minule fallout 4 mingit suuremat elamust ei jätnud, minutemani questid olid nii igavad ja korduvad et ma lihtsalt jätsin nad pooleli, valikuid oli tunduvalt vähem kui eelnevates osades, questin olid igavad ja mõttetud, vaulte kuhu sisenda oli ainult paar tükki.... fallout 3 ja new vegas dls olid vinged
Ma niikarm ei oleks aga teatud asjad rikkusid mängurõõmu kõvasti ehk siis pealesurutud radiant questid ja olen siiani arvamusel, et ehitamiseks oleks võinud olla ainult see enda külake ja ülejäänd kohtade päästmise eest oleks lihtsalt pidand asukaid enda linna juure kolima mis siis unlocking rohkem asju mida ehitada ja majandada. Perssetäis settlemente mis koguaeg hädas on BS:
minule fallout 4 mingit suuremat elamust ei jätnud, minutemani questid olid nii igavad ja korduvad et ma lihtsalt jätsin nad pooleli, valikuid oli tunduvalt vähem kui eelnevates osades, questin olid igavad ja mõttetud, vaulte kuhu sisenda oli ainult paar tükki.... fallout 3 ja new vegas dls olid vinged
Ma niikarm ei oleks aga teatud asjad rikkusid mängurõõmu kõvasti ehk siis pealesurutud radiant questid ja olen siiani arvamusel, et ehitamiseks oleks võinud olla ainult see enda külake ja ülejäänd kohtade päästmise eest oleks lihtsalt pidand asukaid enda linna juure kolima mis siis unlocking rohkem asju mida ehitada ja majandada. Perssetäis settlemente mis koguaeg hädas on BS:
See mäng on täpselt selline nagu sa tahad, et ta oleks, vat see ongi see tegelik pluss. Selleks on modid, radiant questid saab välja lülitada, teised settlementid saab teha rahvast tühjaks ja koguda kõik ühte kokku ja aretada 1-2 settlementi nagu ma ise siin teen.
See milline see on sõltub täpselt sellest, kuidas sa modidega seda muudad. Original varianti ise ei viitsiks ka mängida, suht palju mõtetut korduvat tegevust.
automatron oli lühidusest hoolimata üsna hästi tasakaalustatud, lisandusid nii questline kui robotkaaslaste ehitamise võimalus.
wasteland workshop tundub väga keskenduvat ehitamisele, mida üldiselt fallout4 tugevaks küljeks niikuini ei peeta. kahju. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
No mäng igale maitsele. Ise ei kujutaks ette niiviisi selle mängu mängimist. Juba päris mitme alguse olukorra kohta suudaks ma failida sellise eesmärgi _________________ (Est)Rufu
Kogu see ehitamine on tore ja toimib kenasti aga kokkuvõttes suht pointless, kui just 100% Happyness Achievement oma settlemendis taga ei aja, paned muudesse kohtadesse paar turretit ja maisi püsti ja kõik õnnelikud. Enda kodu settlementi rünnati mul 100h jooksul 1 kord, keegi jorss käsikaga üritas korra midagi ja oligi kõik. Nagu traileris uhkelt tutvustati kus ghoulide armee ründas..ilmselt oli tegu mõne muu mänguga. Kõik minu 10 turretit, laserid ja rocketid, oh kus ma neid keerasin ja paigutasin seal ilusti, kõik tulutult..
väidetavalt sõltub see raskusastmest. mul normaliga käidi ikka päris tihti. kodu settlementis sai turretite kaasabil üldiselt paari sekundiga pasta aga mujal pidi küll päris tihti abis käima.
see, et mingit korralikku notificationit ei ole, et settlement under sttack on saatanast. pmst pead käima questlistist kiikamas seda. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
londiste, mängisin Normaliga aga kuidagi hästi ei oldud seda ehitamise potentsiaali ära kasutatud. Samuti aia ehitamine ei talu mingisugust kriitika,t kus enamus kohtades saab alt läbi roomata + lihtsalt kole vaadata.
