@napoleon, raxz, jyrisa – te sööte nii seljankat, kartulit, tomatisalatit, veisesteiki kui õunakooki, aga ehmatate ära kui keegi selle ühte kaussi kokku segab ja ütleb, et kõik komponendid on head.
Kui keegi filet mignoni õunakoogiga kokku segab, on ta debiilik. Seljanka jätan iga kord vahele, kui on võimalik midagi muud saada.
Saan aru et lepingulised kliendid kirjutavad need taksojuhi poolt kaasa antud tsekid firma kuluaruannetesse. Tavaklient kui on rahul sellega, saadab prügikasti.
Kas reaalselt see erakliendile väljastatud tsekk ka taksojühi raamatupidamises PEAB kajastuma ?
Või "huivad" ka nendega ?
Saan aru et kaardimaketega vist ei saa ? pole selles ka kindel.
Mida rohkem ma seda teemat loen, jääb mulle arusaamatuks, kuidas on võimalik end taksojuhina ära elatada Eestis ?
Ja ometigi majad kasvavad, tehnikat ostetakse ja eluolu nagu paraneb. MILLE arvelt ?
Tšekk või mitte, vahet ei ole, TAKSOS on taksomeeter, seda ei saa autost eemaldada (ta ei tööta pärast) ja see aparaat on seotud konkreetse masinaga reg nr alusel ning salvestab KÕIK, olgu ta sisse lülitatud või mitte.
Lülitan tööle, siis pärast saan printerist paberi, mis ütleb:
Vahetuse algus 67898,7km, laupäev 30.01.2016, kell 13:32, vahetuse nr 282, juht 1 ... + dokumenteerib kõik kliendid.
Sõit algas 67901,4 km, laupäev 30.01.2016, kell 14.01, kviitungi nr 2692/01, stardi maks 2.5, vahemaa 3.5km, summa 4.4€, lõpp laupäev 30.02.2016 kell 14:07 jne.
Nädala lõpus võin skannida ja jagada, hetkel mul ei ole võimalust. _________________ I´m so uber this...
Saan aru sellest, ok küsimus siis selline, kas maksuamet küsib kogu seda infi ja kas see on võltsitav ?
Ikkagi ei saa aru, kuidas taksojuhid peale seda kõike nii hästi elavad nohh ... PEAB olema mingi lisasissetulek, kaine mõistus ei saa muidu aru sellest ...
Uber 8 kuuga suurem kui Tallink 8 aastaga?
Tallink alustas „me teeme teisiti, meil on palgalised juhid!“ sloganiga, aga sellest taandati end kiiresti, alles on üksikud palgalised, et pühapäeva varahommikul mõned autod väljas oleks. Kui firma ei suuda kasumlikult end maksuriski alla panemata toime tulla, otsitakse võimalus käsigranaat JOKK alusel kellegi teise kätte visata.
No seda siin keegi ju ütles, et palgalise juhiga saadad mehe hommikul puhta ja korras ning täis paagiga autoga välja. Õhtul tuleb tagasi, auto on s*tane, rehvid kulunud ja paak tühi ning juht väidab, et ühtegi klienti ei leidnud. Kui mina oleks taksofirma omanik, siis ausaltöeldes ma ei kujuta ette, kuidas seda olukorda vältida. Kindlasti on palju ausaid ja korralikke juhte, kuid palgalisena ei ole nende tööd lihtsalt võimalik kontrollida.
tsitaat:
@napoleon, raxz, jyrisa – te sööte nii seljankat, kartulit, tomatisalatit, veisesteiki kui õunakooki, aga ehmatate ära kui keegi selle ühte kaussi kokku segab ja ütleb, et kõik komponendid on head.
Just. Iga asi omal ajal ja omas kohas. Ja mõnikord on veel konkreetne eelistus, kuidas need valmistatud on ja kust on pärit komponendid, millest valmistati. Mõni teine kord jälle on kõht tühi ja pole aega valida ning sobib iga asi mis välimuselt ja lõhnalt toitu meenutab. Aga ühte kaussi kokku visatakse jäägid, mis sigadele söödetakse
Taksojuhtide maksude tasumisest võime ju pikalt arutleda, cracpoti artikkel oli üsna selgitav, kuid fakt on see, et on millest rääkida, Ja olgu kui vingerdaja tahes, takso puhul on asju, millest maksmisest ei ole pääsu.
