp kirjutas:
harakas, suhtlus on ammu online.ee
sellegipoolest avaneb nii chrome kui edgega muretult.

Probleem on rohkem nagu selles, et suhtlus.ee serdid on aegunud ning minnes aadressile https://www.suhtlus.ee/ (nagu paljudel ilmselt vanast ajast veel bookmarkides on), saadakse enne online.ee peale ümbersuunamist kole hoiatus. Pikendatagu sert (või siis konfitagu see domeen üldse maha), niimoodi pooles vinnas on ka piinlik olla, hetkel jääb mulje et rahvusvahelisel korporatsioonil pole pappi et serte värskena hoida.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.06.2016 21:51:35 Re: Telia pettus vasta tsitaadiga

estonia123 kirjutas:
Tegin video paremaks emotsioonide väljenduseks.
Spoiler Spoiler Spoiler


Siin ka minu kiri täielikuks ülevaateks.
Ostsin Teliast 1. juunil telefon Samsung Galaxy S7. Otsustasin Telia kasuks eeldades, et tegu on suure ja kvaliteetse ettevõttega. Poes oli sõbralik müüa, kes avas pakendi ja näitas mis komponendid paki sees on. Kõik asjad tundusid olemas olevat ja viisin seadme koju. Kodus siis seadet lähemalt uurides avastasin, et üks nurkadest on täiesti must, nagu oleks asfaldi või mulla peale kukkunud. See tekitas küll huvi miks uus toode on sellises konditsioonis, kuid olles mitte pirtsakas klient otsustasin selle maha hõõruda ja edasi uudistada. Mustuse alt avanes kurb vaatepilt. Telefoni metallist ääres oli auk sees. Ääres oli veel mustust mille jätsin pühkimata, et Teliale näidata. Helistasin koheselt Telia infoliinile 123 kell 21:09. Seal vabandati ja soovitati telefonil mitte kilesid eemaldada, mitte kasutada ja see karpi tagasi panna ning järgmine päev samasse esindusse tagasi viia. Järgmine päev viisin seadme tagasi esindusse kus vestlesin sama teenindajaga. Rääkides selle loo temale, väitis ta, et kahjuks ei ole midagi eriti teha, sest seade on juba esindusest väljunud. Uurisin kas leidub alternatiive ja teine võimalus oli see ekspertiisi saata, mis oleks võtnud kuni 14 päeva aega. Sain ka aru, et tõenäoliselt palju õnne sellega ei oleks ja soovitati mul hoopis telefonile ümbris hankida, mis kataks selle täkke. Lisaks mainiti, et täke on väike ja seda on raske märgata, tekkis juba tunne nagu oleksin mina süüdlane. Otsustasin siis asjaolude tõttu seda mitte teha. Hiljem kodus siis telefoni kasutama hakates eemaldasin mustuse ja kiled ning avastasin et alumises nurgas leidub veel üks täke, kuid väiksem. Leian, et Telia on mind petnud. Antud toode on kas tehases kahjustada saanud või siis tõenäolisemalt kasutatud juppidest kokku pandud. Isiklik arvamus on, et telefon on lihtsalt kasutatud ja garantii korras välja vahetatud, kuid imestama paneb see, et isegi mustust ei oldud eemaldatud.


Las ma siis tuvustan sulle Telia protsessi e-poest ostetud ja tagastatud seadmete teekonnast.
1. Kui klient ostab e-poest seadme ja tagastab selle 14 päeva jooksul, peab seade olema uueväärses olukorras. Võib olla pakendist välja võetud ja isegi korra tööle pandud kuid eemaldamata kilesid ja loomulikult ei tohi olla mustust ega vigastusi.
2. poodi tagastatud ja visuaalselt kontrollitud seade läheb sellest olenemata mitte letti müüki vaid hoolduskeskusesse kontrolli, veendutakse eelmainitud olukorras ning pakitakse samamoodi nagu uus seade.
3. kui seade on must, kriimudega, kahjustatud, kiled eemaldatud ja silmnähtavalt kasutatud, maksab tagastaja vastava summa hüvitamaks tehtud kahjustused kui ta ei soovi telefoni endale jätta.
4. sellised seadmed lähevad müüki kui kasutatud seadmed või tagastatud seadmed mida ei saa müüa uuena ning seda mitte e-poes ega esinduses vaid listina omatöötajate hulgas või mingis muus keskkonnas pakkumisena.

