Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
07.07.2015 18:16:31
Autlo ja automaatne parkimine |
|
|
PRESSITEADE - Start-up ettevõte Autlo arendas koostöös EMT-ga välja maailmas teadaolevalt ainulaadse lahenduse, millega auto hakkab tänu SIM-kaardiga varustatud lisaseadmele süüte väljalülitades ise õiges tsoonis parkima ning sealt lahkudes lõpetab parkimise. Parkimise tasu lisandub mobiiliarvele.
Tegemist on seadmega, mille sisse käib EMT SIM kaart ning seade ise ühendatakse auto standartsesse diagnostikapistikusse (OBD2 port). Seade saab tänu SIM kaardile ja GPS positsioneerimisele aru, millal ja kus auto parkimise alustas ja lõpetas. Selleks tuleb nutitelefoni laadida Autlo äpp, mis teavitab kõikidest parkimise alustamistest ja lõpetamistest. Vajadusel saab auto otsuse äpis ümber muuta. Teenus töötab kõigil uuematel OBD2 pesaga autodel, kõigis avatud parklates (ilma tõkkepuuta), kus saab maksta mobiiliga ning seda saavad kasutada hetkel vaid EMT kliendid.
„Mobiilparkimine on olnud mugavaim maksmisviis ja uue põlvkonna täisautomaatne lahendus aitab seda veelgi mugavamaks teha. See on maagiline tunne, kui auto teeb ise sinu eest midagi ära“, sõnas Autlo juht Kristjan Konks.
Eesti Telekomi uute äride juhi Holger Haljandi sõnul on tegemist on hea näitega, kuidas saame koostöös startup´idega kliendile lisaväärtust luua. Antud juhul lahendame vaeva auto parkimise eest tasumisega tegelemisel. Eesmärk on tulevikus täielikult eemaldada vajadus mõelda parkimise eest tasumise peale - mis tsoonis ma olen, kas see on praegu tasuline, kuidas maksta saab - seda kõike saab teha auto kliendi eest. Täna avame teenuse testimiseks kõikidele EMT klientidele, et üheskoos see visioon ellu viia," rääkis Eesti Telekomi uute äride juht Holger Haljand.
"Juunis Eesti Telekomi poolt avatud VUNK kiirendi eesmärk on just sellist koostööd soodustada ja laiendada, et võimalikult palju häid ideid reaalsuseks muutuks ja kasutajateni jõuaks. Siinjuures on oluline ka klientide varajane kaasamine teenuse arendusse, et oleks arvestatud võimalikult palju kasutajate soove ja tegelikke vajadusi," lisas Holger Haljand.
Lahendus töötab otse EMT parkimise kesksüsteemi vastu ning on täpsem kui tavaline mobiilne parkimine (mobiilne positsioneerimine).
Toodet saab osta Autlo veebilehe vahendusel 169 euroga või rentida hinnaga 7,99 eurot kuus. Rohkem infot leiab www.autlo.com
_________________ HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 05.04.2016 15:19:27, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
|
Laizk
HV kasutaja
liitunud: 23.06.2003
|
07.07.2015 18:31:32
|
|
|
üsna segane - loen www.autlo.com lehte ja seda uudist
"Kõik, mida vajad, on OBD2 seade." ometi siin on kirjutatud, et aparaadi sisse käib EMT SIM kaart - seega vaja ka EMT SIM'i!
"Rohkem lisatasusid ei lisandu, parkimise hind sama praegusega." - kas EMT SIM'i saab tasuta ja ilma igasuguse kuutasuta ehk siis on nö seadme väljaostu/rendihinna sees?
|
|
tagasi üles |
|
|
kfl
HV Guru
liitunud: 13.05.2002
|
07.07.2015 19:49:09
|
|
|
Laizk kirjutas: |
üsna segane - ... |
ma vist ei saa aru kuidas see töötab aga
peaks sobima ka suvaline odavaim suvaline obd-bt julla (3-5€),
kui keegi ostab autiost 169€ selle vidina ja hiljem avastab, et täiesti mõttetu kulutus, siis sellel apil tulevik kahtlane
kui sim bt jullas, siis koolipoisid treivad varsti analoogse telefoni api, mis töötab suva auto bt-ga, kui see lahendus peaks populaarseks osutuma
_________________ Müügis: YARIS! ja FOCUS Tel: 1214*5100741*100 |
|
tagasi üles |
|
|
iFlop
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.05.2003
|
07.07.2015 21:43:23
|
|
|
tsitaat: |
tänu SIM-kaardiga varustatud lisaseadmele süüte väljalülitades ise õiges tsoonis parkima |
Ma saan aru, et see "OBD2 seade" on täiesti autonoomne, ehk GPS ja SIM kaart koos mobiilsidetoega on sinna sisse ehitatud. Vastasel juhul peaks ju telefonis eraldi äpp'i avama, looma ühenduse selle jullaga, mistõttu oleks see oluliselt keerulisem kui lihtsalt parkimisrakendus.
