20.02.2015 01:49:48
USA telekanalid kiirendavad saateid, et rohkem reklaame näidata
Redditi kasutaja Electrorocket märkas ning andis ka teistele teada, et 25-minutine Seinfeldi episood oli eetris 22 minutit. Telekanal TBS oli saadet 7.5% kiirendanud. Tuleb välja, et vähemalt USA telekanalid suisa kiirendavad saateid, et võimalikult palju reklaamipause teha.
Kas mitte eestis lihtsalt filmidel ja seriaalidel vahelt ära ei lõigata midagi?
Vahepeal on hea vaadata mõnda saadet - kuskilt mujalt olen seda juba näinud aga meie kanalitses pole mõnda kohta enam olemaski....
No filmid-saated tehakse erineva turu jaoks ja teatud võikad stseenid võivad olla välja jäetud teleri jaoks, mis näiteks kinos on olnud või teises riigis lubatud.
Hea näide oli mingi Kariibimere piraatide seeria filmiga, kus kahvel kunstsilmas oli - kinos oli olemas, telerist näidatuna enam polnud. Eks sageli ole ka igasugu directors cut'id, extended versioonid jms.
Aga kuramuse kavalad on küll raiped. Meie riigis peaks olema miski piirang tunni kohta näidatava reklaami osas telekanalitel, et kui mitu minutit tohib näidata. Aga lõppkokkuvõttes raha hakkab ikka rolli mängima. _________________ Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
seda tehakse isegi plaatidega...
Friendide BR versioon oli lühem, kui DVD oma...
maksad kallist raha ja saad nuditud versiooni... _________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Hea näide oli mingi Kariibimere piraatide seeria filmiga, kus kahvel kunstsilmas oli - kinos oli olemas, telerist näidatuna enam polnud.
Konkreetne näide oli küll telekas täitsa olemas. Kust kanali pealt see film viimati tuligi, vist oli möödunud nädalavahetusel? Juhtus telekas just selle kanali peale selle stseeni ajal. Kahvel puust kunstsilma küljes. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Mingi hetk TV3 või TV6 näidatud Top Gearid lõigatid keskelt õhemaks, täitsa selgelt oli aru saada, tunniga suudeti koos reklaamiga ära näidata täpselt tunni pikkune saade
Mingi hetk TV3 või TV6 näidatud Top Gearid lõigatid keskelt õhemaks, täitsa selgelt oli aru saada, tunniga suudeti koos reklaamiga ära näidata täpselt tunni pikkune saade
Heh, siis imestatakse, miks jääb traditsioonilise televisiooni vaatajaid aina vähemaks.
Endalgi on harv juhus kui nädala jooksul teleka korra sisse lülitan. _________________ Amazon - will not buy!
Ma ausaltöeldes väga ei mäleta, millal ma viimati kanal2-e ja TV3-e vaatasin - uudiste tarvis on ERR ja seriaalid ja filmid tulevad arvutist _________________ Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Vaatasin TV3 pealt filmi Sõjaratsu (War Horse, USA, 2011). Peale reklaamipausi oli asi kahtlane - tundus, et film oli kuidagi "edasi hüpanud". Süzeed kontrollides tuli välja, et oligi - telekas kinni. _________________ Selleks, et inimesed hakkaksid taevasse tahtma, tuleb nende elu maa peal põrguks teha.
Kas mitte eestis lihtsalt filmidel ja seriaalidel vahelt ära ei lõigata midagi?
Vahepeal on hea vaadata mõnda saadet - kuskilt mujalt olen seda juba näinud aga meie kanalitses pole mõnda kohta enam olemaski....
No filmid-saated tehakse erineva turu jaoks ja teatud võikad stseenid võivad olla välja jäetud teleri jaoks, mis näiteks kinos on olnud või teises riigis lubatud.
Hea näide oli mingi Kariibimere piraatide seeria filmiga, kus kahvel kunstsilmas oli - kinos oli olemas, telerist näidatuna enam polnud. Eks sageli ole ka igasugu directors cut'id, extended versioonid jms.
Aga kuramuse kavalad on küll raiped. Meie riigis peaks olema miski piirang tunni kohta näidatava reklaami osas telekanalitel, et kui mitu minutit tohib näidata. Aga lõppkokkuvõttes raha hakkab ikka rolli mängima.
Ravimireklaamide lõpus olev kohustuslik hoiatuse osa on juba ammusest ajast max kiirusel olnud. Mäletan juba saksakeelsena kunagistest 20+ aasta tagustest RTL-i ja PRO7 aegadest. Muidu aga müüakse ju ikka sekundeid + ajaliselt vaadatavuse koefitsient.
Ravimireklaamide lõpus olev kohustuslik hoiatuse osa on juba ammusest ajast max kiirusel olnud.
Tähelepanu !
Tegemist on ravimiga mis võib tekitada impoten... ja uus reklaam kohe otsa - Saku Kuld, mahedamaitseline õlu- mida rohkem jood , seda rohkem naudid.
Ravimireklaamide lõpus olev kohustuslik hoiatuse osa on juba ammusest ajast max kiirusel olnud. Mäletan juba saksakeelsena kunagistest 20+ aasta tagustest RTL-i ja PRO7 aegadest. Muidu aga müüakse ju ikka sekundeid + ajaliselt vaadatavuse koefitsient.
seda teksti lasti ka eestis kunagi kiirkorras ja kiirendatult, aga siis võeti vastu seadus mis pidi olema nö teksti reaalne lugemiskiirus, ehk ei tohtinud olla lihtsalt kiirendatud lugemine
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.