Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Wasteland 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.06.2014 16:23:10 vasta tsitaadiga

good. nüüd oli olemas.
peale meili käisin vaatamas ja paar päeva tagasi käisin vaatamas, ei olnud.

steam ütles esimese hooga, et download on 23gb. aga sikutab tõesti vaid 5.8gb.

edit:
peaks vist prerelease asju mitte proovima, tekivad mitte just kõige paremad esmamuljed.
kõige toreda kõrval on beeta ikka omajagu toores.
- alla 720p reso ei ole mängitav (tekst on karvane ja kole, kohati mitteloetav), üle 1600x1050 valikut mulle ei anta.
- optionite all jäi silma nii mõnigi bläkk - näiteks on video optionites mingid erinevate settingute dropdownis valikud eri pidi. ühes on parim esimene, halvim viimane, teises vastupidi.
- dialoogisüsteem on üsna perversne. hea küll, et keywordid. aga see tähendab enamasti omajagu üles-alla kerimist pisikeses dialoogi logi aknas. osa keyworde antakse nuppudena, teised mitte (by design, i know. aga üsna sitt design). prompt kuhu trükkida saab, on üsna katkise aktiveerimisega, vähemalt mul - korduvalt tuleb hiirega õiget kohta otsida trükkimiseks. osade trükitud keywordide kohta tuleb standardvastus et ei saanud aru, osade kohta ei öelda midagi.
- osa juttu on voiceover, osa mitte. isegi sama tegelase ja dialoogi sees, mis on krdi imelik. üks jutt tuleb voice+text, siis tuleb text, siis jälle voice+text. weird.
- graafiliselt jätab omajagu soovida. pixelhunting ei ole päris see asi, mida rpg-s teha tahaks. kontrastse ja pimeda lightinguga alad on esimesed ja nii mõnigi chest või kaevamise auk on pmst hiirega üle ekraani käimise värk. idee poolest võib ju gamma paigast ära keerata, et normaalselt mängitav oleks.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 02.08.2014 00:58:53 vasta tsitaadiga

Just tuli välja viiegigane patch ning mäng on pmst gold. See kuu launchib ametlikult ning tulemas on väike bugfixidega launch day patch, aga mäng ise on nüüd pmst valmis.

Praegu tehtavad salvestused ilmselt release versiooniga ei tööta, kuid see võib muutuda.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2014 23:10:24 vasta tsitaadiga

Esimene mulje on suht falloutine. Päris tore...
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.09.2014 18:02:33 vasta tsitaadiga

Mäng peaks 19ndal ametlikult välja tulema. Huvitav, kas ka mingit suuremat muudatust oodata või ainult pisi bug-fixid...
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 18.09.2014 14:26:04 vasta tsitaadiga

Ma ei tea, kas võeti piisavalt aega ja tehtigi mäng üsna valmis , sest publisheride survet polnud ja üpris omas tempos sai teha.
Või tuleks ikka jõuludeni oodata ja veel mõni suurem patch ära oodata, sest ilmselgelt sellise mastaapse mängu puhul peale launchi hakkab igasugu vigu välja tulema.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 18.09.2014 14:49:17 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:
Mäng peaks 19ndal ametlikult välja tulema. Huvitav, kas ka mingit suuremat muudatust oodata või ainult pisi bug-fixid...


Launch toob endaga kaasa 50% contentikasvu, seega võib vast öelda, et tuleb natuke suurem patch. Full install on 33 giga.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 19.09.2014 10:36:52 vasta tsitaadiga

Redditisse postitati natukene head materjali.