Vähemalt mina saan aru, et see mobiili äpp on lihtsalt täiendavaks kontrolliks.
Aga kuna seade pole väga odav, siis loodetavasti sisalab selle hind juba EMT võrguteenust koos tasuta SIM kaardiga.
|
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
08.07.2015 01:23:44
|
|
|
Probleeme auto esindusega ei tule? Tavalistest obd diagnostika junnidest jääb arvuti ajusse tihti jälg, et on sees käidud. Kuidas meeldib garantiipakkujale see Iseasi on muidugi mida see obd junn kasutab, ainult voolu oleks muidugi mõistlik. Veebis hoiatatakse muidugi ka obd diag seadmete puhul, et söövad aku tühjaks (pigem ehk vanemate autode ja/või väsinud akude teema?). Liigne pessimism? Samas kallile uuele autole ei julgeks küll suvalist käkki obd pessa lükata.
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
tagasi üles |
|
|
mannatera
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.07.2005
|
08.07.2015 08:31:21
|
|
|
Kui laisk peab olema, et 170 € sellele kulutada . EMT parkimise app (koostöös Nexus 5'ga) võtab ikka väga täpselt neid parkimise kohti ja pole mingit probleemi see sisse lülitada enne autost lahkumist, välja lülitamine veelgi lihtsam.
|
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
08.07.2015 08:43:03
|
|
|
Kogu see vidin tundub totter. Võimalik, et selle vastu on lahendus olemas aga kui see "vidin" peale jääb siis iga kord kui kusagil tasulises kohas auto mootori seiskad ja uuesti käima paned saad arve... isegi siis kui ise istud autos sees ja tegid lihtsalt 5'eks minutiks väikse peatuse. Isegi minutine parkimise aktiveerimine toob juba rahalise kulu kaela. Eriti kui seda mitu korda teha (parkimise alustamine ja lõpetamine maksab euro jms era parklas ajuvabalt palju).
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
tagasi üles |
|
|
EvilMick007
HV veteran
liitunud: 25.12.2001
|
08.07.2015 09:14:02
|
|
|
Huvitav, kas seda asja siis ei kummitagi need hädad, mis EMT praegust parkimis äppi. See ju vahepeal ei tea täpset parklat kus asud ning annab valiku, juhtub ju kui mitu parklat on lähestikku. Pärast saad trahvi selle eest, et kast parkis sind valesse tsooni ära...
_________________ Pentestimise ja küberturbe konsultatsiooni soovi korral võib kirjutada.. |
|
tagasi üles |
|
|
hentz
HV Guru
liitunud: 12.10.2003
|
08.07.2015 09:17:47
|
|
|
Esmalt lugedes tundub äge aga samas terve hunnik vigu-probleeme juba välja kütetud paari postitusega.
_________________ www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.whykaren.com - üle 120 miljoni kasutatud varuosa! Vaata järgi! |
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
08.07.2015 09:19:53
|
|
|
hentz kirjutas: |
Esmalt lugedes tundub äge aga samas terve hunnik vigu-probleeme juba välja kütetud paari postitusega. |
...või siis on infot vähevõitu veel. Kribasin neile, et äkki tulevad meile külla ja natuke selgitavad/tutvustavad teenust.
|
|
tagasi üles |
|
|
krisko
HV vaatleja
liitunud: 14.07.2009
|
08.07.2015 09:56:04
|
|
|
Tere Marko ja HinnaVaatluse kasutajad!
Olen Kristjan Autlost ja vastan tekkinud küsimustele:
Seadmes on juba EMTi SIM kaart sees. Selle eest täiendavalt maksta vaja ei ole. Ühekordne kulu on seadme väljaost ja hiljem parkimise alustamise tasu (nagu tänagi).
Autlo mobiiliäpid on auto tegevuse juhtimiseks. Kogu tarkus on auto seadmes ja Autlo backendis.
Loomulikult on tegemist eelkõige mugavusteenusega. Kui palju aeg ja mugavus maksab, on igaühe puhul individuaalne.
Auto OBD porti kasutame ainult andmete lugemiseks ja sinna midagi ei kirjuta ehk auto esindustega probleeme tulla ei tohiks. Ise sõidan sellega ringi juba aasta otsa, alates märtsist on beta tiim muudkui suurenenud ja täna koos esimeste klientidega on kokku ca 30 kasutajat, sh kõik enamlevinud margid. Seni meie teada autoesindustega muresid ei ole. OBD port selleks mõeldud ongi, et auto staatust lugeda.