Aga Uberi ja Taxify piraadid pole minuteada sentigi maksnud. Ja see on ebaaus ja ebavõrdne konkurents, ehk see seletab ka minu mõnele maniakaalsena tunduvat võitlust taxify/uberi vastu.
Saan aru sellest, ok küsimus siis selline, kas maksuamet küsib kogu seda infi ja kas see on võltsitav ?
Ikkagi ei saa aru, kuidas taksojuhid peale seda kõike nii hästi elavad nohh ... PEAB olema mingi lisasissetulek, kaine mõistus ei saa muidu aru sellest ...
Maksuamet küsib tuludeklari E vormi (FIE) või maj aasta aruannet (OÜ) ... ja oleneb ettevõtjast kui loominguliselt ta läheneb.
Kurjaks läheb asi siis kui maksuhaldur vaibale kutsub, võtad kogu oma paberimajanduse kaasa ja pead ära tõestama, et see klapib esitatud arvandmetega.
Ja ei tea, et keegi oleks taksomeetri raporteid võltsinud, mõttetu tegevus. Taksomeeter on Suur Vend ja Raamatupidaja, kes maksuhaldurile kolme nupu vajutamisel terve eelmise aasta summeeritult ja eksimatult välja annab. Aasta läbisõit, selle erasõidu osakaal (FIE kulu%, erasõidu kütus tuleb ise maksta ja autoremondi%), tööl oldud tunnid, klientide arv, brutokassa, allahindluste kogusumma, tühistatud sõitude kogusumma jne.
Mis see "nii hästi" elamine on? _________________ I´m so uber this...
Tšekk või mitte, vahet ei ole, TAKSOS on taksomeeter, seda ei saa autost eemaldada (ta ei tööta pärast) ja see aparaat on seotud konkreetse masinaga reg nr alusel ning salvestab KÕIK, olgu ta sisse lülitatud või mitte.
Lülitan tööle, siis pärast saan printerist paberi, mis ütleb:
Vahetuse algus 67898,7km, laupäev 30.01.2016, kell 13:32, vahetuse nr 282, juht 1 ... + dokumenteerib kõik kliendid.
Sõit algas 67901,4 km, laupäev 30.01.2016, kell 14.01, kviitungi nr 2692/01, stardi maks 2.5, vahemaa 3.5km, summa 4.4€, lõpp laupäev 30.02.2016 kell 14:07 jne.
Nädala lõpus võin skannida ja jagada, hetkel mul ei ole võimalust.
siin tulebki mängu see viimase sõidu tühistamine, kui klient maksis sulas ja astus autost välja.
No lugedes kõike seda, kui raske see töö on ja taksojuhile jäävad kopikad tasku peale remonti, kindlustust, igast tasud jne, siis ei saa ma lihtsalt aru, misasi see sunnib taksojuhte kopikate eest töötama. See ei saa ju olla kutsumus 24h vahetusi teha, silmad punased, tervis käest ja 800 euri kuus puhtalt teenida ... Midagi selles loos ei klapi ...
No lugedes kõike seda, kui raske see töö on ja taksojuhile jäävad kopikad tasku peale remonti, kindlustust, igast tasud jne, siis ei saa ma lihtsalt aru, misasi see sunnib taksojuhte kopikate eest töötama. See ei saa ju olla kutsumus 24h vahetusi teha, silmad punased, tervis käest ja 800 euri kuus puhtalt teenida ... Midagi selles loos ei klapi ...
Valikuvõimaluse puudus? Kui pole haridust, mille abil hankida parem töökoht?
Valikuvõimaluse puudus? Kui pole haridust, mille abil hankida parem töökoht?
Ma tänan, aga ma pole taksojuht seepärast et loll oleksin
Ega amet meest riku, teistpidi on küll juhtunud.
Rahvast on siin alal igasugust muidugi, nagu ka paljudes muudel aladel. On näiteks selliseid, kes ahnuses hakkasid sõitma iga päev, ja nii aastaid, neil ei kipu mõistus olema enam korras.