Tegelaste loomise tipid:

https://docs.google.com/document/d/1OkEArcNyoBArAJbTpwfeoZhxrSGpKft-7jpgmBgUPkA/edit

Field Manual:

https://docs.google.com/file/d/0B3LlgONcNnMUUnVzRGxiUUJYb2M/edit

njoy.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2014 16:08:43 vasta tsitaadiga

Sai nüüd umbes tund mängitud. MM... eks tal seda fallouti maiku küljes jah. Samas mind segas natuke UI. Fallout 2 kasutajaliides nägi nii palju parem välja ja oli funktsionaalsem. Siin... kasutada pole eriti mugav ja osa tekstist on jube väike. Proovisin erinevate resodega, muuta ui suurust jne.. aga no kurat, ei midagi. Eks see minu enda probleem ka, et silmanägemine pole 100% korras, aga praeguse ui'ga ma ei viitsi hakata oma silmi pingutama.

Aga noh... ega midagi eriti traagilist pole. Võibolla tulevad mingid modid mängule ja saab uid kuadgi muuta. Või siis osta endale suurem monitor või monitor lihtsalt lähemale panna.

Edit: väidetavalt saab elementide suurust eraldi muuta ja neid liigutada. Katsetan.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
s4nder
HV kasutaja

liitunud: 14.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2014 16:59:28 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Timberg kirjutas:
Mäng peaks 19ndal ametlikult välja tulema. Huvitav, kas ka mingit suuremat muudatust oodata või ainult pisi bug-fixid...


Launch toob endaga kaasa 50% contentikasvu, seega võib vast öelda, et tuleb natuke suurem patch. Full install on 33 giga.

Mul on Steamis mängu kaust 21 GB, installisin juba beta ajal, aga ei mänginud. Kas peaksin mingit megapatchi ootama veel?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 19.09.2014 17:01:12 vasta tsitaadiga

8GB tuli tänase updatega alla.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2014 09:33:23 vasta tsitaadiga

Vaatasin Totaalse Küpsise streami kui esimest korda proovis Wasteland kahte. Kõigepealt tüüp ei teadnud mis oskustega oma jagu üles ehitada ning sellepärast ei võtnud demineerimist. Tulemus: esimese raadiotorni juures jõudis konna "bossini" poolsurnuna, kuna kastidel olid lõksudena laengud külge pandud. Misjärel konn lihtsalt tuli ja sõi ta jao ära.

Egas midagi- järmine round oli juba tulemuslikum. Õppis, et lisaks positsioneerimisele tuli ka liikuda kontakti ajal ja niivisi sai konna maha. Probleem oli aga, et konn tegi ta mehi relvituks kuna oma keelega tõmbas meestel relvi käest ning sõi need ära. Igatahes peale võidukat lahingut läks siis jälle neid kaste avama. Otsustas siis kõva mees olla ja plahvatused välja kannatada. Kuid millegipärast (ilmselt aju jooksis lühisesse) otsustas ta neid avada oma meediku/kirurgiga. BOOM, viimane kast crittis, meedik on koomas, keegi teine ei osanud teda stabiliseerida ja TB tahab oma monitori aknast välja visata. icon_lol.gif

Enda kogemused on muidu olnud, et Fargo on täitsa toonud mis lubas- mängu üldine atmosfäär annab sellist head fallout 1/2 tunnetust. Dialoogi/kirjeldusi on rohkelt ja detaili rikkalt. Kaklemise üle võib natuke vinguda kuid täidab oma eesmärgi- mõelge nagu Jagged Alliance 2 lite. Võib-olla vinguks ka veidi osade mappide disaini üle- osad alad on küll pealtnäha mitme lähenemisnurgaga kuid jooksevad kokku ühte punkti, ehk siis tegelikult lineaarsed. Kuid plussina nimetaks, et sageli on probleemide lahendamisel mitmeid lähenemisteid.