Tänased autod on sama targad, kui vanad head Nokiad, mida kõik enne nutitlefone kasutasime. Mäletan veel hästi, et kuidas nii ise kui enamik tuttavaid enne esimest nutitelefoni ostu kahtles, aga tagasi ei lähe enam keegi.
Usume, et nutiautode tulek on järgmine suur tehnoloogiline innovatsioon, mis muudab meie kõikide elusid oluliselt ja Autlos on koos tiim IT ja autofänne, kes üritab selles vallas midagi põhimõtteliselt uut korda saata
Tulime praegu 1.0 versiooniga välja. Meenutage esimesi iPhone või Androide ja võrrelge tänastega ja saate aru, kui palju meil tööd ees on. Loodame ka siit head tagasisidet saada, mida ja kuidas paremaks teha
Tänan küsimuste eest, täiendame lähiajal kodulehe KKKd. Ja kui on veel küsimusi, tulistage aga!
_________________ www.autlo.com
viimati muutis krisko 08.07.2015 10:20:37, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
tagasi üles |
|
|
hentz
HV Guru
liitunud: 12.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
gen
HV kasutaja
liitunud: 04.01.2006
|
08.07.2015 18:27:18
|
|
|
Aga miks seda lahendust ei võiks juba Parkimise äppi sisse kirjutada, App ju teab kus asud, kui näed et lahkud mingit "Range" siis app lõpetab parkimise Krt... peakse selle ise kähku ära progema
|
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
08.07.2015 18:59:24
|
|
|
gen kirjutas: |
Aga miks seda lahendust ei võiks juba Parkimise äppi sisse kirjutada, App ju teab kus asud, kui näed et lahkud mingit "Range" siis app lõpetab parkimise Krt... peakse selle ise kähku ära progema |
Sest kui sa auto ära pargid, siis telefon tuleb ju sinuga kaasa, mitte ei jää autosse. Samuti jääksid siis suurte tsoonide (kesk, süda, vana) sisemised liikumised tuvastamata (a'la sõidad südalinnas teise kohta aga parkimise arvestus jätkuks ka sõitmise ajal).
krisko, aga kuidas see eelnevalt tõstatatud mootori korraks seisma jätmise küsimus lahendatud on?
|
|
tagasi üles |
|
|
krisko
HV vaatleja
liitunud: 14.07.2009
|
08.07.2015 20:00:06
|
|
|
Gen, parkimise äppi ilma auto seadeta meie arvates teha ei saa, kuna äpp ei saa ju kuidagi aru, mis auto tegi või kus auto asub? Aga kui tahad ise progeda, siis proovi otsust teha auto bluetoothiga ühendamise / lahtiühendamise järgi ja eeldusel, et telefoni GPS on sees ja vaata, mis täpsuseks ja usaldusväärsuseks saad? See võiks meie analüüsi järgi ainuke töötav variant olla, aga eeldused on masskasutuseks liiga piiravad ja bluetooth ei tundu ka piisavalt usaldusväärne.
Warwas, otsus tehakse süüte sisse või välja lülitamise järgi (oleme selleks eri autode OBD datat reverse engineerinud). Võib olla olukordi (tühine hulk, aga siiski), kus kasutaja tahab teha teisiti. Täna saab siis alustatud parkimise lõpetada või lõpetatud tsoonis jätkata, vajutades äpi esilehe vastavat nuppu. Lisaks on töös arendus, et paari esimese minuti jooksul saab alustatud parkimist ka tühistada (kuni valmimiseni on workaround selles harvas olukorras enne süüte väljalülitamist äpis automaatparkimise funktsioon ise välja lülitada).
_________________ www.autlo.com |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
09.07.2015 20:42:33
|
|
|
krisko kirjutas: |
Warwas, otsus tehakse süüte sisse või välja lülitamise järgi (oleme selleks eri autode OBD datat reverse engineerinud). |
Tänapäeval on väga paljudel autodel see start/stop funktsionaalsus.
Kas nende autodega hakkab teie seade iga natukese aja tagant näiteks ummikus parkimist peale/maha võtma?
Iga parkimise alustamine maksab vähemalt 0,36€
|
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
09.07.2015 23:29:44
|
|
|
XR kirjutas: |
krisko kirjutas: |
Warwas, otsus tehakse süüte sisse või välja lülitamise järgi (oleme selleks eri autode OBD datat reverse engineerinud). |
Tänapäeval on väga paljudel autodel see start/stop funktsionaalsus.
Kas nende autodega hakkab teie seade iga natukese aja tagant näiteks ummikus parkimist peale/maha võtma?
