Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
29.06.2014 16:23:10
|
|
|
good. nüüd oli olemas.
peale meili käisin vaatamas ja paar päeva tagasi käisin vaatamas, ei olnud.
steam ütles esimese hooga, et download on 23gb. aga sikutab tõesti vaid 5.8gb.
edit:
peaks vist prerelease asju mitte proovima, tekivad mitte just kõige paremad esmamuljed.
kõige toreda kõrval on beeta ikka omajagu toores.
- alla 720p reso ei ole mängitav (tekst on karvane ja kole, kohati mitteloetav), üle 1600x1050 valikut mulle ei anta.
- optionite all jäi silma nii mõnigi bläkk - näiteks on video optionites mingid erinevate settingute dropdownis valikud eri pidi. ühes on parim esimene, halvim viimane, teises vastupidi.
- dialoogisüsteem on üsna perversne. hea küll, et keywordid. aga see tähendab enamasti omajagu üles-alla kerimist pisikeses dialoogi logi aknas. osa keyworde antakse nuppudena, teised mitte (by design, i know. aga üsna sitt design). prompt kuhu trükkida saab, on üsna katkise aktiveerimisega, vähemalt mul - korduvalt tuleb hiirega õiget kohta otsida trükkimiseks. osade trükitud keywordide kohta tuleb standardvastus et ei saanud aru, osade kohta ei öelda midagi.
- osa juttu on voiceover, osa mitte. isegi sama tegelase ja dialoogi sees, mis on krdi imelik. üks jutt tuleb voice+text, siis tuleb text, siis jälle voice+text. weird.
- graafiliselt jätab omajagu soovida. pixelhunting ei ole päris see asi, mida rpg-s teha tahaks. kontrastse ja pimeda lightinguga alad on esimesed ja nii mõnigi chest või kaevamise auk on pmst hiirega üle ekraani käimise värk. idee poolest võib ju gamma paigast ära keerata, et normaalselt mängitav oleks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
02.08.2014 00:58:53
|
|
|
Just tuli välja viiegigane patch ning mäng on pmst gold. See kuu launchib ametlikult ning tulemas on väike bugfixidega launch day patch, aga mäng ise on nüüd pmst valmis.
Praegu tehtavad salvestused ilmselt release versiooniga ei tööta, kuid see võib muutuda.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
17.09.2014 18:02:33
|
|
|
Mäng peaks 19ndal ametlikult välja tulema. Huvitav, kas ka mingit suuremat muudatust oodata või ainult pisi bug-fixid...
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
Ertai
HV veteran
liitunud: 11.05.2007
|
18.09.2014 14:26:04
|
|
|
Ma ei tea, kas võeti piisavalt aega ja tehtigi mäng üsna valmis , sest publisheride survet polnud ja üpris omas tempos sai teha.
Või tuleks ikka jõuludeni oodata ja veel mõni suurem patch ära oodata, sest ilmselgelt sellise mastaapse mängu puhul peale launchi hakkab igasugu vigu välja tulema.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
18.09.2014 14:49:17
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Mäng peaks 19ndal ametlikult välja tulema. Huvitav, kas ka mingit suuremat muudatust oodata või ainult pisi bug-fixid... |
Launch toob endaga kaasa 50% contentikasvu, seega võib vast öelda, et tuleb natuke suurem patch. Full install on 33 giga.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
karvane
HV kasutaja
liitunud: 26.07.2004
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
19.09.2014 16:08:43
|
|
|
Sai nüüd umbes tund mängitud. MM... eks tal seda fallouti maiku küljes jah. Samas mind segas natuke UI. Fallout 2 kasutajaliides nägi nii palju parem välja ja oli funktsionaalsem. Siin... kasutada pole eriti mugav ja osa tekstist on jube väike. Proovisin erinevate resodega, muuta ui suurust jne.. aga no kurat, ei midagi. Eks see minu enda probleem ka, et silmanägemine pole 100% korras, aga praeguse ui'ga ma ei viitsi hakata oma silmi pingutama.