Nüüd ülioluline on oma põhi jao (tegelt pooljao) st alguse nelja mehe skill seadistusega õige sünergia tekitamine. Ise senimaani olen sellel põhimõttel meeskonna kokku pannud, et mul on vähemalt üks high intel tehniline spetsialist. Mida kõrgem intel seda rohkem skill pointe saadakse ja seda rohkem saab spetsialiseeruda erinevates oskustes. Pikas perspektiivis on vahe silmnähtav. Teise mehena olen tavaliselt jaoülema loonud- hea leadership oskus (mis vähendab võimalust, et jao liikmed käskudele ei allu) millele lisandub ka mingi dialoogi oskus koos relva spetsialiseerumisega. Ülejäänud kaks olen teinud pealmiselt võitlejateks- tavaliselt täpsuslaskur ja tavaline laskur (automaatrelvad või pumbad). Neil mõlemal on teise erialana ka mõni tehniline oskus mis jaoülemale/tehnilisele spetsialistile ära ei mahu- nt demineerimine või perception.

Peak ütlema, et must have oskustest on kindlasti vähemalt üks relvaõpe igal mehel ning keegi peaks kindlasti olema meedik/kirurg. Viimane oskuste komplekt pole kohustuslik kui värbad vastava NPC. NB! Too ei ole alati vabalt kättesaadav.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
allavett
Kreisi kasutaja
allavett

liitunud: 14.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2014 19:11:09 vasta tsitaadiga

Peab ikka vägisi kusagilt aega võtma, et mängida icon_rolleyes.gif
_________________
Twitch.tv/allavett
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 23.09.2014 16:02:37 vasta tsitaadiga

Vau, mis mäng tänapäeval tehtud.
Kivi all elanutele on tegemist aasta üllatusega ( mina kaasaarvatud)

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009




sõnum 23.09.2014 18:18:28 vasta tsitaadiga

Hmm, kus kohas seal Radio Toweris need mineeritud kastid olid? Omast arust sai kogu map läbi käidud, aga ei pidanud midagi väga demineerima, paar kasti tegi BOOM, aga see oli kökimöki, saatsin tanki avama ja polnd häda midagi.
Mäng on päris hea, kuigi see combat võib mingi hetk tüütuks muutuda, aga eks näis, hetkel meeldib väga.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2014 09:35:53 vasta tsitaadiga

thargun kirjutas:
Hmm, kus kohas seal Radio Toweris need mineeritud kastid olid? Omast arust sai kogu map läbi käidud, aga ei pidanud midagi väga demineerima, paar kasti tegi BOOM, aga see oli kökimöki, saatsin tanki avama ja polnd häda midagi.
Mäng on päris hea, kuigi see combat võib mingi hetk tüütuks muutuda, aga eks näis, hetkel meeldib väga.


Kolm kasti plus üks värav. Piisav et algajat mitte-tanki maha võtta kui ravida ei saa.

Enda jaoga olen siis mängu teises pooles nüüd omajagu ringi möllanud. Peab ütlema, et atmosfääri ja karakterite/dialoogi kvaliteedi pooles top-notch. Graafika pole midagi millest koju kirjutada aga vähemalt enda puhul pole õnneks graafikapede, nii et ei häiri. Kaameraga annab küll ringi jebida aga pika peale harjub ära. Meentub NWN 2-e kaamerat. Kaklemine nõuab veits harjumist ja vähemalt alguses kohale jõudes teeb raskusaste kohe hüppe kangema poole, nii et enne äraminekut Arizonast soovitan soojalt valuuta reservi koguda, et kohale jõudes mõne relva/soomus kaupmehega äri teha. Igatahes kokkuvõttes teine osa meeldib isegi rohkem kui Arizona.

Ainuke asi mis vb häirib on oskuste kasutamise timer- kaheksa sekundit on veits liiast kuna teeb edasiliikumise väga aeglaseks. Mu jaoks torkas see probleem eriti teravalt silma kui ühte narkolaborisse reidi tegin- map keskmise suurusega ja lõkse/lukke/alarme täis. Seda siis tihedas järjestuses.

