Dziiz, WTF. Tõesti mõni ennast täis tarkur arvab, et kui suudab hiirt liigutada, siis peale 2 nädalast väljaõpet, suudab endast välja pigistada Witmani või?
Lastakse püksid täis, kui nähakse päris tanki enda poole veeremas.
Neid ,,tarkureid,, võib võtta kokku ühe pildiga.
Sihtida võid läbi traatmürsu ka, aga lahingus on närvid ikkagi väga pingul ja see mis kodus on, see kindlasti pole sama lihtne lahingus või isegi õppustel.
Sihtida võid läbi traatmürsu ka, aga lahingus on närvid ikkagi väga pingul ja see mis kodus on, see kindlasti pole sama lihtne lahingus või isegi õppustel.
Noh uutel haubitsatel on küll konkreetselt arvutiekraan ja -klaviatuur ees, pmst vajutad Enterit ja mürsk lendab
Vaadake 00:25 kuidas sihtur vajutab klahvi ja siis haarab kusagilt kinni, et tagasilöök teda toolist välja ei põrutaks. Kuigi nagu screencapilt näha, saab vajadusel ka vanamoelisemalt hakkama. _________________ WoT StatsTwitch Stream
viimati muutis erick 17.09.2013 00:56:29, muudetud 1 kord
IRW. UAV ehk tõesti aga satt? Isegi USA pole nii rikas, et seda selleks otstarbeks kasutada
Ericku haubitsaloole niipalju lisaks, et tänu automatiseeritud laskmisele, suudab pmt. 1 relv ära teha 6 töö, ehk siis mürsud kukuvad samaaegselt. Kuid siiski soomusel teenimine on midagi enamat, kui arvutihiirel nuppu vajutada. Vastasel juhul oleks piisanud ju vaid ahvist
Kas see on nali? Kuhu me oleme jõudnud . Inimesed te ei tea kuidas tanki käivitadagi. See, mis toimub tankis ei ole mäng.
Lühidalt, kumba sa arvad on raskem omandada - kas tanki käivitamisprotseduuri või kümnete tuhandete simuleeritud lahingute käigus saadud taktikalisi tarkusi (maastiku kasutamise oskus, oskus omada ja kasutada ülevaadet lahinguväljast, peenteadmised oma tanki soomuse tugevatest ja nõrkadest kohtadest ning viimaste kompenseerimisest jne)? Huvitav kas keskmiselt arukal inimesel läheb tanki opereerimise praktilise külje (käivitamine, manööverdamine, kahuri opereerimine, algtasemel hooldus jne) täiuselähedaseks omandamiseks rohkem kui paar kuud?
Suht naljakas on mu arust vaadata kuidas siin idealiseeritakse asja mis on pmst traktori käivitamine Hea näide teile sellest, kuidas treenitud ja võibolla isegi väikese lahingukogemusega Saksa tankistid WW2 ajal linnalahingus tegutsesid:
Ainult noobid tulevad linnalahingus nurga tagant välja, õhuke küljesoomus vastase poole. WoT õpetab selle päris ruttu selgeks, aga noh see muidugi pole ikka sama kui oskus tankimootorit käivitada
Scuall kirjutas:
IRW. UAV ehk tõesti aga satt? Isegi USA pole nii rikas, et seda selleks otstarbeks kasutada
Ma arvasin, et GPS, mida kõik moodsad tankid navigatsiooniks kasutavad, on ka nagu satelliit, ja mitte üks vaid lausa vähemalt 3, et minimaalne positsioneering saada? Lisaks veel sidesatelliidid? _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, mäng ju siiski lihtsam. ülevaade juba parem, näed tanki pealt. päris tankis sa kindlasti ei näe kui palju tankist kusagilt välja paistab. maastiku läbimine pole samuti sama mis mängus. sõidad porri kinni ja jäädki sinna, lastakse lindid ära ja tank on sõiduvõimetu. pole sul remondi komplekte, mis kähku sul toru ära parandaks. viskab keegi sulle molotovi kaela ja põled vbl sisse. kõigele selle lisandub pidev surmahirm, sest tankis on raske vastast näha. tankid on kindlasti liialt keerulised selleks, et 3 kuuga saada heaks tankimeeskonna liikmeks. mida mängus veel pole, puuduvad tõrked.
viimati muutis vipu 17.09.2013 12:15:45, muudetud 1 kord
WW2 ajal oli komandöril tavaliselt ülakeha või vähemalt peanupp torniluugist väljas. Kindlasti pole nurkade sättimine päriselus võimalik samal määral kui mängus, aga siiski vähemalt kalde alla seatud esisoomusega nurga tagant vastase tule ette sõitmine võinuks pähe turgatada!
3 kuuga ma mõtlesin pigem, et õpib ära selle kuidas tanki käitada. Tõeliselt heaks tankimeeskonna komandöriks (või liikmeks) saamiseks on vaja siiski edukalt läbida kümneid kui mitte sadu lahingkontakte. Pead hakkama mõtlema, ohte ja gabariite tajuma, nagu sa oleksid tank, mitte nagu inimene roomikute ja kahuriga metallkarbi sees. Seepärast ma ütleksingi, et tankisõjast rääkides on eelis neil, kes juba mõtlevad taktikaliselt korrektselt, mitte neil, kes oskavad mootorit käima panna _________________ WoT StatsTwitch Stream
Wotis kui lastakse paaki, ütleb mäng - kaotasime poole oma kütusest. Kui mäng oleks reaalsem ja sa jääksid kaotatud kütuse tõttu näiteks mingil hetkel lihtsalt seisma. Või võtame vaatlusseadmed, lähevad katki, siis snaipervaade enam ei töötaks. Või kui saad lasu käigusüsteemi, siis tank sõidab ainult tagurpidi. Kui neid vigastusi mäng reaalselt kasutaks, siis muutuks mäng palju keerulisemaks.
