Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 20.12.2011 14:50:27 vasta tsitaadiga

polegi siin midagi kaua aega näidanud

Spoiler Spoiler Spoiler


icon_razz1.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 21.12.2011 14:53:02 vasta tsitaadiga

Riided on veidi liiga läikivad. Reaalsust taga ajades on riided ikka üsna matid.
_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
turuplatz
HV vaatleja

liitunud: 30.03.2011




sõnum 22.12.2011 02:20:03 vasta tsitaadiga

MaxEvil kirjutas:
polegi siin midagi kaua aega näidanud

Spoiler Spoiler Spoiler


icon_razz1.gif


Mulle täitsa meeldib kuid pane talle korralik poos ja taust.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 22.12.2011 12:30:58 vasta tsitaadiga

Eks ta veel pooleli olev töö ole veel icon_wink.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 26.12.2011 19:59:02 vasta tsitaadiga

Ühe live action shortfilmi jaoks tehtud icon_smile.gif Nüüd riggima icon_razz.gif

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 27.12.2011 03:45:36 vasta tsitaadiga

Rushhour icon_razz.gif

_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 27.12.2011 21:20:55 vasta tsitaadiga

Nii, tekkis väike probleem riggimisel.
Jalg on riggitud ja auto IK on valitud. Kõik deformib korralikult.

Kui liigutada esimest ehk kõige vasakpoolsemat konti, siis aktiveerub auto IK ja käpa teine ots jääb ilusti põrandale:

Nüüd küsimus, et kuidas saaks selle käpa skorpioni keha külge kinnitada(keha=kuubik) nii, et Auto IK jääks töötama?

Kui esimese kondi lihstalt parent'da kuubiku külge, siis muidugi tõuseb kogu käpa armature mitte vasakpoolseim kont ning enam ei tööta ka IK rig.


Saaks võibolla ka selleta hakkama, kuid kõvasti parem oleks kui saaks puhtalt skorpioni keha nt üles liigutades skorpioni jalad kaasa vedada nii et päkad jääksid põrandale.
Mõtlesin et äkki peaks kõigi käppade armature'd kokku joinima ning ühendama keha armature'ga, kuid joinides tekkis igavene segapudru kuna mul on silindrite(pistonite) jaoks aktiivsed Child Of ja TrackTo constraintid. icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 27.12.2011 22:28:13 vasta tsitaadiga

Ei ole kunagi Auto IK kasutanud, kuid olen aru saanud et tegemist lihtsamate asjade tegemiseks

ise pandud IK saab väga lihtsalt ühte panna,

ning kui sul iga jalg oma Rig-gi otsas siis seda päris raske pärast animeerida, kõik ühes on võimalik palju rohkem ära teha:
tegin kiire näite:





Link
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 27.12.2011 22:57:04 vasta tsitaadiga

Tänud thumbs_up.gif Mõtlesin kah nüüd, et parem on kui on 1 rig kogu kupatuse jaoks. Pean lihtsalt jalad kokku joinima ja ühtse armature külge kinnitama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 28.12.2011 19:32:19 vasta tsitaadiga

tiivik kirjutas:
Ühe live action shortfilmi jaoks tehtud :) Nüüd riggima :P
Spoiler Spoiler Spoiler
skorpionitel on 4 paari jalgu, sul paistab sealt piltidelt 3 paari olevat.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 29.12.2011 18:55:50 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
tiivik kirjutas:
Ühe live action shortfilmi jaoks tehtud icon_smile.gif Nüüd riggima icon_razz.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
skorpionitel on 4 paari jalgu, sul paistab sealt piltidelt 3 paari olevat.

Tõsi icon_redface.gif Ei kasutanud reaalsete loomade pilte vaid guugeldasin robot elukaid. Õnneks pole see niivõrd tähtis icon_smile.gif
Sain oma rig'i kah tööle:

Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 29.12.2011 19:43:15 vasta tsitaadiga

Kui huvi naturaalsemaks muuta kõndimistsüklit, siis siin üks hea näide:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AO
HV kasutaja
AO

liitunud: 23.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2012 16:37:20 vasta tsitaadiga

Cinema 4d R13 uue Füüsika renderi katsetus. Saab kasutada erinevaid kaamera parameetreid nagu teravussügavus (kontrollitav ava suurusega), kromaatiline aberratsioon, iso, vignett.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 10.01.2012 17:06:55 vasta tsitaadiga

AO, vari küünalde kõrval on imelik. Muidu üsna omapärane thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 14.01.2012 20:56:38 vasta tsitaadiga

Kas auto tegemisel loeb ka missugused polygonid on(tri või quad)? Praegu tegin ühe koha ära, kuhu jäid ka tri'd sisse ning turbosmooth ei keerand midagi tuksi. Peaksin ikkagi quadideks tegema?
// WIP - tehtud 1 päevaga. Kumerusi pole eriti näha, tegin default renderdajaga kiiresti.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 15.01.2012 13:59:26 vasta tsitaadiga