EDIT: Ah jaa, soovitan ka lõbunaistega möllata. Muusika mis nende stseenide ajal mängib on ainuüksi seda väärt. Võtke aga igaks juhuks kontassid või antibiootikumid kaasa. Enda jagu on enam kui üks kord ka suguhaigusi külge saanud. icon_lol.gif

Üks hoiatus ka veel nendele kes värskelt alustavad: mängus ei ole erinevalt soomustel eraldi 3d mudeleid mis tähendab, et niisuguse välimusega nagu sa uue jao loomis menüüs valid on nad ka läbi terve mängu. Seega mõelge kaks korda kas ikka tahate oma rinnahoidjates ja sukkpükstes karvaseid meessoost sekskauboisid vabadusse lasta. icon_wink.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 25.09.2014 10:14:30 vasta tsitaadiga

Kellelgi mingeid häid nõuandeid on character buildingu koha pealt?

Wasteland 2 foorumites soovitatakse suht überoptimeeritud builde, mis lähevad puhtalt Combat Initiative'i ja Action Pointide peale välja, tehes mitmest esmapilgul justkui olulisest Atribuudist dump statsid (Luck 1, Charisma 1, Coordination 2). Keegi võiks seda kommenteerida, kes juba mänginud on mõnda aega.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2014 17:37:37 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Kellelgi mingeid häid nõuandeid on character buildingu koha pealt?

Wasteland 2 foorumites soovitatakse suht überoptimeeritud builde, mis lähevad puhtalt Combat Initiative'i ja Action Pointide peale välja, tehes mitmest esmapilgul justkui olulisest Atribuudist dump statsid (Luck 1, Charisma 1, Coordination 2). Keegi võiks seda kommenteerida, kes juba mänginud on mõnda aega.


Mina nende min-maksijate targutamist väga tõsiselt ei võtaks. Põhjused: a) enamus analüüse mis olen lugenud põhinevad kas beta või siis Arizona esimese poole kogemuste põhjal. Arizona on aga hoopis teine loom võrreldes sellega mis hiljem tuleb. b) enamus kes soovitavad luck, char ja coor ühele tõmmata ei paista taipavat nende eksponentsiaalset omadust.

Siin on päris asjalik nimekiri mida arvestada ja mida mitte. Kinnitan paikapidavust enda praktiliste kogemuste põhjal (mängu nüüd läbi teinud):

Spoiler Spoiler Spoiler


Enda poolt lisaksin, et eriti kiputakse alahindama karismaatilisust- pealtnäha mõttetu ju. Suurendab juhioskuse ala raadiust ja vähendab võimalust, et jaoliikmed ei kuula käske. Nüüd tegelikuses kulub karismaatilisus väga ära kui paned sinna juurde ka arenenud juhioskuse. Teises pooles nalja ei tehta ja kui su jaoliikmed sõna ei kuula ning igas teises roundis Rambot mängivad- tulistavad suvalisi vastaseid, jooksevad varjust välja lageda peale või passivad niisama jne- siis tehakse neist kiiresti hakkliha. Isegi parima soomuse ja hea vastupidavusega. Nüüd juhioskuse raadiuse suurendamine on ka väga hea, kuna mida suurem raadius seda kaugemale saad turvaliselt oma jaoliikmeid lasta ning seda suurem on su taktikaline manööverdamisruum. Kui aga istute lambakarjana kuskil nurgas koos siis olete ideaalne sihtmärk igasuguste nilbete crowd control vahendite vastu- nt käsigranaadid, TT kildgranaadid, KP tuli jne. Lahti hargnetes aga saab nt viie mehe asemel üks või kaks nt kildudega pihta. Kokkuvõttes mina ilma karismaatilise jaoülemata maastikule ei läheks.