Aga noh... ega midagi eriti traagilist pole. Võibolla tulevad mingid modid mängule ja saab uid kuadgi muuta. Või siis osta endale suurem monitor või monitor lihtsalt lähemale panna.
Edit: väidetavalt saab elementide suurust eraldi muuta ja neid liigutada. Katsetan.
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
s4nder
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2004
|
19.09.2014 16:59:28
|
|
|
Scart kirjutas: |
Timberg kirjutas: |
Mäng peaks 19ndal ametlikult välja tulema. Huvitav, kas ka mingit suuremat muudatust oodata või ainult pisi bug-fixid... |
Launch toob endaga kaasa 50% contentikasvu, seega võib vast öelda, et tuleb natuke suurem patch. Full install on 33 giga. |
Mul on Steamis mängu kaust 21 GB, installisin juba beta ajal, aga ei mänginud. Kas peaksin mingit megapatchi ootama veel?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
19.09.2014 17:01:12
|
|
|
8GB tuli tänase updatega alla.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
21.09.2014 09:33:23
|
|
|
Vaatasin Totaalse Küpsise streami kui esimest korda proovis Wasteland kahte. Kõigepealt tüüp ei teadnud mis oskustega oma jagu üles ehitada ning sellepärast ei võtnud demineerimist. Tulemus: esimese raadiotorni juures jõudis konna "bossini" poolsurnuna, kuna kastidel olid lõksudena laengud külge pandud. Misjärel konn lihtsalt tuli ja sõi ta jao ära.
Egas midagi- järmine round oli juba tulemuslikum. Õppis, et lisaks positsioneerimisele tuli ka liikuda kontakti ajal ja niivisi sai konna maha. Probleem oli aga, et konn tegi ta mehi relvituks kuna oma keelega tõmbas meestel relvi käest ning sõi need ära. Igatahes peale võidukat lahingut läks siis jälle neid kaste avama. Otsustas siis kõva mees olla ja plahvatused välja kannatada. Kuid millegipärast (ilmselt aju jooksis lühisesse) otsustas ta neid avada oma meediku/kirurgiga. BOOM, viimane kast crittis, meedik on koomas, keegi teine ei osanud teda stabiliseerida ja TB tahab oma monitori aknast välja visata.
Enda kogemused on muidu olnud, et Fargo on täitsa toonud mis lubas- mängu üldine atmosfäär annab sellist head fallout 1/2 tunnetust. Dialoogi/kirjeldusi on rohkelt ja detaili rikkalt. Kaklemise üle võib natuke vinguda kuid täidab oma eesmärgi- mõelge nagu Jagged Alliance 2 lite. Võib-olla vinguks ka veidi osade mappide disaini üle- osad alad on küll pealtnäha mitme lähenemisnurgaga kuid jooksevad kokku ühte punkti, ehk siis tegelikult lineaarsed. Kuid plussina nimetaks, et sageli on probleemide lahendamisel mitmeid lähenemisteid.
Nüüd ülioluline on oma põhi jao (tegelt pooljao) st alguse nelja mehe skill seadistusega õige sünergia tekitamine. Ise senimaani olen sellel põhimõttel meeskonna kokku pannud, et mul on vähemalt üks high intel tehniline spetsialist. Mida kõrgem intel seda rohkem skill pointe saadakse ja seda rohkem saab spetsialiseeruda erinevates oskustes. Pikas perspektiivis on vahe silmnähtav. Teise mehena olen tavaliselt jaoülema loonud- hea leadership oskus (mis vähendab võimalust, et jao liikmed käskudele ei allu) millele lisandub ka mingi dialoogi oskus koos relva spetsialiseerumisega. Ülejäänud kaks olen teinud pealmiselt võitlejateks- tavaliselt täpsuslaskur ja tavaline laskur (automaatrelvad või pumbad). Neil mõlemal on teise erialana ka mõni tehniline oskus mis jaoülemale/tehnilisele spetsialistile ära ei mahu- nt demineerimine või perception.
