Paradoxi mängud on vanilla tasemel alati suht tühjad olnud. Hetkel mängides jääb selline pooltäis/tühja klaasi tunne. potentsiaali on muidugi mängul tohutult ja ma olen kindel, et lisadega tuleb Stellarisest sama kõva mäng nagu EUIV või CK2.
8h mängitud hetkel ja väga tore mäng, kui meeldib ala Master of Orion jne seeriad. Eks jah, Paradox vist on üsna tundud sellega, et content tuleb hunniku DLC-dega. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Nädalavahetusel mängisin, olen vist valesti aru saanud. Kas ei reklaamitud 'crusader kings in space' ? Hetkel küll mingit sisepoliitilist nuga selga stiilis jama ei ole. Mingid lahkulöömise pooldajad või vallutatud tulnukate genotsiidi vastu protestijad olid, aga "päris" impeeriumi majandamine on praegu suht tagasihoidlik ja lahja. IMO
Casual civ mängurile, kes eu'd ja ck'd raskuse tõttu ei seedi, on siin mängu küll.
2 päevaga 37h kellal ja funperhour väärtus vaid kasvab.
Õnneks on ck'st ja eu'st asi kaugel. Pigem saab öelda lause: "CIV in Space" _________________ Winter is coming...
Õnneks on ck'st ja eu'st asi kaugel. Pigem saab öelda lause: "CIV in Space"
Civ V on hetkel ikka tunduvamalt sügavam mäng kui Stellaris praeguses staadiumis.
Aga nagu siin eespool mainiti, siis Paradox ilmselt parandab asja järgneva aasta/kahe jooksul.
Stellarisest hetkel pigem selline "yet another 4X" tunne jäänud, iseenesest halb pole, aga ma ei saaks nüüd ka öelda et kohutavalt hea oleks. Jääb ikka päris mitmest kohast vajaka. _________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Mul oli wtf tunne aastal 2300, täiesti lampi tekkis mingi gigant minu kolooniate lähedale. Natuke aega läks mööda ja hakkas planeete endale nõudma, kui ei nõustunud, lendas 27K kosmoselaevadega peale ja sõitis üle lihtsalt. Endal oli sel ajal veel 2K laevade jõud kokku.
K3ndu, selge, need lihtsalt üliarenenud vana rass (stagnant ascendancy). Unbidden omaette ooper ja sõidab vist neist ka üle, aga ma ei ole nii kaugele jõudnud.
Mul oli ka üks militaarse kalduvusega rassist piiri ääres ja too kuulutas suht kiirelt sõja, sest mul oli tema ümber liiga palju kolooniaid vms
K3ndu, selge, need lihtsalt üliarenenud vana rass (stagnant ascendancy). Unbidden omaette ooper ja sõidab vist neist ka üle, aga ma ei ole nii kaugele jõudnud.
Mul oli ka üks militaarse kalduvusega rassist piiri ääres ja too kuulutas suht kiirelt sõja, sest mul oli tema ümber liiga palju kolooniaid vms
Embassyd tegite? Mul on olnud kaks mängu Fallen Empire kõrval, kohtumisest saati embassyd teinud, nende piiri poole ekstra ei ole laienenud ning pole nad kümneid aastaid mulle kallale tulnud, pigem on läbisaamine +90 kanti tiksunud.
K3ndu kirjutas:
Spoiler
Selline tegelane
Suhteliselt muljetavaldavad numbrid, kuid need 13k minerali võiksid "istuda" hoopis corvettide näol, oleks võibolla suutnud sellele armeele ka vastu lüüa. Fleet upkeep on nii marginaalne, et kõik vaba mineraal tasuks ära kasutada. Poolimisest mingit tolku ei ole. (minu mid-game teadmiste kohaselt) _________________ Winter is coming...
NeroEST, mida edasi seda ilmselgem jah, et peab laevu hoidma nii palju kui võimalik
Corvette terve kari on kõige mõistlikum ehitada?
Vaatan et mida edasi seda kehvemaks mängu FPS läheb, kõige koomilisem on see, et GPU kasutus on mingi 20% aga tõkkab nii, et vähe pole. Prose nagu kasutab rohkem, aga pole ka 100% ja ikka tõkkab ):
Mingid ideed on välja käidud, et rohkem sectoreid ehitada, siis pidi FPS paremaks minema.
Suurepärase algusega mäng. Kuni selle hetkeni kus veel vabu planeete on.
Peale seda on tegu ühe kõige nürima strateegiaga. Selleks et 1 planeediga vastaselt ühte planeeti kätte saada, pidin ma tund aega kuskil gallaktika teises otsas ta liitlaste 1-2 laevaseid armeesid taga ajama.