Kordinatsioon on teine huvitav stat- samamoodi pealtnäha mõttetu kuna korralikult relvaoskust välja arendades saab ka 100% tabamistäpsuse. Konks on aga kahes asjas: esimene on, et siin mängus saab täppislaske teha- hetkel pähe aga tulevikus listatakse neid. Nüüd mul on täpsuslaskur kes 12.7mm Barrettiga (.50 cal) teeb 7 või kõrgema soomusega vastase vastu keskmiselt 100-140 däm per shot. Kui ma nüüd täppislasku temaga teen (tal 8 kordinatsioon, lvl 10 täppsirelva oskus ja lvl 10 juhioskuse mõju all) siis keskmine däm per lask tõuseb 200-250-ni. See olenevalt intervallist on aga 50-100% võimendus ju! Kusjuures tuleb arvestada, et isegi peale eelnevaid buffe on ta keskmine tabavus 90-95% peal. Ehk 100%-ni ei ole jõudnudki. Kui sa nüüd kordinatsiooni ühe peale tõmbad siis täppislaske on vist üsna mõttetu teha. Teine punkt veel kordinatsiooni juures on, et mida kõrgem seda vähem punkte pead kulutama relvaoskuses, mis võimaldab neid suunata mujale. Seda muidugi tavalaskude puhul.

Õnnega on see jama, et tegelikult keegi täpselt ei tea mis ulatuses ja kui palju ta mängu mehaanikaid mõjutab. Manuaalis väidab, et mõjutab leitud nodi kvantiteeti ja kvaliteeti. Enda kogemuste põhjal (luck 1 vs luck 7) on esimesel küll tunduvalt rohkem nt relvaga tõrkeid samas kui teisel ei mäletagi millal viimati oli. Samuti erinevate oskuste kasutamise puhul ei mäleta ma, et luck 7 oleks millegi debiilsega hakkama saanud nagu nt 98% õnnestumise ja 1% fatal critical puhul seda 1% tabada suutnud. Siiski kokkuvõttes nõustuksin ma, et luck tõesti tundub atribuutika statistikast kõige nõrgem olevat.

Kokkuvõttes ütleksin, et su jao puhul pole mitte niivõrd oluline üksikute liikmete min-maximine kuivõrd üksteise nõrkuste ära katmine. Nt on täpsuslaskur kes habras aga täpne ja laseb kaugele aga ei saa optikaga lähedal sipsivaid vastaseid lasta. Pole probleemi- teine jaoliige on keskpärase kordinatsiooniga kuid see-eest vastupidavam ja kiirem. Seda koos püstolkuulipildujaga millega siis kaitseb täpsuslaskurit lähikontaktis. Või nt sul on vastupidavad jaoliikmed kes aga oma soomuse raskuse all ei manööverda nii kiiresti kontaktis (mida parem soomus seda suurem mov speed penalty). Pole probleemi- kõrval nobedamad ja kergemas soomus liikmed kes manööverdavad vastase tiibadele heale laskepositsioonile samal ajal kui raske soomusega tüübid need oma varjumispositsioonidelt välja suitsetavad. Sama käib ka abioskuste kohta- üks otsib, teine demineerib, kolmas murrab lukke lahti, neljas ravib ning stabiliseerib jne.

EDIT: Kui huvitab siis panen ka enda põhijao näidud kui alustasin. Sai nendega ilusti läbi "hard" raskuse. Nagu näha siis min-maxist on asi kaugel.

Spoiler Spoiler Spoiler


Tagantjärgi tarkusena tasakaalustaks ma ümber ,et mitte kellelgi ei oleks intel madalam kui 4- täpsuslaskur oli nii loll, et mängu lõpuks oli üks spetsialiseerumine ainult lvl 10-ni jõudnud samas intel 10 tegelasel oli neli oskust lvl 10-ni jõudnud. Int 4 tundub selline paras kuldne keskmine olevat. Sama ka speedi kohta. Str-i hoiaksin stabiilselt 4-6 peal, et paraja tasakaalu kerg ja raskesoomuse vahel saavutada. Chr ja luck olid tõesti mul ka pealmiselt ühe peal aga jaoülemal kulus see kindlasti ära. Luck mõju suurust ja ulatust ei ole teada. Igatahes silmaga hinnates oli vahet ikka näha luck 7 ja mu üheste meeste vahel. Kokkuvõttes arenguruumi on kõvasti aga mudel töötas piisavalt pädevalt.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 07.10.2014 20:05:30 vasta tsitaadiga

Eelkõneleja tekst oli suuresti abiks, kuid hoolimata sellest sai "vitsad omal nahal" ära proovitud.

