Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004




sõnum 02.05.2016 17:53:38 vasta tsitaadiga

Kaua Tallinn-Tartu otsa sõidaks? icon_biggrin.gif
_________________
------
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 02.05.2016 18:07:59 vasta tsitaadiga

DVDRW, Mis jama sul selle BMS'iga on?
_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 03.05.2016 12:10:10 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Mootor + kontroller ~13kg juurde ei tahaks.
1-ga on võhma küll, autod jäävad mulle linnas jalgu pidevalt.

Kuidas sellise pakiga külgtuulega lood on? icon_biggrin.gif mootorratastel on tehtud nii, et tuul vihiseb kas alt või ülevalt ära, aga Sul nagu sein ees icon_biggrin.gif

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.05.2016 16:21:08 vasta tsitaadiga

Kõva külgtuulega võtan hoo maha.
Seda BMSi proovisin.
LVC töötab aga lülitab kohe uuesti sisse kui pinge nati tõuseb, ja hakkab nö jõnksutama.
Kadaka akul ikka oli nii, et pidid peale LVC-i restardi tegema.
Väidetavalt hakkab balanseerima 3,9V juures aga 4,1v juures ei rakendunud pinget bleed takistile midagi.
Vaatan kui hakkavad ilma BMSita balansist välja minema siis ühendan ja modin BMSi nii et töötaks normaalselt.

BMSi šunt ja mosfetid vajavad 30A juures juba jahutust.
Kuigi 8x 4110 mosfet peaks 30A juures soojust ainult eraldama 4,5/8 = 0,56mohm 30x30*0,00056=0,5W.
Tõenäoliselt fake komponendid.

BMSid on üldjuhul mõttetult ülehinnatud.
Kui maksab ~300€ siis materjalikulu heal juhul ~50€

8x Kadaka aku mahutavust on mul ratta kolmnurgas icon_biggrin.gif

Teadjamad elektrimehed kas sellised kaitsmed töötaks ohutult 100V DC vooluga?
~50 senti/tk thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007



Online

sõnum 03.05.2016 17:26:28 vasta tsitaadiga

Kas need väljakad seal mitte 4 tk rööpi ja siis kaks rööbiti olevat gruppi omakorda vastassuunas jadasse ei ole ühendatud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smartuser
HV vaatleja
smartuser

liitunud: 10.10.2007




sõnum 03.05.2016 18:22:19 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

Teadjamad elektrimehed kas sellised kaitsmed töötaks ohutult 100V DC vooluga?
~50 senti/tk thumbs_up.gif


niikaua kui kaitsme nimipinget ei ületa, võid julgelt lubatud amperaasi piires kasutada. muidugi peaks jälgima kaitsme rakendumise kiirust, mis võrgupinge seadmetel on erinev.
Pildil olevad kaitsmed tunduvad standard klassi omad olema (A gG class fuse will typically blow within 2–5 seconds at five times the rated current, and within 0.1–0.2 seconds at ten times the rated current.)

_________________
...et sa näeksid, et ma siin olin...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.05.2016 02:03:20 vasta tsitaadiga

Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smartuser
HV vaatleja
smartuser

liitunud: 10.10.2007




sõnum 04.05.2016 14:41:25 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.


Nii ta on, kui rääkida kondedest ja drosselitest, kuid kaitse on nagu takisti, teda ei huvita, mis kujul vool läbib, kas alalis või vahelduv. Pinge oluline teada, et ei tekiks ülelööki. Need kaitsmed on sul piisava pinge varuga, kui vool sobib võib südamerahuga tarbida (eeldusel, et sulle rakendumise kiirus sobib, mis ma eelmises postituses kirjutasin).

_________________
...et sa näeksid, et ma siin olin...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.05.2016 14:59:07 vasta tsitaadiga

Juhtme süttimise kaitsmiseks peaks need sobima küll offgrid süsteemile.

Täna hommikul mul see DC-DC konverter feilis nii, et lasi outputi 12V asemel otse 80V. icon_eek.gif
Ledidel viskas kübarad eest.
Peab ikka tavalise seinaadapteri juurde jääma.
Üldjuhul töötavad isegi 48V DC juures thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.05.2016 21:43:26 vasta tsitaadiga

mnjaa, mul samasugune 10A versioon konverterist...aga noh, eks näis, kui ka laseb läbi, eks siis oligi aeg lampi upgradeda icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
energia
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2004




sõnum 04.05.2016 22:10:15 vasta tsitaadiga

smartuser kirjutas:
DVDRW kirjutas:
Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.


Nii ta on, kui rääkida kondedest ja drosselitest, kuid kaitse on nagu takisti, teda ei huvita, mis kujul vool läbib, kas alalis või vahelduv. Pinge oluline teada, et ei tekiks ülelööki. Need kaitsmed on sul piisava pinge varuga, kui vool sobib võib südamerahuga tarbida (eeldusel, et sulle rakendumise kiirus sobib, mis ma eelmises postituses kirjutasin).