Peak ütlema, et must have oskustest on kindlasti vähemalt üks relvaõpe igal mehel ning keegi peaks kindlasti olema meedik/kirurg. Viimane oskuste komplekt pole kohustuslik kui värbad vastava NPC. NB! Too ei ole alati vabalt kättesaadav.
Spoiler
kui alustades peale esimest raadio torni valid Ag centeri Highpooli asemel siis saad Rose nimelise NPC peakompleksi jõudes- ta on kõrge inteliga ja arenenud kirurgiaga. Lisaks ka veel hea arvuti kasutamise oskus. Meediku peab talle juurde treenima.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
allavett
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.09.2007
|
22.09.2014 19:11:09
|
|
|
Peab ikka vägisi kusagilt aega võtma, et mängida
_________________ Twitch.tv/allavett |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
NeroEST
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
23.09.2014 16:02:37
|
|
|
Vau, mis mäng tänapäeval tehtud.
Kivi all elanutele on tegemist aasta üllatusega ( mina kaasaarvatud)
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
23.09.2014 18:18:28
|
|
|
Hmm, kus kohas seal Radio Toweris need mineeritud kastid olid? Omast arust sai kogu map läbi käidud, aga ei pidanud midagi väga demineerima, paar kasti tegi BOOM, aga see oli kökimöki, saatsin tanki avama ja polnd häda midagi.
Mäng on päris hea, kuigi see combat võib mingi hetk tüütuks muutuda, aga eks näis, hetkel meeldib väga.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
25.09.2014 09:35:53
|
|
|
thargun kirjutas: |
Hmm, kus kohas seal Radio Toweris need mineeritud kastid olid? Omast arust sai kogu map läbi käidud, aga ei pidanud midagi väga demineerima, paar kasti tegi BOOM, aga see oli kökimöki, saatsin tanki avama ja polnd häda midagi.
Mäng on päris hea, kuigi see combat võib mingi hetk tüütuks muutuda, aga eks näis, hetkel meeldib väga. |
Kolm kasti plus üks värav. Piisav et algajat mitte-tanki maha võtta kui ravida ei saa.
Enda jaoga olen siis mängu teises pooles nüüd omajagu ringi möllanud. Peab ütlema, et atmosfääri ja karakterite/dialoogi kvaliteedi pooles top-notch. Graafika pole midagi millest koju kirjutada aga vähemalt enda puhul pole õnneks graafikapede, nii et ei häiri. Kaameraga annab küll ringi jebida aga pika peale harjub ära. Meentub NWN 2-e kaamerat. Kaklemine nõuab veits harjumist ja vähemalt alguses kohale jõudes teeb raskusaste kohe hüppe kangema poole, nii et enne äraminekut Arizonast soovitan soojalt valuuta reservi koguda, et kohale jõudes mõne relva/soomus kaupmehega äri teha. Igatahes kokkuvõttes teine osa meeldib isegi rohkem kui Arizona.
Ainuke asi mis vb häirib on oskuste kasutamise timer- kaheksa sekundit on veits liiast kuna teeb edasiliikumise väga aeglaseks. Mu jaoks torkas see probleem eriti teravalt silma kui ühte narkolaborisse reidi tegin- map keskmise suurusega ja lõkse/lukke/alarme täis. Seda siis tihedas järjestuses.
EDIT: Ah jaa, soovitan ka lõbunaistega möllata. Muusika mis nende stseenide ajal mängib on ainuüksi seda väärt. Võtke aga igaks juhuks kontassid või antibiootikumid kaasa. Enda jagu on enam kui üks kord ka suguhaigusi külge saanud.
Üks hoiatus ka veel nendele kes värskelt alustavad: mängus ei ole erinevalt soomustel eraldi 3d mudeleid mis tähendab, et niisuguse välimusega nagu sa uue jao loomis menüüs valid on nad ka läbi terve mängu. Seega mõelge kaks korda kas ikka tahate oma rinnahoidjates ja sukkpükstes karvaseid meessoost sekskauboisid vabadusse lasta.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
25.09.2014 10:14:30
|
|
|
Kellelgi mingeid häid nõuandeid on character buildingu koha pealt?