Peale 30+ tundi ringi kolamist otsustasin, et peaks uuesti alustama.

Põhilised märkused, mis mind häirima hakkasid: Smart/Kiss Ass puudumine, üksikod korrad, kuid katastroofilised tagajärjed.
Int on hea kas 4 või 10. Kõik muu ei sobi, alla 4 on skill points per level liiga väike, samas enne 8t järgmist skill punkti ei tule ning kui juba raiskad 4 punkti +1 sp eest, siis miks mitte 2 punkti juurde +2 eest (10 int annab +5 skill punkti leveli kohta, samas, kus 4 inti anna 3 )

Kindlasti vali eelnevalt ära, mis tegelasele mis skille ladud, eksperimentaalseks punktide jaotamiseks pole neid piisavalt.
Luck on ainus dump stat kui just meeletut RP'd ei tee.

Ise nüüd paneksin charismat juurde, esimese ala lõppedes oli charismaga tüüp lvl 20, teised level 17-19

siin saab ise ka muuta http://wl2-rct.appspot.com/?r1=Sniper&b1=4144843I2K2M2&r2=AR%20gunner&b2=414484392A2Q2&r3=Melee&b3=2126A4372C2O2&r4=Leader/social&b4=21244A531415281J1
Seal on muuhulgas all listis ka minu uued karakterid sees.

mis veel, safecrackingusse ja lockpickingusse investeeriks mõnuga. brute force'i pole vaja.
Samuti pole vaja barterit, animal whispereri ega ka mechanical repairi.

Tean, et see võib minna liiga min-maximiseks, kuid mul pole lõbus jätta seljataha mitmeid seife, mida ma ei suuda lahti muukida. Rääkimata inimestest, keda ma päästa ei suuda, sest mul puudub smart/kiss/hard ass skill.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2014 20:17:34 vasta tsitaadiga

Veidi "heads-up"-i:

Mech repairil on tegelikult sekundaarne funktsioon. Kui saad tavalukul või šeifil kriitilise vea, siis selle oskusega on võimalus see ära remontida ja uuesti proovida. NB! See töötab ainult ühe korra.

Computer tech- roboteid/automaatkahureid saab sellega häkkida ja enda kasuks pöörata.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 07.11.2014 01:50:00 vasta tsitaadiga

wastelandi update on haige, iga kord hõivatakse sikutamiseks ajutiselt 20gb kettaruumi... :/
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 07.11.2014 01:51:39 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
wastelandi update on haige, iga kord hõivatakse sikutamiseks ajutiselt 20gb kettaruumi... :/


Täna Unityt.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 07.11.2014 02:06:48 vasta tsitaadiga

Steami updated olid ka mul gigantsed. Õnneks sai GoG peale ära vahetada ning nüüd ei pea enam ootama autoupdate taga + patchid on väiksemad. Samas pole achievmente ning ka viimane patch pole macile veel jagamisel...
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.01.2015 13:27:26 vasta tsitaadiga

Hea mäng, täitsa kaasahaarav ja seob üsna kiiresti. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 23.06.2015 22:06:27 vasta tsitaadiga

Suve teises pooles välja tulev massiivne update on kõigile omanikele tasuta!

https://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/1223310?ref=backer_project_update
---


Link
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 13.10.2015 09:58:12 vasta tsitaadiga

Ning Directors Cut on väljas, Steamis eraldi download.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Wasteland 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.