Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  VIDEO: inimene tegi droonilennu märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2016 11:13:30 VIDEO: inimene tegi droonilennu vasta tsitaadiga


Võimsad droonid, mis suudavad inimest üles tõsta, on varemgi uudistesse jõudnud, kuid soliidne, piloodikabiiniga ja igapäevasteks lendudeks valmis elektriline õhusõiduk veel nii tavaline pole. Saksamaal saadi siiski üks selline valmis ja 2018. aastal loodetakse alustada uut tüüpi õhusõiduki tootmist.


Link


Loe edasi: http://www.am.ee/Volocopter

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 18.04.2016 11:27:13 vasta tsitaadiga

Sellist junni võiks drooniks kutsuda vaid siis, kui see ei oleks seest juhitavaks ehitatud. Droon on ikkagi mehitamata, eemalt juhitav masin. Pildi järgi tundub, et tegemist on multirootoriga helikopteriga.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2016 11:36:49 vasta tsitaadiga

Akudega helikopter. Idee Elon Muskile - võiks järgmisena TeslaCopteri teha icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 18.04.2016 14:56:13 vasta tsitaadiga

Jep, elektritootmise reostus jääb kuskile tühermaale ja linn jääb sudust puhtaks thumbs_up.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 18.04.2016 15:22:20 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Muidugi akud reostavad ka loodust aga ikka etem kui seda sitta linnas koguaeg hingata, mida need bensukad välja ajavad. Kunagi 80ndatel oli veel normaalne kuna vähe autosid aga nüüd on see jama igasuguse piiri ületanud.

Mina pole vähemasti Eesti linnades ülearu suurt bensumootoritega kopterite arvukust täheldanud. Vaevalt need paar kopterit nüüd kellelgi hingamisraskusi põhjustavad. Ja huvitav, kus neid akusid siis toodetakse, kusagil looduskaitseladel, mitte linnades?
Tõenäoliselt on selle elektrilise demokopteri tootmiseks taevasse tossutatud palju rohkem ressursse kui analoogse suurusega sisepõlemismootoriga lennuvahendi tootmiseks. Eriti kaldub saastamine selle elektripunni kahjuks, kui pidada energiakulu arvestust läbisõidu kohta. Arvata võib, et peale teatud hulga katse- ja demolende pannakse see vidin seisma (kui keegi seda enne puruks ei kukuta). Kiirus ja lennuulatus on olematud ning aparaat ise liiga ohtlik!
Kui üle 6 aasta tagasi Solar Impulse elektrilennuk tegi oma esimese lennu, siis vahutati, kuidas see kõik muudab lennunduse tulevikku. Paraku ei saa see juhtuda enne, kui kaovad odavamad ja energeetiliselt efektiivsemad lahendused. Nii pole see elektrilennuk 6 aastaga vist veel maakerale tiirugi peale saanud, rääkimata siis veel tavalennukitele mingisugusegi konkurentsi pakkumisest.

Nii mõnigi mees on omale muruniidukist kopteri arendanud. Nt http://www.gizmag.com/chinese-home-made-helicopter/13600/pictures#1 tundub päris keskkonnasõbralik (taaskasutus-) kopter olema.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.04.2016 15:39:51 vasta tsitaadiga

Esimeste autode tootmiseks pidid ka hobused palju kaera sööma ja peeru taevasse laskma, keskkonnale paha-paha. Samal ajal oli tagaõu ustavaid ja töökindlaid hobuseid täis, miks need enam ei kõlvanud? Seega oli sisepõlemismootoriga auto leiutamine saatanast, võiks siiamaani hobustega edasi lasta.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 18.04.2016 16:37:22 vasta tsitaadiga

Minumeelest küll lahe. Eriti see, et lenduriks oli normaalkaalus inimene, mitte mõni kleenuke jaapanlane, nagu tavaliselt selliste lennumasinate puhul. Rääkides elektrilistest kopteritest, siis ega need muud eriti olla ei saagi, kui multirootorid, sest kui elektrimootoritel on kalduvus maha põleda, võiks kopteri lennuvõime siiski säilida. Ei tea küll antud masina lennuajast midagi, aga isegi praeguse tehnoloogia juures võiks miski pooletunnine lend täiesti realistlik olla. Samuti peaks nii lennutunni, kui ka valmistamise hind mehhaanilise kopteriga võrreldes oluliselt soodsam tulema. Lühilendudeks on tavaline kopter ka äärmiselt ebaratsionaalne.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 18.04.2016 18:09:21 vasta tsitaadiga