Ei juhtu midagi kui mõni tri sisse jääb, välimus on oluline, kui ta midagi tuksi ei keera las oll. Ajades quade taga tekitad väga paljudel juhtudel endale asjatult lisa tööd ja peavalu. Hoia trid minimaalsed, kuid kui on parem midagi tri-ga teha siis las olla.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fentoozler
HV vaatleja

liitunud: 09.01.2009




sõnum 25.01.2012 08:23:49 vasta tsitaadiga

Tere,

Kas keegi oskab soovitata mõnda head tutoriali ja mis oleks parim programm autode modelleerimisel nt rfactorisse?

Ette tänades
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 25.01.2012 19:17:43 vasta tsitaadiga

rFactorisse saab ainult läbi 3dsmax-i kui tahad head tulemust, nii et selle oskamine kas või alg tasemel peab olema.

Samas võid ükstas kõik mis programmi kasutada modelleerimseks, pärast max-i ja sealt salvestad vastavasse formaati. Ise olen kõik oma rFactori autod Blenderis valmis teinud, kuna see palju mugavam minu jaoks.

Ning alustama peab ikka kõige tavalisematest modellerimis õppetustest, kuna modellerimine on modellerimine, eraldi rF jaoks neid ei ole.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 02.02.2012 13:00:42 vasta tsitaadiga

Tasapisi alustan 3D maailmaga tutvumist, SketchUp 8 alustasin, hea lihtne vähemalt. Küsimus selline, et kas Autodesk 3DS saab, kuidagi lihtsalt SketchUp-i tekstuurid asendada ? Praegu on kuidagi väga igav see vaade icon_biggrin.gif
Autod pole minu omad icon_razz.gif

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 02.02.2012 16:07:23 vasta tsitaadiga

Võttes lahti Material Editori (Shortcut M), siis peaks seal olema SketchUpi tekstuurid. Diffuse juures klikid tähele M ja seal muudad bitmapi ära.

Camarot tehtud veel natukene:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________


viimati muutis kazzka 08.02.2012 21:26:11, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2012 10:57:19 vasta tsitaadiga

For the First Time Ever, DAZ Presents- DAZ Studio Pro, Bryce Pro, & Hexagon for FREE!
http://www.daz3d.com/i/0/0

Kogu tasuta kraam- https://www.daz3d.com/i/3d-models/all-products-promotions?cat=1068#1,cat_1068_382

Kuuldavasti on vaja regada, aga siis saab kraami tasuta icon_wink.gif

_________________
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 11.02.2012 22:13:26 vasta tsitaadiga

Peale turbosquidi ja the3dstudio oskab keegi nimetada saite, kus mudeleid müüa?

Paar asja veel teha ja siis valmis:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 13.02.2012 18:24:59 vasta tsitaadiga

Pane "googlesse 3d models for sale" ja neid ikka tuleb aga turbosquidi ja the3dstudio on kõige suuremad minu arust ja seal liigub rohkem rahvast. Camaro muidu päris hea aga katus kuidagi liiga kandiline ei ole? Proovi sisu ka teha, jääb palju reaalsem icon_wink.gif
_________________

3D Portfolio
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 13.02.2012 23:08:59 vasta tsitaadiga

Kuna see alles esimene auto, siis sisustust ei hakka veel tegema. Katus muidu programmis tundus ilusti ümar, renderdus tuli kuidagi imelik.
Lõplikud pildid(parajad hõljukid, unustasin madalamale mudelit lasta icon_biggrin.gif ):
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Kui keegi tahab ka FullHD's pilte näha siis PM.

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
equilerex
HV vaatleja
equilerex

liitunud: 12.12.2009




sõnum 26.02.2012 05:00:24 vasta tsitaadiga

@tiivik päris mõnus! palju aega renderamine keskmiselt 1 frame jaoks võttis?
@kazzaka esimese auto kohta pole paha. esi ja taga tiib tahaks väheke kumerust juurde ja katus väheke kruttimist aga see peaks suht väike fix olema. thumbs_up.gif

Viimati sai 3D'd päris mitu aastat tagasi postitatud.. siin väheke uuemat kraami... viimasel ajal tuleb tööl päris palju visualatsiooni teha... videod on suht silumata kuna arvuti ei võimalda eriti midagi teha... suht madal resulutsioon ja kui mõni scene väheke metsa läheb siis on pohh... lisa aega pole, peaasi et mingi ilme annab icon_lol.gif

hoonete plaanid saan arhitekti käest, Reviti ja 3dsmaxi peal teen 3D mudeli ning aretan mingi sisekujunduse kasutades evermotioni mõõbli mudeleid. textuurid kas vray-textures.de, cgtextures.com või omal käel aretatud.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.