Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  Rooms - Htmli mäng märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
olberg2
HV vaatleja
olberg2

liitunud: 21.11.2010




sõnum 08.02.2016 01:34:15 Rooms - Htmli mäng vasta tsitaadiga


Rooms on ülimalt minimalistlik laburündi lahendamise mäng kus ainuke ülesanne on jõuda lõppu aga konks on selles ,et laburündi seinu pole näha.
Liikuda saab kasutades nooli või WASD.
Raskemates mapides tulevad ka lõksud ehk kui lõksu pihta lähete siis algusest uuesti.

Mäng on tehtud javascriptiga.

NB:Kui mäng ei käivitu siis refreshi lehte.
Vigu võib sees olla aga kõik üritan ära parandada siis kui on aeg käes.
Uuendan mängu suhteliselt tihti.

Enne kinni panemist proovige korra üks hard map ka ära ning ärge kohe alla andke.
http://oliver.anweb.ee/games/rooms/


Uuendused:

8.02.2016
Uuendus:
-Oma skoor edetabelis on nüüd värviline.
-Õpetus on eraldi lehe peal.
-Mängule saab nüüd restarti teha kui oled stuckis või oled vanast ajast üle läinud.
-Finish on nüüd ümarkune.
-Enam ei tohis mäng laadimata jääda.
-Cookid peaksid realselt nime ära salvestama
-Telefoniga ei sa enam mängu siseneda.
-Anti-cheat süsteem sai ka uuenduse.
-1 uus map

16.02.2016
Uuendus:
-Trapid teevad heli nüüd kui nendele lähemale lähed.
-Mapi selectionis on nüüd trapidega mapid punased,tavalised mapid valged ja erilised mapid on värvilised.
-Vastu seina minnes tuleb igakord nüüd heli.
-Space klahviga saab nüüd otse järgmisesse ruumi minna.
-Iga ruumi all näitab nüüd mitu korda on seda läbitud.
-Tuli paart uut mapi
-Tagatausta muutsin natukene heledamaks.
-Fixisin palju palju buge.

18.02.2016
Uuendus:
-Lõksud pihta minnes ei tule enam nii vastik heli
-Lõksude hoiatus heli ka pole enam selline vastik


25.03.2016
Uuendus:
-Paljud vead on parandatud, kui leiate veel vigu siis andke lahkesti teada.
-Finish on nüüd äratuntavalt roheline.
-Lehekülg üleüldse on nüüd väheke ümaram.


viimati muutis olberg2 25.03.2016 19:12:21, muudetud 4 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 08.02.2016 01:43:45 vasta tsitaadiga

Mul ruumi valides peale ajaxi callbacki
"Uncaught ReferenceError: AlignToGrid is not defined"

http://susepaste.org/view/raw/85273927

Vb brasuer vana, ei viitis hetkel proovida uuemaga.
Version 38.0.2125.111 (64-bit) - Linuxi oma.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olberg2
HV vaatleja
olberg2

liitunud: 21.11.2010




sõnum 08.02.2016 01:59:25 vasta tsitaadiga

iceincube kirjutas:
Mul ruumi valides peale ajaxi callbacki
"Uncaught ReferenceError: AlignToGrid is not defined"

http://susepaste.org/view/raw/85273927

Vb brasuer vana, ei viitis hetkel proovida uuemaga.
Version 38.0.2125.111 (64-bit) - Linuxi oma.


Homme vaatan üle.
Täna juba palju palju tunde mängu alla pandud icon_confused.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocu
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2006




sõnum 10.02.2016 13:47:04 vasta tsitaadiga

Huvitav. JavaScripti harjutusena on see mõnus, aga kui mängu sisu ennast hinnata siis ütleks, et natukene liiga puine. Otseselt oskusi rakendada ei saa, kombid tühjalt nii kaua kuni mingi "trapi" otsa satud, jätad meelde ja siis alustad uuesti. Väga kiirelt tuleb frustratsioon peale. Võiksid implementeerida mingi vahendi trappide avastamiseks nagu seda tegi näiteks mäng nimega Dark Echo: https://www.youtube.com/watch?v=4jfweqYgPJY
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olberg2
HV vaatleja
olberg2

liitunud: 21.11.2010




sõnum 10.02.2016 21:21:27 vasta tsitaadiga

rocu kirjutas:
Huvitav. JavaScripti harjutusena on see mõnus, aga kui mängu sisu ennast hinnata siis ütleks, et natukene liiga puine. Otseselt oskusi rakendada ei saa, kombid tühjalt nii kaua kuni mingi "trapi" otsa satud, jätad meelde ja siis alustad uuesti. Väga kiirelt tuleb frustratsioon peale. Võiksid implementeerida mingi vahendi trappide avastamiseks nagu seda tegi näiteks mäng nimega Dark Echo: https://www.youtube.com/watch?v=4jfweqYgPJY



Ise mõtlesin ,et trapi võiks tuvastada kuidagi heli kaudu.

Näiteks mida lähemale oled lõksul seda kõvemaks läheb lõksu heli.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  Rooms - Htmli mäng
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.