Wasteland 2 foorumites soovitatakse suht überoptimeeritud builde, mis lähevad puhtalt Combat Initiative'i ja Action Pointide peale välja, tehes mitmest esmapilgul justkui olulisest Atribuudist dump statsid (Luck 1, Charisma 1, Coordination 2). Keegi võiks seda kommenteerida, kes juba mänginud on mõnda aega.
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
25.09.2014 17:37:37
|
|
|
erick kirjutas: |
Kellelgi mingeid häid nõuandeid on character buildingu koha pealt?
Wasteland 2 foorumites soovitatakse suht überoptimeeritud builde, mis lähevad puhtalt Combat Initiative'i ja Action Pointide peale välja, tehes mitmest esmapilgul justkui olulisest Atribuudist dump statsid (Luck 1, Charisma 1, Coordination 2). Keegi võiks seda kommenteerida, kes juba mänginud on mõnda aega. |
Mina nende min-maksijate targutamist väga tõsiselt ei võtaks. Põhjused: a) enamus analüüse mis olen lugenud põhinevad kas beta või siis Arizona esimese poole kogemuste põhjal. Arizona on aga hoopis teine loom võrreldes sellega mis hiljem tuleb. b) enamus kes soovitavad luck, char ja coor ühele tõmmata ei paista taipavat nende eksponentsiaalset omadust.
Siin on päris asjalik nimekiri mida arvestada ja mida mitte. Kinnitan paikapidavust enda praktiliste kogemuste põhjal (mängu nüüd läbi teinud):
Spoiler
- number of toons you wanna go with is up to you but there are a lot of skills to level up and you won't cover that with just 1 or 2 guys; I recommend going with full party, if you want challenge, switch to higher difficulty (you can have 7 characters max)
- do NOT put any points in toaster repair; it's a useful skill but you'll find a good companion with a high-level TR skill early on; so just note the locations of toasters you find and collect them later
- as for putting anything in surgeon and computer, depends on the route you choose in the beginning; if you go save AG Center, don't put anything into either, Rose has you covered, if you save Highpool create a computer-focused character for sho; for surgeon 1 or 2 points is enough
- great skills to have and level up from the get go are lockpicking, field medic and safecracking (afaik you won't find any companions with those)
- alarm disarm and demolitions are nice-ish but you don't reallly need any of those; there are only a few places where tripping an alarm is inadvisable and tripping a booby trap does only pitiful damage anyway
- mechanical repair is very weird I don't think I've encountered more than 2 places where you can actually use it and I'm deep into California now, plus you can find a +1 MR trinket very soon and +2 MR toolbox right at the start of California
- the ASS skills are nice but you can mostly do without them just fine; they'll give you a bit more XP, dialogue and equipment but I found most of the benefits cosmetic
- don't rely with Brute Force on Angela, she'll leave soon-ish and you'll want a good Brute Force level on somebody else too
- Leadership is quite nice actually, I'd definitely create one char with high CHA and Leadership
- high-ish Outdoorsman is nice if you don't wanna constantly fight random mobs while traversing the overland map - and you probably don't, especially on higher diffs those fights always drain more ammo and resources than you can get back from the drops
- Animal Whisperer can be completely disregarded, it's relatively useless and you'll find a companion with high AS skill very soon (in the Highpool branch)
- Barter is completely useless, don't bother
Attributes:
- lotsa people recommend dumping coordination, luck, charisma or awareness and maxing INT; it's up to you but I wouldn't do that; if you dump COO and AW, your AP and initiative will suffer and relying on Speed only is not good enough
- I'd keep COO at 4, that gives you +2 AP
- Luck can be safely dumped
- Awareness is ok, I'd keep it somewhere between 3-5