Idee poolest peaksid lennuomadused sellisel kopteril vist suhteliselt sarnased tavalisele kopterile olema, reaktsioonikiirus ehk aeglasem, kuna labanurka saab ikka kiiremini muuta, kui isegi suhteliselt väikesemõõtmeliste propellerite pöörlemiskiiruseid. Kohati tundub isegi selline lahendus ohutum, hunnik väikeseid elektrimootoreid, millest ühe riknemine koheselt alla sadamist ei põhjusta, lisaks puudub keeruline mehhaanika, mis tavakoperdisel nii pearootoril kui sabarootoril kaldenurki peavad muutma. Ehituse poolest on asi sigalihtne tõesti, tavaline sõiduauto on ka tunduvalt keerulisema ülesehitusega.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 18.04.2016 18:35:49 vasta tsitaadiga

Eks neid akuga väikelennuked ka on tehtud, mis populaarsemaks ehk lähevad kui akutehnoloogia areneb. thumbs_up.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 18.04.2016 23:08:44 vasta tsitaadiga

netmaster kirjutas:
Rääkides elektrilistest kopteritest, siis ega need muud eriti olla ei saagi, kui multirootorid, sest kui elektrimootoritel on kalduvus maha põleda, võiks kopteri lennuvõime siiski säilida.

Elektrimootorid on ikka üsna töökindlad, mul endal pole veel mitte ükski maha põlenud, kuigi elektrilisi tööriistu kasutan sageli ja ikka kümneid eri seadmeid. Puidutöökodades vahel mõni mootor läheb tuksi, aga enamasti ikka siis, kui on töödelav detail on kinni kiilunud (kui rootor sisselülitatud mootoril seisab, siis vist see mähiseid läbiv vool kasvab järsult). Aga enamasti peavad need vastu kümneid, kui mitte sadu kordi suurema arvu töötunde, kui keskmine kopterimootor.

Selle multirootorkopteri probleemiks on tiivikuraami tõttu kõrgele aetud raskuskese ja suur purjepind. See välistab ka kiirema liikumise ja kiired manöövrid. Akude madal energiatihedus viib ka lennuulatuse ja kasuliku koorma alla.
Minu hinnangul on sellisel vaid üks võimalik nišš - kui on vaikse ilmaga mingi tegevuse sooritamiseks vaja suhteliselt täpselt seista õhus ühe koha peal, sest eeldatavasti on sellisel multirootoril lihtsam teha mikroparandusi asukohas. Video järgi tundus üllatavalt suur vibratsioon olevat.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 19.04.2016 10:00:48 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Elektrimootorid on ikka üsna töökindlad


kahjuks mitte viimase piirini kergeks aetud droonimootorid. Olen isegi droonil kaks mootorit vahetanud ja osaliselt sellepärast ongi suurematel ja kallimatel neid 6-8tk, et kui üks otsad annab (ja seda ikka juhtub), oleks võimalik turvaliselt maanduda.
Ühest teisest artiklist lugesin, et esimeses postituses mainitud eksemplar püsib õhus üle paarikümne minuti, niiet täiesti praktiliselt kasutatav. Umbes 200 kilone hind on küll veidi üle paisutatud, aga küll see ka allapoole tuleb, kui neid ikka tegelikult tootma hakatakse ja mingisugune konkurents tekib.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 19.04.2016 10:27:00 vasta tsitaadiga

Mehitatud droon?

Tule taevas appi
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 19.04.2016 13:46:46 vasta tsitaadiga

netmaster kirjutas:

Ühest teisest artiklist lugesin, et esimeses postituses mainitud eksemplar püsib õhus üle paarikümne minuti, niiet täiesti praktiliselt kasutatav.

Kasutatav? Ilmselt rakendusteks, kus nii õhkutõus kui ka maandumine toimuvad samas kohas, kuivõrd nii lühikese lennuajaga võib olla probleeme hädaolukorras varu maandumiskoha leidmisega.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  VIDEO: inimene tegi droonilennu
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.