Sulariba läbi põlemisel või kaitseseadme kontaktide lahutumisel tekib elektrikaar. Vahelduvvoolu korral läbib kaart elus hoidev vool ja pinge päris mitu korda väärtust 0, mis tähendab, et kaar kustub kiiresti või siis, et teda on lihtsam kustutada. Alalispinge puhul elektrikaar nii lihtsalt ei kustu ja kui kaitse ei ole alalispingele/voolule ette nähtud lõpeb asi kas seda sisemiselt põlevat kaitset reserveeriva kaitse rakendumisega või halvemal juhul korraliku tulekahjuga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 05.05.2016 09:34:50 vasta tsitaadiga

See kaar ongi põhiline murekoht.
Tellisin mõned 6x30mm ~250V kaitsmed kuni 30A.
Testin kuidas 80v DC juures käituvad.

DIY juhtmeta telo laadimine erattale, sobib odavaim ebay 5v 2A adapter, mis töötab isegi 36V süsteemiga. icon_smile.gif
Juhtmeta laadija doonor.
Laeb 1A vooluga.
Spoiler Spoiler Spoiler

Sõltumata telefonist on muidu ~2h-ga aku ju tühi navigeerimisel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
peetsyo
HV vaatleja

liitunud: 22.04.2016




sõnum 05.05.2016 09:46:48 vasta tsitaadiga

Tänud ev-power.eu lingi eest.
Mõtlesin kas ehitada full sus või ainult esiamordiga elektriratas, aga vaatan et DVDRW on ehitanud suure akupakiga ja ilma ühegi amordita ratta icon_smile.gif

Ma olen amordi inimene , aga samas tahan kerget ratast. Full sus kaal on raskem ja rohkem hooldust vajavaid osasid, seega jääb ära
Mul ei ole kerge väntamise vastu midagi , tellisin Bafang 8FUN 250W 36V rear hub mootori koos controlleriga.
Akut tahan ka võimalikult väikest ja kerget.

On kellelgi kogemust , kui raamil on 12mm thru axle , siis on sellele üldse võimalik mootorit panna ?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 05.05.2016 10:15:00 vasta tsitaadiga

Amordi asemel ma otsin võimalikult laiad kummid ja lasen sisse ~2atm õhku. Sõit kohe palju pehmem ja lõhub ratast vähem thumbs_up.gif
Full susp puhul aku jaoks oleks ruumi kohe ~4x vähem thumbs_down.gif

Krossitamiseks kruusal/maastikul tuleks eraldi full susp lipodega ratas teha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
peetsyo
HV vaatleja

liitunud: 22.04.2016




sõnum 05.05.2016 10:57:05 vasta tsitaadiga

Kas keegi on proovinud ka hardtail carbon raami ?
Ma saan aru et alumiinium raami peetakse pehmeks ja peab suurema õla mootorile panema , aga carbon raam vist on väga õnnetu ?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smartuser
HV vaatleja
smartuser

liitunud: 10.10.2007




sõnum 05.05.2016 12:32:12 vasta tsitaadiga

energia kirjutas:
smartuser kirjutas:
DVDRW kirjutas:
Alalispinge käitub ju hoopis teistmoodi mida pole kaitsmel ja andmelehel märgitud. Ühel siiski on peal 500VAC ja 440V DC.


Nii ta on, kui rääkida kondedest ja drosselitest, kuid kaitse on nagu takisti, teda ei huvita, mis kujul vool läbib, kas alalis või vahelduv. Pinge oluline teada, et ei tekiks ülelööki. Need kaitsmed on sul piisava pinge varuga, kui vool sobib võib südamerahuga tarbida (eeldusel, et sulle rakendumise kiirus sobib, mis ma eelmises postituses kirjutasin).


Sulariba läbi põlemisel või kaitseseadme kontaktide lahutumisel tekib elektrikaar. Vahelduvvoolu korral läbib kaart elus hoidev vool ja pinge päris mitu korda väärtust 0, mis tähendab, et kaar kustub kiiresti või siis, et teda on lihtsam kustutada. Alalispinge puhul elektrikaar nii lihtsalt ei kustu ja kui kaitse ei ole alalispingele/voolule ette nähtud lõpeb asi kas seda sisemiselt põlevat kaitset reserveeriva kaitse rakendumisega või halvemal juhul korraliku tulekahjuga.


Antud juhul on varu piisavalt ja teooriast võib mujal pajatada...

_________________
...et sa näeksid, et ma siin olin...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2016 20:39:56 vasta tsitaadiga

peetsyo kirjutas:
Tänud ev-power.eu lingi eest.
Mõtlesin kas ehitada full sus või ainult esiamordiga elektriratas, aga vaatan et DVDRW on ehitanud suure akupakiga ja ilma ühegi amordita ratta icon_smile.gif

Ma olen amordi inimene , aga samas tahan kerget ratast. Full sus kaal on raskem ja rohkem hooldust vajavaid osasid, seega jääb ära
Mul ei ole kerge väntamise vastu midagi , tellisin Bafang 8FUN 250W 36V rear hub mootori koos controlleriga.
Akut tahan ka võimalikult väikest ja kerget.