- don't underestimate strength, it doesn't have to be maxed but don't dump it either, you'll need a reasonable HPs and carrying capacity
- Speed is tricky you'll get +1 AP at lvl2 and then another one at lvl6, personally I wouldn't go that far, 3 or 4 is probably enough, except for melee chars, those should go all the way to 6
- INT is the most important attribute but I don't think you have to max it, I'd say 5 is absolute minimum (that gives you +1 AP and +1 SP/lvl). Anything higher is obviously nice but not absolutely necessary. The chars level up very quickly and if you go with full party and read up on meta beforehand you don't need ALL DA SKILLZ POINTZ!!1!!; there are books, shrines and trinkets that will raise your skills too so don't fret about it too much
- I wouldn't completely dump charisma either, the bonus XP is not huge but it adds up over time (right now the difference between my CHA 6 guy and CHA 1 guy is 3 levels, at the beginning of California, that means 9 more skillpoints); plus a toon with high CHA and Leadership is a VERY nice addition to your team; plus some of the cooler companions you'll meet are Charisma locked (counted across your whole team) so if you make all toons with CHA 1, you'll be able to recruit only chumps
As for weapons:
- in my next playthrough I will go with two melee chars with high speed and strength and only INT 5, they'll be my main dmg dealers and they'll focus mainly on Brawling and Blunts which on higher levels are godly; Blunts have a higher armor penetration and start to shine later on; I wouldn't bother with Blades
- Handguns is the worst weapon skill dmg-wise but compared to Submachine guns it uses a lot less ammo; and if you play on anything higher than Seasoned you will have trouble feeding that early on, especially if you go with the "save AG Center" branch; if you choose to go with handguns, don't bother with levelling it up too much, it's just something that will carry you through the beginning and can be dumped afterwards (even the .45 guns later on are extremelly meh)
- Assault rifles and submachine guns are great but start to lose out in the 2nd half of the game against robots and armored mobs; against those Energy Weapons are godly so I'd probably level up assault up to 5 or six and then start levelling up Energy
- Heavy weapons are nice and on lower difficulties you can even sustain them ammo-wise; but you'll get them late-ish and by that time most opponents will be armored, I'd definitely level up Blunts or Brawling first and only then throw in Heavies for some additional fun
- Shotguns are matter of taste, I found them awful for the majority of the 1st half, then awesome for a while and then again meh, as soon as you start encountering armored mobs; I'd probably still get it for one char (only with the Highpool branch though) because at least the ammo is plentiful
Enda poolt lisaksin, et eriti kiputakse alahindama karismaatilisust- pealtnäha mõttetu ju. Suurendab juhioskuse ala raadiust ja vähendab võimalust, et jaoliikmed ei kuula käske. Nüüd tegelikuses kulub karismaatilisus väga ära kui paned sinna juurde ka arenenud juhioskuse. Teises pooles nalja ei tehta ja kui su jaoliikmed sõna ei kuula ning igas teises roundis Rambot mängivad- tulistavad suvalisi vastaseid, jooksevad varjust välja lageda peale või passivad niisama jne- siis tehakse neist kiiresti hakkliha. Isegi parima soomuse ja hea vastupidavusega. Nüüd juhioskuse raadiuse suurendamine on ka väga hea, kuna mida suurem raadius seda kaugemale saad turvaliselt oma jaoliikmeid lasta ning seda suurem on su taktikaline manööverdamisruum. Kui aga istute lambakarjana kuskil nurgas koos siis olete ideaalne sihtmärk igasuguste nilbete crowd control vahendite vastu- nt käsigranaadid, TT kildgranaadid, KP tuli jne. Lahti hargnetes aga saab nt viie mehe asemel üks või kaks nt kildudega pihta. Kokkuvõttes mina ilma karismaatilise jaoülemata maastikule ei läheks.