Kui nüüd klient ostab e-poest seadme siis kehtib talle tagastusõigus. Kui klient istab poest seadme, siis seal on piisavalt hea valgustus, et kohe esmapilgul märgata, kas pakend on avatud, kas seadet on katsutud jms. Nagu sa ise võitsid, nurgad olid mustad ja kulunud vms. sellist telefoni ei saa müüa veel vähem pakendist võttes sellist viga mitte märgata.

Vaatamata sellele usun, et sul on probleem aga nüüd on seda probleemi väga keeruline lahendada kuna sa ise ei vaadanud seda kaupa ostes hoolikalt. Kuidas tõestad nüüd sina, et ostes oli kaup selline ja et sa seda ise maha ei pillanud või jumal teab kuidas taskus ei kandnud. Esinduse töötaja ei võta loomulikult omale riski kalli telefoni tagasi võtmisega sest sina ütled, et eile kui poest tulin oli kaup selline. Antud juhul on ka seadus müüja poolel, seega ka tarbijakaitse.

Mina usun, et Telia on kvaliteetne müüja ja teenusepakkuja kuid ma usun, et ka seal võidakse vigu teha. Äkki juhtuski kuidagi kahtlane eksemplar müüki ja äkki juhtuski, et sina said selle ära osta. Samas on kaks äkkit liiga palju kokkulangemist.

PCman kirjutas:
darkside kirjutas:
PCman kirjutas:
Telia saatis täna sõnumi:
tsitaat:

Hea klient! Alates 01.07.2016 11 päeva mobiililt kõned ja SMSid Telia mobiilside võrgus tasuta. Head suhtlemist

T+ tasuta kõnede soodustus 1 aastas kliendistaazi täitumise kuul

Esimest korda 11 aasta jooksul ma näen sellist pakkumist icon_biggrin.gif


Mingil ajahetkel sai staazikas klient iseteeninduses ise valida oma soodustuse, sünnipäevasoodustus või staazipäeva soodustus, ei oska kommenteerida kas see on hetkel aktiivne. Ei mäleta kas viimasel sünnipäeval tuli teavitus tasuta teenuste kasutamise kohta.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 30.06.2016 21:55:19 Re: Telia pettus vasta tsitaadiga

estonia123 kirjutas:
Tegin video paremaks emotsioonide väljenduseks.
Spoiler Spoiler Spoiler


Siin ka minu kiri täielikuks ülevaateks.
Ostsin Teliast 1. juunil telefon Samsung Galaxy S7. Otsustasin Telia kasuks eeldades, et tegu on suure ja kvaliteetse ettevõttega. Poes oli sõbralik müüa, kes avas pakendi ja näitas mis komponendid paki sees on. Kõik asjad tundusid olemas olevat ja viisin seadme koju. Kodus siis seadet lähemalt uurides avastasin, et üks nurkadest on täiesti must, nagu oleks asfaldi või mulla peale kukkunud. See tekitas küll huvi miks uus toode on sellises konditsioonis, kuid olles mitte pirtsakas klient otsustasin selle maha hõõruda ja edasi uudistada. Mustuse alt avanes kurb vaatepilt. Telefoni metallist ääres oli auk sees. Ääres oli veel mustust mille jätsin pühkimata, et Teliale näidata. Helistasin koheselt Telia infoliinile 123 kell 21:09. Seal vabandati ja soovitati telefonil mitte kilesid eemaldada, mitte kasutada ja see karpi tagasi panna ning järgmine päev samasse esindusse tagasi viia. Järgmine päev viisin seadme tagasi esindusse kus vestlesin sama teenindajaga. Rääkides selle loo temale, väitis ta, et kahjuks ei ole midagi eriti teha, sest seade on juba esindusest väljunud. Uurisin kas leidub alternatiive ja teine võimalus oli see ekspertiisi saata, mis oleks võtnud kuni 14 päeva aega. Sain ka aru, et tõenäoliselt palju õnne sellega ei oleks ja soovitati mul hoopis telefonile ümbris hankida, mis kataks selle täkke. Lisaks mainiti, et täke on väike ja seda on raske märgata, tekkis juba tunne nagu oleksin mina süüdlane. Otsustasin siis asjaolude tõttu seda mitte teha. Hiljem kodus siis telefoni kasutama hakates eemaldasin mustuse ja kiled ning avastasin et alumises nurgas leidub veel üks täke, kuid väiksem. Leian, et Telia on mind petnud. Antud toode on kas tehases kahjustada saanud või siis tõenäolisemalt kasutatud juppidest kokku pandud. Isiklik arvamus on, et telefon on lihtsalt kasutatud ja garantii korras välja vahetatud, kuid imestama paneb see, et isegi mustust ei oldud eemaldatud.