Kogu see ehitamine on tore ja toimib kenasti aga kokkuvõttes suht pointless, kui just 100% Happyness Achievement oma settlemendis taga ei aja, paned muudesse kohtadesse paar turretit ja maisi püsti ja kõik õnnelikud. Enda kodu settlementi rünnati mul 100h jooksul 1 kord, keegi jorss käsikaga üritas korra midagi ja oligi kõik. Nagu traileris uhkelt tutvustati kus ghoulide armee ründas..ilmselt oli tegu mõne muu mänguga. Kõik minu 10 turretit, laserid ja rocketid, oh kus ma neid keerasin ja paigutasin seal ilusti, kõik tulutult..
See kas rünnatakse sõltub... sinu kaitse peab olema suurem, kui toodetav toit + vesi. Kui kaitse number on suur, siis ei rünnata üldse.
Ma ise mängin kõige raskema tasemega ja olen läbi elanud päris korralikke rünnakuid. Suuremate setttlementides, kus pole viitsinud eriti kaitset teha ja
süüa ja juua on laialt. Mida rohkem on süüa/juua ja mida parem kaitse, seda tugevam on rünnak. Ega need ründajad rumalad ei ole, ei minda ikka paarikesi mingit ülerelvastatud settlementi vallutama, kust midagi saada tasuks pole.
Näided... 10x gunners või 5 tükki neid Super Mutante.
Ghoule pole veel olnud.
Kogu see ehitamine on tore ja toimib kenasti aga kokkuvõttes suht pointless, kui just 100% Happyness Achievement oma settlemendis taga ei aja, paned muudesse kohtadesse paar turretit ja maisi püsti ja kõik õnnelikud. Enda kodu settlementi rünnati mul 100h jooksul 1 kord, keegi jorss käsikaga üritas korra midagi ja oligi kõik. Nagu traileris uhkelt tutvustati kus ghoulide armee ründas..ilmselt oli tegu mõne muu mänguga. Kõik minu 10 turretit, laserid ja rocketid, oh kus ma neid keerasin ja paigutasin seal ilusti, kõik tulutult..
See kas rünnatakse sõltub... sinu kaitse peab olema suurem, kui toodetav toit + vesi. Kui kaitse number on suur, siis ei rünnata üldse.
Ma ise mängin kõige raskema tasemega ja olen läbi elanud päris korralikke rünnakuid. Suuremate setttlementides, kus pole viitsinud eriti kaitset teha ja
süüa ja juua on laialt. Mida rohkem on süüa/juua ja mida parem kaitse, seda tugevam on rünnak. Ega need ründajad rumalad ei ole, ei minda ikka paarikesi mingit ülerelvastatud settlementi vallutama, kust midagi saada tasuks pole.
Näided... 10x gunners või 5 tükki neid Super Mutante.
Ghoule pole veel olnud.
Mängisin survivaliga, sain kogu mängu jooksul paari rünnaku osaliseks (ja need olid mingid mõttetud plõksimised).
5 super mutantit tõmbab meleega paari pauguga maha
Kasutasin lucky ülikiiret püstolit (võttis vähe APd ja tõstis criticali bari) ja peale seda kohe meleega üle kaalika.
Lõpus kasutasin ka Criticalide stackimist.
Üldiselt oli see mu lahendus kogu mängu jooksul alates sellest ajast, kui ca 20% mängust mänginud olin...
Oleks võibolla pidanud sellest effektiivsest kombost loobuma? _________________ Jogani pogani pooh
Uus DLC map pidi pindalalt olema suurem kui seni ükski pakutud DLC Bethesda poolt (suurem kui Oblivioni aegadest Shivering Islands).
Väljas nüüd, 2.3GB pakk hakkas tirima.
Map on tõesti ikka väga suur, olustik on väga sünge ja meenutab neid klassikalisi horror filme kus ollakse eraldatud mingis paksu udu sees olevas sadamalinnakeses ja mingid fish people laadsed olendid kimbutavad inimesi.
Far Harboris ca 5 tundi sees ja mis ma öelda oskan kui thumbs up, tehtud korralik DLC, uus suhteliselt suur kaart, uued vastased, relvad jne. Kellele põhimäng meeldis ei pea ka siin pettuma, tegemist on siin küllaga.
viimati muutis virx 21.05.2016 16:42:12, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.