Kordinatsioon on teine huvitav stat- samamoodi pealtnäha mõttetu kuna korralikult relvaoskust välja arendades saab ka 100% tabamistäpsuse. Konks on aga kahes asjas: esimene on, et siin mängus saab täppislaske teha- hetkel pähe aga tulevikus listatakse neid. Nüüd mul on täpsuslaskur kes 12.7mm Barrettiga (.50 cal) teeb 7 või kõrgema soomusega vastase vastu keskmiselt 100-140 däm per shot. Kui ma nüüd täppislasku temaga teen (tal 8 kordinatsioon, lvl 10 täppsirelva oskus ja lvl 10 juhioskuse mõju all) siis keskmine däm per lask tõuseb 200-250-ni. See olenevalt intervallist on aga 50-100% võimendus ju! Kusjuures tuleb arvestada, et isegi peale eelnevaid buffe on ta keskmine tabavus 90-95% peal. Ehk 100%-ni ei ole jõudnudki. Kui sa nüüd kordinatsiooni ühe peale tõmbad siis täppislaske on vist üsna mõttetu teha. Teine punkt veel kordinatsiooni juures on, et mida kõrgem seda vähem punkte pead kulutama relvaoskuses, mis võimaldab neid suunata mujale. Seda muidugi tavalaskude puhul.
Õnnega on see jama, et tegelikult keegi täpselt ei tea mis ulatuses ja kui palju ta mängu mehaanikaid mõjutab. Manuaalis väidab, et mõjutab leitud nodi kvantiteeti ja kvaliteeti. Enda kogemuste põhjal (luck 1 vs luck 7) on esimesel küll tunduvalt rohkem nt relvaga tõrkeid samas kui teisel ei mäletagi millal viimati oli. Samuti erinevate oskuste kasutamise puhul ei mäleta ma, et luck 7 oleks millegi debiilsega hakkama saanud nagu nt 98% õnnestumise ja 1% fatal critical puhul seda 1% tabada suutnud. Siiski kokkuvõttes nõustuksin ma, et luck tõesti tundub atribuutika statistikast kõige nõrgem olevat.
Kokkuvõttes ütleksin, et su jao puhul pole mitte niivõrd oluline üksikute liikmete min-maximine kuivõrd üksteise nõrkuste ära katmine. Nt on täpsuslaskur kes habras aga täpne ja laseb kaugele aga ei saa optikaga lähedal sipsivaid vastaseid lasta. Pole probleemi- teine jaoliige on keskpärase kordinatsiooniga kuid see-eest vastupidavam ja kiirem. Seda koos püstolkuulipildujaga millega siis kaitseb täpsuslaskurit lähikontaktis. Või nt sul on vastupidavad jaoliikmed kes aga oma soomuse raskuse all ei manööverda nii kiiresti kontaktis (mida parem soomus seda suurem mov speed penalty). Pole probleemi- kõrval nobedamad ja kergemas soomus liikmed kes manööverdavad vastase tiibadele heale laskepositsioonile samal ajal kui raske soomusega tüübid need oma varjumispositsioonidelt välja suitsetavad. Sama käib ka abioskuste kohta- üks otsib, teine demineerib, kolmas murrab lukke lahti, neljas ravib ning stabiliseerib jne.
EDIT: Kui huvitab siis panen ka enda põhijao näidud kui alustasin. Sai nendega ilusti läbi "hard" raskuse. Nagu näha siis min-maxist on asi kaugel.
Spoiler
Ash (jaoülem)
Coor 5
Luck 1
Awareness 5
str 4
Speed 2
Intel 4
Charisma 8
Razor (täpsuslaskur)
Coor 8
Luck 1
Awareness 7
Str 4
Speed 5
Intel 2
Chr 1
Ghost (laskur- meedik)
Coor 5
Luck 2
Awareness 5
Str 5
Speed 5
Intel 5
Chr 1
Scarab (laskur-tehniline spetsialist)
Coor 5
Luck 2
Awareness 5
Str 4
Speed 5
Intel 6
Chr 1
Tagantjärgi tarkusena tasakaalustaks ma ümber ,et mitte kellelgi ei oleks intel madalam kui 4- täpsuslaskur oli nii loll, et mängu lõpuks oli üks spetsialiseerumine ainult lvl 10-ni jõudnud samas intel 10 tegelasel oli neli oskust lvl 10-ni jõudnud. Int 4 tundub selline paras kuldne keskmine olevat. Sama ka speedi kohta. Str-i hoiaksin stabiilselt 4-6 peal, et paraja tasakaalu kerg ja raskesoomuse vahel saavutada. Chr ja luck olid tõesti mul ka pealmiselt ühe peal aga jaoülemal kulus see kindlasti ära. Luck mõju suurust ja ulatust ei ole teada. Igatahes silmaga hinnates oli vahet ikka näha luck 7 ja mu üheste meeste vahel. Kokkuvõttes arenguruumi on kõvasti aga mudel töötas piisavalt pädevalt.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
NeroEST
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
07.10.2014 20:05:30
|
|
|
Eelkõneleja tekst oli suuresti abiks, kuid hoolimata sellest sai "vitsad omal nahal" ära proovitud.