Sõjaga saab korraga 4-5 planeeti, siis pead jälle mitu aastat näppu imema. Sest mingite totakate reeglite tõttu teisiti ei saa.
endgame jurast polnud ka mingit erilist kasu. See toimib ainult mingi x laevastiku väärtuseni. Pärast seda sõidad sa kogu sellest jamast jõuga üle.
Hästi tehtud, stellaris ,ainus mäng mis mulle selles kategoorias meeldib, no ei meeldi CIVILIZATION , endless space,Europa Universalis jne ,stellaris -t. on huvitavam mängida.
Hästi tehtud, stellaris ,ainus mäng mis mulle selles kategoorias meeldib, no ei meeldi CIVILIZATION , endless space,Europa Universalis jne ,stellaris -t. on huvitavam mängida.
K3ndu, selge, need lihtsalt üliarenenud vana rass (stagnant ascendancy). Unbidden omaette ooper ja sõidab vist neist ka üle, aga ma ei ole nii kaugele jõudnud.
Mul oli ka üks militaarse kalduvusega rassist piiri ääres ja too kuulutas suht kiirelt sõja, sest mul oli tema ümber liiga palju kolooniaid vms
Embassyd tegite? Mul on olnud kaks mängu Fallen Empire kõrval, kohtumisest saati embassyd teinud, nende piiri poole ekstra ei ole laienenud ning pole nad kümneid aastaid mulle kallale tulnud, pigem on läbisaamine +90 kanti tiksunud.
K3ndu kirjutas:
Spoiler
Selline tegelane
Suhteliselt muljetavaldavad numbrid, kuid need 13k minerali võiksid "istuda" hoopis corvettide näol, oleks võibolla suutnud sellele armeele ka vastu lüüa. Fleet upkeep on nii marginaalne, et kõik vaba mineraal tasuks ära kasutada. Poolimisest mingit tolku ei ole. (minu mid-game teadmiste kohaselt)
Ise 2 tegelase vahel ja kuigi jõud suur käib finantsiliselt üle jõu ei julge ka vähendada.
Fleet mingi 470.
Äge mäng tegelikult
Vara hõiskad. Mängi veel. Mingi hetk hakkad imsestama miks seda mängu üldse strateegiana reklaamitakse. Enda hinnangul on tegu pigem simcity moodi simulaatoriga.
Strateegilisest otsast vaadatuna on mäng üks nõrgemaid strateegiaid mis viimastel aastatel tehtud on.
Mainin igaks juhuks , et vaatan mängu tervikuna mitte suurepäraselt tehtud algust.
Soovitus nendele kes tahavad mängu proovida. Võtke väiksem kaart. Vaadake palju võiduks vajalikke planeete vaja on. Soovitav number võiks 50-100 vahel olla. Umbes 50-ndast planeedist hakkab mängu väärtus tohutu kiirusega kukkuma ja mäng muutub kõige lollimate reeglitega tuimaks grindimiseks.
Ise ka alguses mõtlesin et rohkem=parem, aga nii see pole.
Siis üks asi veel mis tähele panin, et kui oled niiöelda kõige tegijam, laevade jõud on kõigist kordades üle, siis mingi hetk tekib kuhugi uus impeerium, kelle laevapark on "overwhelming" arvestades sinu laevaparki, mitu korda nii olnud. Mis värk sellega on?
Vara hõiskad. Mängi veel. Mingi hetk hakkad imsestama miks seda mängu üldse strateegiana reklaamitakse. Enda hinnangul on tegu pigem simcity moodi simulaatoriga.
Strateegilisest otsast vaadatuna on mäng üks nõrgemaid strateegiaid mis viimastel aastatel tehtud on.
Mainin igaks juhuks , et vaatan mängu tervikuna mitte suurepäraselt tehtud algust.
Soovitus nendele kes tahavad mängu proovida. Võtke väiksem kaart. Vaadake palju võiduks vajalikke planeete vaja on. Soovitav number võiks 50-100 vahel olla. Umbes 50-ndast planeedist hakkab mängu väärtus tohutu kiirusega kukkuma ja mäng muutub kõige lollimate reeglitega tuimaks grindimiseks.
Kardan ka seda. Samas praegu veel tegust jagub...võin ka kotti saada. Strateegiast on tegelikult selle stiili mängudest 3/4 pooleli jäänud. Lihtsalt lõpus oled nii selgelt üle või läheb räigeks venitamiseks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.