ainus mis häiris oli see "icarus dash" vms. muidu
eks näis menüüst - "The UI interface in Deus Ex: Mankind Divided will be extensively customizable, more so than the one in Human Revolution, allowing players to alter both gameplay and aesthetics elements."
Uus väljalaskuupäev 23. august. Asi peab ikka väga sitas seisus olema, et mäng pool aastat edasi lükati...
Ei pruugi üldse mängu kvaliteediga niiväga seotud olla. Eks see muidugi kõige lihtsam seletes, et devvid tahavad lihtsalt paremaks asja viimistleda, kuid vabalt võib tegemist olla mistahes legaalsete küsimuste või kasvõi publisheri hooajaplaanidega.
Mänge ei lasta alati just siis välja, kui nad valmis on. Välja lastakse tihti siis kui "sobib" välja lasta. Kui kogu PR ja Marketing paigas ning fännid just parasjagu üles köetud. Vahest on mäng ise veel lõpetamata kui see aeg kätte jõuab, et välja lasta. Ning vahest suudetakse publisherile selgeks teha, et võiks järgmist väljalaske aega proovida, et parem toode teha. Kuidas kunagi.
Arvestades seda "reklaami" mida nad siin endale tegid, on see iseenesetmõistetav otsus. Sellise halva mainega ei müü midagi, nüüd tuleb lasta inimestel unustada, milliseid vigu nad tegid. Nad on isegi oma vead üritanud ära peita https://www.youtube.com/watch?v=eJkzcQDqbpE (nende ettetellimissüsteemi tutvustus).
Kuigi ma olen jäägitu HRi fänn, ei tekita see treiler minus millegipärast tunnet, et ma ei jõua mängu ära oodata. Tundub vist olevalt liiga palju laskmisele ja relvade uuendamisele pühendatud, kuid mina eelistan mängu kus saaks asjad teistmoodi korda aetud. Pigem võiks olla reklaamitud mitte surmavad relvad ning alternatiivsed teed, kui see, et saab võimalikult palju, kiiresti ja korraga maha lüüa. Eks ma ootan esimesed ülevaated ära, kuid tundub, et nad ei suuda oma edu korrata.
UB, Traileris oli minuarust küll väga hästi välja toodud see, et võid nonlethal teed minna ja NPC-d reageerivad sellele teistmoodi kui lihtsalt killimisele mis on minuarust väga positiivne
minus tekitas trailer küll tunde, et tahaks juba pelada.
Ma ei imestaks kui DXMD saaks läbida: ghost (keegi sind kunagi ei näe), pacifist (kedagi sa ei tapa) ja factory stock (default augidega) ühel ajal . Viimane rohkem selleks, et mängu raskemaks muuta. Muidugi teatud sektsioonid mängust võib see väga raskeks muuta, kui mäng eeldab kuskil lõpupoole, et sul on teatud aug upgrade juba võetud. DXHR-s tuli mul sellist olukorda vahel ette aga õnneks oli alati alternatiiv.
Kinguinis pre-order praegu 35.- euri. Arvatavasti leiab kuskilt ka odavamalt, eriti VPN'idega, kuid isiklikult pole viitsinud nendega jebida. Nagu ikka, siis täishinda maksta pole praktiliselt kunagi vaja, kui vähegi viitsid ringi vaadata.
Traileri plot on veider:
Kui oled rikas tablete krõbistav üliinimene, siis on ok tappa 9 miljonit süütut kõrvalseisjat. Kui sind sellepärast ei usaldata, siis on see rassism. _________________ Press A to disagree.
<Too late!>
Nonoh, tõotab päris huvitav tulla. Eelmises mängus jätsid valikud parajalt külmaks, aga siin ei ole vist kerge neutraalseks jääda. Kahe vastanduva leeriga DX2 oli idee poolest hea, aga teostus jättis soovida. Tundub sisu mõttes midagi sarnast, aga usun, et käkki kokku ei keerata.
Traileri plot on veider:
Kui oled rikas tablete krõbistav üliinimene, siis on ok tappa 9 miljonit süütut kõrvalseisjat. Kui sind sellepärast ei usaldata, siis on see rassism.
Sa kirjeldasid just seda mudelit, kuidas tänapäeval inimesed/ühiskond käituvad, kui neil on võim ja raha Kas pole veider!?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.