Miskipärast igasugused kontorirotid, ametnikud ja "erakoolis väljaõppinud ärijuhtijad" kipuvad vahel arvama et haridus võrdubki harituse ja intelligentsiga.... Mis tähendab muidugi seda et lolle on ka nende hulgas.... see kaader lihtsalt kipub seda varjama kõrgendatud enesehinnanguga
Muid, ka lollidel on vaja tööd teha, olgu taksojuht või ärianalüütik, mõlemil alal tuleb mõtlemisvõime tugevalt kasuks
siin tulebki mängu see viimase sõidu tühistamine, kui klient maksis sulas ja astus autost välja.
Mõni tühistab kõik, mis tühistada annab, aga see jääb näha ja vastutusperiood on 7 aastat. Keskmine maksuhaldur on kindlasti targem kui keskmine taksojuht ega taha kuulda, et 50% klientidest on joodikud, vargad, liiderdajad, laiskvorstid, tainapead ning teevad külma arve.
Kui kopikate pilt ei taha klappida, võib teise nurga alt vaadata - pidev kaadrivoolavus ja tööjõupuudus, nii palgaliste, rentnike kui frants juhtide osas, mine kuhu firmasse soovid, või lihtsalt Taxify-sse kui auto on, uks on lahti. Tulusad lihttööd vast ei ole nii saadaval ja ripakil?
Aga mul on siin foorumis hakanud tõesti tekkima tunne, et peaks vähem taksot sõitma, enne kui "taksojuht" päris ravimatuks diagnoosiks muutub. _________________ I´m so uber this...
elukas, ehk peeti silmas, et kui inimene nii tark on, siis ta ehk leiaks paremini tasustatava töö, mis pakuks lisaks palgale ka eneseteostusvõimalust, mitte ei nühiks päevad (ja ööd) läbi tuimalt teedesse vagusid oma alla keskmise palga eest, kui just enamikul tõesti autojuhitöö just kutsumus pole.
Valikuvõimaluse puudus? Kui pole haridust, mille abil hankida parem töökoht?
Ma tänan, aga ma pole taksojuht seepärast et loll oleksin
Ega amet meest riku, teistpidi on küll juhtunud.
Rahvast on siin alal igasugust muidugi, nagu ka paljudes muudel aladel. On näiteks selliseid, kes ahnuses hakkasid sõitma iga päev, ja nii aastaid, neil ei kipu mõistus olema enam korras.
Miskipärast igasugused kontorirotid, ametnikud ja "erakoolis väljaõppinud ärijuhtijad" kipuvad vahel arvama et haridus võrdubki harituse ja intelligentsiga.... Mis tähendab muidugi seda et lolle on ka nende hulgas.... see kaader lihtsalt kipub seda varjama kõrgendatud enesehinnanguga
Muid, ka lollidel on vaja tööd teha, olgu taksojuht või ärianalüütik, mõlemil alal tuleb mõtlemisvõime tugevalt kasuks
Miks sa võtad isiklikult? Kas sa pead ennast vähe teenivaks ja kehvades tingimustes töötavaks tegelaseks?
Ma pole kunagi pidanud taksojuhte lollideks (olen kohanud taksoroolis väga laia silmaringiga inimesi, kellega pidanud huvitavaid vestluseid, seega ka kogemusest saan öelda, et lolliks ei ole mõtet tembeldada).
Avaldasin vaid arvamust eelnevas postituses sisalduva küsimuse teemal - miks ei tehta muud taksojuhtimise asemel, kui sissetulek on kasin ja tingimused halvad.
Kui nüüd täiendavalt teemast mööda minna ja haridusest rääkida:
Olen varasematel töökohtadel värvanud piisavalt palju inimesi veendumaks, et kõrgharidus üksi ei anna midagi, selles on sul õigus.
Ka oma vastuses ei pidanud ma hariduse all silmas vaid kõrgharidust - teame kõik kui suur puudus on rakendusliku haridusega spetsialistide järgi seega sellised tegelased omavad hetkel suhteliselt häid valikuvõimalusi.