On kellelgi kogemust , kui raamil on 12mm thru axle , siis on sellele üldse võimalik mootorit panna ?


Kui vähegi raskem mootor, siis linna ja üldse julgemal sõidul hakkab tagalohve minema ilma tagavedrustuseta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.05.2016 23:18:54 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Sai siis üks 22S18P 80V 52Ah (4 kwh) 18650PF 10A elementidest (396tk) kolmnurkaku ehitatud (22kg koos korpusega) ~1100€:
Laen seda kuni 4,1V-ni per element ja tühjendan üldjuhul kuni 60%. Max vool 1,8A elemendi kohta.
Loodan nii saavutada pikka eluiga.
Plaan
Spoiler Spoiler Spoiler

Liimimine
Spoiler Spoiler Spoiler

Keevitamine
Spoiler Spoiler Spoiler

Vaseplaan
Spoiler Spoiler Spoiler

Isetehtud kaitsmed (~12A) ja tabid.
Spoiler Spoiler Spoiler

Keevitatud.
Spoiler Spoiler Spoiler

Testimine (40A)
Spoiler Spoiler Spoiler

BMS test (ei balanseeri ja liiga väike hüsterees.)
Spoiler Spoiler Spoiler

Valmis.
Spoiler Spoiler Spoiler

Rattale pandud.
Spoiler Spoiler Spoiler


Esialgu jääb ilma BMS-ita. Praegu on pinged sajandiku täpsusega samad.
Tallinn-Tartu ots ei tohiks nüüd probleemiks olla icon_razz.gif


Ilus töö, tln-trtu otsa maanteel ei soovita ja maantee kõrval on.. halb sõita vist? Maantee osas on hirmus sellise monoliit "purjega", mu esimene ratas oli selline ja päris hirmus hakkas kui suured asjad mööda kimades kõigepealt "lükkavad" oma ees oleva õhuseinaga ja mööda jõudes "tõmbavad" enda sabas keerutava vortexiga.. võib päris koledasti hunnikusse lükata või veel hullem - järgmise auto ette tõmmata.
Minul on selle aku paki peale vaadates ainult siuke pead kratsima panev küsimus, et mis sa arvad kaua sul läheb aega et asi taastada kui seal keskel 2 elementi ära surevad?
Kõige maha võtmise ja töögga kuni tagasi panemiseni. Et mida suurem kari elemente seda suurem chance et mõni neist mõne aja pärast otsa viskab..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 08.05.2016 08:22:42 vasta tsitaadiga

Kui mõni element sureb, siis on pakk lihtsalt natuke väiksem. Tõenäosus, et ühel grupil palju sureb ja teised kõik terveks väävad on minimaalne. Eluea lõpus surevad kõik ehk enamvähem ühtlaselt.
Ei tea kuidas Tesla S läbiminevate elementide statistika on aga see peaks minu rattaga sarnanema.
Tartu sõiduks on parem valida hommikune Piibe maantee. Terve sõidu jooksul näen ehk paari kolme autot möödumas. thumbs_up.gif
Samas põhimaanteel ei olnud ka eriti probleemi reede peale 17:00 alustada:
Kolm a tagasi Lifepo4 kolakaga Tartusse:
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2016 13:00:11 vasta tsitaadiga

Kui üks element mahtuvust kaotab siis pole hullu, aga kui lekkima hakkab siis on puux.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007



Online

sõnum 08.05.2016 15:48:30 vasta tsitaadiga

See päris huvitav


Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 09.05.2016 07:26:22 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

Seda BMSi proovisin.
LVC töötab aga lülitab kohe uuesti sisse kui pinge nati tõuseb, ja hakkab nö jõnksutama.
Kadaka akul ikka oli nii, et pidid peale LVC-i restardi tegema.
Väidetavalt hakkab balanseerima 3,9V juures aga 4,1v juures ei rakendunud pinget bleed takistile midagi.
Vaatan kui hakkavad ilma BMSita balansist välja minema siis ühendan ja modin BMSi nii et töötaks normaalselt.

BMSi šunt ja mosfetid vajavad 30A juures juba jahutust.
Kuigi 8x 4110 mosfet peaks 30A juures soojust ainult eraldama 4,5/8 = 0,56mohm 30x30*0,00056=0,5W.
Tõenäoliselt fake komponendid.

No tore värk. Ma tellisin ka sama kasutaja käest sellise BMS-i: http://www.ebay.com/itm/321720902992?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kavatsen sõitma hakatama u 30A-ga. Ja laadida 4,15 V per cell.
Üldiselt on BMS-idega keeruline. Pole väga võtta midagi, kui tahad midagi muud kui 48 V süsteemi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 09.05.2016 08:49:47 vasta tsitaadiga

Li ion 16S bmsi on saada ka siin kodumaal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 09.05.2016 09:34:58 vasta tsitaadiga

Variant on ka kontaktor bms väljundisse panna
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 09.05.2016 12:31:39 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
Li ion 16S bmsi on saada ka siin kodumaal.

Võiks siis ka ju korraga ära mainida, et kus kohas kodumaal?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.