Peale 30+ tundi ringi kolamist otsustasin, et peaks uuesti alustama.
Põhilised märkused, mis mind häirima hakkasid: Smart/Kiss Ass puudumine, üksikod korrad, kuid katastroofilised tagajärjed.
Int on hea kas 4 või 10. Kõik muu ei sobi, alla 4 on skill points per level liiga väike, samas enne 8t järgmist skill punkti ei tule ning kui juba raiskad 4 punkti +1 sp eest, siis miks mitte 2 punkti juurde +2 eest (10 int annab +5 skill punkti leveli kohta, samas, kus 4 inti anna 3 )
Kindlasti vali eelnevalt ära, mis tegelasele mis skille ladud, eksperimentaalseks punktide jaotamiseks pole neid piisavalt.
Luck on ainus dump stat kui just meeletut RP'd ei tee.
Ise nüüd paneksin charismat juurde, esimese ala lõppedes oli charismaga tüüp lvl 20, teised level 17-19
siin saab ise ka muuta http://wl2-rct.appspot.com/?r1=Sniper&b1=4144843I2K2M2&r2=AR%20gunner&b2=414484392A2Q2&r3=Melee&b3=2126A4372C2O2&r4=Leader/social&b4=21244A531415281J1
Seal on muuhulgas all listis ka minu uued karakterid sees.
mis veel, safecrackingusse ja lockpickingusse investeeriks mõnuga. brute force'i pole vaja.
Samuti pole vaja barterit, animal whispereri ega ka mechanical repairi.
Tean, et see võib minna liiga min-maximiseks, kuid mul pole lõbus jätta seljataha mitmeid seife, mida ma ei suuda lahti muukida. Rääkimata inimestest, keda ma päästa ei suuda, sest mul puudub smart/kiss/hard ass skill.
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
10.10.2014 20:17:34
|
|
|
Veidi "heads-up"-i:
Mech repairil on tegelikult sekundaarne funktsioon. Kui saad tavalukul või šeifil kriitilise vea, siis selle oskusega on võimalus see ära remontida ja uuesti proovida. NB! See töötab ainult ühe korra.
Computer tech- roboteid/automaatkahureid saab sellega häkkida ja enda kasuks pöörata.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
07.11.2014 01:50:00
|
|
|
wastelandi update on haige, iga kord hõivatakse sikutamiseks ajutiselt 20gb kettaruumi... :/
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
07.11.2014 01:51:39
|
|
|
londiste kirjutas: |
wastelandi update on haige, iga kord hõivatakse sikutamiseks ajutiselt 20gb kettaruumi... :/ |
Täna Unityt.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
07.11.2014 02:06:48
|
|
|
Steami updated olid ka mul gigantsed. Õnneks sai GoG peale ära vahetada ning nüüd ei pea enam ootama autoupdate taga + patchid on väiksemad. Samas pole achievmente ning ka viimane patch pole macile veel jagamisel...
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
05.01.2015 13:27:26
|
|
|
Hea mäng, täitsa kaasahaarav ja seob üsna kiiresti.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
13.10.2015 09:58:12
|
|
|
Ning Directors Cut on väljas, Steamis eraldi download.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
|