Küll aga on teatud ametite puhul kõrghariduse puudumine ohumärgiks - kõrgharidus näitab eelkõige inimese võimet ühele asjale piisavalt pühenduda ning korraliku kooli puhul annab ka põhjendatud lootuse, et inimene suudab infoallikaid kriitiliselt hinnata.
Oma ühe põhjuse taksot sõita on crackpot ise siin teemas välja toonud - kui mingi muu tegevusega auk on või siis rahade kättesaamine venib, siis taksot sõites saab mingi raha kohe kätte.
Aga üldiselt on taksojuhid väljavõte kõikidest ühiskonnakihtidest. On kõrgharidusega intelligentseid inimesi, kes mingil põhjusel oma erialal tööd ei leia, on pensionäre, kes pensionile lisa teenivad, on eluaegseid taksojuhte, kelle silmaring erinevate klientidega suhtlemisest päris lai on jne. Kahjuks muidugi kohtab ka selliseid, kes linna ei tunne ja suhtlemisoskus jätab samuti soovida.
Uus motivatsioonipakett Taxify-lt taksojuhile. Senise 8-9% asemel (0.5€) teenustasuna 16-18% (1.-€) võtta (keskmine Taxify tell klient toob kassasse 6 ja mõne kopka).
See siis juhtidele, kes tipptundidel alla 30 sõidu kuus teevad, Korralik Juht teeb üle saja.
Paraku takso tipptund on tipptund nii firmas kui äppides, nii et ma usun, et mõni taksojuht kratsib nüüd kukalt ja juurdleb sügavalt, kas peaks firmast tulevad/Taxigo/Kutsu tööd ära ütlema, et Taxify hind ei duubelduks. 16-18% oma tööst ära anda on #.¤@# ... piiiiiks!
Või Taxifyd vähem sees hoidma - seda hakataks kindlasti tegema R-L öösel linnas, pigem oodatakse Suur-Karjas, Sinises peatuses jms kohas sisseistuja ära kui eurost tellimust võetakse.
Sellest lükkest võidab ilmselt Taxify-d kasutav klient ja Taxify.
Äri on äri ja strateegiamängud käivad asja juurde, ei saa pahaks panna.
Aga kuidagi värskelt on meeles see skandaalne lahutus taksofirmadest, kus Taxify rõhutas, et nemad tahavad juhti frants ja kalliste tööde orjusest päästa ning et taksojuht rohkem oma aja üle otsustaks, rohkem teeniks jne, et kaotavad vaid taksofirmad. Nüüd siis hakkavad kaotama firmadesse jäänud taksojuhid ja ka ainult Taxify all päeval sõitvad penskarid, kes R-L nagunii joodikuid ei vea ja selle survestamise peale ka vedama ei hakka. _________________ I´m so uber this...
Huvitav motivatsioonipakett. Talupojaloogika järgi ütleks, et tipptundidel on juhtidel nagunii rohkem motivatsiooni sõita, kuna ühe tellimuse täitmise järel saab kohe järgmise võtta ehk ei pea vahepeal lakke vahtima. Pigem peaks mitte-tipptundidele tähelepanu pöörama, et saadavust parandada. Millegipärast arvan, et näiteks esmaspäeva öösel vastu teisipäeva kell 4-5 on kuskil magalarajoonis taksodega suht ikaldus kuna nõudlus on pisike, aga erinevatel põhjustel võib ka sellisel kellaajal vajadus takso järele olla.
Huvitav motivatsioonipakett. Talupojaloogika järgi ütleks, et tipptundidel on juhtidel nagunii rohkem motivatsiooni sõita, kuna ühe tellimuse täitmise järel saab kohe järgmise võtta ehk ei pea vahepeal lakke vahtima. Pigem peaks mitte-tipptundidele tähelepanu pöörama, et saadavust parandada. Millegipärast arvan, et näiteks esmaspäeva öösel vastu teisipäeva kell 4-5 on kuskil magalarajoonis taksodega suht ikaldus kuna nõudlus on pisike, aga erinevatel põhjustel võib ka sellisel kellaajal vajadus takso järele olla.
No vast loodetakse, et firma v teise äppi asemel Taxify lahti hoitaks. Olen ju isegi siin öelnud, et kiirel ajal Taxifysse ei jõua, sest firma ja nüüd lausa firmad läbi Taxigo loobivad tööd ette.