Mina teeks alljärgnevat:
#1 esindusse tagasi koos telefoniga
#2 avaldad soovi teha kirjalik avaldus/kaebus telefoni kohta
#3 kirjutad on loo ära + lisa juurde, et soovid uut seadet
#4 telefon kontrolli ja küsi telefoni ajalugu (aeg teenindaja juuresolekul pilti teha)
#5 varu kannatust, ametlik vastus tuleb ca 9 tööpäevaga
#6 pea tarbijakaitsega nõu

beer_yum.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.06.2016 22:06:22 vasta tsitaadiga

Muide see pole ju ainulaadne juhtum.

Üldjuhul on Telia kliendi jaoks positiivselt lahendanud ka juhtumid kus kuller toob teleri kliendini ja teler on ämblik sõltumata sellest, et pakendil on minimaalsed märgid kahjustustest.
Ei oska öelda kes selle kinni maksab, kas teleri tootja, Telia, või kullerfirma. Aga enamasti tarnitakse kliendile uus teler, vaatamata sellele, et teler võis laksu saada paigaldamise käigus.

Seega selle telefonijuhtumi lootus on see, et Telia tõesti ise avastab, et tegemist on tagastatud telefoniga, siis on suhteliselt hea võimalus, et klient saab uue telefoni.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.06.2016 22:13:33 vasta tsitaadiga

Kas turvakleebis oli kinni, mul võis see 2 silma vahele siin postitustes jääda?
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
estonia123
HV vaatleja

liitunud: 12.05.2015




sõnum 30.06.2016 22:25:19 vasta tsitaadiga

Soovin tänada kõiki. HinnaVaatlus on väga abivalmis kommuun icon_smile.gif thumbs_up.gif

jeesus188, Turvakleebis avati poes, seda väidab ka Telia. Kahjuks ei pööranud ise tähelepanu sellele ja ei oska seda kinnitada, kuid täiesti võimalik.

indrekp, Ei vaidle üldse vastu, täiesti reaalne, et tehase efekt. Telia suhtumine annab küll ainult soovida.

darkside, Ei saanud täpselt pihta, mida pead täpsemalt silmas #4 telefoni ajaloo ja pildi kohta?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 30.06.2016 22:26:42 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Muide see pole ju ainulaadne juhtum.

Üldjuhul on Telia kliendi jaoks positiivselt lahendanud ka juhtumid kus kuller toob teleri kliendini ja teler on ämblik sõltumata sellest, et pakendil on minimaalsed märgid kahjustustest.
Ei oska öelda kes selle kinni maksab, kas teleri tootja, Telia, või kullerfirma. Aga enamasti tarnitakse kliendile uus teler, vaatamata sellele, et teler võis laksu saada paigaldamise käigus.

Telerite transport peaks olema rangemalt kontrollitud e-poodide poolt, kui ikka teler on kaubikus külili, siis on tellijal õigus seda mitte vastu võtta. Telekate juhendis kirjas, et tohib transportida ainult püsti. Paraku rikutakse seda nõuet. Minu viimane teler oli toetatud kaldu vastu rattakoobast, õnneks oli terve ja õiendama ei hakanud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.06.2016 22:33:04 vasta tsitaadiga

Lahtise turvakleebise puhul laseks uue telo kohe tuua. Üldiselt seda tasuks alati jälgida.
Kusagil X teemast käis läbi, et saadeti avatud turvakleebisega telo ja pood väitis, et nad avasid selleks, et enne postitamist kontrollida kas kõik terve. Sellise põhjenduse ma saadaks kohe pikalt

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.