Iga parkimise alustamine maksab vähemalt 0,36€ |
Kusjuures mul oli endal täpselt sama küsimus
Eks siin tuleb mängu see, MIDA sealt ODB'st täpselt tagurpidi enžineeritud on. Start-stopi puhul jääb ju "süüde", kui selline, sisse (võtme, kui see on olemas, asend ei muutu). Mootor jääb lihtsalt seisma. Kuskilt geneka pealt "infot" korjates läheks tõesti asi rappa, ODB on ehk selles osas vähe kindlam infoallikas.
|
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
10.07.2015 00:03:14
|
|
|
Dijital kirjutas: |
Osadel on ju ka ilma võtmeta käivitus, seal on "võti" koguaeg samas asendis. |
Jep. Sellepärast mainisingi, et "võtme, kui see on olemas, asend ei muutu".
Ju siis saab ODB'st mingi sellise "all systems go!" staatuse kätte.
|
|
tagasi üles |
|
|
markedmen
HV kasutaja
liitunud: 25.09.2009
|
10.07.2015 00:55:16
|
|
|
Praegu kiirelt mõeldes võiks ju selle lihtsalt peatumise ja start-stop süsteemi probleemi lahendamiseks kasutada nt auto signa alla panekut. Kui auto lukku puldist paned, siis hakkab ka parkimine pihta. Enne seda oled ju niikuinii auto sees ning sellisel juhul maksma ei pea.
|
|
tagasi üles |
|
|
Andrus Luht
itimees.ee
liitunud: 11.06.2002
|
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
10.07.2015 14:19:38
|
|
|
Andrus Luht kirjutas: |
Mind häirib veidi see avaldus "Lahendus töötab otse EMT parkimise kesksüsteemi vastu ning on täpsem kui tavaline mobiilne parkimine (mobiilne positsioneerimine)."
* Mille poolest on selle OBD jubina GPS täpsem kui minu telefoni oma? Konkreetselt siis toruks OPO. OBD jubin asuks minupuhul konsooli all ning satelliitide nähtavus on sealt kindlasti kehvem kui mul keskkonsoolis vedeleval OPO'l.
* Vastamata on ka küsimus, kuidas tagatakse, et kahe lähestikku paikneva parkimistsooni korral valitakse see õige? Kas sellises olukorras tuleb ikkagi ÄPP käivitada ja käsitsi õige tsoon valida või kuidas see protsess toimub? |
Arvatavalt saadakse parem&täpsem positsioneerimistulemus OBD juhul labasel tõsiasjast, et OBD jubin jääb autosse kogu parkimise ajaks positsioneerima ehk kogu parkimise aja satelliitide seis taevalaotuses muutub ja ühest kohast pikemaajaline mõõtmistulemus annab statistiliselt parema täpsuse. Neid äppe on isegi telefonile, kus asetad telefoni paigale ja saad graafiliselt jälgida, kuidas satelliitide seis ajajooksul muutub ja seeläbi telefoni asukoht täpsustub.
Eelnev kirjeldus võimaldab ka lähestiku paiknevate parkimitsoonide puhul teha tsooni muudatuse nö takkajärgi - a'la pargid auto ära, OBD võib anda esmase positsioneeringu ebatäpse ja vale tsooni ent parkimise lõpuks nt kahe tunni pärast on asukoht piisavalt täpsustunud ja arvesse läheb õige parkimistsoon. Tõsi, et päris lähestikku asetsevate tsoonide puhul a'la paar meetrit vahet tsoonidel/parkimikohtadel ei saa kindel olla, et õigesse tsooni auto näidatakse.
Muidugi arvestades seadme hinda ja äriplaani, on tegemist mugavus-lukstootega, seniste ebamugavamate alternatiivide kõrvale, sihtgrupiks autokasutajad, kes jaksavad jubina osta, senti ei veereta ja kuulõpus kobisemata arve ära maksavad süvenemata detailidesse, kas tsooniga kuskil eksitud ei ole, või muul viisil kuskil midagi kahtlaselt rohkem arvel ei tundu
Googeldasin ja paistab, et need OBD-sse ühendatavad trackeri jubinad, varustatuna GPS-i ja GSM-i võimalustega, osadel isegi mälukaarti võimalus, on üsna levinud toodang. Autlo startupi osa on järelikult tarkvaraline, siduda OBD jälitaja riistavara nutikalt EMT mobiilse parkimise teenistusse.
http://www.alibaba.com/product-detail/Plug-and-Play-obd-ii-gps_619672647.html?spm=a2700.7724857.35.1.fl8BXx
http://www.aliexpress.com/store/product/OBD-II-Vehicle-GPS-tracker-Realtime-GSM-GPRS-GPS-Tracker-OBD2-TC68-car-gps-tracking-system/912667_1160304395.html
|
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
|
tagasi üles |
|
|
Andrus Luht
itimees.ee
liitunud: 11.06.2002
|
|
tagasi üles |
|
|
|