Edit: sooviks mtakso käest mõnda asja küsida.
Teie viimane meil, teemal "hobi-, keskmine ja tippjuht" ning nende erinev maksustamine tekitas segaduse, noppisin "bensukas toimunud tootmiskoosolekult" mõne asja välja.
Survestate nüüd hinnaga teatud kellaaegadel ja R-L öösel tööl ja Taxify-s saadaval olema ning teatud min arvu töid tegema, vastasel juhul tellimuse hind kahekordistub. Teie äpp, teie tingimused, aga mis saab nt siis kui
a) auto on remondis ja mõnda juppi peab nädalakese ootama või siin libedaga lõi ka plekksepa järjekorrad pikaks - töövahendit ei ole, tööd ei tee, langed hobijuhi kategooriasse ja rooli tagasi tulles saad topelthinna nagu mingi lisakaristuse?
b) sama puhkusega - FIE otsustab, et ta on ka inimene ja võib aastas mõned nädalad sõitmata jätta - tuleb puhkuselt tagasi, maksab tööde eest topelt, kuni hobijuhi kategooriast välja rabeleb?
Kui tüli ei tee, saatke juhtidele täpsustav meil. _________________ I´m so uber this...
Tahtsin sama küsida. Taxify oskab ainult sooduskoode promoda.
Oleks olnud just täna hea võimalus on privaatjuhte promoda aga ju siis aetakse nii kasumit taga, et päris tasuta lõunaid ei taheta pakkuda.
Kuigi ei imestaks, kui selline asi ka neilt varsti tuleb. Enamus uuendusi neil ju Uberi pealt kopeeritud (jätan siin endale õiguse soppa loopida nagu Taxify seda teeb). _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
See ka teemasse: Kas taksoäpid võtavad dispetšeritelt töö? http://tarbija24.postimees.ee/3458901/kas-taksoapid-votavad-dispetseritelt-too
Dispetšereid igal firmal enam ei ole jah, disp teenust e telefonikliendi vahendamist ostetakse nt Taxigo-lt sisse.
Ja mõni firma on tänu äppiajastule üldse telefonita, seda ei ole olnudki. Green Takso nt tundub populaarne olevat ja tööd jagub läbi äppide (inimestele vist meeldib see laimiroheline korrektne ja silmatorkav autode "vormistus").
Edit: paneks ühe asja veel kirja.
Sain täna läbi Taxify tellimuse Sütiste 19, helistasin kliendile, et kus ma ta sealt leian (PERH: haigla, emo, surnukuur). Klient ei saanud aru, mis hull tal telefoni otsas haiglast jaurab - tema nimelt oli ise Lauteri tänaval ja seal ka takso tellinud. Palusin tal see tellimus katkestada kui ta mind just 20min oodata ei taha.
On varemgi juhtunud, öösel Mustamäel Vana-Pärnu mnt 6 saanud - Nõmme Muusikakool - ootan tükk aega vaguralt, kuni helistab pahane naisterahvas. Selgub, et tema tellis ja ootab Pärnu mnt 6 e Lastemaailm.
Hullumaja ja Vana-Villemi pubi aadress on ka äppil segi läinud.
See vast ei ole Taxify omapära ja võib juhtuda ka Taxigo-s, Kutsus, Uberis ning seda Väga Mööda Positsioneerimist juhtub üliharva (nii 0.2% kui arvestada minu Taxify tööde mahtu), aga Murphy korral ja nt lennujaama minemisel ei saa välistada, et sihuke ämber võiks esineda. Samas ma ei tea, mis kliendi poolelt paistis, vbla ta ei süvenenud, mis aadressile äpp ta paigutas ja klikkis lampi "telli see auto".