See, et sa mängus oled masterkunntaktik ei tähenda, et sa realses olukorras oled.
Hakkab pihta Mis siis reaalses olukorras juhtub, kaotad korraga poole oma IQ-st või? Need kes hiilgavad taktikamängudes hiilgavad ka päristaktikas. Sel on ehk midagi pistmist sellega, et mõlemal puhul kasutatakse sama ajuosa, ja kes pidevalt seda treenib, sellel ta ka paremini arenenud on...
vipu kirjutas:
Wotis kui lastakse paaki, ütleb mäng - kaotasime poole oma kütusest. Kui mäng oleks reaalsem ja sa jääksid kaotatud kütuse tõttu näiteks mingil hetkel lihtsalt seisma. Või võtame vaatlusseadmed, lähevad katki, siis snaipervaade enam ei töötaks. Või kui saad lasu käigusüsteemi, siis tank sõidab ainult tagurpidi. Kui neid vigastusi mäng reaalselt kasutaks, siis muutuks mäng palju keerulisemaks.
Eks lahinguväljal ikka juhtub, aga ideaalis piisavalt kogenud komandörid ei pane ennast üldse olukorda, kus vastane neid kahjustada suudaks. Teine faktor on see, et USA ja NATO moodsad tankid on lahinguväljal väga kõrgete kaitseomadustega. Võtame või M1 Abramsi - räägitakse, et ükski vastase tank pole sellist kunagi rivist välja lüüa suutnud... _________________ WoT StatsTwitch Stream
viimati muutis erick 17.09.2013 12:35:06, muudetud 2 korda
wot'is vast need lihtsalt põnevuse eesmärgil lisatud, muidu muutuks kole tanki simuks ja paljud ei saaks mänguga enam hakkama. mäng viidud niisama rallimisele ja paugutamisele.
Siinkohal tuleks eristada treeningut ilma surmaohuta ja reaalset lahingsituatsiooni, kus viga võib tähendada kellegi surma.
Räägitakse, et head juhid suudavad seda ignoreerida, sest ka õiged otsused tähendavad lahinguväljal tihti kellegi surma. Valida tuleb see variant, mis tähendab pikas perspektiivis võimalikult vähestele omadele hukku.
vipu kirjutas:
wot'is vast need lihtsalt põnevuse eesmärgil lisatud, muidu muutuks kole tanki simuks ja paljud ei saaks mänguga enam hakkama. mäng viidud niisama rallimisele ja paugutamisele.
Ballistikamudel pidi samas väga täpne olema. Füüsikamudel on ka pika sammu edasi astunud võrreldes mängu esimese aastaga. _________________ WoT StatsTwitch Stream
viimati muutis erick 17.09.2013 12:38:49, muudetud 1 kord
erick, simud ja mängud arendavad mõtlema, kuid adrelaksu ja sõjaolukorra puhul mõistus ei tööta just kõige paremini
Mul on WoT'i mängides pidevalt adrekas. Kindlasti on pärissõjaolukord mitme kategooria jagu kõrgem, aga ei saa just öelda, et üldse poleks harjunud sellega, et närv sees on. Ausalt öeldes võta Oculus Rift ja mängi Doom III BFG Edition läbi - kui suudad seal rahulikult jäädes otsuseid teha, siis mingi moodsa tanki mugav ja raskeltsoomustatud sisemus tundub nagu ema süli sulle.
Aga tegelikult ma sellist võrdlust ei tahtnudki teha. Pigem tahtsin viidata, et WoT'is kogenud mänguril, olles tankistide treeningprogrammi läbinud, on võrreldes suvaliste värskelt sama treeningprogrammi läbinud tankistidega siiski arvestatav eelis. Lahinguolukorra närvipinge all kannatavad mõlemad keskeltläbi võrdselt, aga mingi hetk peaks WoT'is omandatud kogemused leidma rakendust ning adapteeritama pärismaailma tingimustesse - ja mõõduka eelise ikkagi andma.
Paljud asjad on siiski laias laastus üks-ühele kasutatavad - kuidas valida positsiooni (kamuflaaž ja laskeala), kuidas kasutada maastikku varjeks vastase tule eest, kuidas liikuda või mitte liikuda vastase tule all, kuidas valida kaartule eest kaitstud positsiooni, kuidas tulistada raskeltsoomustatud ja liikuvat sihtmärki (miski, mida polügonil isegi liikuvate puitsihtmärkide tulistamine küll ei õpeta). _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, päris pikka aega polegi kaasaegsed tankid omavahel kokku läinud. lääne tankid kotivad vene vananenud tanke, need on muidugi kerge saak. Natuke liiga idealiseeritud on arvamus kõige kaasaaegsema tanki juhtimisest. Selleks pead vist vähemalt kapteni auastmes olema, selle auastme saamiseks pead palju armees teenima.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.