Winrate kõigub päevade lõikes ikka meeletult. Vahepeal lähed üksinda ühte mapi poolt kaitsma ja saad suhteliselt kiirelt kolm vastast maha, kui samal ajal on teises mapi otsas 70% tiimi somehow dead juba. Teinekord 10% winrate võimalusega mängus sõidab tiim esimese minutiga 7:0 vastasest üle ja tuleb 15:2 võit. Võta nüüd kinni.. _________________ Täpne 3D skanneerimine | Aerofotod | Aerovideod |
Astusin vist Bosnia ([-KOG-] Kings Of Glory) klanni kus on sellised mehed kellel mänge alla 2k ja WR 60 kandis ning üleüldiselt sinised või lillad. Naerma ajab. Nendega platooni tehes on suht häbi kui kõik hakkavad neid rerollideks sõimama. Ja ega nad ei mängi ka hästi. Enamus mängudes olin ikka mina Top. Mõni normaalne on ka kel WR 50+
Sajandi RNG event. Ma olin küll ähmaselt teadlik, et kõik AP mürsud peaksid rikošettima, aga see on lihtsalt too much _________________ WoT StatsTwitch Stream
mikk36, on sul mingit linki vms, kust saaks selle mehhaanika kohta lugeda? Lugesin mingit WG enda wikit ja seal polnud poole sõnaga ka mainitud et pene väheneb pärast rikošetti. See oli mulle üllatuseks, kuna loogiliselt peaks küll AP/APCR pene täitsa oluliselt langema. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Läbistavus väheneb ka siis kui tulistad vaenlast läbi aia, mingi kuurikese või muu objekti, millest peab mürsk end läbistama. (Ei kehti nende majade kohta, mis lihtsalt mürsuga hävinevad ja mürsk läheb kaotsi)
Vähemalt nii olen ma kuulnud ja loogika on olemas...
mikk36, on sul mingit linki vms, kust saaks selle mehhaanika kohta lugeda? Lugesin mingit WG enda wikit ja seal polnud poole sõnaga ka mainitud et pene väheneb pärast rikošetti. See oli mulle üllatuseks, kuna loogiliselt peaks küll AP/APCR pene täitsa oluliselt langema.
WG wikis pole palju asju mainitud. Ei tasu märkamata jätta, et ma kirjutasin "võib langeda". Kirjutasin nii, kuna pole kindel, et kas langeb, küll aga võib väita, et kahju ei lange, sest see on siiani kehtinud sodist läbi laskmise kohta (lastes näiteks purunevast aiast läbi teist tanki, siis damm on alati sama, lihtsalt pene langeb).
Jep.
Langeb ka lihtsalt siis kui kaugelt lased.
APCR eriti.
Keegi väitis mulle just, et kullaga lastes kaugus läbistavusele ei muutu. Tegelikult siis ikkagi muutub?
APCR ei tähenda, et tegemist premium moonaga. Suurel osal tankidest on see tavaline moon.
Ja siin ei mängi üldse rolli see kas tegemist on premium või tavamoonaga.
APCR on sisuliselt noolmürsk, peenike ja tugevast sulamist, et maksimaalne kineetiline jõud võimalikult väikesele alale koondada. Pluss on palju parem pene ja suurem lennukiirus, miinus tavalise AP moonaga võrreldes väiksem kaal, mis tähendab et APCR kaotab üle distantsi kiiremini lennukiirust ja seega pene.
HEAT on kumulatiivmürsk, mis peneb sihtmärki tabades lõhkeprotsessi tulemusena tekkinud sulavase joa abil. HEATil pole üldse vahet, mis distantsiga tegu on, sina pead ta lihtsalt normaalse nurga all sihtmärgini toimetama ja kokkupõrkel tekkival sulavase joal on alati sama peneväärtus. _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, "peenike" on vale öelda, APCR on sama kujuga, mis tavaline mürsk, lihtsalt ta koosneb ülitugevast keskmest (tungsten) ja kergest väliskestast (näiteks alumiinium).
Noolmürsud tulid hiljem (APDS ja APDSFS).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.