Väiksemaid möödapanekuid on rohkem, aga need mõnesaja meetriga eksimised pole enamasti hullud (va vanalinn/Kalamaja e ühesuunalisus + tipptund, siis krutid end lisa 10 min õigesse kohta, sest läksid 300m eemal olevale aadressile). _________________ I´m so uber this...
crackpot, need möödapanemised tulevad iseärasusest, kuidas mõni seade töötab. Kui umbkaudne positsioneerimine välja lülitada(seda tehakse telefoni tugijaamade, wifi levialade jms. põhjal), siis vähemalt mõnel Androidiga isendil on nii, et see jätab meelde viimase asukoha kus gps aktiivne oli(ja kui parajasti mingi äpp mis positsioneerimist kasutab ei käi, siis telefon ise ennast ei positsioneeri st. see võib teoorias isegi teises linnas või teises riigis olla). Selle tulemus ongi see, et kui paned mõne positsioneerimist kasutava äppi(nagu näiteks Taxify) käima, siis näitab seade viimast asukohta, kus ta ennast positsioneeris niikaua kuni satelliidid külge nokib. Need mõned sajad meetrit mööda positsioneerimine tekib siis, kui umbkaudne asukoha määramine on lubatud ja seade pole veel gps satelliite külge nokkinud.
Kui klient on lohakas ja ei vaata, kuhu tema asukoht kaardil näidatakse, siis võibki selline väga mööda positsioneerimine juhtuda. See pole ei taxify ega mingi muu konkreetse äppi probeem. Kahjuks ei saa sina taksojuhina selle vastu ka midagi ette võtta, ainuke variant oleks igale kliendile üle helistada, kas tellisid takso ikka sinna aadressile, mis oleks ilmselgelt jabur.
Taxify ise saaks muidugi selle vastu üht-teist ette võtta. Ma pole Androidi ise progenud, seega ei tea kas API kaudu on kuidagi võimalik teada saada, kas seade on juba satelliidid külge võtnud või või näitab viimast teadaolevat asukohta/umbmäärast asukohta, aga isegi kui ei saa, siis üks nipp on. Kui võtta mingi äpp, mis reaalajas koordinaati näitab, siis on näha, et gps pole nüüd millimeetri pealt täpne positsioneerimine ehk isegi täpselt ühe koha peal paigal olla koordinaadid kuigipalju hüppavad. Kui üldse ei muutu, siis on selge et gps pole veel satelliite külge võtnud ja peaks andma kasutajale hoiatuse, et kaardil kuvatav asukoht võib mööda olla ning paluda kontrollida.
napoleon, ma saan probleemi olemusest aru küll (minu koduski köögis äppi avades annab alati 400m eemal asuva hoopis teise tänava, nii Go kui Fy, asi Google Mapsis ja satelliitides, mitte äppides) ja klientidele, kes valesse kohta tellivad, pean ka alati loengut, et "palun vaadake aadress üle, siis saate kiiremini auto ukse ette" ... aga ei kliendi ega juhina tahaks sattuda olukorda, kus on vaja jube kiiresti sõita ja siis selgub, et masin ja klient on teineteisest 10km kaugusel.
Tänapäeva inimene on muidugi jube mugav ega kipu ise vaeva nägema - saan tell Pärnu mnt 19, olles Taco ees... väänan end reeglite järele sõites ringiga nõutud kohta ja siis selgub, et tellija oli ka Taco ees, mõlemad kaotasime. Sest ta ei viitsinud. Vaadata, mis silt on maja küljes, kust ta sõitma hakata tahtis. Aga IT maailmas ringleb lause, et "kui keskmine debiilik sinu tootest kahe minutiga aru ei saa, siis kaotad kliendi konkurendile" - inimesed on harjunud, et 2 klikki ilma oma ajutööta peaks kõik korda saatma.
Mõnikord ma igatsen dispetšereid, kes on jube head sodifiltrid, Taco siis Taco ja vanalinna sõidukeelu alasid ette ei söödeta, erinevalt äppidest ja kui mul on paha tuju, siis ma panen kinni - "juht ei vastanud". Ei taha helistama ja seletama hakata, eriti välismaalastele, kes ei saa aru, kuhu ja kuidas tulla, kuhu ma saan sõita - aja ja raha kadu. A noh, eks asi areneb, see vanakooli taksondus sureb nii või naa. _________________ I´m so uber this...
Kas hakatakse ka meil siis varsti, Riiaga analoogselt, lõpuks "sõidujagajate" autosid arestima ja trahve määrama? _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.